Goodmornings dames!

Alles ok hierzo?
Hiero een heerlijk vrolijk mannetje dat telkens weer allerlei klanken uitvind, erop los kwebbelt en enorm kan schaterlachen en dat dus ook de hele dag doet

Rapley gaat nog steeds hardstikke goed, dus daar gaan we lekker mee door en hij rolt ook lekker.. Alles a-ok dus eigenlijk wel

Aoraki, zou inderdaad wel een stuk leuker zijn, wij hadden ons helemaal verheugd op een helmpje met vlammen erop ofzo, maar dat is er gewoon niet. Je kunt het wel zelf spuiten, maar dat vind ik dan ook weer zoiets. Moet je wel de goede verf hebben enzo.. Nouja, we houden het maar gewoon op dit motiefje I guess.. En het helmpje moet in principe op blijven tot de dag voor zijn eerste verjaardag. Dat wordt dus een éxtra bijzonder feest

Enneh, hoe was het bij het CB?
Wupwup, wij hebben ook telkens weer een ander, heel vervelend. En laatst wilden we een afspraak op de donderdag terwijl we altijd op maandag gingen en toen gingen ze moeilijk doen, omdat ze je op één vaste dag willen hebben want dan zijn er altijd dezelfde artsen

Nouja, nu is onze vaste dag dus donderdag geworden, mij best. Zeurpieten. Maar hey, zo te zien doet Emma het hardstikke goed, helemaal mooi!

Innepin, ik had nog niet naar dat filmpje gekeken, maar dat lijkt me eng zeg! Die voetjes trekken dan ook naar boven, of zie ik dat nou verkeerd? Nouja, ik hoop dat de kinderarts iets kan doen voor jullie

Tess, dikke

, hoop dat je billen weer snel geheeld zijn meissie!
Ohja, en qua tanden: bij Stef is ook nog niks te zien hoor. Iedereen loopt wel al máánden (serieus

) te brullen "oh, nou, hij heeft vást last van tandjes, hij is zo aan het kwijlen!" Eh, ja, dat doet hij al 3 maanden ofzo. Ik zou bíjna gaan hopen dat die tandjes dan maar snel komen om van het gezeur af te zijn

Miss, welkom terug!

En wat leuk, Senna aan het swingen!

Dat lijkt me toch wel het toppunt van schattig

Ssserpente, wat vervelend dat Lente weer last van haar oor heeft

Heb alleen een beetje gemist wat je bedoelt met opengebarsten: heedft ze daar een wondje ofzo?
Oeke, bah, wat verdrietig

Wel fijn dat je het er even uit hebt kunnen gooien, dat is wel belangrijk. Wij hebben morgen ook een begrafenis. Kost me enerzijds een vrije dag, maar anderszijds is het wel een opvangdag voor Stef dus die kunnen we gewoon wegbrengen en dat vind ik toch ook wel prettig. Hij gaat gewoon naar het KDV zoals hij altijd gaat en hij zal verder niks meekrijgen van de dikke tranen die ik daar ga huilen. Naja, ik dwaal af, ik wens jou enórm veel sterkte hiermee en ik hoop dat je het een plekje zal kunnen geven. Het gat in je hart zal er altijd wel een beetje blijven zitten, maar de herinneringen aan hem zullen dat ook

Isabeau, woah!! Nog een tandje! Meis, wat ga je hard!

Sorbo, wij hebben de huisarts een tijdje terug bezocht omdat we bang waren voor een oorontsteking en die legde uit dat kindjes eigenlijk maar om 2 redenen koorts hebben: als er een infectie zit of als het kindje in kwestie heel moe is. Van vermoeidheid krijg je dus ook verhoging, dat is de reden waarom topsporters altijd een wat verhoogde temperatuur hebben. Als een kindje tandjes krijgt slaapt het slechter en krijgt daar dus verhoging van. Vond ik wel heel handig om te weten!
Stiemie, ik hoop dat die pokkepokken aan jullie deurtje voorbij gaan hoor! Vakantie moet goed gevierd kunnen worden!
Mefke, is het Driekus al gelukt ondertussen?
Karin, is dat al lang, die eenkennigheid? Lijkt me best lastig!
Claudia, alles ok daar?

Fijne vakantie alvast!
Poppejans, hij krijgt nu een blauw-wit legerprintje

Best heel stoer maar ook niet te donker of te druk

We wilden eigenlijk zwart met vlammen, maar die hadden ze niet
Nijna, is dat een fijne beker?
Zo, heb ik even gezellig 3 uur gedaan over deze post! Stef was boos aan het doen want hij wil tijgeren maar het lukt niet enzo.. Gelukkig ligt hij nu te pitten. Wel ideaal hoor, sinds hij zijn 3e voeding een papje krijgt slaapt hij tussen de middag!