Och Sserpente, dat klinkt naar. Arme Lente. Sterkte jullie drie!
En ik heb inderdaad niemand anders in het Zeeuwse. Behalve jou.

Maar deze zomer gaan we als het goed is doorbrengen in Zeeland. Dat is al een begin.
Huup, wat vervelend dat het maar niet verbetert. Goed om er bewust over na te denken en het voor te zijn dat ze er ook echt mentaal last van krijgt. Maar kusjes zijn heerlijk!
Aoraki, spannend aan de bijvoeding. Fijn dat de worteltjes al bevielen. Leuke foto!
Senna, hopelijk is je tandje snel door! Slimme meid dat je je vakantie niet hebt laten verpesten door zoiets futiels en dat je hebt gewacht tot je weer thuis was!
Martine, wat leuk dat Jamie zo aan de klets is. Gezellig aan tafel.
Poppejans, ik heb best wat gewacht, alhoewel, er is een tussenstand en daar heb ik hem vrij snel op gezet.
Innepin, een dikke zoen, hopelijk is er niets aan de hand met je mooie meid!
Claudia, wat spannend op vakantie! Het gaat vast helemaal goed. Ivan gaat jullie vast verrassen met een nieuw kunstje.

Geniet ervan!
Ik vind ook dat je daar emo over mag doen hoor, Karin! Stom is het. Lars is nog een ieniemieni!
Ik zal vast wat mensen vergeten zijn, maar oei wat is dit topic druk. Over 4 nachten maken wij wat ruimte!
Ik ben lekker bezig met boodschappen doen voor taart, taart, taart! En ik ben een loopfietsje aan het beschilderen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir