Ja of iig mongooltje doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jup
Volgens mij als mensen kurk_droog zien in topic dat ze meteen denken dat ik kom rellen
Ligt eraan wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik allemaal al van je bord af getikt.
Of is dat dammen?
Hmmmkay. Verdacht overigens dat je zo'n schaakexpert bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt.Lopers kun je wel slaan.
How about us =$quote:
Geduld. Geduld.quote:
Vroeger speelde ik het wel eens. Maar ik vond het saai en was er ook veel te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmkay. Verdacht overigens dat je zo'n schaakexpert bent.
Pff tsss.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
[..]
Sorry, ik ben al uitgenodigd bij JB en Ado.
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
[..]
Sorry, ik ben al uitgenodigd bij JB en Ado.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.!!!!!!!!!!!!!!
What about us =$?quote:
Net of jij 2 chicks aankuntquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
JB en Ado boven Bt en mij verkiezen.!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat altijd als resultaat had dat er rellen uitbraken
Geen zorgen, is niet meer
Je knipoog verraadt dat je stiekem ook wel weet dat ik dat kan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij 2 chicks aankunt!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Begiristain start gesprekken met Arsenal over Fàbregas
Barcelona zit al lange tijd achter Cesc Fàbregas aan en zegt dinsdag de onderhandelingen met Arsenal te hebben geopend. Een woordvoerder van de Catalanen bevestigt woensdag aan BBC Sport dat ‘de informele gesprekken zijn veranderd in een officiële benadering’. De vraag is nu nog hoe ver de vraagprijs van Arsenal en het aanbod van Barcelona voor de Spaanse middenvelder uit elkaar liggen.
Arsenal wilde nog niet aan het betrouwbare medium bevestigen dat de onderhandelingen inderdaad gaande zijn. De bron van Barcelona bevestigde wél dat er inmiddels gepraat wordt tussen de Gunners en de blaugranas; technisch directeur Txiki Begiristain voert de onderhandelingen. “Vóór 1 juni mocht Barcelona volgens de Premier League-regels geen officieel bod doen. Dinsdag is daar verandering in gekomen.”
Barcelona maakt de laatste weken duidelijk dat het Fàbregas deze zomer naar Camp Nou wenst te halen. Eerder verzekerde de Spaanse grootmacht, die dit seizoen de landstitel opeiste, zich voor veertig miljoen euro al van de diensten van David Villa. De aanvaller van Valencia maakte de overstap reeds; Zlatan Ibrahimovic zit volgens het geruchtencircuit op de wip.
Algemeen directeur Joan Oliver liet namens Barcelona eveneens weten dat de club inmiddels een bod neer heeft gelegd bij de Londense club. “Gisteren (dinsdag, red.) hebben we een concreet aanbod gedaan.” Vice-voorzitter Rafael Yuste voegde daaraan toe: “We hopen Cesc zo snel mogelijk te kunnen contracteren. Ik ben optimistisch; het is duidelijk dat hij familie is en we zijn komst zouden waarderen.”
hahaha nee joh, ik kan dat echt niet uit mn hoofd, was maar een grapje :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics.
Het is wel echt super vet als je zoiets echt kunt uit je hoofd man.
Als ik die hoor wil ik ook alitijd die move doen van 1:20. De hele tijd als ik deze hoor zit díé move in mn hoofd
. En maakt ie nou een fout rond 0:15?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |