Haai Evie!

Mooi geschreven, BJ. Wat is Evie alweer snel groot geworden. Omdat zij zo vroeg geboren is, vind ik het bij haar nog onwerkelijker dat ze alweer een half jaar is. Ik heb juist bij haar het gevoel dat ze altijd klein blijft.
Sorbo, wat een lief filmpje! Ik probeer Lente ook te laten zwaaien en klappen, maar da’s niet boeiend want het maakt geen herrie. Met je vlakke handen op tafel slaan daarentegen…
Driekus, wat een lekker beertje ben je, zeg! Blijft ie lang op het kleed zitten? In tegenstelling tot een paar maanden geleden, zit Lente geen seconde meer stil! En ze is zo vlug als water. Ze kruipt, hupst en klimt om er vervolgens vanaf te tuimelen. Tante Tuimelaar.
Fijn dat ie doorslaapt trouwens, Mef! Eindelijk weer ‘ns wat uitgerustere dagen!
Jamie z’n APK’je is ook weer binnen. Gefeliciteerd!
Goed bezig, Ko!

Daar gaat je baby, Oek.
Haha, Iris met d’r winden. Lente liet laatst een harde aan tafel. En ze begon zelf meteen te schaterlachen. Van wie zou ze dat nou hebben?
M’n tutje lijkt beter! D’r oor is schoon en ze is weer gewoon d’r vrolijke, drukke zelfje. Had de dokter donderdagavond nog gemaild en die heeft vrijdagochtend teruggemaild dat ik toch maar langs moest komen. Hij had me zelfs nog geprobeerd te bellen, maar ik was aan het werk en m’n schoonmoeder neem de telefoon niet op als ze hier oppast. Wel stel je voor dat ze zich opdringt…
Maar goed, het is sowieso niet meer nodig dus.
Donderdag overdag ben ik thuisgebleven omdat ze zo ziek was. Ik vertelde toch dat het zo druk is op m’n werk? De bom is een beetje gebarsten donderdag. M’n collega is van de spanning en druk in huilen uitgebarsten. Maar m’n mailbox is (was inmiddels

) wel leeg...