True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
Dat is de personificatie van de tag "H&M-chici"quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind mezelf nog steeds het lekkerst.
Dankje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou haar kankerhard geven. En dan eventjes rusten. En dan weer.
Graag gedaan.quote:
quote:
quote:
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.quote:
Ah, heerlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Met mij gaat het wel goed! Ik ga vanmiddag naar een international party lekker shotjes buitenlandse drank naar binnen werken
!
JIJ VOETBALT NIETquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Die lippenquote:
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Geen idee, ik laat me verrassenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Wat zijn die shotjes buitenlandse drank dan?
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.
Haha negatief van MJ.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit een kuifje boek zeker. En hij zit op mijn oude school
Wij spelen rough en de occasionele beenbreuk moet je niet uitsluiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
oh zo. Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
Rakiquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat me verrassenmaar ik hoorde Ouzo sowieso al vallen
ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |