True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
Dat is de personificatie van de tag "H&M-chici"quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef Lakitu het volgende:
ik ben nog steeds voor deze chick:
[ afbeelding ]
True, wins.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind mezelf nog steeds het lekkerst.
Dankje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou haar kankerhard geven. En dan eventjes rusten. En dan weer.
Graag gedaan.quote:
quote:
quote:
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.quote:
Ah, heerlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Met mij gaat het wel goed! Ik ga vanmiddag naar een international party lekker shotjes buitenlandse drank naar binnen werken
!
JIJ VOETBALT NIETquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Die lippenquote:
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor in m'n voetbalschoenen, normaal draag ik onder een korte broek geen sokken maar als ik ga voetballen is dat chill.
Geen idee, ik laat me verrassenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Wat zijn die shotjes buitenlandse drank dan?
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voetbal met lange sokken en dat gaat al jaren aardig goed.
Haha negatief van MJ.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit een kuifje boek zeker. En hij zit op mijn oude school
Wij spelen rough en de occasionele beenbreuk moet je niet uitsluiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
oh zo. Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Doe jij LANGEN SOKKEN EN SCHEENBESCHERMERS AAN als je een balletje gaat trappen met matties?![]()
Rakiquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat me verrassenmaar ik hoorde Ouzo sowieso al vallen
ben benieuwd.
Wij gaan toch tienen ofzo dus dan gebeurt dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij spelen rough en de occasionele beenbreuk moet je niet uitsluiten.
Zelfs dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij gaan toch tienen ofzo dus dan gebeurt dat niet.
Casting Sjors & Sjimmie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit een kuifje boek zeker. En hij zit op mijn oude school
Wie weetquote:
Het is met een L, schatje.quote:
Hahahaha!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0,
Wij hebben niet eens de keus. Het is altijd bukken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0, kiezen jullie dan voor 3x gebukt staan kontjebranden of 2 terwijl je aan de lat hangt.
4 uur is nog wel een redelijke tijd, tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie weetmoet maar wel even goed eten zo want anders kan ik dat niet aan om 4 uur 's middags
!
Eerstequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Stel, het onmogelijke gebeurt en jullie staan als eerst op 0, kiezen jullie dan voor 3x gebukt staan kontjebranden of 2 terwijl je aan de lat hangt.
Normaal zou ik zeggen lat, want ik buk VOOR NIEMAND. Maar ik zou bukken want de kans is groter dat ze je missen. Lat word je altijd op je onderrug geraakt fucking pijnlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga altijd aan de lat hangen. Ik ben daar best goed in en de kans dat ze je raken is kleiner, maar je gaat DOOD als ze je in je nieren raken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens de keus. Het is altijd bukken.
Haha ja klopt, maar toch.. Een wijntje aan het eind van de middag zonder avondeten valt me altijd al zwaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
4 uur is nog wel een redelijke tijd, toch. Maar een goede bodem leggen is altijd wel verstandig, ja
.
dirty talk, oke okequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja wtf man aan de lat hangenDan schiet iedereen op je armen. LAME.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |