CHECK DAN!!11!!quote:
Of course, ze is ook alquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon lelijk is, aan de foto te zien.
hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
CHECK DAN!!11!!
Normaal:
[ afbeelding ]
Gespiegeld:
[ afbeelding ]
NUL VERSCHIL!!!1
HAHAHA DIE GEZICHTSUITDRUKKINGquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan ermee door voor een 18jarige.
Wilde nacht achter de rug?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
WAT ZIEN MN OGENquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:
whaha rustig, k zou ook hitten vreind :p zij wete nixx laatze t zyn kkboelers xDquote:
heeft ze niet xd altijd kk scare die sma's onzichtbare dingen alles :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ja post een normale foto dan broertje :p :p
f5 en snel klikken voor de spots komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Skylark. het volgende:
mensen die spotten zodat ik niet kan kopieeren.
kan welquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Skylark. het volgende:
mensen die spotten zodat ik niet kan kopieeren.
dit is echt caspars scare school, vriendquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
BBpin van Audrey (links): bb pin : 21BDD1CC
eens mattie eens mattiequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dit is echt caspars scare school, vriend
die indo in het begin was nog de beste imo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
CASPERS SCARE SCHOOLquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Slecht, maar dat komt wel weer goed.
Met jou dan?
Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
die indo in het begin was nog de beste imo.
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
het niveau hier is echt te hoog.. Na maanden afwezigheid
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
die indo in het begin was nog de beste imo.
welkequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee het hoogste niveau was die van 14 met die zwartwit pics.
Die van 14 met die zwartwit pics.quote:
True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
Dat is de personificatie van de tag "H&M-chici"quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind mezelf nog steeds het lekkerst.
Dankje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou haar kankerhard geven. En dan eventjes rusten. En dan weer.
Graag gedaan.quote:
quote:
quote:
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.quote:
Ah, heerlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Met mij gaat het wel goed! Ik ga vanmiddag naar een international party lekker shotjes buitenlandse drank naar binnen werken
!
JIJ VOETBALT NIETquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Die lippenquote:
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Geen idee, ik laat me verrassenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Wat zijn die shotjes buitenlandse drank dan?
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.
Haha negatief van MJ.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit een kuifje boek zeker. En hij zit op mijn oude school
Wij spelen rough en de occasionele beenbreuk moet je niet uitsluiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
oh zo. Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
Rakiquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat me verrassenmaar ik hoorde Ouzo sowieso al vallen
ben benieuwd.
Wij gaan toch tienen ofzo dus dan gebeurt dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij spelen rough en de occasionele beenbreuk moet je niet uitsluiten.
Zelfs dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij gaan toch tienen ofzo dus dan gebeurt dat niet.
Casting Sjors & Sjimmie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit een kuifje boek zeker. En hij zit op mijn oude school
Wie weetquote:
Het is met een L, schatje.quote:
Hahahaha!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0,
Wij hebben niet eens de keus. Het is altijd bukken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0, kiezen jullie dan voor 3x gebukt staan kontjebranden of 2 terwijl je aan de lat hangt.
4 uur is nog wel een redelijke tijd, tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie weetmoet maar wel even goed eten zo want anders kan ik dat niet aan om 4 uur 's middags
!
Eerstequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0, kiezen jullie dan voor 3x gebukt staan kontjebranden of 2 terwijl je aan de lat hangt.
Normaal zou ik zeggen lat, want ik buk VOOR NIEMAND. Maar ik zou bukken want de kans is groter dat ze je missen. Lat word je altijd op je onderrug geraakt fucking pijnlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga altijd aan de lat hangen. Ik ben daar best goed in en de kans dat ze je raken is kleiner, maar je gaat DOOD als ze je in je nieren raken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens de keus. Het is altijd bukken.
Haha ja klopt, maar toch.. Een wijntje aan het eind van de middag zonder avondeten valt me altijd al zwaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
4 uur is nog wel een redelijke tijd, toch. Maar een goede bodem leggen is altijd wel verstandig, ja
.
dirty talk, oke okequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja wtf man aan de lat hangenDan schiet iedereen op je armen. LAME.
Nee jongen, op je zijkant want die is unprotected.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja wtf man aan de lat hangenDan schiet iedereen op je armen. LAME.
Schiet je dan op iemands rug of buik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee jongen, op je zijkant want die is unprotected.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
pff ik laptop in tuin maar die wind blaast me bijna weg
Ik dus nooit.quote:
Zieke pannaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Lakitu het volgende:
Je moet eerst beginnen met gewoon teams, potje tot de 5 ofzo. En dan panna is 2 kontjes en zieke panna is 5 kontjes. En dan begin je tienen met die kontjes af te lossen. Dat doen wij =$
Pfffft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou je moeten doen, goed voor je algemene ontwikkeling!
kom danquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dirty talk van mij kan je niet aan, vriendje.
Dat heb ik bij elk nummer van MJquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Als ik die luister en ik loop op straat dan ga ik altijd een beetje huppelen hihihiih![]()
.
Speel 1 tegen 1 met mij en ik laat je zien.quote:
Je leeft in het verleden Bragi.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pfffft.Ik ontdek zelf wel muziek
Of ik luister naar gouwe ouwen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Lakitu het volgende:
Je moet eerst beginnen met gewoon teams, potje tot de 5 ofzo. En dan panna is 2 kontjes en zieke panna is 5 kontjes. En dan begin je tienen met die kontjes af te lossen. Dat doen wij =$
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Speel 1 tegen 1 met mij en ik laat je zien.
Niet! Ik luister naar bandjes die nog niet bestaan!quote:
Dat wel, maar bij deze echt half huppelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elk nummer van MJ
Niet huppelen tho', gewoon die moves busten
Erkenning is de eerste stap naar genezing, Bragi. Onthoud dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet! Ik luister naar bandjes die nog niet bestaan!
Je bent afgekickt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Las niet.. SC gaat te snel voor mij vandaag.
Ik zal jou 's genezen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erkenning is de eerste stap naar genezing, Bragi. Onthoud dat.
ze doet haar naam ook eer aan. Wat een blonder anita snol zeg. De teringquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ik haar navel zaggg..
Maar ze heet Manita.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
ze doet haar naam ook eer in. Wat een blonder anita snol zeg. De tering
Als ik deze op heb staan dan stop ik altijd en doe ik de hele routine mee, midden op straat, zonder schaamtequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij deze echt half huppelen.
Je mag wel huppelen hoor.
Manita, Anita. Allemaal hoeren namen.quote:
Gelul.quote:
Op een dag zal ik je schaken, prinses.quote:
Ik maak je mijn koningin.quote:
Gelukkig heb ik een loper.quote:
Picsquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik deze op heb staan dan stop ik altijd en doe ik de hele routine mee, midden op straat, zonder schaamte
Damn you.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben het schaakbord en loop weg, daar gaat jullie spelletje
Ja of iig mongooltje doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jup
Volgens mij als mensen kurk_droog zien in topic dat ze meteen denken dat ik kom rellen
Ligt eraan wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik allemaal al van je bord af getikt.
Of is dat dammen?
Hmmmkay. Verdacht overigens dat je zo'n schaakexpert bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt.Lopers kun je wel slaan.
How about us =$quote:
Geduld. Geduld.quote:
Vroeger speelde ik het wel eens. Maar ik vond het saai en was er ook veel te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmkay. Verdacht overigens dat je zo'n schaakexpert bent.
Pff tsss.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
[..]
Sorry, ik ben al uitgenodigd bij JB en Ado.
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
[..]
Sorry, ik ben al uitgenodigd bij JB en Ado.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.!!!!!!!!!!!!!!
What about us =$?quote:
Net of jij 2 chicks aankuntquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat altijd als resultaat had dat er rellen uitbraken
Geen zorgen, is niet meer
Je knipoog verraadt dat je stiekem ook wel weet dat ik dat kan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij 2 chicks aankunt!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Begiristain start gesprekken met Arsenal over Fàbregas
Barcelona zit al lange tijd achter Cesc Fàbregas aan en zegt dinsdag de onderhandelingen met Arsenal te hebben geopend. Een woordvoerder van de Catalanen bevestigt woensdag aan BBC Sport dat ‘de informele gesprekken zijn veranderd in een officiële benadering’. De vraag is nu nog hoe ver de vraagprijs van Arsenal en het aanbod van Barcelona voor de Spaanse middenvelder uit elkaar liggen.
Arsenal wilde nog niet aan het betrouwbare medium bevestigen dat de onderhandelingen inderdaad gaande zijn. De bron van Barcelona bevestigde wél dat er inmiddels gepraat wordt tussen de Gunners en de blaugranas; technisch directeur Txiki Begiristain voert de onderhandelingen. “Vóór 1 juni mocht Barcelona volgens de Premier League-regels geen officieel bod doen. Dinsdag is daar verandering in gekomen.”
Barcelona maakt de laatste weken duidelijk dat het Fàbregas deze zomer naar Camp Nou wenst te halen. Eerder verzekerde de Spaanse grootmacht, die dit seizoen de landstitel opeiste, zich voor veertig miljoen euro al van de diensten van David Villa. De aanvaller van Valencia maakte de overstap reeds; Zlatan Ibrahimovic zit volgens het geruchtencircuit op de wip.
Algemeen directeur Joan Oliver liet namens Barcelona eveneens weten dat de club inmiddels een bod neer heeft gelegd bij de Londense club. “Gisteren (dinsdag, red.) hebben we een concreet aanbod gedaan.” Vice-voorzitter Rafael Yuste voegde daaraan toe: “We hopen Cesc zo snel mogelijk te kunnen contracteren. Ik ben optimistisch; het is duidelijk dat hij familie is en we zijn komst zouden waarderen.”
hahaha nee joh, ik kan dat echt niet uit mn hoofd, was maar een grapje :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics.
Het is wel echt super vet als je zoiets echt kunt uit je hoofd man.
Als ik die hoor wil ik ook alitijd die move doen van 1:20. De hele tijd als ik deze hoor zit díé move in mn hoofd
. En maakt ie nou een fout rond 0:15?
![]()
hoax MJ was foutloos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
hahaha nee joh, ik kan dat echt niet uit mn hoofd, was maar een grapje :p
Maar ik kan/kon wel echt veel MJmoves.
En ja hij maakt een fout
Zonder twijfel, jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je knipoog verraadt dat je stiekem ook wel weet dat ik dat kan.
Ja, en hij leeft ook nog steedsquote:
Kut Barca, opflikkeren.quote:
Chillll, dat is al meer dan wat de meeste mensen kunnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
hahaha nee joh, ik kan dat echt niet uit mn hoofd, was maar een grapje :p
Maar ik kan/kon wel echt veel MJmoves.
En ja hij maakt een fout
Wat praat je WENGER.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Clubs die vanwege verschillende regels in de verschillende landen spelers op zeer jonge leeftijd kunnen weghalen bij clubs en dan later gaan huilen wanneer de club haar speler terug wil halen
watquote:
Dat laten ze zien in het filmpje. Mocht je het niet zo duidelijk zien, dan moet je goed aandachtig luisteren naar de voice-over die het nog allemaal eens haarfijn uitlegt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_niet_moeilijk.html
Wtf did he do..
waarschijnlijk iets aan proberen te steken, en toen per ongeluk de jerrycan omstoten en de aansteker laten vallenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Crack_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_niet_moeilijk.html
Wtf did he do..
Haha, die bragiquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat laten ze zien in het filmpje. Mocht je het niet zo duidelijk zien, dan moet je goed aandachtig luisteren naar de voice-over die het nog allemaal eens haarfijn uitlegt.
quote:
Haha nu op de radioquote:
Ah, die heb ik ookquote:
Welke zender is dat eigenlijk?quote:
Skyquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke zender is dat eigenlijk?
Oh, SKY zegt ze net.
Dat we die hier iop hebben
Mongooltjes zender, maar het werkt wel lekker. Iedereen wordt altijd para als hier Slam FM ofzo opstaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mongooltjes zender, maar het werkt wel lekker. Iedereen wordt altijd para als hier Slam FM ofzo opstaat.
Zal mn collega leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar SLAM is echt bagger. Gek van die dance muziek.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vind Sky wel heel leuk, hoor. M'n collega's ook. Maar het is leuker om Slam ofzo te luisteren maar dan kun je je echt niet concentrerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mn collega leuk vinden
Maar SLAM is echt bagger. Gek van die dance muziek.
haat bbq's?quote:
Ben je gek jonge?quote:
quote:
quote:
Vlees en bier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je gek jonge?
Vlees, bier, brandluchtjes, jolijt. Alles wat je maar nodig hebt!
Ben jijquote:
Helemaal op vakantie is het heerlijk. Mooi weer, mooie omgeving, geen zorgen, heerlijk bierquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je gek jonge?
Vlees, bier, brandluchtjes, jolijt. Alles wat je maar nodig hebt!
Ja ik houd niet van vlees. Niet omdat het zo zielug is, maar ik had altijd gezeik met mijn ouders erover en ik mis het totaal niet.quote:
dus omdat je gezeik met je ouders had, eet je geen vlees? wtfquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van vlees. Niet omdat het zo zielug is, maar ik had altijd gezeik met mijn ouders erover en ik mis het totaal niet.
Nee ik houd er gewoon niet van. Ik leefde al bijna vegetarisch op een ministukje bij het avondeten na. Dat heb ik toen geschrapt en nu eet ik het gewoon niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus omdat je gezeik met je ouders had, eet je geen vlees? wtf
Ik ook, of nouja ik ben het omdat ik het niet nodig vind. We hebben toch eten zat, dus vlees hoef ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van vlees. Niet omdat het zo zielug is, maar ik had altijd gezeik met mijn ouders erover en ik mis het totaal niet.
Hoe lang ben jij het al dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik houd er gewoon niet van. Ik leefde al bijna vegetarisch op een ministukje bij het avondeten na. Dat heb ik toen geschrapt en nu eet ik het gewoon niet meer.
Dus nu ben je dun, wit en slap?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik houd er gewoon niet van. Ik leefde al bijna vegetarisch op een ministukje bij het avondeten na. Dat heb ik toen geschrapt en nu eet ik het gewoon niet meer.
Ja als ik het helemaal niet meer at wel. En nu 3 jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij het al dan?
En vonden je ouders dat dan wel goed?
Dat vind ik gek joh..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als ik het helemaal niet meer at wel. En nu 3 jaar.
Nee, ik heb een kleur, reserves en spieren.quote:
mits aangebrand vleesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.... ja want van vlees word je dik, neger en stijf?
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haat dit soort dagen... Wel super veel werk nog aan opleiding maar tevens geen zin en nog 3 weken de tijd.. Kan me tijd beter besteden om terrasje te pakken
ik pas over 5 weken hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?
Beter verzet je vandaag veel werk, het weer wordt dit weekend toch nog mooier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haat dit soort dagen... Wel super veel werk nog aan opleiding maar tevens geen zin en nog 3 weken de tijd.. Kan me tijd beter besteden om terrasje te pakken
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van vlees. Niet omdat het zo zielug is
Deze week is week 5 , 6 , 7 ,8 is tentamenweek maar ik geen toetsenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?
Nee, alleen van kip.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.... ja want van vlees word je dik, neger en stijf?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kleur, reserves en spieren.
wat een kip zeg.quote:
Nou omdat ik als niet-vegetariër wordt geacht heel veel vlees tot mij te nemen. En dat wil ik niet, maar ik mocht niet zo'n halve vegetariër worden van mijn ouders dus eet het maar helemaal niet meer.quote:
Maar hoe kun je vlees nou niet lekker vinden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou omdat ik als niet-vegetariër wordt geacht heel veel vlees tot mij te nemen. En dat wil ik niet, maar ik mocht niet zo'n halve vegetariër worden van mijn ouders dus eet het maar helemaal niet meer.
Chiiiiiiilll.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Deze week is week 5 , 6 , 7 ,8 is tentamenweek maar ik geen toetsen, 9 is project inleveren en 10 is cijfers terug.
Maar die laatste 2 ga ik alleen project inleveren en cijfers ophalen laat ik wel doen want moet hele maand juli werken voor vakantie.. Dus 3 weken echt les nog
Ja maar ik heb problemenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter verzet je vandaag veel werk, het weer wordt dit weekend toch nog mooier.
Gewoon. Ik vind groenten veel lekkerder, dus ik eet ook bijna nooit vleesvervangers, maar gewoon alleen groenten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar hoe kun je vlees nou niet lekker vinden?WHAT'S WRONG WITH YOU?!
Hater.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zit op school en als ik thuis ben ga ik paardrijden.
Tering, Mozy. Dat je met Chai kon/kan leven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon. Ik vind groenten veel lekkerder, dus ik eet ook bijna nooit vleesvervangers, maar gewoon alleen groenten.Verder eet ik wel walnoten en fruit.
Mijn voordeeluren abbo staat op mijn ov chip, en die was kapot. Dus moest ik een duplicaat aanvragen.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar die vega meisjes zijn wel echt altijd on.
werken voor je vakantiequote:
Ik BBQ lekker met mijn vrienden, en zij gaat maar lekker met haar vegavriendinnen iets anders doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tering, Mozy. Dat je met Chai kon/kan leven.
Nofi, Chai.
..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik BBQ lekker met mijn vrienden, en zij gaat maar lekker met haar vegavriendinnen iets anders doen.
Wat dan? Niet werken en geen vakantie?quote:
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.quote:
Ik ga bij houden hoe vaak jij het over die kont van Chai hebt. Dit is één.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Alles is beter dan negervlees.quote:
ja mooie billen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Die kont.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga bij houden hoe vaak jij het over die kont van Chai hebt. Dit is één.
Hoeveel konten heeft ze, denk je?quote:
Je keek per ongeluk 100 minuten Lost?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Oh Bragi, ik had perongeluk de laatste aflevering van Lost gekeken en ondanks dat ik echt maar 20? afleveringen van heel lost heb gevolgd vond ik het best wel een leuk einde. En beetje zielig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 15:13:57 ]
Ik wilde criminal intent kijken, maar dat kwam niet door Lost. En ik dacht dat Lost gewoon zo afgelopen zou zijn en dat dan criminal zou beginnen, dus keek ik even. Maarja, toen keek ik 10 minuten en besefte ik dat het niet meer kwam en zat ik al helemaal in het verhaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je keek per ongeluk 100 minuten Lost?
En ja, het was ook mooi en zielig.
ik hoef niet per se te werken om op vakantie te kunnen gaan,quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dan? Niet werken en geen vakantie?Ik zou sterven als ik in zomer niet naar buitenland ga.
Die zeeDie sfeer
italie
![]()
DOE EENS SPOILER MOTHERFUCKquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Het einde van Lost ik echt spacend.
Ja, euh, lees de recaps maar terug. Geen zin om het uit te leggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Dus Jack is eigenlijk misschien al veel eerder doodgegaan dan iemand anders. Maar zijn ziel zat in een andere dimensie?
Ik weet al niet meer wie Jack is, die ene die het licht weer uit ging doen ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Dus Jack is eigenlijk misschien al veel eerder doodgegaan dan iemand anders. Maar zijn ziel zat in een andere dimensie?
Ja niet iedereen is rijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet per se te werken om op vakantie te kunnen gaan,
Daarbij, italieNog steeds een keer heen.
Ik ga het wel kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, euh, lees de recaps maar terug. Geen zin om het uit te leggen.Maar het is wel ongeveer zo, ja.
Welke route word Eurotrip '10?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is rijk
Mijn budget nu is 800 dus er moet nog 1000 bij
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is rijk
Mijn budget nu is 800 dus er moet nog 1000 bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |