Ja, ik heb zoiets. Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal voor 15 euro.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Het kan natuurlijk nooit kwaad om hem lager te zetten he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.
Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!![]()
Xenia, wat toevallig
whaaa. wij komen snel achter jullie aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Memmel het volgende:
Morris is weer goedgekeurd op het cb!
En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
Dat snap ik, hoor. Het was ook geen verwijt, gewoon jammer omdat Morris en Ko 2 dagen schelen en allebei jongetjes zijn, had ik het wel leuk gevonden vaker over hem te lezen. Morris is leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Je hebt gelijk Oeke, maar dat komt bij
mij denk ik echt omdat het de tweede is. Erg eigenlijk, maar wel waar.
Pfft, hier wordt er gegiegeld als ik streng probeer te zijn. Dat belooft nog wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Vicky het volgende:
Oeks, ik ben ook streng maar mevrouw kijkt me heel ondeugend aan of speelt de stervende zwaan.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Je hebt gelijk Oeke, maar dat komt bij
mij denk ik echt omdat het de tweede is. Erg eigenlijk, maar wel waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |