Op hoeveel kilometer staat de teller nu?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat gaat dik voor mijn 77ste lukken hoorals ik zo doorga.
167.477 sinds 1-1-2006. Zonder trams, zonder metro, en zonder alles wat ik in de jaren daarvoor al met mijn studenten-OV gereden heb uiteraard.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op hoeveel kilometer staat de teller nu?
Ik zal het maar business as usual noemen. Ik werk niet meer in Brussel, maar moest er vandaag zijn voor een beurs. Heen met een collega mee terug met de trein. Alleen even vlug een treinaartje halen was er voor deze en andere hollanders weer niet bij. Het "international traveller centre" was open met een rij tot aan de deur en slechts twee lokettisten.quote:
Oh dat ja, daar heb ik me recentelijk ook over opgewonden. Heeft geen zin. Het is goed voor de reiziger namelijk. Echt waar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik zal het maar business as usual noemen. Ik werk niet meer in Brussel, maar moest er vandaag zijn voor een beurs. Heen met een collega mee terug met de trein. Alleen even vlug een treinaartje halen was er voor deze en andere hollanders weer niet bij. Het "international traveller centre" was open met een rij tot aan de deur en slechts twee lokettisten.
De andere loketten stond een rij van 2-3 reizigers per stuk. Maar daar mag je geen internationale tickets kopen voor 18:30 uur (het was 18:10uur). Dat ik bij de loketist in kwestie al vaak genoeg een enkele reis nederland gekocht heb deed er niets aan af. Net zoals wijzen op de enorm lange rij en dat ik dan mijn trein zou missen.
Belgische handelsgeest en dienstverlening: "Zerķ points!"
Hoe zeg je " Behfel! Ist! Behfel!!!!!!" In het frans?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ja, daar heb ik me recentelijk ook over opgewonden. Heeft geen zin. Het is goed voor de reiziger namelijk. Echt waar.
Omelette! DU!!! Fromage!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Fixers het volgende:
Hoe zeg je " Behfel! Ist! Behfel!!!!!!" In het frans?
Dar heb je inderdaad gewoon geen ene tiefes aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef James1988 het volgende:
Het is echt van den zotte dat ze in NMBS-land zo goed als geen automaten hebben. En de automaten die er zijn, zijn alleen voor binnenlands verkeer en accepteren ook alleen Belgische bankkaarten.
Heeft de NS het toch beter gedaan.
Mwoa. Valt in België eigenlijk best mee hoor. Ik had er in Zweden veel meer last van. Bijna ALLES is daar resplichtig, en ik had sterk de indruk dat mensen daar gewoon profylactisch bezig waren. Zo van "ik reserveer maar vast een stoel in deze trein en in alle andere die die dag dezelfde kant op gaan, want je weet maar nooit.." Zwaar klotequote:
Je meldt even niet dat je een half uur in de rij moest staan voor het meest triviale internationale kaartje ooit he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:06 schreef Socios het volgende:
Vond het op Antwerpen Centraal juist goed geregeld. Lekker aan het loket een kaartje naar Nederland gekocht. Loketist vroeg meteen of ik met korting in Nederland kon reizen en was heel goed op de hoogte van alles.
Een acceptabele 5 minuten in de lokettenzaal staan wachten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Je meldt even niet dat je een half uur in de rij moest staan voor het meest triviale internationale kaartje ooit he?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Lol, in Leer en op andere Duitse stations heb je dan juist weer wel de meest geweldige kaartautomaten die er bestaan. Alle tickets, in alle vormen naar allerlei bestemmingen in Nederland. Opgeven overstaptijd, soort trein, wel of geen zitplaatsreservering enz. Biljettenacceptatie erbij.
Lijkt me toch een brug te ver hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kan beter Duits dan de mensen daar achter het loket.
Daar hebben we meer aan, misschienquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef greavy het volgende:
En dan nog iets: Dit weekend is de FYRA toeslagvrij in verband met werkzaamheden tussen Rotterdam en Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |