abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82195964
Vorig deel
De grote baby's:

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

En ik sloot hem met de geweldige slotwoorden:
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:27 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik zat nog even na te denken over wat je schreef over de yoghurt voor Lars. Mag hij ook geen geitenyoghurt? Dat verkopen ze bij ons bij AH. Ik heb Linde een tijdje geitenmelk gegeven in plaats van gewone koemelk omdat ze toen vaak verkouden was en koemelk zorgde voor meer slijm dan de geitenmelk.

En Amélie en Graeme weer goedgekeurd bij het cb

Esmee krijgt het eten nu echt door Net gewoon bijna een halve boterham met smeerkaas gegeten. Echt als ze het zelf mag doen eet mevrouw het dus wel Nu zei het cb dat we na het brood nog een flesje mochten aanbieden. Alleen heb ik zo'n fles-aholic dat die hele fles ook gewoon nog op gaat. Hoe doen jullie dat? Kleinere fles geven of gaat ze vanzelf minderen?
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

dat zouden we kunnen proberen, maar ook daarbij is het de vraag of hij er tegen kan.

Goed zeg van Esmee! Lekker zelf doen is dus de truc?

En Amelie goed gekeurd! Joepie!

Tess al aan het oefenen voor dr verjaardag

En tjonge zeg, Takkembah, 4 boventanden tegelijk? Arm meisje!

En nog even een voor Sorbo! Way to go girl!

[ Bericht 1% gewijzigd door XXXKarinXXX op 01-06-2010 21:05:16 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:06:17 #2
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82196681
Ah ja dan weet je natuurlijk nog niet of hij er wel tegen kan. Maar ja de moeite van het proberen waard misschien want er is ook geitenmelk en geitensmeerkaas
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:46:52 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82200738
Nou, we zijn dus naar het helmpjesspreekuur geweest van het Erasmus en de uitkomst is dat Stef toch wel echt een helmpje kan gebruiken. Het herstel is al begonnen uit zichzelf hoor, dat was al wel duidelijk te zien, maar hij is wel écht heel plat. Volgens de 'keurmeesteres' was het op een schaal van 1 tot 10 een 7 of een 8 zeg maar. We hebben nu dus een printje uitgezocht en gaan binnenkort een telefoontje krijgen om een afspraak te maken en dan gaat het gebeuren.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om eerlijk te zijn. Ik vind de afplatting wel van dien aard dat ik bereid ben de moeite die we ervoor moeten doen ook te doen en zoals door de helmpjesmaker werd gezegd: de afwijking zoals Stef 'm heeft is voor hen eigenlijk het meest ideaal, omdat deze nog het makkelijkst te corrigeren is. Hij is symmetrisch en heeft verder ook geen bulten of iets, hij is alleen heul plat

En nu wil het kind eten, denk ik zo. Tot zo!
3!
pi_82201022
Oh mn baby hangt bijna in de gordijnen.... ik geloof dat het bedtijd is .
Ze deed vanmiddag per ongeluk even los staan en een soort stapje, toen bedacht ze dat niemand haar vast had en ging ze snel zitten met een blik van
Fake it till you make it...
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 19:12:23 #5
5428 crew  miss_sly
pi_82201841

Wij zijn weer thuis. Ik heb (nog?, ik beloof niets) niets teruggelezen. Heb ik veel gemist?

Wij hebben iig een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk hotel, geweldig weer en een heel blije, tevreden, vrolijke Senna Ze had even wat moeite met slapen, maar we hadden snel door hoe het voor haar werkte, dus dat was ook zo over. Ze heeft dus goed geslapen, gegeten, gespeeld, gezwommen, gestapt (aan de hand), gekropen, los gestaan en gewuifd en gelachen naar iedereen die maar naar haar keek. In het restaurant had ze een hele schare fans, maar dat was ook neit gek, want ze zat de hele tijd met een hele brede lach "Taa" naar iedereen te zwaaien die langs kwam of aan een tafeltje in de buurt zat Ook het vliegen heeft ze erg goed gedaan.

Ze heeft wat nieuwe dingen ontdekt. MInder leuk: de hoge gil, soms als iets haar niet aanstaat, soms ook echt als er iets is. De reden dat een van ons regelmatig voor de anderen al zorgde klaar te zijn met eten, zodat als Senna er genoeg van had, er gewandeld kon worden.
Eng, maar ook wel knap: trap klimmen Eerst de grote, brede trap in de hal van het gebouw waar onze hotelkamer zat, later de kleinere trap van de kleine waterglijbaan bij het zwembad, waar ze (met hulp en vastgehouden enzo natuurlijk) ook vanaf wilde glijden.

Kortom, het was genieten. Jammer dat het weer voorbij is, maar ook wel fijn weer thuis te zijn bij de eigen vertrouwde spulletjes en speelgoed enzo. Ben benieuwd hoe ze straks slaapt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82202926
oooohhh Miss Sly, dat klinkt allemaal wel heerlijk!!!
Hier alles goed ik wil alleen iedereen even sterkte wensen die dat nodig heeft!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82204133
Miss Sly, dat klinkt super! Heerlijk joh! Die kleine ontdekkingsreizigster, leerzame vakantie dus ook .
Senna, stoere meid hoor!
pi_82204895
Welkom terug Miss, het klinkt als een superleuke vakantie!

Incantrix, beetje dubbel dus, aan de ene kant jammer dat het nog nodig is natuurlijk, maar gelukkig hebben jullie er niet zoveel problemen mee en heeft Stef straks weer een mooi rond bolletje!

Nijna, in de gordijnen? A mai, dat gaat nog wat worden....
pi_82206594
Welkom thuis Miss!
Klinkt als een heerlijke vakantie! Hoe was de temperatuur?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82207361
Senna aan het traplopen Hebben jullie een trap in huis ook?
Incantrix toch nog een helmpje. Fijn dat de artsen er optimistisch over zijn

Mogen wij nog in de OP? Emma is van 23 november '09.
pi_82207749
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef WupWup het volgende:

Mogen wij nog in de OP? Emma is van 23 november '09.
pi_82208169
Miss, welkom terug! Jullie vakantie klinkt heerlijk Komen er nog leuke vakantiefoto's van Senna in het fototopic?

Incantrix, wat fijn dat het zo goed op te lossen is met het helmpje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 21:26:18 #13
5428 crew  miss_sly
pi_82208944
Tuurlijk komen er nog foto's, ik ben ze aan het doorkijken, maar het zijn er echt ontzettend veel met 1 terugkerend thema, natuurlijk

Even terugkomend op de vraag hoeveel en wat mee te nemen voor je baby: dit was eigenlijk Senna's outfit de hele week.

Alleen 's avonds voor het eten een jurkje en een rompertje zonder mouwen voor 's nachts. We hadden echt met minstens de helft minder ook goed uitgekomen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:32:47 #14
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_82209397
Miss Sly, dat klinkt echt als een heerlijke vakantie. Ik denk toch dat het goede weer iets met die kindjes doet. Jorja ging ook vol op ontdekkingstocht op Malta. En nu hier met goed weer ook, maar als het regent is ze weer gewoon de luie Jorja die zit waar ze blijft zitten!
Maar kort samengevat, wat een heerlijk meissie heb je!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_82209566
Ahhw Senna lekker in zwembroek Lijkt me echt heerlijk, jullie vakantie! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, dan kunnen wij ook gaan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82210320
Senna. Wat een heerlijk meisje, Miss. Ik verheug me zo op onze vakantie als ik dit soort foto's zie.
pi_82211197
Senna heerlijk die vakantie!!!

Karin, ze hing er helemaal in, maar was druk bezig om de boel aan de kant te trekken zodat ze op het raam kon meppen .
Gaat nog niet zo heel voorzichtig zeg maar .
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:07:44 #18
5428 crew  miss_sly
pi_82211511
Ik heb besloten niet de vorige topics terug te lezen, misschien later als ik tijd heb. Ik ga dus weer vanaf hier sociaal doen

Incantrix, toch een helmpje voor Stef. Jammer dat het moet, maar wel fijn dat het kan. Ik zag toevallig op het vliegveld een jongetje van een jaar of 3 met een heel plat achterhoofd en toen moest ik er nog aan denken dat het dan toch wel fijn was geweest als hij ook een helmpje had gehad.

Jeetjejom, Jorja zo druk aan het ontwikkelen en ontdekkenook op vakantie? Ik vond het echt heel leuk om te zien hoe ze bezig was. Ondanks de warmte en de vele nieuwe indrukken heeft ze van alles ontdekt: gillen, los staan, trap klimmen, dat water leuk is, opa en omi goed leren kennen, en ze is zelfs 1 keer (geheel per ongeluk, vermoed ik) uit hurkzit recht gaan staan, zonder houvast

Ow, en heel schattig: ze zegt haar eigen naam Nenna Op dezelfde toon (hoog-laag) als ik het zeg

Temperatuur gemiddeld een graad of 28-29, hoewel het ook 1 dag zelfs 39 graden was. Dat was ons allemaal iets teveel van eht goede, maar na een lekkere stevige onweersbui laat in de middag, was het weer heerlijk weer.

Wup, we hebben een trap, naar het dakterras. Ze heeft er vandaag nog niet naar omgekeken, maar dat zal wel snel komen, vrees ik.

tessie, eerst het mooie, lieve zusje van Graeme op de wereld zetten, en volgend jaar met ullie volledige gezinnetje op vakantie Wordt vast heerlijk!

Sserpente, waar gaan jullie heen?
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:08:39 #19
5428 crew  miss_sly
pi_82211593
Oi Nijna, zijn je gordijnen nog wel heel?
Leuk dat ontdekken, maar jammer dat ze nog niet zo voorzichtig zijn met onze spulletjes he?
pi_82212773
Welkom terug sly en Senna! Klinkt als een heerlijke vakantie! En wat gaat ze hard joh, stappen, klimmen én praten Turbobaby!

ik loop ook nogal achter met bijlezen, ik ga m'n best doen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82216849
Lieve Inc, ik begrijp dat een helmpje even raar en verdrietig voelt, maar voor de toekomst is het echt mooier. En, geef toe, met helm ziet Stef er vast ook super uit
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82221797
Senna in haar zwemluiertje Klinkt als een hele fijne vakantie Miss_Sly!
Iris in de gordijnen! En per ongeluk een stapje los, wow!
Icantrix jammer dat er toch echt een helmpje nodig is, helemaal nu het warmer wordt lijkt mij. Maar nu krijgt hij een mooi rond koppie en het zo'n helmpje staat Stef vast hartstikke stoer!! Wat voor kleur en print hebben jullie gekozen?

We hebben Niels gisteren na het eten pap gegeven, de meergranen bambix, hij heeft ongeveer 75 ml gegeten en daarna ook nog bij mij gedronken. Maar hij werd nog steeds op dezelfde tijden wakker en mijn Lief kon hem niet troosten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82221821
Nou wij zijn terug van een dagje (gisteren) ziekenhuis met Leander. Gelukkig hadden we goed en slecht nieuws. Hij heeft geen microcefalie. Daarvoor is zijn hoofd weer net te groot en is hij motorische te goed bij!. Maar wel heeft hij de eerste maanden teveel zuurstof gebrek gehad en waardoor zijn de kleine hersenen een groeiachterstand hebben gekregen. Hier kunnen ze niks meer aan doen. Als ie ouder word dan word pas duidelijk hoeveel schade er is. Maar aangezien hij motorisch al wel goed bezig is is de kans groot dat hij met praten en leren veel moeite zou krijgen. Maar daar kunnen ze nu verder nog niks over zeggen omdat ie nog te jong is. Dus dat is gewoon allemaal afwachten. Grote kans dus dat hij straks naar speciaal onderwijs moet.
Dus dat was wel even een klap. Tuurlijk wil ik graag het beste voor hem maar toch. Ik vind het zo sneu voor hem dat we nu al weten dat ie het moeilijk gaat krijgen Gisteren zaten we er echt door heen. Aan de buitenkant is niks aan hem te zien en dat maakt het dan zo moeilijk. Vannacht hebben we er veel over gepraat en nu kunnen we het allebei wel een plaats geven denk ik want het is en blijft onze Leander. Hij is de vrolijkhied himself en het gaat vast wel helemaal goed komen met hem. Onze kleine held
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82221854
MeNicole Wat schrikken zeg. Hoe komt het dat hij zuurstofgebrek heeft gehad de eerste tijd? Heb ik wat gemist of is het niet helemaal duidelijk? Opzich vind ik het wel apart dat ze dat nu al kunnen voorspellen, het brein van een jong kind is nog zo plastisch.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82221894
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:59 schreef Twinkly het volgende:
MeNicole Wat schrikken zeg. Hoe komt het dat hij zuurstofgebrek heeft gehad de eerste tijd? Heb ik wat gemist of is het niet helemaal duidelijk? Opzich vind ik het wel apart dat ze dat nu al kunnen voorspellen, het brein van een jong kind is nog zo plastisch.
Waardoor ie dat zuurstof gebrek heeft gehad weten ze niet. Hij heeft nog steeds dat ie af en toe stopt met ademhalen. Ze hebben hem al paar keer onderzocht maar kunnen niks vinden.
Maar er is een gedeelte dat beschadigt is. En daaruit kunnen ze zulke dingen al opmaken!

Maar kijk nou? Ziet dit er nou uit alsof ie het moeilijk gaat krijgen
pi_82221912
Och Menicole, wat een heftig nieuws.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 08:14:18 #27
5428 crew  miss_sly
pi_82222029
MeNicole, heftig hoor Lijkt me erg schrikken.
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:25:40 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82222161
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Incantrix het volgende:
Nou, we zijn dus naar het helmpjesspreekuur geweest van het Erasmus en de uitkomst is dat Stef toch wel echt een helmpje kan gebruiken. Het herstel is al begonnen uit zichzelf hoor, dat was al wel duidelijk te zien, maar hij is wel écht heel plat. Volgens de 'keurmeesteres' was het op een schaal van 1 tot 10 een 7 of een 8 zeg maar. We hebben nu dus een printje uitgezocht en gaan binnenkort een telefoontje krijgen om een afspraak te maken en dan gaat het gebeuren.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg, om eerlijk te zijn. Ik vind de afplatting wel van dien aard dat ik bereid ben de moeite die we ervoor moeten doen ook te doen en zoals door de helmpjesmaker werd gezegd: de afwijking zoals Stef 'm heeft is voor hen eigenlijk het meest ideaal, omdat deze nog het makkelijkst te corrigeren is. Hij is symmetrisch en heeft verder ook geen bulten of iets, hij is alleen heul plat

En nu wil het kind eten, denk ik zo. Tot zo!
Fijn dat jullie het idd zien zitten. En een half jaar is zo om! En je zal zien dat het echt superhard gaat!
pi_82222166
Heftig, Menicole! Hopelijk komt het allemaal goed in de toekomst!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:30:10 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82222219
Jeetje MeNicole, dat is wel echt een bericht waar je even van moet slikken zeg...
pi_82222239
MeNicole wat een heftig nieuws zo maar hij is en blijft idd gewoon jullie Leander.

Trix <3
Niet onverwacht maar toch.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82223371
MeNicole dat is heftig nieuws. Maar zoals je zegt hij is en blijft jullie Leander. En op de foto ziet hij er gewoon uit als een boefje die net een aanval heeft gepleegd op een wc rol Sterkte ermee

Wanneer begin je eigen met tandenpoetsen? Jamie heeft 1 tandje die iets boven zn tandvlees uitkomt en eentje die er aankomt. Moet ik al beginnen of moet ik wachten tot dat de tand een stuk verder omhoog komt?

Stef toch aan een helm , zal hem vast heel stoer staan

[ Bericht 11% gewijzigd door martine1984 op 02-06-2010 09:24:48 (was stef vergeten) ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:04:29 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82224504
MeNicole, jeumig, wat een heftig nieuws! Logisch dat dat toch wel even flink aankwam zeg

Martine, zoals ik het heb begrepen meteen zodra er iets te zien is

En thnx allemaal Het gaat wel goedkomen met dat helmpje. Ik wil zo alleen nog even een rondje bellen, we werden vanuit het helmpjesspreekuur meteen doorgeschoven naar een helmpjesmaker, maar die zit niet in Den Haag, Leiden zit al vol dus moeten we naar Rotterdam om het helmpje te laten maken (nog even buiten het feit dat we ws. liever een ander helmpje zouden willen). Ik wil dus eigenlijk nog even horen of we dit niet via een helmpjesmaker in Wateringen kunnen doen, dat zou wel fijn zijn.

We hebben op dit moment een blauw-wit legerprintje uitgezocht, de printjes die ze hadden voor jongetjes vond ik erg tegenvallen. Legerprint in 3 kleuren en een gele helm met auto's, maar die was heel erg druk. Beetje jammer..

Maargoed, wellicht dat we dus nog van helmenboer gaan veranderen enzo

Oh, en nu is het alweer voedertijd
3!
pi_82224999
Oh Jeetje MeNicole, dat is zeker geen fijn nieuws!

Senna die haar naam al zeggen kan Wat lijkt me dat super om te horen van je kleintje zeg

Inca, Stef toch aan een helmpje Naar, maar als het er beter van wordt zet je je er gauw over heen Mijn neefje heeft er ook een gehad. Een legergroene.. Beetje jammer dat er zo weinig keuze is zeg!

Martine, Rienk heeft nu 2 tandjes onder ( ) en ik ga zo een tandenborsteltje halen. Vind het een beetje gek, mijn kleine baby van 5 maanden heeft al tandjes!

En over 15 nachtjes kom ik hier officieel! Dan is mijn ukkiebaby een grote babykerel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82225693
Incantrix, goed dat jullie 't toch doen! Het is het vast waard!

Miss, wat heerlijk zo...Senna op vakantie
Ik heb ook zo'n zin! We gaan half juli naar Italië en ik heb dus ook steeds visioenen van lekker half bloot spelende Isabeau met een zonnehoedje
pi_82227119
Poeh MeNicole, wat een heftig bericht zeg.
Tis natuurlijk afwachten hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen, maar een schok is het zeker.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:53:18 #37
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82228337
Jeetje MeNicole wat een bericht...... En nu alleen maar wachten... kan me voorstellen dat je er even doorheen zat...
Wel een geniale foto trouwens

sly, fijn dat je vakantie geslaagd is geweest en wat een hippe zwemoutfit van Senna

Inca, denk een goede keuze! Ff Slikken, maar als het echt helpt, is het de investering ook waard he
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82228562
Och Menicole wat een heftig nieuws... En inderdaad, het gevoel dat je nu al weet dat ie het moeilijk zal krijgen lijkt me erg zwaar.

Stef aan de helm... staat 'm vast heel stoer! Komt helemaal goed joh

Ik zit op werk en D is net met Willow naar de huisarts gegaan, ze had weer stuipachtige bewegingen zoals op onderstaand filmpje, en ze kwam er maar niet uit. Heel fijn allemaal zo'n benigne myonogwatdiagnose, maar om je kind zo in zichzelf gekeerd te zien, met rare dwangmatige bewegingen erbij, is niet leuk Huisarts kon niets doen, dus ik heb toch maar de KA gemaild. Je weet maar nooit. Muh.

(

Overigens zit ze nu weer gewoon te spelen, aldus de update van D. Maar ze heeft het wel meer dan een uur (!) volgehouden zo.
pi_82228703
Jeutje MeNicole, dat is ff geen prettig nieuws!
Stef toch aan een helmpje... Tis ff vervelend maar een rond koppie is toch wel heel belangrijk! voor jullie!
Jeutje Innepin, ik vind het best wel engig hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:02:08 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82228724
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef innepin het volgende:
Och Menicole wat een heftig nieuws... En inderdaad, het gevoel dat je nu al weet dat ie het moeilijk zal krijgen lijkt me erg zwaar.

Stef aan de helm... staat 'm vast heel stoer! Komt helemaal goed joh

Ik zit op werk en D is net met Willow naar de huisarts gegaan, ze had weer stuipachtige bewegingen zoals op onderstaand filmpje, en ze kwam er maar niet uit. Heel fijn allemaal zo'n benigne myonogwatdiagnose, maar om je kind zo in zichzelf gekeerd te zien, met rare dwangmatige bewegingen erbij, is niet leuk Huisarts kon niets doen, dus ik heb toch maar de KA gemaild. Je weet maar nooit. Muh.

(

Overigens zit ze nu weer gewoon te spelen, aldus de update van D. Maar ze heeft het wel meer dan een uur (!) volgehouden zo.
Maf hoor! Echt ik zou het echt heel eng vinden..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82228749
Innepin dat ziet er idd raar uit zo. Leander heeft dat ook maar dan iets heftiger maar minder lang. Bij hem is het echt een paar seconden. Een buitenstaander valt het vaak niet eens op. Maar zij gaat er best wel lang in door!!
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:28 #42
5428 crew  miss_sly
pi_82228838
innepin, wat naar! En een uur, dat is lang Had de huisarts het wel gezien dan? Hoop dat je gauw geruststellend bericht terug krijgt van de KA
pi_82229562
De HA had het ook gezien en vond het 'fijn' dat hij het een keer kon zien, maar vond het niet nodig om weer door te verwijzen. Ik citeer even D. in zijn mailtje aan mij over wat de ha zei -
quote:
Gezegd dat er geen duidelijk beeld is van het verloop, en dus ook geen uitsluitsel/advies kan geven . Veeg maar op de hoop benigne infantiele bla bla bla. moment opnames, Kan met pieken of langzaam opbouwen/afbouwen, bla bla bla.. Als je je zorgen maakt langs komen ( om me gerust te laten stellen) Blijven filmen, en tot ziens.
Dus dat schiet lekker op Vriendelijke man wel hoor, de huisarts, maar ja. Je kan zo weinig met zo'n "advies". :-/
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:29:20 #44
5428 crew  miss_sly
pi_82229904
Het is idd een nogal...euhm...nietszeggend 'advies'
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:31:50 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82230010
En dan ben ik dus een zeikerd en met zo'n advies neem ik dus geen genoegen... Is er geen andere huisarts in de praktijk?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82230382
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
En dan ben ik dus een zeikerd en met zo'n advies neem ik dus geen genoegen... Is er geen andere huisarts in de praktijk?
ik ben dan ook zo'n zeikerd hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82230651
Maar wat moet zo'n huisarts dan? Ze is toch al onderzocht door de kinderarts en ze weten toch wat het is? Of ben ik nu in de war?
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 12:54:59 #48
5428 crew  miss_sly
pi_82230987
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik vind het van de huisarts wel goed dat hij zich niet waagt aan dingen waar hij niet voldoende verstand van heeft, maar ik vind wel dat een nieuwe doorverwijzing naar de ka dan op zijn plaats zou zijn.

Gelukkig heeft innepin zelf al contact gezocht met de ka
pi_82231623
Tess heeft weer vuurrode billen maar er zitten nu ook soort van pukkeltjes op. Lijkt op een schimmelinfectie. Ik kijk het nog even aan anders gaan we maar langs de HA.

Ik heb gister weer een heerlijk filmpje gemaakt
Spelen met de koekjestrommel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82231697
Even vanuit de babielurkstand een hart onder de riem voor MeNicole. Wat een schrik dat Leander een beschadiging in zijn hersenen heeft opgelopen. Maar wat goed dat het nu duidelijk is en iedereen er zo rekening mee kan houden. Hopelijk krijgen jullie alle hulp die jullie nodig hebben en zal Leander ondanks zijn mogelijke beperkingen (die ook nog enorm kunnen meevallen, gezien hoe goed hij het tot nu toe doet!) zo'n stralend en gelukkig mannetje blijven. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')