abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82305655
Lente oorpijn, ahw sneu hoor voor je meisje.
Huup wat lief van je muppet, kusjes geven.
Isabeau al weer een tandje, wat gaat dat hard zeg
Me_nicole naar het mkdv, das wel een hele stap. Snap wel dat je daar verdrietig van wordt. Maar wat een boefje is hij zeg. Je hebt handen te kort om alles op te ruimen wat hij om gooit
voor alle slecht slapende mama's, ik heb echt respect voor jullie. Als ik een nacht niet goed slaap ben ik gelijk de hele week van de rel.
Een swingende Senna
Aorokai dr beeb aan de wortels Hopelijk reageert hij er goed op
Innepin dat ziet er in daad eng uit, heb je al wat gehoord van de KA?

Jamie heeft zijn stem ondekt. Gister zat hij in zn kinderstoel te ontbijten. Begon hij te kletsen en toen in eens te gillen. En dan mij verbaast aankijken, van wat flik jij nou een beetje herrie maken. Ik vertelde hem dat hij dat toch echt zelf deed. En toen keek hij helemaal alsof ik achtelijk geworden was. Haha. Tanden poetsen vind hij een feestje. Morgen ga ik voor het eerst met hem naar het strand, hopelijk vind hij het wat.
pi_82305790
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82305960
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Ja, ik heb zoiets. Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal voor 15 euro.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82306157
Huup, je kunt zelf een verwijzing naar de kinderarts vragen aan de huisarts. Het CB wacht nog wel eens erg lang met doorverwijzen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82306307
Poppejans, ik heb ze naar beneden gezet toen Tess zich op begon te trekken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82306562
Huup, ik loop bij de kinderarts. Vooral voor het slechte drinken van een tijd geleden maar ook voor het slechte poepen. Hij zegt gewoon elke keer dat we vooral lekker door moeten gaan met de lactulose en ze gaan eerst echt geen onderzoeken doen.... Ik hoop dan ook maar dat het ooit een keer vanzelf over gaat.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82306570
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
Het kan natuurlijk nooit kwaad om hem lager te zetten he.
Hier staat alles nog hoog, mijn vriend opperde ook al om de box lager te zetten, omdat hij er ook weleens in zit, maar hij trekt zich nog niet op, en ik vind het allemaal al zo snel gaan, dus hij blijft nog ff op het hoogste standje tot hij zich gaat optrekken.

Ik vind het op het moment wel zo vlug gaan allemaal, ik kreeg van de week een opmerking dat Lars al wel een jaar oud leek. Later deze week nog een keer iemand die zei dat Lars een peutertje was.
Nee nee nee!! Dat is mijn baby ja!
Hij is nog heel klein! PUNT!

mijn vriend is al druk met foto's maken van de klamboe, zodat die op MP kan,.....muh ik wil dat niet!
Het gaat me echt veel te vlug allemaal. Lars heeft de klamboe nu nog achter zijn bed, maar hij hangt er constant in, dus hij moet er ook wel om weg, maar van mij moet ie naar de zolder, en van mijn vriend mag ie weg.... Mannen zijn toch anders daarin he, ik kan dat niet hoor, het is toch weer een stukje afscheid nemen van de babytijd vind ik. En de 9 maanden op, 9 maanden af regel geldt hier nog, dus ik mag daar best nog een beetje emo over doen vind ik. Muh!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82306885
Och Sserpente, dat klinkt naar. Arme Lente. Sterkte jullie drie!
En ik heb inderdaad niemand anders in het Zeeuwse. Behalve jou. Maar deze zomer gaan we als het goed is doorbrengen in Zeeland. Dat is al een begin.

Huup, wat vervelend dat het maar niet verbetert. Goed om er bewust over na te denken en het voor te zijn dat ze er ook echt mentaal last van krijgt. Maar kusjes zijn heerlijk!

Aoraki, spannend aan de bijvoeding. Fijn dat de worteltjes al bevielen. Leuke foto!

Senna, hopelijk is je tandje snel door! Slimme meid dat je je vakantie niet hebt laten verpesten door zoiets futiels en dat je hebt gewacht tot je weer thuis was!

Martine, wat leuk dat Jamie zo aan de klets is. Gezellig aan tafel.

Poppejans, ik heb best wat gewacht, alhoewel, er is een tussenstand en daar heb ik hem vrij snel op gezet.

Innepin, een dikke zoen, hopelijk is er niets aan de hand met je mooie meid!

Claudia, wat spannend op vakantie! Het gaat vast helemaal goed. Ivan gaat jullie vast verrassen met een nieuw kunstje. Geniet ervan!

Ik vind ook dat je daar emo over mag doen hoor, Karin! Stom is het. Lars is nog een ieniemieni!

Ik zal vast wat mensen vergeten zijn, maar oei wat is dit topic druk. Over 4 nachten maken wij wat ruimte!
Ik ben lekker bezig met boodschappen doen voor taart, taart, taart! En ik ben een loopfietsje aan het beschilderen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82307104
Bedje omlaag deden we toen Iris aanstalten ging maken om zich op te trekken. Box iets later gedaan, omdat we daar toch bij in de buurt waren, maar toen ze serieus ging optrekken hebben we die ook omlaag gezet.

Tess los staan, cool!

Karin, gaat hard he!

Oeke, alweer bijna 1... tjonge! Loopfiets klinkt nu al gaaf! Ga je em nog spammen als ie af is?
Fake it till you make it...
pi_82317478
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.

Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
pi_82321174
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.

Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
Wat heerlijk Sorbootje. Zomaar 6 uur slaap achter elkaar slaap gekregen, fijn!
Lepelen van pap (of melk als het echt moet) werkt hier ook goed als ze soms de fles niet wil
Ik heb genoten van het filmpje van Isabeau die in haar handjes klapt Knap meisje!
En grappig om te zien dat Xeentje en Isabeau zoveel dezelfde speeltjes hebben: het speelkleed, de rammelaar, Sophietje en de roze hema knuffel.
pi_82321695
heerlijk Sorbo!!

I heb een stervende zwaan in huis. Mevrouw wil me steeds bijten en dan zeg ik dus dat dat niet mag. Net ging ze heel zielig op de grond liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82324896
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!

Xenia, wat toevallig
pi_82324942
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!

Xenia, wat toevallig
Ik zal verder door het leven gaan met bitemarks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82325134
Het lot van de moeder
pi_82327996
Ik word momenteel continu geknepen. Tis weer eens wat anders
pi_82332722
Ik word continu aan mijn haar getrokken. Leuk volk he baby's
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82333292
Rienk krabt, die heb ik dus maar gauw de nagels geknipt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:27:00 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82336435
Morris is weer goedgekeurd op het cb!

En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:27:40 #170
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82336462
Oh nee! Nog 6,5 uur!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82338474
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Memmel het volgende:
Morris is weer goedgekeurd op het cb!

En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
whaaa. wij komen snel achter jullie aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82338529
Memmel Maar jeetje wat is dat snel gegaan zeg Voor mijn gevoel dan

en bedankt voor de omlaagzet tips! Nou is het nog niet zo dat hij naar de rand grijpt, dus ik wacht nog maar even

Gezellig hier met al die mama's die ''stervende zwaan zielige'',bijtende,knijpende kinderen hebben

Wolf zegt sinds vandaag ineens dada! echt dadadada zo leuk! Van klanken nu naar iets wat al een piepklein beetje begint te lijken op iets
oh en hij vindt diksap vies! Echt omdat het koud is volgens mij, water en koude opvolgmelk moet hij ook niks van weten
Donderdag mag ik me officieel melden hier Heb al rijstewafel in huis gehaald en galia meloen, ben benieuwd wat hij daarvan gaat vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:57:14 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_82341857
ik heb nog even niks gelezen, doe ik zo even. Maar ik wilde even laten zien dat we hier heel relaxt het begin van het weekend gevierd hebben...lekker zittend in het gras!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:05:02 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_82342149
Zo bijgelezen..
Leuk he poppejans, dat dada. Driekus zegt het ook op allerlei toonhoogten en maniertjes. Hoe bozer het manneke des te driftiger het geluid. En de rollende rrrrr komt ook steeds vaker voor.
Memmel, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met je mannetje.
Driekus knijpt en trekt aan haren, hij kan gelukkig nog niet bijten zo zonder tanden.

En ik weet niet meer wie de tip gaf om 's nachts gewoon minder calorieen te geven, maar ! Ik heb em 1 nacht een flesje gegeven met naar verhouding te veel water en sowieso minder vocht in totaal. De ochtend daarna kon ik daardoor pap geven en dat lijkt het patroon doorbroken te hebben, we hebben al weer twee nachten kunnen slapen. Zo fijn. Ik heb echt bewondering voor de mama's die dit veel langer volhouden, zwaar hoor.
Ssserpente, hoe gaat het met de oren van je meisje?
En Ca.ra, waar ben je?
Claudia, ben ik nog op tijd om je een fijne vakantie te wensen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:54:30 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82343986
morgen is Evie ook een grote beeb
en dan komen ook wij hier bijkletsen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82344200
Uhmz, had ik iets gezegd over dat de "mama je mag niet weg" fase over was... Ik neem het helemaal terug... .

BJ en Evie, tot morgen
pi_82346325
Mefke dat was ik Wat fijn dat het gewerkt heeft, heerlijk is dat he slapen s nachts
Isabeau ook al doorslapen
Morris en Memmel al weer een topic door schuiven

Vandaag weer goed gekeurd op het CB, ze waren helemaal tevreden en niks te miepen. Score was 8990 gr en 69,5 cm. Vandaag naar Zandvoort geweest, heerlijk op t strand geweest. Jamie vond t zand in het begin wat vreemd maar later o zo leuk. De buurjongen (1 mnd ouder) vond het ook machtig interessant. Op de terug weg lagen ze beide uitgeteld in de wagen te slapen. Jeetje wat is dat een vakantie gevoel zeg, beetje chillen op een ligbed op t strand.
pi_82346744
Klinkt goed Martine
pi_82347767
Zo, dat is een lekker nachtje, Sorboo, hopelijk volgen er meer van!

Morris, bijna jarig! We hebben jullie jammer genoeg niet veel gezien hier, Memmel. Maar zo meteen in het volgende topic misschien wel!

Shit Vicky, Ko bijt ook. Ik heb dus ook bite marks. Ik ben nu heel streng tegen hem, maar het maakt nog niet veel indruk.

Jeetje, Poppejans, is Wolf ook al bijna een grote baby! Wat een leukerd is het toch.

En Evie ook! Leuk!

Mefke, wat zit je zoon heerlijk op het gras! Fijn dat je ook goede nachten hebt gehad. Hopelijk volgen er meer.

Dat klinkt heerlijk, zo op het strand, Martine.

Nijna.

Ko heeft vandaag gestapt achter zijn loopwagentje. Met een beetje hulp van mama, maar het begin is er.
En hij heeft het klappen echt ontdekt. De hele dag door gaat het, zelfs in de doek! Echt zo schattig.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:24:38 #180
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82348110
Je hebt gelijk Oeke, maar dat komt bij
mij denk ik echt omdat het de tweede is. Erg eigenlijk, maar wel waar.
pi_82348119
Oeks, ik ben ook streng maar mevrouw kijkt me heel ondeugend aan of speelt de stervende zwaan.

Vanmiddag stond ze gewoon zomaar 20 seconden midden in de kamer, zonder steun

Goed zo Ko!
Nijna, rotfase he!! Hier nog steeds
Welkom Poppejans en BJ alvast
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82348500
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Dat snap ik, hoor. Het was ook geen verwijt, gewoon jammer omdat Morris en Ko 2 dagen schelen en allebei jongetjes zijn, had ik het wel leuk gevonden vaker over hem te lezen. Morris is leuk.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Vicky het volgende:
Oeks, ik ben ook streng maar mevrouw kijkt me heel ondeugend aan of speelt de stervende zwaan.
Pfft, hier wordt er gegiegeld als ik streng probeer te zijn. Dat belooft nog wat.

Wow Tess! Wat ben je toch een snelle dame!
pi_82348573
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Memmel het volgende:
Herkenbaar!
Ik houd ook veel minder bij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:36:53 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82348870
Oeke, zo vatte ik het ook helemaal niet op hoor!

Morris is gewoon een ape-relaxed mannetje. Echt zó anders dan zijn zus! Eet alles, vindt alles leuk, is rustig en vrolijk. En als ik m dan in zijn ogen kijk, denk ik echt: wat ben jij een lekker ventje.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:38:13 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82348949
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:38:31 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82351994
Van dit

naar dit

Tot snel in het volgende topic!!
pi_82352151
Morris

tot over 4 dagen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 juni 2010 @ 05:52:40 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82356765
goedemorgen, daar zijn we dan; ik val dr maar even middenin met mijn mooie muppie
mogen wij ook hier in de OP? Evie Elleke 05-12-2009

Vandaag is het alweer een half jaar geleden dat ons kleine wondertje werd geboren. Zaterdag 5 december om 12:18 uur. En wat is er veel gebeurt in dat half jaar... ons meisje was een klein, fijn meisje.. kleertjes maat 50 zaten Evie nog erg ruim zelfs!
En nu is ze een half jaar; ongeveer 7,5 kg en ruim 65 cm! Van een klein, hulpeloos babietje is al een poosje geen sprake meer. Evie wordt GROOT en is de wereld enorm aan het verkennen. Evie kijkt haar ogen uit, is heel nieuwsgierig en echt ALLES wordt gevolgd. Evie is fan van papa en mama en houdt ons dan ook heel goed in de gaten... Oogcontact wordt vaak gevolgd door een enorme glimlach; en als Evie lacht; dan lacht ze ook echt! haar hele gezichtje doet mee, ze trekt haar mooie neusje op, knijpt haar oogjes tot spleetjes en krijgt kuiltjes in dr mooie ronde wangetjes... en armpjes en beentjes worden gezellig meebewogen in dit vrolijke tafereel. Ons meisje is een echte pretletter... ze lacht heel veel en is dol op gezelligheid en aandacht.

Het slapen gaat nog steeds helemaal super! Evie slaapt het klokje rond en is een heerlijk klein slaapkopje. Dat moet natuurlijk ook wel als je overdag zo actief bent; en regelmatig TE nieuwsgierig om even een lekker dutje te doen. (zoals op het KDV). De bezoekjes aan het KDV gaan ook heel erg goed; ook daar doet Evie het prima. Ze lacht naar de begeleidsters; speelt lekker in de box; en ligt lekker te gillen en te kraaien... (want dat doet Evie ook sinds onze enorm gezellige vakantie). Afgelopen week stond dr zelfs in Evie haar boekje; dat ze zo genoten van onze 'modelbaby'. haha zo leuk om te horen, dat andere mensen net zo enthousiast zijn over onze Evie als wijzelf!

En wat genieten wij ontzettend van Evie. Alle cliches kloppen helemaal. Als je je eigen kindje hebt; weet je precies wat ik bedoel. Ineens wordt alles anders; je leven krijgt een hele andere betekenis, andere dingen worden belangrijk en bovenal wordt je verguld door een enorm gevoel van liefde voor je kleine minimensje. Elke dag ga je meer en meer houden van je kindje; een oneindig gevoel van liefde. Alles heb ik voor haar over... en nu besef ik pas wat moederliefde moet zijn. Een gevoel wat niet valt te beschrijven.... onnoemelijk, oneindig......en voor altijd. Altijd zal ik Evie haar moeder blijven, ik wil alles meemaken, van alles genieten en enorm veel met haar delen. Ik wil dr voor haar zijn, met haar de wereld verkennen en bovenalles samen plezier hebben en elke dag genieten van ons gezinnetje. Ongelofelijk maar waar; de belangrijkste gebeurtenis is; hoe cliche ook; de geboorte van ONS ontzettend lieve meisje. En wat een waardevol bezit!

Evie 1 dag:

gisteren:

En Evie probeert kruipbewegingen te maken
View My Video
View My Video

[ Bericht 0% gewijzigd door Beessie-Jen op 05-06-2010 06:01:38 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82356824
Hoeraaaaaa Morris is 1 jaar!!
Gefeliciteerd grote vent!!
Mems, gefeliciteerd met je dreumes

Evie, gefeliciteerd met je halfjaardag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 07:31:45 #190
5428 crew  miss_sly
pi_82356921
BJ en Evie,welkom!

Memmel en Morris gefeliciteerd 1 jaar, wat klinkt dat groot al En wat is het een lekker kereltje

Wat is Tess lekker bezig, Vicky
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 07:33:24 #191
5428 crew  miss_sly
pi_82356928
pssst, oeke, je pm-box is vol
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 5 juni 2010 @ 07:59:05 #192
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82357033
Memmel gefeliciteerd met je grote kleine man Morris alweer een. Wat gaat dat hard

BJ en Evie welkom hier!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82357066
Memmel, gefeliciteerd! Wat een prachtige baby dreumes heb je

Evie, welkom!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82357465
Stoere Ko aan de wandel! Leuk hoor!
Dat klappen vind ik ook zo schetig, dat lukt hier nog niet.

Mevrouw zit hier winden te laten waar een volwassen man jaloers op zou zijn . Ze vliegt bijna de lucht in zeg maar...
Sliep gisteravond tegen half 11 nadat ik toch maar over haar bed ben gaan hangen, want ze was zoooo moe (en ik wilde ook naar bed).

Tess, stoerrrr!
Vicky, is ze dan ook zo dat als ze het in de gaten heeft dat ze snel gaat zitten? Want dat doet Iris, die staat per ongeluk los, kan dat best eventjes, maar als ze het door heeft dan laat ze zich gauw door haar knieën zakken.
Blijkbaar toch nog niet dat vertrouwen dat het wel kan, oefening baart kunst .

Memmel, wat een mannetje zeg. Ook wel heel duidelijk broertje van Anna.
Daaaag Morris van harte gefeliciteerd en tot over een maand of 2 .

BJ en Evie, welkom!!!!
pi_82358765
Haai Evie! Mooi geschreven, BJ. Wat is Evie alweer snel groot geworden. Omdat zij zo vroeg geboren is, vind ik het bij haar nog onwerkelijker dat ze alweer een half jaar is. Ik heb juist bij haar het gevoel dat ze altijd klein blijft.

Sorbo, wat een lief filmpje! Ik probeer Lente ook te laten zwaaien en klappen, maar da’s niet boeiend want het maakt geen herrie. Met je vlakke handen op tafel slaan daarentegen…

Driekus, wat een lekker beertje ben je, zeg! Blijft ie lang op het kleed zitten? In tegenstelling tot een paar maanden geleden, zit Lente geen seconde meer stil! En ze is zo vlug als water. Ze kruipt, hupst en klimt om er vervolgens vanaf te tuimelen. Tante Tuimelaar.

Fijn dat ie doorslaapt trouwens, Mef! Eindelijk weer ‘ns wat uitgerustere dagen!

Jamie z’n APK’je is ook weer binnen. Gefeliciteerd!

Goed bezig, Ko! Daar gaat je baby, Oek.

Haha, Iris met d’r winden. Lente liet laatst een harde aan tafel. En ze begon zelf meteen te schaterlachen. Van wie zou ze dat nou hebben?

M’n tutje lijkt beter! D’r oor is schoon en ze is weer gewoon d’r vrolijke, drukke zelfje. Had de dokter donderdagavond nog gemaild en die heeft vrijdagochtend teruggemaild dat ik toch maar langs moest komen. Hij had me zelfs nog geprobeerd te bellen, maar ik was aan het werk en m’n schoonmoeder neem de telefoon niet op als ze hier oppast. Wel stel je voor dat ze zich opdringt…
Maar goed, het is sowieso niet meer nodig dus.

Donderdag overdag ben ik thuisgebleven omdat ze zo ziek was. Ik vertelde toch dat het zo druk is op m’n werk? De bom is een beetje gebarsten donderdag. M’n collega is van de spanning en druk in huilen uitgebarsten. Maar m’n mailbox is (was inmiddels ) wel leeg...
pi_82359053
Dag grote Morris Wat ben je ongelooflijk veranderd het afgelopen jaar en wat ben je een echte jongen nu! Tot bij de dreumessen!

Welkom lieve Evie Een half jaar alweer..tjee! Ongelooflijk wat "maar" een half jaar al een verandering in een kindje kn brengen hè BJ...het echte kwetsbare is er vanaf en ze ontdekt steeds meer van de wereld en jullie van haar! Mooi geschreven je stukje!

Ik lees morgen weer even bij, gister een heerlijk dagje gehad bij Huups en Amélie, maar 3 uur en 45 min over de terugweg gedaan dus daarna zijn we moe en voldaan ons bedje in gedoken..nu gaan we zo met Lena even het strandje hier in de buurt ontdekken en vanavond gaat Lena uit logeren bij opa en oma en gaan wij weer es ff gezellig samen de hort op..dus als ik genoten heb van mijn waardevolle uitslaapochtend morgen (lees: ik ben om half 8 wakker en om 8 uur klaar om Lena weer op te halen want ik mis haar zohohooooo ) dan ben ik weer helemaal van jullie
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82359689
Morris van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Evie welkom

Wij zijn weer terug van vakantie Timo heeft zich super vermaakt, lekker veel gezwommen En hij is ook eindelijk niet meer ziekig, jeuj (ik zelf nu wel, maar ach..)
pi_82359980
Kijk die Morris nou! Wat een knappe knul! Gefeliciteerd met je jongen, Memmel.
Tot maandag.

Welkom BJ en Evie! wat heb je een grote meid zeg!

Hihi Iris, zit je stinkbommetjes te produceren? Wat heb je gister gegeten?

Oh Sserpente wat fijn dat Lente weer beter is! En wat een lieve ha heb jij en toch wel een aparte schoonmoeder.
Lastig als het zo druk is op je werk en Lente ziek is. Maar je inbox was even leeg!

Chan en Timo, welkom terug! Klinkt heerlijk. Waar waren jullie? Beterschap trouwens.

Hehe, kind slaapt en er staat alweer een taart in de oven. Vandaag een drukke dag, P. moest werken en ging om 9 uur de deur uit en is vanavond om 10 uur pas weer terug.
Dus taarten bakken met baby!

Kootje werd vanochtend wakker en was heel onrustig. We zetten hem op de grond en hij kroop snel naar zijn loopkar om een paar passen te doen.
Echt weg is hij, mijn baby.

En mijn kadootje is bijna af. Ik was bang dat ik hem helemaal niet af zou krijgen door alle gebeurtenissen van de afgelopen week. Maar gisteravond even doorgewerkt en zijn vrijmarkt-loopfietsje is helemaal beschilderd.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:43:09 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82360310
Ik kom even snel een aan iedereen brengen! Zit in de auto en we gaan zo ff bij mijn ouders op de koffie (lekker chillen in de tuin 8) ), maar lees soms wel ff mee!

Memmel, enorm gefeli met je grote kleine vent, wat een superfoto! Veel plezier in het volgende topic

BJ, jaaahh, daar is ze weer! Welkom hier!
3!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:44:06 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82360334
Ohja, en ff een snelle voor Lente, fijn dat het beter gaat
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')