abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82195964
Vorig deel
De grote baby's:

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

En ik sloot hem met de geweldige slotwoorden:
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:27 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik zat nog even na te denken over wat je schreef over de yoghurt voor Lars. Mag hij ook geen geitenyoghurt? Dat verkopen ze bij ons bij AH. Ik heb Linde een tijdje geitenmelk gegeven in plaats van gewone koemelk omdat ze toen vaak verkouden was en koemelk zorgde voor meer slijm dan de geitenmelk.

En Amélie en Graeme weer goedgekeurd bij het cb

Esmee krijgt het eten nu echt door Net gewoon bijna een halve boterham met smeerkaas gegeten. Echt als ze het zelf mag doen eet mevrouw het dus wel Nu zei het cb dat we na het brood nog een flesje mochten aanbieden. Alleen heb ik zo'n fles-aholic dat die hele fles ook gewoon nog op gaat. Hoe doen jullie dat? Kleinere fles geven of gaat ze vanzelf minderen?
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

dat zouden we kunnen proberen, maar ook daarbij is het de vraag of hij er tegen kan.

Goed zeg van Esmee! Lekker zelf doen is dus de truc?

En Amelie goed gekeurd! Joepie!

Tess al aan het oefenen voor dr verjaardag

En tjonge zeg, Takkembah, 4 boventanden tegelijk? Arm meisje!

En nog even een voor Sorbo! Way to go girl!

[ Bericht 1% gewijzigd door XXXKarinXXX op 01-06-2010 21:05:16 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:06:17 #2
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82196681
Ah ja dan weet je natuurlijk nog niet of hij er wel tegen kan. Maar ja de moeite van het proberen waard misschien want er is ook geitenmelk en geitensmeerkaas
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:46:52 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82200738
Nou, we zijn dus naar het helmpjesspreekuur geweest van het Erasmus en de uitkomst is dat Stef toch wel echt een helmpje kan gebruiken. Het herstel is al begonnen uit zichzelf hoor, dat was al wel duidelijk te zien, maar hij is wel écht heel plat. Volgens de 'keurmeesteres' was het op een schaal van 1 tot 10 een 7 of een 8 zeg maar. We hebben nu dus een printje uitgezocht en gaan binnenkort een telefoontje krijgen om een afspraak te maken en dan gaat het gebeuren.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om eerlijk te zijn. Ik vind de afplatting wel van dien aard dat ik bereid ben de moeite die we ervoor moeten doen ook te doen en zoals door de helmpjesmaker werd gezegd: de afwijking zoals Stef 'm heeft is voor hen eigenlijk het meest ideaal, omdat deze nog het makkelijkst te corrigeren is. Hij is symmetrisch en heeft verder ook geen bulten of iets, hij is alleen heul plat

En nu wil het kind eten, denk ik zo. Tot zo!
3!
pi_82201022
Oh mn baby hangt bijna in de gordijnen.... ik geloof dat het bedtijd is .
Ze deed vanmiddag per ongeluk even los staan en een soort stapje, toen bedacht ze dat niemand haar vast had en ging ze snel zitten met een blik van
Fake it till you make it...
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 19:12:23 #5
5428 crew  miss_sly
pi_82201841

Wij zijn weer thuis. Ik heb (nog?, ik beloof niets) niets teruggelezen. Heb ik veel gemist?

Wij hebben iig een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk hotel, geweldig weer en een heel blije, tevreden, vrolijke Senna Ze had even wat moeite met slapen, maar we hadden snel door hoe het voor haar werkte, dus dat was ook zo over. Ze heeft dus goed geslapen, gegeten, gespeeld, gezwommen, gestapt (aan de hand), gekropen, los gestaan en gewuifd en gelachen naar iedereen die maar naar haar keek. In het restaurant had ze een hele schare fans, maar dat was ook neit gek, want ze zat de hele tijd met een hele brede lach "Taa" naar iedereen te zwaaien die langs kwam of aan een tafeltje in de buurt zat Ook het vliegen heeft ze erg goed gedaan.

Ze heeft wat nieuwe dingen ontdekt. MInder leuk: de hoge gil, soms als iets haar niet aanstaat, soms ook echt als er iets is. De reden dat een van ons regelmatig voor de anderen al zorgde klaar te zijn met eten, zodat als Senna er genoeg van had, er gewandeld kon worden.
Eng, maar ook wel knap: trap klimmen Eerst de grote, brede trap in de hal van het gebouw waar onze hotelkamer zat, later de kleinere trap van de kleine waterglijbaan bij het zwembad, waar ze (met hulp en vastgehouden enzo natuurlijk) ook vanaf wilde glijden.

Kortom, het was genieten. Jammer dat het weer voorbij is, maar ook wel fijn weer thuis te zijn bij de eigen vertrouwde spulletjes en speelgoed enzo. Ben benieuwd hoe ze straks slaapt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82202926
oooohhh Miss Sly, dat klinkt allemaal wel heerlijk!!!
Hier alles goed ik wil alleen iedereen even sterkte wensen die dat nodig heeft!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82204133
Miss Sly, dat klinkt super! Heerlijk joh! Die kleine ontdekkingsreizigster, leerzame vakantie dus ook .
Senna, stoere meid hoor!
pi_82204895
Welkom terug Miss, het klinkt als een superleuke vakantie!

Incantrix, beetje dubbel dus, aan de ene kant jammer dat het nog nodig is natuurlijk, maar gelukkig hebben jullie er niet zoveel problemen mee en heeft Stef straks weer een mooi rond bolletje!

Nijna, in de gordijnen? A mai, dat gaat nog wat worden....
pi_82206594
Welkom thuis Miss!
Klinkt als een heerlijke vakantie! Hoe was de temperatuur?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82207361
Senna aan het traplopen Hebben jullie een trap in huis ook?
Incantrix toch nog een helmpje. Fijn dat de artsen er optimistisch over zijn

Mogen wij nog in de OP? Emma is van 23 november '09.
pi_82207749
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef WupWup het volgende:

Mogen wij nog in de OP? Emma is van 23 november '09.
pi_82208169
Miss, welkom terug! Jullie vakantie klinkt heerlijk Komen er nog leuke vakantiefoto's van Senna in het fototopic?

Incantrix, wat fijn dat het zo goed op te lossen is met het helmpje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 21:26:18 #13
5428 crew  miss_sly
pi_82208944
Tuurlijk komen er nog foto's, ik ben ze aan het doorkijken, maar het zijn er echt ontzettend veel met 1 terugkerend thema, natuurlijk

Even terugkomend op de vraag hoeveel en wat mee te nemen voor je baby: dit was eigenlijk Senna's outfit de hele week.

Alleen 's avonds voor het eten een jurkje en een rompertje zonder mouwen voor 's nachts. We hadden echt met minstens de helft minder ook goed uitgekomen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:32:47 #14
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_82209397
Miss Sly, dat klinkt echt als een heerlijke vakantie. Ik denk toch dat het goede weer iets met die kindjes doet. Jorja ging ook vol op ontdekkingstocht op Malta. En nu hier met goed weer ook, maar als het regent is ze weer gewoon de luie Jorja die zit waar ze blijft zitten!
Maar kort samengevat, wat een heerlijk meissie heb je!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_82209566
Ahhw Senna lekker in zwembroek Lijkt me echt heerlijk, jullie vakantie! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, dan kunnen wij ook gaan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82210320
Senna. Wat een heerlijk meisje, Miss. Ik verheug me zo op onze vakantie als ik dit soort foto's zie.
pi_82211197
Senna heerlijk die vakantie!!!

Karin, ze hing er helemaal in, maar was druk bezig om de boel aan de kant te trekken zodat ze op het raam kon meppen .
Gaat nog niet zo heel voorzichtig zeg maar .
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:07:44 #18
5428 crew  miss_sly
pi_82211511
Ik heb besloten niet de vorige topics terug te lezen, misschien later als ik tijd heb. Ik ga dus weer vanaf hier sociaal doen

Incantrix, toch een helmpje voor Stef. Jammer dat het moet, maar wel fijn dat het kan. Ik zag toevallig op het vliegveld een jongetje van een jaar of 3 met een heel plat achterhoofd en toen moest ik er nog aan denken dat het dan toch wel fijn was geweest als hij ook een helmpje had gehad.

Jeetjejom, Jorja zo druk aan het ontwikkelen en ontdekkenook op vakantie? Ik vond het echt heel leuk om te zien hoe ze bezig was. Ondanks de warmte en de vele nieuwe indrukken heeft ze van alles ontdekt: gillen, los staan, trap klimmen, dat water leuk is, opa en omi goed leren kennen, en ze is zelfs 1 keer (geheel per ongeluk, vermoed ik) uit hurkzit recht gaan staan, zonder houvast

Ow, en heel schattig: ze zegt haar eigen naam Nenna Op dezelfde toon (hoog-laag) als ik het zeg

Temperatuur gemiddeld een graad of 28-29, hoewel het ook 1 dag zelfs 39 graden was. Dat was ons allemaal iets teveel van eht goede, maar na een lekkere stevige onweersbui laat in de middag, was het weer heerlijk weer.

Wup, we hebben een trap, naar het dakterras. Ze heeft er vandaag nog niet naar omgekeken, maar dat zal wel snel komen, vrees ik.

tessie, eerst het mooie, lieve zusje van Graeme op de wereld zetten, en volgend jaar met ullie volledige gezinnetje op vakantie Wordt vast heerlijk!

Sserpente, waar gaan jullie heen?
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:08:39 #19
5428 crew  miss_sly
pi_82211593
Oi Nijna, zijn je gordijnen nog wel heel?
Leuk dat ontdekken, maar jammer dat ze nog niet zo voorzichtig zijn met onze spulletjes he?
pi_82212773
Welkom terug sly en Senna! Klinkt als een heerlijke vakantie! En wat gaat ze hard joh, stappen, klimmen én praten Turbobaby!

ik loop ook nogal achter met bijlezen, ik ga m'n best doen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82216849
Lieve Inc, ik begrijp dat een helmpje even raar en verdrietig voelt, maar voor de toekomst is het echt mooier. En, geef toe, met helm ziet Stef er vast ook super uit
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82221797
Senna in haar zwemluiertje Klinkt als een hele fijne vakantie Miss_Sly!
Iris in de gordijnen! En per ongeluk een stapje los, wow!
Icantrix jammer dat er toch echt een helmpje nodig is, helemaal nu het warmer wordt lijkt mij. Maar nu krijgt hij een mooi rond koppie en het zo'n helmpje staat Stef vast hartstikke stoer!! Wat voor kleur en print hebben jullie gekozen?

We hebben Niels gisteren na het eten pap gegeven, de meergranen bambix, hij heeft ongeveer 75 ml gegeten en daarna ook nog bij mij gedronken. Maar hij werd nog steeds op dezelfde tijden wakker en mijn Lief kon hem niet troosten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82221821
Nou wij zijn terug van een dagje (gisteren) ziekenhuis met Leander. Gelukkig hadden we goed en slecht nieuws. Hij heeft geen microcefalie. Daarvoor is zijn hoofd weer net te groot en is hij motorische te goed bij!. Maar wel heeft hij de eerste maanden teveel zuurstof gebrek gehad en waardoor zijn de kleine hersenen een groeiachterstand hebben gekregen. Hier kunnen ze niks meer aan doen. Als ie ouder word dan word pas duidelijk hoeveel schade er is. Maar aangezien hij motorisch al wel goed bezig is is de kans groot dat hij met praten en leren veel moeite zou krijgen. Maar daar kunnen ze nu verder nog niks over zeggen omdat ie nog te jong is. Dus dat is gewoon allemaal afwachten. Grote kans dus dat hij straks naar speciaal onderwijs moet.
Dus dat was wel even een klap. Tuurlijk wil ik graag het beste voor hem maar toch. Ik vind het zo sneu voor hem dat we nu al weten dat ie het moeilijk gaat krijgen Gisteren zaten we er echt door heen. Aan de buitenkant is niks aan hem te zien en dat maakt het dan zo moeilijk. Vannacht hebben we er veel over gepraat en nu kunnen we het allebei wel een plaats geven denk ik want het is en blijft onze Leander. Hij is de vrolijkhied himself en het gaat vast wel helemaal goed komen met hem. Onze kleine held
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82221854
MeNicole Wat schrikken zeg. Hoe komt het dat hij zuurstofgebrek heeft gehad de eerste tijd? Heb ik wat gemist of is het niet helemaal duidelijk? Opzich vind ik het wel apart dat ze dat nu al kunnen voorspellen, het brein van een jong kind is nog zo plastisch.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82221894
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:59 schreef Twinkly het volgende:
MeNicole Wat schrikken zeg. Hoe komt het dat hij zuurstofgebrek heeft gehad de eerste tijd? Heb ik wat gemist of is het niet helemaal duidelijk? Opzich vind ik het wel apart dat ze dat nu al kunnen voorspellen, het brein van een jong kind is nog zo plastisch.
Waardoor ie dat zuurstof gebrek heeft gehad weten ze niet. Hij heeft nog steeds dat ie af en toe stopt met ademhalen. Ze hebben hem al paar keer onderzocht maar kunnen niks vinden.
Maar er is een gedeelte dat beschadigt is. En daaruit kunnen ze zulke dingen al opmaken!

Maar kijk nou? Ziet dit er nou uit alsof ie het moeilijk gaat krijgen
pi_82221912
Och Menicole, wat een heftig nieuws.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 08:14:18 #27
5428 crew  miss_sly
pi_82222029
MeNicole, heftig hoor Lijkt me erg schrikken.
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:25:40 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82222161
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Incantrix het volgende:
Nou, we zijn dus naar het helmpjesspreekuur geweest van het Erasmus en de uitkomst is dat Stef toch wel echt een helmpje kan gebruiken. Het herstel is al begonnen uit zichzelf hoor, dat was al wel duidelijk te zien, maar hij is wel écht heel plat. Volgens de 'keurmeesteres' was het op een schaal van 1 tot 10 een 7 of een 8 zeg maar. We hebben nu dus een printje uitgezocht en gaan binnenkort een telefoontje krijgen om een afspraak te maken en dan gaat het gebeuren.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om eerlijk te zijn. Ik vind de afplatting wel van dien aard dat ik bereid ben de moeite die we ervoor moeten doen ook te doen en zoals door de helmpjesmaker werd gezegd: de afwijking zoals Stef 'm heeft is voor hen eigenlijk het meest ideaal, omdat deze nog het makkelijkst te corrigeren is. Hij is symmetrisch en heeft verder ook geen bulten of iets, hij is alleen heul plat

En nu wil het kind eten, denk ik zo. Tot zo!
Fijn dat jullie het idd zien zitten. En een half jaar is zo om! En je zal zien dat het echt superhard gaat!
pi_82222166
Heftig, Menicole! Hopelijk komt het allemaal goed in de toekomst!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:30:10 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82222219
Jeetje MeNicole, dat is wel echt een bericht waar je even van moet slikken zeg...
pi_82222239
MeNicole wat een heftig nieuws zo maar hij is en blijft idd gewoon jullie Leander.

Trix <3
Niet onverwacht maar toch.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82223371
MeNicole dat is heftig nieuws. Maar zoals je zegt hij is en blijft jullie Leander. En op de foto ziet hij er gewoon uit als een boefje die net een aanval heeft gepleegd op een wc rol Sterkte ermee

Wanneer begin je eigen met tandenpoetsen? Jamie heeft 1 tandje die iets boven zn tandvlees uitkomt en eentje die er aankomt. Moet ik al beginnen of moet ik wachten tot dat de tand een stuk verder omhoog komt?

Stef toch aan een helm , zal hem vast heel stoer staan

[ Bericht 11% gewijzigd door martine1984 op 02-06-2010 09:24:48 (was stef vergeten) ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:04:29 #33
95408 Incantrix
pi_82224504
MeNicole, jeumig, wat een heftig nieuws! Logisch dat dat toch wel even flink aankwam zeg

Martine, zoals ik het heb begrepen meteen zodra er iets te zien is

En thnx allemaal Het gaat wel goedkomen met dat helmpje. Ik wil zo alleen nog even een rondje bellen, we werden vanuit het helmpjesspreekuur meteen doorgeschoven naar een helmpjesmaker, maar die zit niet in Den Haag, Leiden zit al vol dus moeten we naar Rotterdam om het helmpje te laten maken (nog even buiten het feit dat we ws. liever een ander helmpje zouden willen). Ik wil dus eigenlijk nog even horen of we dit niet via een helmpjesmaker in Wateringen kunnen doen, dat zou wel fijn zijn.

We hebben op dit moment een blauw-wit legerprintje uitgezocht, de printjes die ze hadden voor jongetjes vond ik erg tegenvallen. Legerprint in 3 kleuren en een gele helm met auto's, maar die was heel erg druk. Beetje jammer..

Maargoed, wellicht dat we dus nog van helmenboer gaan veranderen enzo

Oh, en nu is het alweer voedertijd
3!
pi_82224999
Oh Jeetje MeNicole, dat is zeker geen fijn nieuws!

Senna die haar naam al zeggen kan Wat lijkt me dat super om te horen van je kleintje zeg

Inca, Stef toch aan een helmpje Naar, maar als het er beter van wordt zet je je er gauw over heen Mijn neefje heeft er ook een gehad. Een legergroene.. Beetje jammer dat er zo weinig keuze is zeg!

Martine, Rienk heeft nu 2 tandjes onder ( ) en ik ga zo een tandenborsteltje halen. Vind het een beetje gek, mijn kleine baby van 5 maanden heeft al tandjes!

En over 15 nachtjes kom ik hier officieel! Dan is mijn ukkiebaby een grote babykerel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82225693
Incantrix, goed dat jullie 't toch doen! Het is het vast waard!

Miss, wat heerlijk zo...Senna op vakantie
Ik heb ook zo'n zin! We gaan half juli naar Italië en ik heb dus ook steeds visioenen van lekker half bloot spelende Isabeau met een zonnehoedje
pi_82227119
Poeh MeNicole, wat een heftig bericht zeg.
Tis natuurlijk afwachten hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen, maar een schok is het zeker.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:53:18 #37
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82228337
Jeetje MeNicole wat een bericht...... En nu alleen maar wachten... kan me voorstellen dat je er even doorheen zat...
Wel een geniale foto trouwens

sly, fijn dat je vakantie geslaagd is geweest en wat een hippe zwemoutfit van Senna

Inca, denk een goede keuze! Ff Slikken, maar als het echt helpt, is het de investering ook waard he
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82228562
Och Menicole wat een heftig nieuws... En inderdaad, het gevoel dat je nu al weet dat ie het moeilijk zal krijgen lijkt me erg zwaar.

Stef aan de helm... staat 'm vast heel stoer! Komt helemaal goed joh

Ik zit op werk en D is net met Willow naar de huisarts gegaan, ze had weer stuipachtige bewegingen zoals op onderstaand filmpje, en ze kwam er maar niet uit. Heel fijn allemaal zo'n benigne myonogwatdiagnose, maar om je kind zo in zichzelf gekeerd te zien, met rare dwangmatige bewegingen erbij, is niet leuk Huisarts kon niets doen, dus ik heb toch maar de KA gemaild. Je weet maar nooit. Muh.

(

Overigens zit ze nu weer gewoon te spelen, aldus de update van D. Maar ze heeft het wel meer dan een uur (!) volgehouden zo.
pi_82228703
Jeutje MeNicole, dat is ff geen prettig nieuws!
Stef toch aan een helmpje... Tis ff vervelend maar een rond koppie is toch wel heel belangrijk! voor jullie!
Jeutje Innepin, ik vind het best wel engig hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:02:08 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82228724
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef innepin het volgende:
Och Menicole wat een heftig nieuws... En inderdaad, het gevoel dat je nu al weet dat ie het moeilijk zal krijgen lijkt me erg zwaar.

Stef aan de helm... staat 'm vast heel stoer! Komt helemaal goed joh

Ik zit op werk en D is net met Willow naar de huisarts gegaan, ze had weer stuipachtige bewegingen zoals op onderstaand filmpje, en ze kwam er maar niet uit. Heel fijn allemaal zo'n benigne myonogwatdiagnose, maar om je kind zo in zichzelf gekeerd te zien, met rare dwangmatige bewegingen erbij, is niet leuk Huisarts kon niets doen, dus ik heb toch maar de KA gemaild. Je weet maar nooit. Muh.

(

Overigens zit ze nu weer gewoon te spelen, aldus de update van D. Maar ze heeft het wel meer dan een uur (!) volgehouden zo.
Maf hoor! Echt ik zou het echt heel eng vinden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82228749
Innepin dat ziet er idd raar uit zo. Leander heeft dat ook maar dan iets heftiger maar minder lang. Bij hem is het echt een paar seconden. Een buitenstaander valt het vaak niet eens op. Maar zij gaat er best wel lang in door!!
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:28 #42
5428 crew  miss_sly
pi_82228838
innepin, wat naar! En een uur, dat is lang Had de huisarts het wel gezien dan? Hoop dat je gauw geruststellend bericht terug krijgt van de KA
pi_82229562
De HA had het ook gezien en vond het 'fijn' dat hij het een keer kon zien, maar vond het niet nodig om weer door te verwijzen. Ik citeer even D. in zijn mailtje aan mij over wat de ha zei -
quote:
Gezegd dat er geen duidelijk beeld is van het verloop, en dus ook geen uitsluitsel/advies kan geven . Veeg maar op de hoop benigne infantiele bla bla bla. moment opnames, Kan met pieken of langzaam opbouwen/afbouwen, bla bla bla.. Als je je zorgen maakt langs komen ( om me gerust te laten stellen) Blijven filmen, en tot ziens.
Dus dat schiet lekker op Vriendelijke man wel hoor, de huisarts, maar ja. Je kan zo weinig met zo'n "advies". :-/
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:29:20 #44
5428 crew  miss_sly
pi_82229904
Het is idd een nogal...euhm...nietszeggend 'advies'
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:50 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82230010
En dan ben ik dus een zeikerd en met zo'n advies neem ik dus geen genoegen... Is er geen andere huisarts in de praktijk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82230382
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
En dan ben ik dus een zeikerd en met zo'n advies neem ik dus geen genoegen... Is er geen andere huisarts in de praktijk?
ik ben dan ook zo'n zeikerd hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82230651
Maar wat moet zo'n huisarts dan? Ze is toch al onderzocht door de kinderarts en ze weten toch wat het is? Of ben ik nu in de war?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:54:59 #48
5428 crew  miss_sly
pi_82230987
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik vind het van de huisarts wel goed dat hij zich niet waagt aan dingen waar hij niet voldoende verstand van heeft, maar ik vind wel dat een nieuwe doorverwijzing naar de ka dan op zijn plaats zou zijn.

Gelukkig heeft innepin zelf al contact gezocht met de ka
pi_82231623
Tess heeft weer vuurrode billen maar er zitten nu ook soort van pukkeltjes op. Lijkt op een schimmelinfectie. Ik kijk het nog even aan anders gaan we maar langs de HA.

Ik heb gister weer een heerlijk filmpje gemaakt
Spelen met de koekjestrommel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82231697
Even vanuit de babielurkstand een hart onder de riem voor MeNicole. Wat een schrik dat Leander een beschadiging in zijn hersenen heeft opgelopen. Maar wat goed dat het nu duidelijk is en iedereen er zo rekening mee kan houden. Hopelijk krijgen jullie alle hulp die jullie nodig hebben en zal Leander ondanks zijn mogelijke beperkingen (die ook nog enorm kunnen meevallen, gezien hoe goed hij het tot nu toe doet!) zo'n stralend en gelukkig mannetje blijven. Sterkte!
pi_82232885
Goh Nicole, dat is wel heftig nieuws zeg. Het is dus in feite dan maar gewoon afwachten wat de gevolgen zijn begrijp ik?

Innepin je hebt helemaal gelijk dat je de KA hebt gemaild, zou ik ook doen. Aan de huisarts heb je blijkbaar weinig

Wij zijn vanochtend bij het CB geweest. Wéér een andere arts. Heb nog geen 2 keer dezelfde gehad
Alles was in orde qua ontwikkeling en groei. Kreeg een voor de Rapley en geen commentaar op de nachtvoedingen. Emma kreeg nog een paar blokjes in d'r handen geduwd en die moest ze van de arts overpakken in d'r andere hand, wat ze nog deed ook Dat is toch nog helemaal niet nodig bij 6 maanden Ze mocht ze van de arts overigens vooral níet in d'r mond stoppen! Tja, geef het kind dan ook geen speelgoed...

pi_82233927
Even ter info, ik geloof ook echt dat de ha gedaan heeft wat hij kan hoor. Wat moet ie dan?

Wupwup, Willow moest dat blokjes overpakken pas afgelopen keer doen bij het cb. Met negen maanden dus.
pi_82234091
hier ook afgelopen afspraak blokjes overpakken.

En ze heeft ze allebei ook even goed afgelebberd wvk heeft daar niets van gezegd dat het niet in de mond mocht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82235619
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef WupWup het volgende:
Goh Nicole, dat is wel heftig nieuws zeg. Het is dus in feite dan maar gewoon afwachten wat de gevolgen zijn begrijp ik?
Ja ze kunnen echt pas zien wat de schade is als hij moet gaan praten. En nog beter als ie 4 jaar is en naar school moet. Want dan moeten de gedeeltes gebruikt worden die beschadigt zijn. Kinderen die dit hebben (1 op de 7000 had de arts het over waarom winnen we niet gewoon de jackpot ) die functioneren heel verschillend. De een kan pas heeel erg laat kruipen en lopen, de ander leert dit pas in het 4de jaar. Weer een ander kan wel gewoon meekomen op normaal onderwijs met een klein beetje hulp. Het kan zo verschillen. En wij gaan er gewoon van uit dat het wel mee valt aangezien ie motorisch ook wel heel snel is. Dus als het bij speciaal onderwijs blijft zijn wel allang blij. Het kan altijd erger.
pi_82236330
Oh en ik ben zo moe he
Leander is echt een en al ondeugt.
Net trok ie het behang van de muur in het halletje, daarna in de douche heeft ie 3 flesjes shampoo en zeep leeggemaakt, terwijl ik dat opruim gooit hij de waterbak van de hond om. En ik kon nog net voorkomen dat ie de keukenkastjes leeg trok. Heb hem van ellende maar naar bed gedaan
pi_82237766
Wat een nieuws Nicole. Ik kan me niet voorstellen dat er iets mis is met dat jochie wat ik vorige week gezien heb!
En zo'n ondeugend dondertje kan nooit veel achterlopen lijkt me
pi_82239777
Pfff MeNicole, wat een nieuws zeg . Hopelijk valt het toch wat mee, blijkt hij me een steuntje in de rug toch een heel stuk mee te kunnen komen
En dan die boeven foto, wat een lekker ding is het toch. Hij is in elk geval lekker ondernemend als ik het zo lees...

Innepin, lijkt me zo'n onmachtig gevoel als ze dat een tijd doet. Wel fijn dat ze later wel weer gewoon zit te spelen. Al bericht terug van de KA?

Tess, die blonde haren en dat lekkere kleurtje op je snoet. En dan zo lief zitten spelen
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:03:19 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_82240094
Tjee, MeNicole, dat is echt even schrikken. Maar eigenlijk ook wel fijn dat je het nu weet.
Innepin, het mag dan duidelijk zijn wat er is en dat er weinig aan te doen is enzo, maar het lijkt me gewoon absoluut niet leuk om je kindje zo te zien.
Miss, klinkt als een prima vakantie.

Ik lees vanalles over tanden. Is Driekus dan de enige die nog steeds geen tanden heeft?

We zijn hier aan het oefenen met een rietjesbeker voor de vakantie. Gaat prima, maar ik heb zelf ruzie met die dingen. Ik heb een kleine van difrax, maar die is niet makkelijk vasthouden en ik heb een grotere van de hema maar ook die houd je niet fijn vast en hij is wat lang. ZIjn er van die bekers met handvatten?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82241845
Emma heeft ook nog geen tanden. We hebben het wel al een paar keer gedacht dat het zover was
pi_82242696
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef WupWup het volgende:
Emma heeft ook nog geen tanden. We hebben het wel al een paar keer gedacht dat het zover was
Hier hetzelfde Het is zo lekker makkelijk om het op tandjes te gooien he.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:06:03 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_82243179
ik gooi ook alles op tandjes..en zijn het geen tandjes, dan is het vast een faaaaaseeee

effe serieus, duurt die periode van " ik wil niet slapen als ik papa of mama niet zie " lang? Ik ben het nu al beu (na een dag of vier, ik ben echt te ongeduldig)
pi_82243254
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef mefke79 het volgende:
ik gooi ook alles op tandjes..en zijn het geen tandjes, dan is het vast een faaaaaseeee

effe serieus, duurt die periode van " ik wil niet slapen als ik papa of mama niet zie " lang? Ik ben het nu al beu (na een dag of vier, ik ben echt te ongeduldig)
Uhhhh ik zeg maar niks denk ik. Wij hebben al een maand of 3 slaapellende
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:42:02 #63
5428 crew  miss_sly
pi_82244623
We gingen net Senna ophalen van het kdv. De leidster vroeg of Senna thuis ook los stond. Dus ik zei dat ze dat wel eens deed, per ongeluk en heel kort. Nou, vandaag had ze los staan swingen op het kdv handen in de lucht en met die heupen heen en weer een paar keer wel maar een keer zo'n actie, maar ze waren nogal verbaasd...en wij ook
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:51:39 #64
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82245045
Wat goed va Senna!!!!

Beetje op het kdv wel doen

:D
Alexa en Seth zijn lief
pi_82248996
MeNicole, wat een nieuws. Ik kan me goed voorstellen dat je er even van ondersteboven bent. Gelukkig kunnen jij en je lief het een plaatsje geven. Het is niet niks, en dat je eigenlijk ook nog zo lang moet afwachten totdat je weet wat de consequenties zijn. Ik vind het knap dat je er nu al zo over kan schrijven, en je hebt echt gelijk als ik naar die foto van dat schatje van je kijk

Trix, toch een helmpje voor Stef, heeft toch wel even geduurd voordat de kogel door de kerk was? Jullie waren er al best lang mee bezig, toch? Wat raar dat ze zo weinig printjes hebben om uit te kiezen, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk moest zijn om wat dan ook op zo'n helmpje te printen. Je eigen design, dat zou pas leuk zijn! Hebben ze al een indicatie hoelang hij die helm zou moeten dragen?

Twinkly, geef niet direct op met de pap! Toen wij bij Thomas met de pap in zijn laatste fles begonnen, sliep hij ook helemaal niet langer. Maar na een weekje wel. Dus als ik jou was zou ik het nog even vol houden. (Thomas dronk trouwens wel een hele fles...)

Wij gaan morgen weer eens naar het cb, na de slechte indruk van de intake, ben ik erg benieuwd. Het uur daarvoor gaan we naar de dietiste om over bijvoeding te hebben (het wordt ook echt wel tijd nu). Aan de ene kant wil ik hem heel graag aan de bijvoeding, hij is immers al 6,5 maand.. Aan de andere kant word ik er weer zo onzeker van want we hebben nu zo'n lekker schema wat zo goed gaat. Elke keer als iedereen ergens aan gewend is, komt hij in een andere fase en kan je weer overnieuw beginnen. Moeilijk vind ik dat. (Even voor de duidelijkheid, we gaan natuurlijk wel met bijvoeding beginnen!)
Vandaag heeft ook het ziekenhuis gebeld om de data van de provocatietest af te spreken. Het worden 18 en 25 juni. Best snel al. Ik ben erg benieuwd. Karin, heeft Lars ook een provocatietest gehad?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:35:52 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82249474
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

Uhhhh ik zeg maar niks denk ik. Wij hebben al een maand of 3 slaapellende
Een maand of 3? Een maand of 12....!!
Maar ja, het went.... nooit

MeNicole, da's zeker heftig nieuws. En die onzekerheid ook zeg.... de zorgplicht van scholen verandert de komende jaren enorm hoor, dus pin je nog niet vast op speciaal onderwijs hoor... de invulling ervan zal de komende jaren zeker veranderen. Komt tijd komt raad zullen we maar zeggen. Voor nu, dikke en wat je zegt, Leander blijft Leander.

Ko, zijn bij jou de kiezen al door? Hier nog niet.... vooralsnog wordt het leed alleen maar erger lijkt het....
pi_82250054
MeNicole, wat een nieuws. Wat moet je geschrokken zijn. Vooral de onzekerheid lijkt me killing. Gelukkig blijft jullie zoon een prachtvent waar je iedere dag van kan genieten.

Trix, Stef toch een helmpje dus. Je stoere vent. Eén troost, hij kan er alleen maar nóg knapper op worden.

Twink, hoe gaat ie nou?

Aoraki, kan me je tegenstrijdige gevoelens voorstellen. Enerzijds gaat het juist op deze manier zo goed, terwijl de kans groot is dat het omslaat zodra ie bijvoeding krijgt. Maar je hebt gelijkt, het zal er toch van moeten komen. Succes!

Ik heb Lente vanmiddag ziek van het kdv afgehaald. Ze hoest al een paar dagen, zondag had ze koorts, ze snottert als een otter en gisteravond heeft ze alleen maar ziekjes tegen me aan gehangen. En toen ik ‘r vanmorgen in de auto zette, zag ik dat d’r oor was opengebarsten. Weer. Omdat ik hoopte dat ze daar zo ziek van was en nu de druk eraf zou zijn, toch maar weggebracht met de mededeling dat ze moesten bellen als het niet ging. En dat hebben ze gedaan dus. Ze huilde niet, maar was zo stil, niet zichzelf en deed alleen maar korte slaapjes. Gek trouwens, op het kdv huilt ze nauwelijks, zeggen ze, terwijl ze thuis best wel ‘ns kan miepen als d’r velletje niet lekker zit.

Maar goed, morgen blijven we ook maar thuis dus. Kan ik eigenlijk m’n collega niet aandoen, want we komen om in het werk en lopen al vreselijk achter de feiten aan, maar ja, het is niet anders. Anderzijds kom ik er nu thuis hopelijk eindelijk aan toe om m’n mailbox op te ruimen, daar zitten 104 onbeantwoorde mails in…
pi_82250130
Mefke, die ik wil niet slapen als ik papa en mama niet zie faaaaaaaaaase duurde hier een weekje ongeveer. Irritant genoeg trouwens. Maar aangezien ik dat nu hier getypt heb zal het vannacht wel weer raak zijn
Hij werd overigens vervangen door de ik-wil-überhaupt-niet-meer-slapen-fase en nu gaat het wel weer redelijk. Ze wordt nog wel een keer of twee wakker per nacht, maar dat ben ik niet anders gewend.
(jaja fokwet, vannacht 6 keer wakker)

Senna Heb je de moves die je op vakantie opgepikt hebt even op het KDV geshowd?! Lekker ding!

Aoraki, ik kan me voorstellen dat je wat onzeker bent over de bijvoeding. Vooral als het net zo lekker loopt allemaal.

Vandaag even met Isabeau gewinkeld (en niks gekocht... ik had zo'n besluiteloze bui die ik tijdens mijn zwangerschap ineens heel vaak had en daarvoor nooit... echt irritant!!). Isabeau was op zich wel vrolijk, maar ik had toch zo'n gevoel dat er iets niet in de haak was. Wat hangerig en ze schrok heel snel, terwijl ze normaal niet zo snel van haar stuk te brengen is. Een blik in haar mond geworpen...en ja hoor... tandje vier zit te duwen. Isabeau houdt er wel een vreemde volgorde op na trouwens. Dit is een hoektand. En de vorige was ook al een andere dan gebruikelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nog meer hangerigheid en jawel 38,9.... en dan op het CB maar beweren dat verhoging niks met tandjes te maken heeft. Erg toevallig...

Maar goed, ze heeft net wel heel goed gedronken en ze snurkte al (letterlijk) voor ze haar matrasje raakte. Lief smurfje
pi_82250234
Och arme Lente! En weer dat oor Wat vervelend is dat toch Ssserpente. Ga je morgen niet schuldig zitten voelen tegenover die collega... daar wordt 't niet beter van
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:31:12 #70
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82252468
miss welkom thuis Klinkt als een heerlijke vakantie samen met Nenna !

MeNicole jeetje dat is wel schrikken zeg. Maar natuurlijk blijft hij altijd jullie lieve Leander! Hopelijk valt het gewoon heel erg mee met de eventuele beperkingen.

En Innepin wat een hork van een huisarts zeg. Ik vind het er best eng uit zien Goed dat je de kinderarts gemaild hebt! Beter eens teveel dan te weinig toch?

Hier gaat alles zijn gangetje. Er hing alleen wel een briefje op het bord bij de kinderopvang dat er waterpokken heersen. En wij gaan vrij snel genieten van een kleine vakantie Nou ja vergeleken met andere dingen is dat eigenlijk niet echt iets om over te klagen bedenk ik me nu
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:34:51 #71
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82252646
Oh en Mefke hier ook nog geen tandjes, maar ja Linde kreeg haar eerste tandjes pas toen ze 1 jaar was, dus het kan nog even duren
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:37:20 #72
100412 mefke79
komt goed!
pi_82252799
Tjee Ssserpente, al weer. Pff, arm meiske, geen wonder dat ze stil is.

Inderdaad Twinkly niet opgeven met de pap, hier duurde hier ook even. Wij gaan voor vannacht een nieuwe strategie proberen. In plaats van een hele grote fles ergens tussen 3 en 5, ga ik en minder geven en dan ook nog minder schepjes erin doen. Het doel: dat ie weer gaat slapen 's nachts en dan in de ochtend aan de pap gaat. Ben benieuwd of het lukt.

Sorbo, negen maanden op en negen maanden af he...die besluitloze buien mogen nog.
Daarover gesproken: pilloos bevalt veel en veel beter. Lichamelijk zeker ( meeste bekkenklachten) maar ook geestelijk. Ik voel me mezelf weer en dat is zooooo fijn.

Driekus is de hele dag al bezig met zelf gaan zitten, het lukt em alleen telkens net niet. En frustrerend dat ie dat vindt. Tis gewoon grappig om te zien.
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:38:39 #73
100412 mefke79
komt goed!
pi_82252877
Oja, fijn om te horen dat er meer tandenlozen zijn. Ik had mijn eigen eerste tand ook pas met 11 maanden en de kindjes van mijn nichtje herhalen dat trucje, dus zal wel iets erfelijks zijn.
pi_82253043
Huh zeggen ze op het CB dat ze geen verhoging krijgen van doorkomende tandjes? Onder welke steen leven die mensen daar?

Och Lente toch, die oren van jou ook! Er is hoop Ssserpente, Meike heeft het eerste jaar ook vaak oorontstekingen en looporen gehad, en na het eerste jaar was er niks meer aan de hand.
Sterkte met je meisje!

Aoraki, Lars heeft geen provocatietest in het ziekenhuis gehad. We moesten op een gegeven moment wel een poosje stoppen met Pepti en terug naar Omneo om te provoceren. Het werd voorzichtig afgebouwd, en dan zou je na een dag of 5 helemaal op Omneo zitten. Na dag 2 was het hier wel duidelijk dat dat niet ging. Brullen! En dus toen maar weer terug op Pepti. Sindsdien geen provocatie meer gehad.
ik zit er ook niet op te wachten eerlijk gezegd.
We zijn wel met 6 maanden begonnen met bijvoeding, heel voorzichtig, en het heeft nogal wat voeten in aarde gehad om te komen waar we nu zijn.....2 soorten fruit en 2 soorten groente.
Daarbij kan hij ook tegen koemelkvrij brood en liga 2e stap en soepstengel.
Als je wilt kan ik het voedingsadvies van de dietiste wel naar je toesturen. Daarin staat beschreven hoe je de bijvoeding moet aanpakken bij een kindje met koemelkallergie.
Spannend he, om te beginnen met bijvoeding. Je gevoel kan ik me heel goed voorstellen. ik heb het nog steeds als we iets nieuws proberen.

Swinging Senna, woehoe!

Mefke, hier ook geen tanden hoor! En die fase die jij beschrijft kennen we hier niet. Eenkennigheid wel. Hij lacht naar iedereen als hij bij mij zit, maar ik moet hem niet bij een ander op schoot zetten.

innepin, kan me voorstellen dat je het eng vindt, en ik zou ook aandringen op vervolgonderzoek denk ik. Lijkt me toch niet normaal dit? maar wel een leuk meisje hoor, met haar mooie punkie-kapsel!

Arme jongens van Mikoxx met die ellendige kiezen....
kus dr 'op!
pi_82254147
Mefke, dat had Iris ook, niet willen slapen als je er niet bij bent. We zijn een aantal keer met en voet in haar kamer gaan zitten tot ze dan wel ging slapen en dan weg.
Maar toen we daar genoeg van hadden besloten we dat we er dan toch maar niet meer bij gingen zitten.
Ze had het ook niet elke avond, maar volgens mij duurde het al met al een week of 2 (althans, hoop dat t nu over is hier...).
Rietjesbeker, van Nuby hebben ze een kleinere met handvaten, maar die kan je lang niet overal krijgen, zal even plaatje zoeken.

verkopen ze hier en volgens mij ook bij babydump.
Je hebt ook een grotere versie van Nuby, maar die heeft geen handvaten.
Ons neefje wordt eind van de maand 1 en is ook nog tandloos... komt vast wel.

Miss_sly, hahaha komt terug van vakantie en gelijk showen met haar nieuwe skills (terwijl papa en mama ze nog niet eens zo duidelijk gezien hebben ).
Lekker ding.

Aoraki, ik vond dat met dat schema ook altijd zo lastig bij de eerste. Liep het net lekker en dan veranderde er weer iets doordat er een fles af ging of er bijvoeding bij kwam...
En of ik er nu makkelijker in ben geworden of dat zo'n tweede ook wat makkelijker meegaat in het schema van de oudste, ik weet het niet. Maar ik heb het nu veel minder (maar daar heb jij natuurlijk niks aan ).
Succes op het CB!

Kleine Lente, knap maar gauw op!
En Sssserpente, ruim die mailbox maar lekker op morgen en dan kan je als je kleine dame weer beter is met een schone mailbox aan het werk (hoef je dat daar niet meer te doen, scheelt ook... ).

Sorbo, dat lijkt Iris wel... Die begon met de 2 tanden onder voor en heeft nu de 2 snijtanden links en rechts van de bovenvoortanden, lijken net de hoektandjes, maar die zijn het volgens mij niet.
Mirte begon met die 2 "dracula tandjes" boven... rare meiden dus...
Beterschap!

Stiemie, hopelijk hebben jullie de waterpokken niet op vakantie...
pi_82254778
Och In, had ik nog helemaal niet gereageerd op je kleine meisje. Je hebt al een afspraak met de ka, maar niet schromen om er bovenop te zitten, hoor. Dáár kun je achteraf iig nooit spijt van hebben, wel als je vindt dat te weinig hebt ‘gezeurd’.

Oeh, en Senna, groooote meid! En niet gewoon los staan, er nog bij swingen ook!

Hihi, Sorbo, klein vampiertje straks. Sterkte met d’r tandjes. ’t Komt wel vlot achter elkaar hè?

Driekus, doorzettertje. Als het straks zomer is moet je natuurlijk wel kunnen zitten. Met je zwembroekje in het gras.

Fijn om te horen, Karin. Op het kdv zeiden ze ook al dat ze hoopten dat ze geen ‘orenkindje’ zou worden. Hoop echt dat het niets blijvends is.

Ik heb vanmiddag toevallig een rietjesbeker van de Hema gekocht. Had hier ergens horen waaien dat ie makkelijk is omdat je die in kunt knijpen.

Thanks, Sorbo en Nijna. ’t Is mss wel eens handig om ff rustig thuis m’n mailbox uit te pluizen idd. Op m’n werk kom ik daar totaal niet aan toe. En op een gegeven moment ga ik ontwijkend gedrag vertonen, net als vroeger op school…

Ah, tutje is weer wakker…

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2010 21:29:35 ]
pi_82255130
Miss Sly en Senna, welkom terug! Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!

MeNicole, dat is wel schrikken zeg. Fijn te lezen dat jullie vertrouwen hebben en lekker kunnen genieten van jullie ondeugd.

Zo, we zijn weer terug uit Zeeland. Wel bijgelezen maar te gaar om overal op te reageren. voor ieder die het kan gebruiken!
We zijn 3 nachten in opa's flat geweest. Heel vreemd zijn lege stoel in de kamer. Ko heeft zich erg goed gehouden vind ik. Hij vrolijkte iedereen op.
Voor de dienst gingen we bij opa kijken die in een kamer lag met een sterrenhemelplafond. Ko vond dat prachtig mooi. Hij zat lekker bij papa in de doek dus ik kon even flink huilen.
Tijdens de dienst moest het jongetje even de akoustiek testen, maar daarna was hij erg stil en rustig aan het spelen en door de ruimte aan het kruipen.
De dienst was heel mooi.
En nu zijn we weer thuis. Ko werd net erg hard huilend wakker, het was toch erg indrukwekkend allemaal.
Maar nu speelt hij lekker en geniet van zijn speelgoed.

Maar eens aan de voorbereidingen van zijn verjaardagsfeest beginnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:21:12 #78
100412 mefke79
komt goed!
pi_82255171
Sserpente, klopt, je knijpt heel makkelijk in die beker. Was hier niet nodig, Driekus begreep het meteen. Het lastige is dat Driekus niet uit die beker kan drinken als ie op z'n buik ligt, dan is de beker te hoog. Het ziet er wel heel schattig uit trouwens, die bekers.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 21:24:32 #79
5428 crew  miss_sly
pi_82255386
oeke

Sserpente, wat naar dat Lente alweer last heeft van haar oortjes. Beterschap voor je meisje

Allemaal nog steeds tandjesleed. Die kiezen nog steeds niet door mikoxx, wat duurt het lang!

Aoraki, wat lijkt me dat moeilijk met die bijvoeding. Ook wat ik telkens lees van Karin en Lars. Ooit moeten ze eten, maar dat het zo'n lijdensweg moet zijn om erachter te komen wat goed valt.
pi_82255663
Nijna, dit is echt d'r hoektandje. Dat vampiertandje heeft ze dus al, maar de voorste snijtanden nog niet. Ze krijgt er zo'n lekker scheef bekkie van, zal nu nog wel 'erger' worden

En Mefke, pilloos is écht veel fijner hè?! Doet ook wonderen voor m'n libido
pi_82255723
Oeke, wat moet dat raar geweest zijn. Maar wel mooi dat Ko de lucht zo fijn klaarde
pi_82256257
MeNicole, wat een bericht! Ik zou daar echt heel verdrietig om zijn. Ik bewonder je 'we maken er het beste van'. Wie weet valt het allemaal mee. De hersenen van jonge kinderen zijn flexibel en kunnen verrassende dingen doen. Er zijn gevallen bekend van hersenhelften die functies van andere delen hebben overgenomen na beschadiging (bijvoorbeeld taal).

Oeke en miss_sly, welkom terug!

Miss, wat heb je mooie foto's van Senna in het fototopic geplaatst! En wat knap dat ze los kan staan. Dat heupwiegen doet mijn neefje ook en dat is zó schattig.

Oeke, ik wens je nu al veel plezier met de eerste verjaardag van Kobus. Blijf je hier wel gewoon posten?

Ik heb even geen energie om op iedereen te reageren, maar ik volg jullie allemaal. Na onze vakantie voel ik me vast als herboren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82256505
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
MeNicole, wat een bericht! Ik zou daar echt heel verdrietig om zijn. Ik bewonder je 'we maken er het beste van'. Wie weet valt het allemaal mee. De hersenen van jonge kinderen zijn flexibel en kunnen verrassende dingen doen. Er zijn gevallen bekend van hersenhelften die functies van andere delen hebben overgenomen na beschadiging (bijvoorbeeld taal).
Oeke en miss_sly, welkom terug!

Miss, wat heb je mooie foto's van Senna in het fototopic geplaatst! En wat knap dat ze los kan staan. Dat heupwiegen doet mijn neefje ook en dat is zó schattig.

Oeke, ik wens je nu al veel plezier met de eerste verjaardag van Kobus. Blijf je hier wel gewoon posten?

Ik heb even geen energie om op iedereen te reageren, maar ik volg jullie allemaal. Na onze vakantie voel ik me vast als herboren.
Jups, mijn moeder had na een hersenbloeding volledige afasie. Kon totaal niet meer praten, niets meer. Op een scan was ook te zien dat d'r hele taalgedeelte in d'r hersenen 'dood' was. De artsen schatten dat d'r spraak 50% zo worden van wat ie ooit geweest was. Nu, een paar jaar later, hoort niemand meer iets aan d'r (hoewel praten haar wel veel energie kost). D'r hersenen hebben een ander deel tot taalgebied gebombardeerd. Vind ik zo bijzonder.

Oek, wat een dagen, meis. Hoe voel je je?
pi_82257000
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, tutje is weer wakker…
Krijg nou wat. Ziet dit er nog ziek uit..? Ik geloof dat het zetpilletje z'n werk heeft gedaan.

Maar nu wil ik naar bed... Dametje is klaarwakker en één bonk vrolijkheid en energie.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:05:22 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_82257752
Sserpente, lang leve de zetpillen!
Oeke, dat klinkt als een bijzonder en goed afscheid, hopelijk kijk jij er ook zo op terug.
Sorbo, nou en of ja...
Miss, ik hol meteen naar het foto topic
Claudia, fijne vakantie dan, rust lekker uit.

Ik heb net zitten kijken hoe Driekus in slaap valt. Helaas was het alsnog brullen toen ik de kamer uit ging, maar het lijkt een minder groot drama dan vanmiddag.
pi_82258301
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
Oek, wat een dagen, meis. Hoe voel je je?
Met een kleintje kom je je dagen wel door, het vergt zoveel aandacht.
Iets wat jij trouwens misschien wel zal begrijpen: we verliezen zeeland ook. Opa was altijd als een thuishaven. We moeten echt van zoveel afscheid nemen.
En het fijne is ook nog dat mijn vader en moeder niet als volwassenen kunnen omgaan met de scheiding, waardoor er ook nog veel gedoe is over wie er op de verjaardagfeestje mag zijn.
Dus ik voel me mwoh.

Arme Lente, je hebt nog wel rode oogjes he? Maar ook een heerlijk aanstekelijke lach.

Claudia, bah, wat vervelend dat je geen energie hebt. Wanneer gaan jullie vakantie vieren? Hopelijk knap je dan snel op.

Kobus klapte vanavond in zijn handjes. Hij heeft het eindelijk door!
Hiep hiep hoera, doet hij nog niet. Hij kijkt me aan alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben als ik het voordoe.
pi_82258865
Pff, oeke, en dat je ouders daar niet mee om kunnen gaan wordt dan ineens jouw probleem. Ik ken het gevoel heel goed. Mijn ouders gingen vrij goed om met hun scheiding tot mijn vader een serieuze nieuwe relatie kreeg. Ze zijn toen allemaal één keer op een verjaardagsfeestje geweest en dat was één groot drama. Ik ben blij dat ik daar nu geen rekening meer mee hoef te houden, want inmiddels is het contact met mijn vaders vriendin verwaterd.

Wij vertrekken vrijdagochtend. Ik voel me niet heel slecht, hoor, maar ik ben gewoon echt toe aan warm weer en lekker lummelen.
pi_82268944
Dankje Karin voor je antwoord. Ik denk dat wij vandaag ook een introductieschema van de dietist krijgen, maar bedankt voor je aanbod.

Ik ben erg benieuwd naar de provocatietest, aangezien Thomas 'alleen' bloed in zijn ontlasting had emaar verder gewoon vrolijk was. Ik heb de arts gevraagd of van 1 fles dat bloed terug komt, hij zegt van wel. We zijn trouwens ook een beetje 'verplicht' om de test te doen, want hij krijgt nu nutramigen, dat is pokke-duur. Gelukkig wordt dat wel door de verzekering gedekt, maar die eisen op den duur een provocatietest.
Ik wil het trouwens ook wel weten hoor, de KA zei dat heel veel kinderen er weer overheen groeien, dat zou het allemaal wel veel makkelijker maken, als hij gewoon alles mag etc.
pi_82269113
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Sorbootje het volgende:
(jaja fokwet, vannacht 6 keer wakker)
Fokwet was mild... slechts 5 keer wakker geworden
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 08:01:53 #90
5428 crew  miss_sly
pi_82269379
oeke, wat naar dat je ouders zelfs voor Ko niet een beetje gewoon en aardig tegen elkaar kunnen doen, al is het maar die ene dag dat zijn eerste verjaardag wordt gevierd

Sorbootje, pfew, 5 keer
Senna heeft het op vakantie ook weer opgepikt, de nachtvoeding, en kwam ook, maar gelukkig maar 1 keer.
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:22:09 #91
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82269580
claudia fijne vakantie
sorbootje respect hoor

oeke

lente!!!! wat een scheet!
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:28:04 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82269687
Innepin, jeetje joh! Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Het ziet er echt niet leuk uit...
Hopelijk kan je KA jullie wat wijzer maken.

En Oeke, wat balen van je ouders.
Mijn gevoel zegt dat ik maar 1 ding zou doen: Ze gedragen zich maar en komen gewoon en anders maar gewoon niet.
Ik kan daar echt zo enorm slecht tegen.
pi_82269737
Sorbo, hahaha echt een hoektand. Nu al lak aan de "regeltjes" ze doet lekker haar eigen volgorde .
Hmmz, 5 keer wakker... .

Oeke en Ko . Wat lastig van je ouders... Ze kunnen niet gewoon allebei komen en "gewoon" doen?
Ik zou ook een beetje voor de BE-tactiek gaan...

Ssserpente, heeft ze nog een beetje geslapen vannacht?

Claudia, oh lekker even vakantie! Hele fijne vakantie alvast!
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:42:19 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82269893
Oeke ik zou het zo doen als BE. Dan en dan vieren we het. Jullie kunnen dan ook komen. Ga je elkaar dwars zitten, dan vertrek je lekker allebei weer. Het gaat nu even om je kleinzoon dus zet jezelf even opzij wil je?

Oh Claudia lekker op vakantie! Waar ga je heen?

Heeft hier iemand ervaring met zo'n ding?

Wij gaan binnenkort op vakantie naar een huisje en daarin zit een groot bad. Het leek me ook wel handig voor buiten in het opblaasbadje.
pi_82270671
Stiemie, wij hebben zo'n ding. Ik vond het op zich wel handig, ze moeten zelf wel al een beetje kunnen zitten, anders hangen ze er echt in.
Buiten in het badje weet ik niet of het handig is, want je maakt het vast aan de bodem, bij zo'n opblaasbadje komt de bodem denk ik vrij makkelijk mee omhoog als ze over de rand gaan hangen, dus ik weer niet of dat handig is, kwestie van uitproberen.
Iris zit tegenwoordig gewoon in bad.
pi_82270743
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Lotte!
Noah!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:24:02 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82270838
Lotte ze kosten tussen de 15 en 20 euro ongeveer.

Ah goed om op te letten of ie niet omkukeld dus Nijna!

Esmee zit nu wel, maar nog niet stevig genoeg om echt alleen los te zitten in een badje. Nu willen we graag een opblaasbadje meenemen voor in de tuin. Maar ja soms moet je Linde ook nog even helpen met bv in of uit het badje gaan, opstaan etc. Dan heb je met zo'n badding net even je handen vrij. En voor in het grote bad leek het ons ook handig. Kunnen de meisjes straks samen in bad
pi_82270861
Stiemie ik vind het een rotding. Als ie niet goed vast zit krijg ik de kids er niet eens goed uit. Heb je kind in de armen met dat stoeltje nog aan zijn benen hangen zeg maar.

Wij hebben volgende week een rondleiding op een mkdv
pi_82270979
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef Stiemie het volgende:
Lotte ze kosten tussen de 15 en 20 euro ongeveer.
Ik zal het doorgeven, kan ze in d'r spaarpotje kijken
Lotte!
Noah!
pi_82271030
Stiemie ik heb er met konninginnedag eentje voor 1 euro gekocht en we zetten minisproetje er soms in (ze kan nog niet heel erg goed zitten dus we willen het niet elke keer doen) Bevalt prima, volgens mij zag ik in het foldertje van de prenatal dat hij nu in de aanbieding is.
pi_82271103
MeNicole, ik had nog even niet goed terug gelezen. Wat een heftig nieuws hebben jullie gehad zeg. En nu dus al naar een mkdv. Gaat het ook niet goed op een 'gewoon' kdv of is het voorzorg. In ieder geval een

Lente weer last van haar oortjes Wat een gedoe ik hoop dat het snel over gaat deze keer.

En Stef dus toch aan een helmpje Hopen dat hij snel een mooi rond hoofdje krijgt. En ik vind de kindjes met helmpje hier op fok allemaal zo vreselijk lief eruit zien . Dus dat zal met Stef vast ook zo zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door sproet-je op 03-06-2010 09:44:21 ]
pi_82271146
Innepin vergeten. Ik kan het filmpje hier op mijn werk niet goed zien maar wat eng weer. Kan me voorstellen dat je je vreselijk zorgen maakt. Heb je de kinderarts nu zelf ook al gesproken? (misschien lees ik er over heen.)
pi_82271320
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef sproet-je het volgende:
MeNicole, ik had nog even niet goed terug gelezen. Wat een heftig nieuws hebben jullie gehad zeg. En nu dus al naar een mkdv. Gaat het ook niet goed op een 'gewoon' kdv of is het voorzorg. In ieder geval een
Hij gaat nu nog helemaal nergens heen. We waren net bezig met een gastouder maar lief en ik gaan daar toch maar niet mee door. Een mkdv is dus echt uit voorzorg vast. Maar dat moet ik eerst nog zien. Ik heb het namelijk niet zo op kdven dus ik moet me er echt wel goed bij voelen. Ik weet dat het mkdv wat hier zit pas nieuw is enzo. Dus dat scheeld voor mij hoop ik een stuk. Als hij gaat willen we ook niet te vaak hoor. Maar gewoon voor als we het nodig hebben dat er mensen in de buurt zijn die ons kunnen helpen zeg maar. Tis een beetje moeilijk uit te leggen. Ik wil namelijk niet dat hij een plaats in neemt van een ander kindje diehet harder nodig heeft. Daarom willen we eerst kijken welke beperkingen de kinderen hebben die daar zitten.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:40:57 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82271325
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik zal het doorgeven, kan ze in d'r spaarpotje kijken
Oeps

MeNicole wat een heftige tijd zo zeg voor jullie Is een medisch kinderdagverblijf echt nodig? Omdat jullie zelf nog maar weinig anders aan hem merken?
pi_82271559
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Stiemie het volgende:

[..]

MeNicole wat een heftige tijd zo zeg voor jullie Is een medisch kinderdagverblijf echt nodig? Omdat jullie zelf nog maar weinig anders aan hem merken?
Of het echt nodig is weten we idd dus nog niet. Maar de ka heeft ons een aanmelding mee gedaan omdat ze gewoon niet weten hoe het verder gaat. En als het wel goed gaat kun je altijd je plek weer inleveren.
pi_82272188
Ik kom even binnenstormen met een vraag.. Ik lurk hier wel eens mee en een tijdje terug heb ik gelezen over mogelijke gevaren van die gekleurde rammelaar van de wereldwinkel? Wat was daar ook weer mee? Mijn oppaskindje van bijna 9 maanden heeft er één gekregen van zijn moeder maar ik meende me dus te herinneren dat er iets mee was..
pi_82272193
Moggel...

Die opleving van gisteravond was maar van korte duur... Wat een nacht... Ze heeft uren gehuild, ontroostbaar. Kl*te is ook dat ze ineens d'r pyjamapapje niet meer wil. Borstvoeding wel. Gister op het kdv heeft ze zich verslikt tijdens het drinken, of ze kokhalsde, dat weten ze niet precies, en daarna weigerde ze ook pertinent de fles. En nu thuis dus ook weer. Hoop dat het niet doorzet, wan op bv slaapt ze niet door.

D'r oor heeft ook weer gelopen vannacht. En heb er net met de achterkant van een schuifspeldje een hele vieze prop uitgehaald.
pi_82272209
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom even binnenstormen met een vraag.. Ik lurk hier wel eens mee en een tijdje terug heb ik gelezen over mogelijke gevaren van die gekleurde rammelaar van de wereldwinkel? Wat was daar ook weer mee? Mijn oppaskindje van bijna 9 maanden heeft er één gekregen van zijn moeder maar ik meende me dus te herinneren dat er iets mee was..
Kunnen ze die draadjes niet lostrekken zodra ze tandjes hebben?
pi_82272554
Ja was dat het? Of had het te maken met de kleurstoffen?
pi_82272616
Menicole wat een verdrietig en heftig nieuws zeg, hele dikke
en wat je zelf ook al zegt, aan de buitenkant is helemaal niks te zien bij hem. Hopelijk valt het toch allemaal mee naar mate hij meer ontwikkelt en groeit. Wat heftig ook dat hij nu al naar een mkdv moet! Misschien dat hij straks wel gewoon naar een reguliere school kan, maar dan met rugzakje?

Oeke, fijn dat het afscheid van je opa ''fijn'' verlopen is. En wat stom van je ouders, ik noem zoiets toch eigenlijk wel kinderachtig.Voor mijn part zou ik ze dan niet eens laten komen als ze zich niet weten te gedragen, het gaat niet om hen, maar om hun mooie kleinzoon die zn verjaardag viert verdorie!

Wat balen Ssserpente, alweer haar oor blijft ook wel een terugkerend iets he? (ik had dat vroeger ook steeds)

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad Miss_Sly, en die foto wat een popje!

Balen dat Niels toch nog steeds vaak blijft komen voor voeding Twinkly, ik kan me voorstellen dat je overdag niet altijd even wakker en gezellig meer bent dan

Inca,gelukkig dat je het niet meer zo heel erg vreselijk vind dat Stef aan de helm moet, zaten er nog stoere prints en kleurtjes bij?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82272670
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Ssserpente het volgende:
Moggel...

Die opleving van gisteravond was maar van korte duur... Wat een nacht... Ze heeft uren gehuild, ontroostbaar. Kl*te is ook dat ze ineens d'r pyjamapapje niet meer wil. Borstvoeding wel. Gister op het kdv heeft ze zich verslikt tijdens het drinken, of ze kokhalsde, dat weten ze niet precies, en daarna weigerde ze ook pertinent de fles. En nu thuis dus ook weer. Hoop dat het niet doorzet, wan op bv slaapt ze niet door.

D'r oor heeft ook weer gelopen vannacht. En heb er net met de achterkant van een schuifspeldje een hele vieze prop uitgehaald.
Och Serpente wat naar voor jullie allebei
Xeentje weigert 'altijd' de fles als er een tandje aan het doorkomen is. Maar als ik dan een papje met een lepeltje geef ipv fles gaat het wel goed.
pi_82272905
Stiemie, Iris vind gewoon op haar buik in bad liggen overigens ook lekker hoor, misschien vindt Esmee dat ook wel?
Als je er niet teveel water in doet en je erbij bent kan dat wel.

Ssserpente, wat een nacht... arme kind met haar loopoor.
Vervelend van die fles... hopelijk wil ze die gauw wel weer...
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:34:16 #113
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82272954
Ssserpente kan het ook niet zo zijn dat ze niet uit de fles wil drinken omdat ze last van haar oren heeft. Bij oorpijn doet slikken soms pijn en dat ze dat dan aan het uit de fles drinken koppelt?
pi_82273400
Ssserpente, jouw nacht klinkt nog beroerder dan die van mij! Ik heb met je te doen! En ook met die lieve Lente, arme schat!
pi_82278085
Het zit in de lucht ofzo, want hier ook een baggernacht. Helemaal ontroostbaar, niks hielp. En dan na een een tijdje brullen (arme buren ) ineens toch maar weer wel de borst willen... We zitten nu al aan zo'n 6 weken rotnachten. Ik heb geen 4 uur aaneengesloten meer geslapen

En toen dacht ze net ook even na 20 minuutjes weer uitgeslapen te zijn. Ja ammehoela, en dan weer de rest van de dag chagrijnig zeker Ik heb ze weer in bed geparkeerd met 3 spenen en na vier keer terug te moeten zijn gelopen is het nu toch alweer 10 minuten stil
pi_82278703
Dank je Sorbo, ik met jou, haha. Bij jullie is het zo goed als iedere nacht bal, dus dan mag ik nog in m’n handjes knijpen. Ik zou daar zooo slecht tegen kunnen, hè, ik voel me echt een verlepte vaatdoek na een slechte nacht, zie er niet uit en ben niet te genieten. Hulde aan de moeders die dit volhouden!

Ook aan jou, dus, Wup, pff! Jij bent vk, toch? Dus je moet ook gewoon regelmatig ’s nachts je bed uit? Hoop dat ze voorlopig even stil blijft.

Lente slaapt ook al ff. Heb ‘r vanmorgen weer een zetpil gegeven die zo goed aansloeg dat ze vanuit d’r kinderstoel op tafel zat toen ik even niet keek. Goed in de smiezen houden dus, die kleine klimaap!

Nijna, dat zo idd best goed kunnen. Ze begint met één slok, draait dan elke keer d’r hoofd weg en hoeft dan helemaal niet meer. Hoop wel dat ze op een gegeven moment die associatie weer los kan laten.

Tandjes denk ik niet, Xenia. Ik zie niets in d’r mondje en de laatste keer dat ze tandjes kreeg had ze erg rooie konen.
pi_82279010
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je Sorbo, ik met jou, haha. Bij jullie is het zo goed als iedere nacht bal, dus dan mag ik nog in m’n handjes knijpen. Ik zou daar zooo slecht tegen kunnen, hè, ik voel me echt een verlepte vaatdoek na een slechte nacht, zie er niet uit en ben niet te genieten. Hulde aan de moeders die dit volhouden!
Ik denk dat ik onderhand gewoon mijn definitie van een 'slechte nacht' heb aangepast. Als ze zich twee keer meldt heb ik goed geslapen en bij maar één keertje was het een topnacht. En ik ik denk dat verlepte vaatdoek gewoon nu de standaard is bij mij
pi_82279437
Och arme kindjes en mama's, wat een slechte nachten allemaal.
Hier was ik ook bang voor een slechte nacht vanwege alle spanningen die er dan thuis meestal uitkomen maar het viel gelukkig mee. Na de voeding om 5 uur legde ik hem tussen ons in en hij kroop lekker tegen me aan. We hebben tot 8.30 lekker geslapen.

Arme Lente, zoen op je oortjes!

MeNicole, dat is meteen al confronterend zo'n mkdv. Hopelijk is het een fijne plek. En dan heb je die in elk geval, je hoeft er hopelijk helemaal geen gebruik van maken.

Inca, jammer dat Stef toch een helmpje moet, maar fijn dat de artsen positief zijn en dat jullie er ook positief tegenover staan. Stom dat ze maar zo weinig keus hebben, zeg.

Nou, hier is het 'creatief' opgelost. We gaan maandag naar Terschelling voor mijn werk. En mijn vader heeft besloten een paar dagen naar het eiland te komen en dus het feestje zondag over te slaan.
Dan maar zo...
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:14:09 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82279796
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef Stiemie het volgende:
Oeke ik zou het zo doen als BE. Dan en dan vieren we het. Jullie kunnen dan ook komen. Ga je elkaar dwars zitten, dan vertrek je lekker allebei weer. Het gaat nu even om je kleinzoon dus zet jezelf even opzij wil je?

Oh Claudia lekker op vakantie! Waar ga je heen?

Heeft hier iemand ervaring met zo'n ding?
[ afbeelding ]

Wij gaan binnenkort op vakantie naar een huisje en daarin zit een groot bad. Het leek me ook wel handig voor buiten in het opblaasbadje.
Ik heb er eentje en ik vind hem echt IDEAAL! Oscar kon nog niet heel goed zitten toen ik ermee begon, maar ik kreeg echt een lamme rug van dat op de grond zitten met badderen.
En in een buitenbadje kan ook prima volgens mij. Althans, ik krijg zo'n badje vol met water nauwelijks opgetild dus het lijkt me sterk dat het kan kantelen dan. Maar goed, dat is een kwestie van uitproberen.

Ik vind het ook heel leuk om ze op die manier samen in bad te doen, kunnen ze een beetje met elkaar spelen enzo. Bij mij in mijn armen is hij toch minder vrij.
pi_82280047
Hmm Oeke, wat ontzettend naar dat dat dan zo moet he....
Fijn dat jullie nacht wel goed was, na alle emoties is dat wel erg fijn.

BE, kan zo'n ding ook in het Bibabad denk je? Zitten zuignappen aan toch?
Anders moet ik eerst eens kijken of een zuignap blijft plakken in het bibabad, want het badderen is hier ook zwaaaaaaar
ik zet Lars tegenwoordig vaak in de gootsteen, mooi op hoogte en het is lekker klein zodat ie ook niet steeds alle kanten op wil en omkukelt
pi_82280817
Karin, er zitten zuignappen aan ja. Misschien willen wij die van ons wel kwijt, maar dat moet ik eerst even met mijn wederhelft overleggen...
Nu Iris stevig genoeg zelf zit kunnen de dames lekker samen in bad en met dat ding kon dat ook. Of ik liet Iris lekker zelf door het bad ploegen in een paar cm water. Dan had ze de grootste lol, heerlijk ook .
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:55:38 #122
95408 Incantrix
pi_82281611
Goodmornings dames! Alles ok hierzo?

Hiero een heerlijk vrolijk mannetje dat telkens weer allerlei klanken uitvind, erop los kwebbelt en enorm kan schaterlachen en dat dus ook de hele dag doet Rapley gaat nog steeds hardstikke goed, dus daar gaan we lekker mee door en hij rolt ook lekker.. Alles a-ok dus eigenlijk wel

Aoraki, zou inderdaad wel een stuk leuker zijn, wij hadden ons helemaal verheugd op een helmpje met vlammen erop ofzo, maar dat is er gewoon niet. Je kunt het wel zelf spuiten, maar dat vind ik dan ook weer zoiets. Moet je wel de goede verf hebben enzo.. Nouja, we houden het maar gewoon op dit motiefje I guess.. En het helmpje moet in principe op blijven tot de dag voor zijn eerste verjaardag. Dat wordt dus een éxtra bijzonder feest Enneh, hoe was het bij het CB?

Wupwup, wij hebben ook telkens weer een ander, heel vervelend. En laatst wilden we een afspraak op de donderdag terwijl we altijd op maandag gingen en toen gingen ze moeilijk doen, omdat ze je op één vaste dag willen hebben want dan zijn er altijd dezelfde artsen Nouja, nu is onze vaste dag dus donderdag geworden, mij best. Zeurpieten. Maar hey, zo te zien doet Emma het hardstikke goed, helemaal mooi!

Innepin, ik had nog niet naar dat filmpje gekeken, maar dat lijkt me eng zeg! Die voetjes trekken dan ook naar boven, of zie ik dat nou verkeerd? Nouja, ik hoop dat de kinderarts iets kan doen voor jullie

Tess, dikke , hoop dat je billen weer snel geheeld zijn meissie!

Ohja, en qua tanden: bij Stef is ook nog niks te zien hoor. Iedereen loopt wel al máánden (serieus ) te brullen "oh, nou, hij heeft vást last van tandjes, hij is zo aan het kwijlen!" Eh, ja, dat doet hij al 3 maanden ofzo. Ik zou bíjna gaan hopen dat die tandjes dan maar snel komen om van het gezeur af te zijn

Miss, welkom terug! En wat leuk, Senna aan het swingen! Dat lijkt me toch wel het toppunt van schattig

Ssserpente, wat vervelend dat Lente weer last van haar oor heeft Heb alleen een beetje gemist wat je bedoelt met opengebarsten: heedft ze daar een wondje ofzo?

Oeke, bah, wat verdrietig Wel fijn dat je het er even uit hebt kunnen gooien, dat is wel belangrijk. Wij hebben morgen ook een begrafenis. Kost me enerzijds een vrije dag, maar anderszijds is het wel een opvangdag voor Stef dus die kunnen we gewoon wegbrengen en dat vind ik toch ook wel prettig. Hij gaat gewoon naar het KDV zoals hij altijd gaat en hij zal verder niks meekrijgen van de dikke tranen die ik daar ga huilen. Naja, ik dwaal af, ik wens jou enórm veel sterkte hiermee en ik hoop dat je het een plekje zal kunnen geven. Het gat in je hart zal er altijd wel een beetje blijven zitten, maar de herinneringen aan hem zullen dat ook

Isabeau, woah!! Nog een tandje! Meis, wat ga je hard! Sorbo, wij hebben de huisarts een tijdje terug bezocht omdat we bang waren voor een oorontsteking en die legde uit dat kindjes eigenlijk maar om 2 redenen koorts hebben: als er een infectie zit of als het kindje in kwestie heel moe is. Van vermoeidheid krijg je dus ook verhoging, dat is de reden waarom topsporters altijd een wat verhoogde temperatuur hebben. Als een kindje tandjes krijgt slaapt het slechter en krijgt daar dus verhoging van. Vond ik wel heel handig om te weten!

Stiemie, ik hoop dat die pokkepokken aan jullie deurtje voorbij gaan hoor! Vakantie moet goed gevierd kunnen worden!

Mefke, is het Driekus al gelukt ondertussen?

Karin, is dat al lang, die eenkennigheid? Lijkt me best lastig!

Claudia, alles ok daar? Fijne vakantie alvast!

Poppejans, hij krijgt nu een blauw-wit legerprintje Best heel stoer maar ook niet te donker of te druk We wilden eigenlijk zwart met vlammen, maar die hadden ze niet

Nijna, is dat een fijne beker?

Zo, heb ik even gezellig 3 uur gedaan over deze post! Stef was boos aan het doen want hij wil tijgeren maar het lukt niet enzo.. Gelukkig ligt hij nu te pitten. Wel ideaal hoor, sinds hij zijn 3e voeding een papje krijgt slaapt hij tussen de middag!
3!
pi_82282579
incantrix, ik had die beker altijd voor Mirte en was daar wel tevreden over. Anti-lek bestaat niet ben ik wel achter... althans... Ik heb nu voor Iris een rietjesbeker van difrax, die lekt nu we 'em een tijdje gebruiken. En ik vond dat bij die Nuby bekers ook na een tijdje. Dus zorgen dat ze goed rechtop in je tas staan of er een zakje omheen doen. Om uit te drinken ben ik over beide tevreden.
pi_82282662
Ik heb voor Tess de Hemarietjesbeker. In het begin snapte ze er geen pepernoot van maar toen ik wat geknepen had in de fles begreep ze het.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:24:11 #125
95408 Incantrix
pi_82282684
Ah, ok, thnx Vanaf een half jaar moeten kindjes ook uit bekers leren drinken toch? We hebben nu een tuitbeker voor hem, maar ik weet niet zeker of dat nou handig is, dus ik wilde nog ff kijken voor iets erbij ofzo. De tijtbeker die we nu hebben is op zich nog wel redelijk antilek op het moment, maar Stef helaas niet
3!
pi_82285091
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, bah, wat verdrietig Wel fijn dat je het er even uit hebt kunnen gooien, dat is wel belangrijk. Wij hebben morgen ook een begrafenis. Kost me enerzijds een vrije dag, maar anderszijds is het wel een opvangdag voor Stef dus die kunnen we gewoon wegbrengen en dat vind ik toch ook wel prettig. Hij gaat gewoon naar het KDV zoals hij altijd gaat en hij zal verder niks meekrijgen van de dikke tranen die ik daar ga huilen. Naja, ik dwaal af, ik wens jou enórm veel sterkte hiermee en ik hoop dat je het een plekje zal kunnen geven. Het gat in je hart zal er altijd wel een beetje blijven zitten, maar de herinneringen aan hem zullen dat ook
Wat zeg je dat lief!
Ik heb even gemist dat er bij jou ook zoiets verdrietigs gebeurt was. Veel sterkte!
En gewoon 's avonds lekker lang met Stef knuffelen!

Op de een of andere manier vond ik het zelf heel fijn dat Ko erbij was. We hadden eerlijk gezegd oo gen andere mogelijkheid, maar het troostte me wel, dat jongetje dat ineens plat op de grond ging liggen om naar mijn oom te luisteren.
En nadat ik mijn praatje had gedaan en onder de tranen en snot bij P. en Ko kwam, die achter iedereen op de grond zaten te spelen, kon ik er even bij zitten en met een slokje water uit de rietjesbeker van Ko en een aai over zijn bol, knapte ik snel weer op.
pi_82285261
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes denk ik niet, Xenia. Ik zie niets in d’r mondje en de laatste keer dat ze tandjes kreeg had ze erg rooie konen.
Ik bedoelde ook niet dat ze misschien tandjes krijgt hoor. Ik bedoelde dat ze misschien wel pap of melk van een lepeltje wil eten ipv uit de fles. Het duurt wel langer, vooral met melk , maar dan gaat het er in ieder geval toch in
pi_82290049
voor iedereen die het nodig heeft.

Ssserpente wat vervelend van Lente's oortje

Amélie heeft een nieuw truukje Als ik zeg 'krijgt mama een kusje?' dan pakt ze mn hoofd en plak haar open mond zo tegen mn wang. Zó schattig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82290444
ahw
pi_82297779
Oooh wat veel bij te lezen!

Een voor alle mama's met slecht slapende kindjes
Lente weer last van haar oor, wat zielig
Miss_sly en Senna welkom terug van vakantie, klinkt als een heerlijke vakantie! Nu heb ik alleen maar nog meer zin om te gaan!
MeNicole, jeetje wat een heftig nieuws. Fijn dat jullie er samen goed over hebben kunnen praten. Jullie Leander is ook gewoon een heerlijk ventje zoals hij is!
Stef een helm, wat jammer dat het toch nodig is Wel een mooi vooruitzicht met een mooi rond bolletje
Huup wat geweldig he Finn heeft dat ook een tijdje gedaan.

Sorry voor iedereen die ik vergeet
pi_82298655
Heel veel volgesnotterde kleertjes van Isabeau en m'n wasmachine houdt ermee op

Echt
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:28:43 #132
5428 crew  miss_sly
pi_82298944
Lief huup

Fijn moment, Sorbo. Zul je altijd zien

Senna was vandaag niet zo blij. Vanochtend ging nog wel, maar vanmiddag was het een en al huilen en hangen. Ze wilde eigenlijk de hele tijd bij me zitten, maar als ze dan bij me zat, toch maar weer niet. Op de grond zetten resulteerde in een hele verdrietige huilbui. Ik heb geen idee wat er was, maar gelukkig ligt ze er nu in. Ik hoop dat ze goed slaapt, dat kan ze iig wel gebruiken, klein, moe meisje.
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:34:45 #133
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82299224
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb er eentje en ik vind hem echt IDEAAL! Oscar kon nog niet heel goed zitten toen ik ermee begon, maar ik kreeg echt een lamme rug van dat op de grond zitten met badderen.
En in een buitenbadje kan ook prima volgens mij. Althans, ik krijg zo'n badje vol met water nauwelijks opgetild dus het lijkt me sterk dat het kan kantelen dan. Maar goed, dat is een kwestie van uitproberen.

Ik vind het ook heel leuk om ze op die manier samen in bad te doen, kunnen ze een beetje met elkaar spelen enzo. Bij mij in mijn armen is hij toch minder vrij.
Ik heb er een gekocht En hij was net al heel functioneel want hij zuignapt dus ook op het aanrecht. Handig tijdens het koken Helaas was het buitenbadje alleen in mijn herinnering veel groter (of Linde was vorig jaar gewoon nog veel kleiner ) en dus passen ze er samen niet in. Gelukkig vorige week bij Kruidvat een groter opblaasbadje gekocht dus daar kunnen ze wel samen in. En morgen eens dat stoeltje proberen om samen te douchen
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:40:35 #134
5428 crew  miss_sly
pi_82299504
Ow, voor ik het vergeet en te laat ben: claudia fijne vakantie

Stiemie, jullie gaan ook nu een paar dagen weg?

huup, hoe gaat het trouwens met het poepen van Amélie? Zit er verbetering in?
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:42:25 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82299591
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow, voor ik het vergeet en te laat ben: claudia fijne vakantie

Stiemie, jullie gaan ook nu een paar dagen weg?

huup, hoe gaat het trouwens met het poepen van Amélie? Zit er verbetering in?
Wij gaan nog niet weg hoor, maar zijn wel bezig met de voorbereidingen
pi_82300364
MeNicole, het lijkt me wel heel confronterend om te kijken op een medisch kdv. Het is denk ik zowieso goed om eens gekeken te hebben, dan weet je wat je kan verwachten, ook al zou je er misschien de komende tijd geen gebruik van maken.

Zo'n ding voor in bad lijkt me ook heel erg handig. Op dit moment hebben wij zo'n inzetje waarin hij kan liggen. Dat vind ik ook heel erg handig, dan heb je tenminste je handen vrij.

Ssserpente, wat raar zeg, met Lente's oor. Dat heeft ze nu toch al een tijdje, niet? Is het nu een ontsteking? Of iets anders?

En wat een slechte nachten allemaal. WIj mogen hierover echt niet klagen, en dat doe ik dan ook niet

En ja, hoe zit dat eigenlijk met bekers? Ik vroeg me dat ook al af. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je bij 6 maanden met een normale beker moet gaan oefenen... Lijkt me nog wat vroeg, maargoed.

Wij zijn vandaag bij de dietiste geweest en vervolgens naar het cb. We mogen beginnen met bijvoeding, eerst met groenten, daarna aardappelen en dan fruit en als laatste vlees. We moeten alles wat we nieuw aanbieden 3 dagen uitproberen en daarna mogen we mengen met alles wat we eerder al hebben uitgeprobeerd. We zijn vandaag met wortels begonnen:

Volgens mij vond hij het wel lekker.

Bij het cb ging ook alles super. Een hele vriendelijke arts, dat was een mooi contrast met onze eerste ervaring. Hij weegt nu 7.8 kilo en is 68cm lang. Net onder de gemiddelde curve, prima dus. Ik stond binnen 10 min weer buiten. En we hoeven bij 7,5 maand niet terug te komen, maar pas weer bij 9 maanden. Ze vond nl. dat zowel Thomas als ik er zeer relaxed en blij uitzagen
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:57:19 #137
5428 crew  miss_sly
pi_82300521
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij gaan nog niet weg hoor, maar zijn wel bezig met de voorbereidingen
Voorbereidingen zijn de halve pret al, toch?
pi_82300746
Aoraki fijn dat het zo goed gaat, leuke foto!
wat gek dat je niet terug hoeft te komen dat is hier echt niet haha

Sly, het poepen gaat so-so. Ik merk dat nu we de dosis lactulose hebben verhoogd dat ze vaker poept, om de paar dagen, dus dat is een verbetering. Nu nog zachter worden en dan ben ik heel tevreden.
Ik rook vanmiddag wel weer een hele zure luier en boven is een tandje doorgekomen en onder is er nu eentje ernstig aan het zemelen, hoop dat die vandaag of morgen doorbreekt.

Heeft Senna geen last van een tandje dan? Als Amélie er echt last van heeft is ze ook zo nmlk. Hangerig en niks willen. En als ik haar op de grond zet en ik loop weg dan jammert ze heel zielig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82300813
Oek, ik begrijp heel goed dat je met Zeeland ook je opa verliest. Zeeuws Vlaanderen moet voor jullie een soort vakantie en rustpunt hebben betekend. Was je opa de enige persoon daar die je kende? Dan wordt het lastig om daar zomaar eens naartoe te rijden. Ik zou iig een keer per jaar een hotelletje nemen om daar lekker uit te waaien en herinneringen op te doen.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:05:04 #140
5428 crew  miss_sly
pi_82301003
Aoraki, fijn dat jullie goedgekeurd zijn! Leuke foto ook.

Zonder lactulose gaat het dus niet, ook niet met steeds meer en andere bijvoeding? Wat vervelend lijkt me dat.

Ik denk dat het in dit geval wel iets met een tandje te maken kan hebben. Ze heeft vandaag maar liefst 4 zure luiers gehad. En verder datzelfde wat je van Amélie beschrijft idd. Ik had voor het eerst vanmiddag eens wat dentinox erop gedaan, maar volgens mij hielp het helemaal niets
pi_82301363
Nee zonder lactulose durf ik nog niet. Ze eet gevarieerd en vers, en van alles wat. Dus brood, fruit, groente, heel soms wat vlees of ei. De laatste tijd eet ze met name de middagboterham en de avondhap erg goed, bijna helemaal op. Dus mja ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het CB wil sowieso wachten met doorverwijzen naar de HA tot ze 1 is geweest. Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik dan wel zelf ook actie onderneem, naar de HA enzo. Ik wil het niet laten rekken met steeds 'wacht nog een paar maanden' want ik wil absoluut niet dat het psychisch wordt.

En over die tandjes, als ik echt zeker was dat er een tandje aankwam en ze was zo muh dan gaf ik haar meestal een 60mg zetpil. Niet zo'n grote dosis dus, maar wel genoeg om zich beter te voelen. (dat doe ik eigk vooral onder het mom van dat ik zelf ook wat neem als ik hoofdpijn heb ofzo). Je hoort het wel vaker, bij het ene kindje werkt dentinox super bij de andere doet het niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82301434
Oh en ik smeer dentinox erop met mn vingers, niet met dat suffe wattenstaafje. Dus gewoon een druppel of twee op je wijsvinger en dan precies op de plek van het tandje smeren.
Dat wattenstaafje zuigt al mn dentinox op

en in de gaten houden wáár het tandje doorkomt ik heb laatst heel enthousiast onder gesmeerd maar hij bleek boven door te komen. Oeps
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:18:56 #143
5428 crew  miss_sly
pi_82301833
stoppen met de lactulose lijkt me idd niet iets dat je zomaar doet, ook al eet ze goed en gevarieerd. En zo dus door tot ze 1 is en dan een doorverwijzing? Of toch een keer (tijdelijk) stoppen om te zien wat het doet? Lastig hoor!

Zetpil zou idd ook nog kunnen. moeten we nog wel een keer die lichtere kopen, want die hebben we niet. Senna heeft eigenlijk sinds ze vorig jaar de mexicaanse heeft gehad nooit meer een zetpil gehad. Maar je hebt wel gelijk: dat doen we zelf ok als we hoofdpijn hebben, dus waarom zo'n kleintje niet een beetje helpen om de boel te verlichten.

Ik weet bij senna nu heel zeker dat er rechtsboven nu ook een tandje komt. Dat is duidelijk zichtbaar. Maar ik meende ook wat andere dikkere, witte plekken te zien. Natuurlijk mag ik niet in haar mond kijken en voelen, dus zeker weet ik het niet dat wattenstaafje was idd geen succes. Maar was er ook niet iets met dat ze koortsstuipjes kunnen krijgen van dentinox?
pi_82302145
Als je kind gevoelig is voor koortsstuipen dan kunnen ze van de dentinox, van de lidocaïne geloof ik die erin zit, stuipen krijgen.
Maar als je het net gebruikt hebt en het ging prima dan denk ik dat de kans niet heel groot is dat Senna er nu wel last van zal hebben.

Over die zetpillen, ik geef overdag 60 mg omdat ze er dan meer van mag uiteindelijk en ik merk dat het voldoende is om haar gewoon een beetje tot rust te brengen en lekker te laten spelen. Voor het slapengaan of als ze 's nachts heel erg huilt geef ik 120 mg. Oef nog meer bobbels? Gaat er eea tegelijk ploppen? Succes in dat geval.

Mja stoppen met lactulose zou kunnen, maar ik denk niet dat het gewenst effect zal hebben. De lactulose doet verder niets met de darmen, het trekt alleen vocht aan bij de poep zeg maar. Maar goed, ik neem aan dat de huisarts me ook in eerste instantie dat soort dingen zal adviseren voor we verder gaan kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82302387
Huh koortsstuipjes van dentinox? Die kende ik nog niet.
Wel dat er spul inzit waarmee ze ook mensen verdoven tijdens operaties...lidocaine.
ik heb het hier nog niet nodig gehad, want Lars heeft nog geen tanden.

Miss ik denk dat ik wel weer wat Senna heeft vandaag....ze wil weer op vakantie!

Aoraki, wat een leukerd is Thomas! en goeie berichten allemaal! Fijn! Hopelijk gaat het goed met bijvoeden!

Incantrix, sterkte met de begrafenis....En als je thuis komt heeeeeel veel knuffelen met je kleine boy. Want wat kun je een troost vinden in die kleine knuffelbeertjes.

Lars is vandaag voor het eerst op de fiets geweest!!! Klein stukkie om te proberen, maar dat ging hartstikke goed. Leuk! Daar wordt het allemaal weer makkelijker van!

claudia fijne vakantie!

Nijna, als je em kwijt wilt....hoor ik het wel he?
pi_82302453
Ach zo, Xenia. Thanks voor de tip. Gelukkig drinkt ze weer uit de fles. Zag mezelf idd al met een bordje pap in de weer. En ik heb soms al het gevoel dat ik de héle dag met 'r aan tafel zit.

Amélie. Lekker zo’n natte plakzoen.

Oeh, Sorbo, da’s wel erg kut! Is ie echt echt echt kapot of denk je dat het euvel te verhelpen is? Hier ook alles onder het snot. D’r lakentje was gewoon helemaal groen.

Hm, herkenbaar, Miss. Zo is Lente al minstens twee weken. Ik weet het aan een sprongetje, maar nu weet ik het niet zo heel zeker meer. Sterkte voor je meisje, hoop niet dat ze ziek wordt!

Ik denk dat ik toch maar weer langs de ha ga, hoor. Zondag had ze al koorts (38,7) en vanmiddag weer (38,7). Of nog steeds misschien… Ze heeft echt heel veel pijn aan d’r oor en is alleen vrolijk na een zetpil. Ze krijgt nu al 24 uur om de zes uur 120 mg. En zonder is het continu huilen. En er loopt de hele dag troep uit. Bovendien zag ik net dat d’r wang ter hoogte van d’r oor rood en warm is.

Aoraki, het is idd een middenoorontsteking. Ben benieuwd hoe het bijvoeden uitpakt joh. Hij vond het iig lekker!

Edit: zo, heb de ha even gemaild. Daar reageert ie altijd snel op en ik heb het gevoel dat ik m’n zegje beter kan doen dan aan de telefoon.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:37:30 #147
5428 crew  miss_sly
pi_82303001
Leuk Karin, fietsen met Lars!
haha, ja en als ik het daarmee op kan lossen, ga ik lekker de rest van het jaar met Senna op vakantie, hoor

Sserpente, wat zielig voor Lente. Zo vaak achter elkaar ook. Hoop dat je gauw antwoord krijgt van de huisarts.

Dat sprongetje heb ik ook aan gedacht, inderdaad. Zeker omdat de drie tandjes die er zitten er gekomen zijn zonder al te veel problemen. Wel beetje hangerig en wat meer moe, maar dat was het dan ook. Nu ligt ze gewoon al anderhalf uur in bed en slaapt goed. Afgelopen nacht ook goed geslapen, alleen komt ze ineens ondanks pyjamapapje weer voor een nachtvoeding. Maar ach, als dat alles is.

Incantrix, ik heb het even gemist, maar sterkte en laat je maar fijn troosten door je mannetje!
pi_82304693
Ach, arme Lente.

Ik zwaai jullie nu definitief uit. Ik ben overal op voorbereid, muggen, doorbrekende tandjes, verkoudheid. Allemachtig, wat een inpakklus. Ik hoop stiekem dat Ivan tijdens de komende twee weken een nieuw kunstje gaat vertonen zodat we er met onze neus bovenop zitten.

pi_82304991
Claudia heel heel veel plezier op je vakantie
doe rustig aan, en tot snel!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82304993
Och wat sneu voor Lente! Hopelijk is ze snel weer beter! : * voor jullie!
Huup, ik hoop dat Amelie snel zonder Lactulose kan gaan poepen! En als jij je er niet prettig bij voelt, gewoon eerder naar de HA hoor!
Claudia, hele fijne vakantie! ik heb even gemist waar jullie heen gaan Geniet ervan!!
Stiemie, ik vind die badzitjes echt leuk!! Hier is het niet meer nodig, Tess gaat het hele bad door

Tess heeft wel 20 seconden helemaal los gestaan en toen deed ze er nog 1 stapje achteraan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82305655
Lente oorpijn, ahw sneu hoor voor je meisje.
Huup wat lief van je muppet, kusjes geven.
Isabeau al weer een tandje, wat gaat dat hard zeg
Me_nicole naar het mkdv, das wel een hele stap. Snap wel dat je daar verdrietig van wordt. Maar wat een boefje is hij zeg. Je hebt handen te kort om alles op te ruimen wat hij om gooit
voor alle slecht slapende mama's, ik heb echt respect voor jullie. Als ik een nacht niet goed slaap ben ik gelijk de hele week van de rel.
Een swingende Senna
Aorokai dr beeb aan de wortels Hopelijk reageert hij er goed op
Innepin dat ziet er in daad eng uit, heb je al wat gehoord van de KA?

Jamie heeft zijn stem ondekt. Gister zat hij in zn kinderstoel te ontbijten. Begon hij te kletsen en toen in eens te gillen. En dan mij verbaast aankijken, van wat flik jij nou een beetje herrie maken. Ik vertelde hem dat hij dat toch echt zelf deed. En toen keek hij helemaal alsof ik achtelijk geworden was. Haha. Tanden poetsen vind hij een feestje. Morgen ga ik voor het eerst met hem naar het strand, hopelijk vind hij het wat.
pi_82305790
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82305960
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Ja, ik heb zoiets. Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal voor 15 euro.
pi_82306157
Huup, je kunt zelf een verwijzing naar de kinderarts vragen aan de huisarts. Het CB wacht nog wel eens erg lang met doorverwijzen.....
pi_82306307
Poppejans, ik heb ze naar beneden gezet toen Tess zich op begon te trekken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')