Goedemorgen!

Oeke, hè, wat naar.. Ontzettend veel sterkte met dit verlies, superverdrietig zeg.. Wel héél erg fijn dat jullie nog geweest zijn, waren dat die foto's in het fototopic? Supermooi om te hebben, heel waardevol. Dikke

meis..
Sorbo, da's lief

Dat beeld heb ik eigenlijk helemaal niet van mezelf, ik klooi maar wat aan eigenlijk

Qua zwemmen: wij gebruiken eigenlijk wel altijd zwemluiers en hebben geen zwembroekje gekocht verder.. Je hebt wel van die wasbare zwemluiers ook, maar die zien er zo stijfjes uit, dat lijkt me niet lekker zitten en Stef kennende gaat hij vast precíes poepen op het onhandigste moment van de dag, dus wij doen het er maar mee

Wij gaan sowieso bijna elke week met hem zwemmen en hebben dit weekend een weekendje weg en ook al bijna vakantie, dus het komt wel op denk ik. Het zuigt zich overigens niet vol verder

Veel plezier met zwemmen alvast!
McLaura, dat ga ik even opschrijven, zenks!
Urgh, Huupsje,dat is echt zó vervelend! Kun je dan niet verder vooruit een afspraak maken? Je blijft bellen anders joh! Uren in de wachtkamer met je kleintje is trouwens heel onprettig inderdaad, liever niet doen

Hiero is nu echt definitief een zwaar besluit gevallen: ik ga de bv deels afbouwen. Ochtend- en avondvoeding wil ikwel zelf blijven geven, maar de dagvoedingen trek ik niet meer. Ik zet de uitgebreide versie wel even in het bv-topic

Morgen hebben we trouwens een bruiloft en tegen de tijd dat wij bij het vakantiehuisje zijn ligt Stef als het goed is al in zijn bed, dus dan zien we heb alleen 's-morgens.. Misschien wel een goeie training voor mama's die een beetje tegen een logeerpartijtje opzien

Ben benieuwd hoe dat zal gaan!