Hij gaat nu nog helemaal nergens heen. We waren net bezig met een gastouder maar lief en ik gaan daar toch maar niet mee door. Een mkdv is dus echt uit voorzorg vast. Maar dat moet ik eerst nog zien. Ik heb het namelijk niet zo op kdven dus ik moet me er echt wel goed bij voelen. Ik weet dat het mkdv wat hier zit pas nieuw is enzo. Dus dat scheeld voor mij hoop ik een stuk. Als hij gaat willen we ook niet te vaak hoor. Maar gewoon voor als we het nodig hebben dat er mensen in de buurt zijn die ons kunnen helpen zeg maar. Tis een beetje moeilijk uit te leggen. Ik wil namelijk niet dat hij een plaats in neemt van een ander kindje diehet harder nodig heeft. Daarom willen we eerst kijken welke beperkingen de kinderen hebben die daar zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef sproet-je het volgende:
MeNicole, ik had nog even niet goed terug gelezen. Wat een heftig nieuws hebben jullie gehad zeg. En nu dus al naar een mkdv. Gaat het ook niet goed op een 'gewoon' kdv of is het voorzorg. In ieder geval een![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, kan ze in d'r spaarpotje kijken
Of het echt nodig is weten we idd dus nog niet. Maar de ka heeft ons een aanmelding mee gedaan omdat ze gewoon niet weten hoe het verder gaat. En als het wel goed gaat kun je altijd je plek weer inleveren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
MeNicole wat een heftige tijd zo zeg voor jullieIs een medisch kinderdagverblijf echt nodig? Omdat jullie zelf nog maar weinig anders aan hem merken?
Kunnen ze die draadjes niet lostrekken zodra ze tandjes hebben?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik kom even binnenstormen met een vraag.. Ik lurk hier wel eens mee en een tijdje terug heb ik gelezen over mogelijke gevaren van die gekleurde rammelaar van de wereldwinkel? Wat was daar ook weer mee? Mijn oppaskindje van bijna 9 maanden heeft er één gekregen van zijn moeder maar ik meende me dus te herinneren dat er iets mee was..
Och Serpente wat naar voor jullie allebeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Ssserpente het volgende:
Moggel...![]()
Die opleving van gisteravond was maar van korte duur... Wat een nacht... Ze heeft uren gehuild, ontroostbaar. Kl*te is ook dat ze ineens d'r pyjamapapje niet meer wil. Borstvoeding wel. Gister op het kdv heeft ze zich verslikt tijdens het drinken, of ze kokhalsde, dat weten ze niet precies, en daarna weigerde ze ook pertinent de fles. En nu thuis dus ook weer. Hoop dat het niet doorzet, wan op bv slaapt ze niet door.
D'r oor heeft ook weer gelopen vannacht. En heb er net met de achterkant van een schuifspeldje een hele vieze prop uitgehaald.
Ik denk dat ik onderhand gewoon mijn definitie van een 'slechte nacht' heb aangepast. Als ze zich twee keer meldt heb ik goed geslapen en bij maar één keertje was het een topnacht. En ik ik denk dat verlepte vaatdoek gewoon nu de standaard is bij mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
Dank je Sorbo, ik met jou, haha. Bij jullie is het zo goed als iedere nacht bal, dus dan mag ik nog in m’n handjes knijpen. Ik zou daar zooo slecht tegen kunnen, hè, ik voel me echt een verlepte vaatdoek na een slechte nacht, zie er niet uit en ben niet te genieten. Hulde aan de moeders die dit volhouden!
Ik heb er eentje en ik vind hem echt IDEAAL!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef Stiemie het volgende:
Oeke ik zou het zo doen als BE. Dan en dan vieren we het. Jullie kunnen dan ook komen. Ga je elkaar dwars zitten, dan vertrek je lekker allebei weer. Het gaat nu even om je kleinzoon dus zet jezelf even opzij wil je?
Oh Claudia lekker op vakantie! Waar ga je heen?
Heeft hier iemand ervaring met zo'n ding?
[ afbeelding ]
Wij gaan binnenkort op vakantie naar een huisje en daarin zit een groot bad. Het leek me ook wel handig voor buiten in het opblaasbadje.
Wat zeg je dat lief!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, bah, wat verdrietigWel fijn dat je het er even uit hebt kunnen gooien, dat is wel belangrijk. Wij hebben morgen ook een begrafenis. Kost me enerzijds een vrije dag, maar anderszijds is het wel een opvangdag voor Stef dus die kunnen we gewoon wegbrengen en dat vind ik toch ook wel prettig. Hij gaat gewoon naar het KDV zoals hij altijd gaat en hij zal verder niks meekrijgen van de dikke tranen die ik daar ga huilen. Naja, ik dwaal af, ik wens jou enórm veel sterkte hiermee en ik hoop dat je het een plekje zal kunnen geven. Het gat in je hart zal er altijd wel een beetje blijven zitten, maar de herinneringen aan hem zullen dat ook
Ik bedoelde ook niet dat ze misschien tandjes krijgt hoor. Ik bedoelde dat ze misschien wel pap of melk van een lepeltje wil eten ipv uit de fles. Het duurt wel langer, vooral met melkquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes denk ik niet, Xenia. Ik zie niets in d’r mondje en de laatste keer dat ze tandjes kreeg had ze erg rooie konen.
Ik heb er een gekochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er eentje en ik vind hem echt IDEAAL!Oscar kon nog niet heel goed zitten toen ik ermee begon, maar ik kreeg echt een lamme rug van dat op de grond zitten met badderen.
En in een buitenbadje kan ook prima volgens mij. Althans, ik krijg zo'n badje vol met water nauwelijks opgetild dus het lijkt me sterk dat het kan kantelen dan. Maar goed, dat is een kwestie van uitproberen.
Ik vind het ook heel leuk om ze op die manier samen in bad te doen, kunnen ze een beetje met elkaar spelen enzo. Bij mij in mijn armen is hij toch minder vrij.
Wij gaan nog niet weg hoor, maar zijn wel bezig met de voorbereidingenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Ow, voor ik het vergeet en te laat ben: claudia fijne vakantie
Stiemie, jullie gaan ook nu een paar dagen weg?
huup, hoe gaat het trouwens met het poepen van Amélie? Zit er verbetering in?
Voorbereidingen zijn de halve pret al, toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij gaan nog niet weg hoor, maar zijn wel bezig met de voorbereidingen![]()
Ja, ik heb zoiets. Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal voor 15 euro.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Het kan natuurlijk nooit kwaad om hem lager te zetten he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.
Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!![]()
Xenia, wat toevallig
whaaa. wij komen snel achter jullie aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Memmel het volgende:
Morris is weer goedgekeurd op het cb!
En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
Dat snap ik, hoor. Het was ook geen verwijt, gewoon jammer omdat Morris en Ko 2 dagen schelen en allebei jongetjes zijn, had ik het wel leuk gevonden vaker over hem te lezen. Morris is leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Je hebt gelijk Oeke, maar dat komt bij
mij denk ik echt omdat het de tweede is. Erg eigenlijk, maar wel waar.
Pfft, hier wordt er gegiegeld als ik streng probeer te zijn. Dat belooft nog wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Vicky het volgende:
Oeks, ik ben ook streng maar mevrouw kijkt me heel ondeugend aan of speelt de stervende zwaan.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Je hebt gelijk Oeke, maar dat komt bij
mij denk ik echt omdat het de tweede is. Erg eigenlijk, maar wel waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |