Geeft niks uit!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh was net bezigZag net pas dat ik hem vol maakte!!
Dat zegt mijn neefje van vier altijd en ik vind het zo lief dat ik het overgenomen heb. Net als de rest van de familie trouwens... mijn schoonzus zei het laatst nog tegen iemand die met een boodschappenkar tegen haar been reed.quote:
Ja mijn lief was ook al boos toen ik het aan de telefoon vertelde. Tis maar goed dat hij er niet bij was! En het erger was ook nog gewoon dat we er niet eens voor Leander waren. En hij deed echt niks raars. Tenminste in mijn ogen niet! Hij klom via zo'n kinderstoeltje op de gewone stoel en deed daarna poging om op tafle te komen maar dat wilde niet en toen werd ie boos en lied ie zich vallenquote:
Ja, jij hebt al een zoon! Jij weet wat ze leuk vinden!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef renzell het volgende:
Zeg, iets anders hè Oeks... Jouw gillend varkentje is bijna jarig!!!Hoe staat het met de cadeauwensen? Want de dag dat wij samen op Terschelling aankomen, moet Ko's eerste wél gevierd worden natuurlijk!
![]()
Dank je welquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Xenia ik dacht altijd dat je kleine meid echt Xena ofoz heetteMaar ze heeft een prachtige naam in het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij hangen die zaken juist vrij logisch met elkaar samen. Murakami omschreef dat wel mooi. Hij moet er moeite voor doen om op gewicht te blijven. Hij kan ervan balen dat het niet vanzelf gaat en hij niet alles kan eten wat hij wil, of hij kan er blij mee zijn dat hij zich (noodgedwongen) bewust wordt van wat goed en slecht is voor zijn lichaam en daardoor gezonder leeft. Zo zie ik dat ook: het is niet leuk om ergens een probleem mee te hebben, maar het maakt je er wel bewust van, zorgt dat je erover gaat reflecteren en noopt je ertoe om er een visie op te krijgen en strategieën voor te ontwikkelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder om te merken dat mensen waarvan ik altijd denk dat ze één brok wijsheid en zelfverzekerdheid zijn (zoals jij Oeke en Incantrix en Claudia b.v.) ook hun eigen onzekerheden hebben. Daar kan ik dan best van schrikken... beetje raar omschreven misschien, maar een beetje zoals er achterkomen dat Sinterklaas niet bestaat
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Incantrix het volgende:Sorbo, is er nog een Incantrix hier? Je kan het toch niet over mij hebben zeker? Maar ik snap je wel inderdaad, toevallig stuurde ik daar gisteren ook iemand een berichtje over, dat ik best tegen haar opkijk omdat ze zo..Nouja, echt zo'n mama enzo, je weets
MeNicole, wat een stom wijf! Sorry hoor, pardon my french, maar ik vind dit op z'n zachtst gezegd niet erg aardig
Xeentje!![]()
Ennuhm, mogen wij er nog bij in de OP? Stef is van 24-11-2009
Claudia, haha, op je lief vertrouwen kan soms erg goed uitpakken hoor!
Waar ga je zwemmen? Hiero is het niet verplicht!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga morgen voor 't eerst met Isabeau zwemmen. Heb ik echt nog nooit gedaan. Maar ik voel me even een heel dom schaap... hoe zit dat nou met zwemluiers? Die doe ik onder haar zwembroekje? Zuigt dat dan niet helemaal vol met water? En móet ze zo'n ding om?
Ik weet nog niet in welk zwembad. Misschien in Akersloot.. en anders daar in de buurt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Waar ga je zwemmen? Hiero is het niet verplicht!
Waarom zie ik een soort pacmanachtig kontje met scherpe tandjes voor me?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:56 schreef McLaura het volgende:
Mochten er nog mensen last hebben van tandjesbillen bij hun baby : na veel proberen heb ik hèt middel ontdekt : Zarqa billenspray. Na 1 nacht is het al voor 50% verminderd! Het is wel duur (12,95), maar het werkt echt veel beter dan Bepanten en Sudocrem.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:02 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Waarom zie ik een soort pacmanachtig kontje met scherpe tandjes voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |