abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82305655
Lente oorpijn, ahw sneu hoor voor je meisje.
Huup wat lief van je muppet, kusjes geven.
Isabeau al weer een tandje, wat gaat dat hard zeg
Me_nicole naar het mkdv, das wel een hele stap. Snap wel dat je daar verdrietig van wordt. Maar wat een boefje is hij zeg. Je hebt handen te kort om alles op te ruimen wat hij om gooit
voor alle slecht slapende mama's, ik heb echt respect voor jullie. Als ik een nacht niet goed slaap ben ik gelijk de hele week van de rel.
Een swingende Senna
Aorokai dr beeb aan de wortels Hopelijk reageert hij er goed op
Innepin dat ziet er in daad eng uit, heb je al wat gehoord van de KA?

Jamie heeft zijn stem ondekt. Gister zat hij in zn kinderstoel te ontbijten. Begon hij te kletsen en toen in eens te gillen. En dan mij verbaast aankijken, van wat flik jij nou een beetje herrie maken. Ik vertelde hem dat hij dat toch echt zelf deed. En toen keek hij helemaal alsof ik achtelijk geworden was. Haha. Tanden poetsen vind hij een feestje. Morgen ga ik voor het eerst met hem naar het strand, hopelijk vind hij het wat.
pi_82305790
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82305960
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Ja, ik heb zoiets. Ze zijn nu in de aanbieding bij Prenatal voor 15 euro.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82306157
Huup, je kunt zelf een verwijzing naar de kinderarts vragen aan de huisarts. Het CB wacht nog wel eens erg lang met doorverwijzen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82306307
Poppejans, ik heb ze naar beneden gezet toen Tess zich op begon te trekken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82306562
Huup, ik loop bij de kinderarts. Vooral voor het slechte drinken van een tijd geleden maar ook voor het slechte poepen. Hij zegt gewoon elke keer dat we vooral lekker door moeten gaan met de lactulose en ze gaan eerst echt geen onderzoeken doen.... Ik hoop dan ook maar dat het ooit een keer vanzelf over gaat.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82306570
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, weer even een ''illegale'' vraag hier, en misschien een beetje een domme
Wanneer hebben jullie het bedje en box laag gezet? Wolf rolt momenteel heel veel, ook in bedje.
Dus is nu al een goed tijdstip? Of echt het optrekken afwachten? dat lijkt me misschien ook weer beetje engig om te gaan wachten tot hij de rand daadwerkelijk grijpt
Het kan natuurlijk nooit kwaad om hem lager te zetten he.
Hier staat alles nog hoog, mijn vriend opperde ook al om de box lager te zetten, omdat hij er ook weleens in zit, maar hij trekt zich nog niet op, en ik vind het allemaal al zo snel gaan, dus hij blijft nog ff op het hoogste standje tot hij zich gaat optrekken.

Ik vind het op het moment wel zo vlug gaan allemaal, ik kreeg van de week een opmerking dat Lars al wel een jaar oud leek. Later deze week nog een keer iemand die zei dat Lars een peutertje was.
Nee nee nee!! Dat is mijn baby ja!
Hij is nog heel klein! PUNT!

mijn vriend is al druk met foto's maken van de klamboe, zodat die op MP kan,.....muh ik wil dat niet!
Het gaat me echt veel te vlug allemaal. Lars heeft de klamboe nu nog achter zijn bed, maar hij hangt er constant in, dus hij moet er ook wel om weg, maar van mij moet ie naar de zolder, en van mijn vriend mag ie weg.... Mannen zijn toch anders daarin he, ik kan dat niet hoor, het is toch weer een stukje afscheid nemen van de babytijd vind ik. En de 9 maanden op, 9 maanden af regel geldt hier nog, dus ik mag daar best nog een beetje emo over doen vind ik. Muh!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82306885
Och Sserpente, dat klinkt naar. Arme Lente. Sterkte jullie drie!
En ik heb inderdaad niemand anders in het Zeeuwse. Behalve jou. Maar deze zomer gaan we als het goed is doorbrengen in Zeeland. Dat is al een begin.

Huup, wat vervelend dat het maar niet verbetert. Goed om er bewust over na te denken en het voor te zijn dat ze er ook echt mentaal last van krijgt. Maar kusjes zijn heerlijk!

Aoraki, spannend aan de bijvoeding. Fijn dat de worteltjes al bevielen. Leuke foto!

Senna, hopelijk is je tandje snel door! Slimme meid dat je je vakantie niet hebt laten verpesten door zoiets futiels en dat je hebt gewacht tot je weer thuis was!

Martine, wat leuk dat Jamie zo aan de klets is. Gezellig aan tafel.

Poppejans, ik heb best wat gewacht, alhoewel, er is een tussenstand en daar heb ik hem vrij snel op gezet.

Innepin, een dikke zoen, hopelijk is er niets aan de hand met je mooie meid!

Claudia, wat spannend op vakantie! Het gaat vast helemaal goed. Ivan gaat jullie vast verrassen met een nieuw kunstje. Geniet ervan!

Ik vind ook dat je daar emo over mag doen hoor, Karin! Stom is het. Lars is nog een ieniemieni!

Ik zal vast wat mensen vergeten zijn, maar oei wat is dit topic druk. Over 4 nachten maken wij wat ruimte!
Ik ben lekker bezig met boodschappen doen voor taart, taart, taart! En ik ben een loopfietsje aan het beschilderen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82307104
Bedje omlaag deden we toen Iris aanstalten ging maken om zich op te trekken. Box iets later gedaan, omdat we daar toch bij in de buurt waren, maar toen ze serieus ging optrekken hebben we die ook omlaag gezet.

Tess los staan, cool!

Karin, gaat hard he!

Oeke, alweer bijna 1... tjonge! Loopfiets klinkt nu al gaaf! Ga je em nog spammen als ie af is?
Fake it till you make it...
pi_82317478
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.

Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
pi_82321174
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze kán het wel! Gisteravond wel wat moeite met inslapen, maar telkens alleen getroost. En ze heeft tussen half tien gisteravond en 8 uur vanmorgen niet gedronken! Na 12 uur heeft ze in een ruk doorgeslapen tot kwart over zes.

Zou het dan toch de truc zijn geweest om haar voor 't slapen een schaaltje pap naar binnen te lepelen? Uit de fles dronk ze maar 20ml ofzo, maar met de lepel ging het er zo in.
Wat heerlijk Sorbootje. Zomaar 6 uur slaap achter elkaar slaap gekregen, fijn!
Lepelen van pap (of melk als het echt moet) werkt hier ook goed als ze soms de fles niet wil
Ik heb genoten van het filmpje van Isabeau die in haar handjes klapt Knap meisje!
En grappig om te zien dat Xeentje en Isabeau zoveel dezelfde speeltjes hebben: het speelkleed, de rammelaar, Sophietje en de roze hema knuffel.
pi_82321695
heerlijk Sorbo!!

I heb een stervende zwaan in huis. Mevrouw wil me steeds bijten en dan zeg ik dus dat dat niet mag. Net ging ze heel zielig op de grond liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82324896
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!

Xenia, wat toevallig
pi_82324942
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Tssssk doe dat kind dan ook niet van dat grote onrecht aan!

Xenia, wat toevallig
Ik zal verder door het leven gaan met bitemarks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82325134
Het lot van de moeder
pi_82327996
Ik word momenteel continu geknepen. Tis weer eens wat anders
pi_82332722
Ik word continu aan mijn haar getrokken. Leuk volk he baby's
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82333292
Rienk krabt, die heb ik dus maar gauw de nagels geknipt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:27:00 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82336435
Morris is weer goedgekeurd op het cb!

En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:27:40 #170
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82336462
Oh nee! Nog 6,5 uur!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82338474
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Memmel het volgende:
Morris is weer goedgekeurd op het cb!

En ik ga zo langzaamaan afscheid nemen hier. Mijn mannetje is nog maar 5,5 uur baby...;(
whaaa. wij komen snel achter jullie aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82338529
Memmel Maar jeetje wat is dat snel gegaan zeg Voor mijn gevoel dan

en bedankt voor de omlaagzet tips! Nou is het nog niet zo dat hij naar de rand grijpt, dus ik wacht nog maar even

Gezellig hier met al die mama's die ''stervende zwaan zielige'',bijtende,knijpende kinderen hebben

Wolf zegt sinds vandaag ineens dada! echt dadadada zo leuk! Van klanken nu naar iets wat al een piepklein beetje begint te lijken op iets
oh en hij vindt diksap vies! Echt omdat het koud is volgens mij, water en koude opvolgmelk moet hij ook niks van weten
Donderdag mag ik me officieel melden hier Heb al rijstewafel in huis gehaald en galia meloen, ben benieuwd wat hij daarvan gaat vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:57:14 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_82341857
ik heb nog even niks gelezen, doe ik zo even. Maar ik wilde even laten zien dat we hier heel relaxt het begin van het weekend gevierd hebben...lekker zittend in het gras!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:05:02 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_82342149
Zo bijgelezen..
Leuk he poppejans, dat dada. Driekus zegt het ook op allerlei toonhoogten en maniertjes. Hoe bozer het manneke des te driftiger het geluid. En de rollende rrrrr komt ook steeds vaker voor.
Memmel, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met je mannetje.
Driekus knijpt en trekt aan haren, hij kan gelukkig nog niet bijten zo zonder tanden.

En ik weet niet meer wie de tip gaf om 's nachts gewoon minder calorieen te geven, maar ! Ik heb em 1 nacht een flesje gegeven met naar verhouding te veel water en sowieso minder vocht in totaal. De ochtend daarna kon ik daardoor pap geven en dat lijkt het patroon doorbroken te hebben, we hebben al weer twee nachten kunnen slapen. Zo fijn. Ik heb echt bewondering voor de mama's die dit veel langer volhouden, zwaar hoor.
Ssserpente, hoe gaat het met de oren van je meisje?
En Ca.ra, waar ben je?
Claudia, ben ik nog op tijd om je een fijne vakantie te wensen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:54:30 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82343986
morgen is Evie ook een grote beeb
en dan komen ook wij hier bijkletsen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')