abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82232885
Goh Nicole, dat is wel heftig nieuws zeg. Het is dus in feite dan maar gewoon afwachten wat de gevolgen zijn begrijp ik?

Innepin je hebt helemaal gelijk dat je de KA hebt gemaild, zou ik ook doen. Aan de huisarts heb je blijkbaar weinig

Wij zijn vanochtend bij het CB geweest. Wéér een andere arts. Heb nog geen 2 keer dezelfde gehad
Alles was in orde qua ontwikkeling en groei. Kreeg een voor de Rapley en geen commentaar op de nachtvoedingen. Emma kreeg nog een paar blokjes in d'r handen geduwd en die moest ze van de arts overpakken in d'r andere hand, wat ze nog deed ook Dat is toch nog helemaal niet nodig bij 6 maanden Ze mocht ze van de arts overigens vooral níet in d'r mond stoppen! Tja, geef het kind dan ook geen speelgoed...

pi_82233927
Even ter info, ik geloof ook echt dat de ha gedaan heeft wat hij kan hoor. Wat moet ie dan?

Wupwup, Willow moest dat blokjes overpakken pas afgelopen keer doen bij het cb. Met negen maanden dus.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82234091
hier ook afgelopen afspraak blokjes overpakken.

En ze heeft ze allebei ook even goed afgelebberd wvk heeft daar niets van gezegd dat het niet in de mond mocht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82235619
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef WupWup het volgende:
Goh Nicole, dat is wel heftig nieuws zeg. Het is dus in feite dan maar gewoon afwachten wat de gevolgen zijn begrijp ik?
Ja ze kunnen echt pas zien wat de schade is als hij moet gaan praten. En nog beter als ie 4 jaar is en naar school moet. Want dan moeten de gedeeltes gebruikt worden die beschadigt zijn. Kinderen die dit hebben (1 op de 7000 had de arts het over waarom winnen we niet gewoon de jackpot ) die functioneren heel verschillend. De een kan pas heeel erg laat kruipen en lopen, de ander leert dit pas in het 4de jaar. Weer een ander kan wel gewoon meekomen op normaal onderwijs met een klein beetje hulp. Het kan zo verschillen. En wij gaan er gewoon van uit dat het wel mee valt aangezien ie motorisch ook wel heel snel is. Dus als het bij speciaal onderwijs blijft zijn wel allang blij. Het kan altijd erger.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82236330
Oh en ik ben zo moe he
Leander is echt een en al ondeugt.
Net trok ie het behang van de muur in het halletje, daarna in de douche heeft ie 3 flesjes shampoo en zeep leeggemaakt, terwijl ik dat opruim gooit hij de waterbak van de hond om. En ik kon nog net voorkomen dat ie de keukenkastjes leeg trok. Heb hem van ellende maar naar bed gedaan
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82237766
Wat een nieuws Nicole. Ik kan me niet voorstellen dat er iets mis is met dat jochie wat ik vorige week gezien heb!
En zo'n ondeugend dondertje kan nooit veel achterlopen lijkt me
pi_82239777
Pfff MeNicole, wat een nieuws zeg . Hopelijk valt het toch wat mee, blijkt hij me een steuntje in de rug toch een heel stuk mee te kunnen komen
En dan die boeven foto, wat een lekker ding is het toch. Hij is in elk geval lekker ondernemend als ik het zo lees...

Innepin, lijkt me zo'n onmachtig gevoel als ze dat een tijd doet. Wel fijn dat ze later wel weer gewoon zit te spelen. Al bericht terug van de KA?

Tess, die blonde haren en dat lekkere kleurtje op je snoet. En dan zo lief zitten spelen
Fake it till you make it...
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:03:19 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_82240094
Tjee, MeNicole, dat is echt even schrikken. Maar eigenlijk ook wel fijn dat je het nu weet.
Innepin, het mag dan duidelijk zijn wat er is en dat er weinig aan te doen is enzo, maar het lijkt me gewoon absoluut niet leuk om je kindje zo te zien.
Miss, klinkt als een prima vakantie.

Ik lees vanalles over tanden. Is Driekus dan de enige die nog steeds geen tanden heeft?

We zijn hier aan het oefenen met een rietjesbeker voor de vakantie. Gaat prima, maar ik heb zelf ruzie met die dingen. Ik heb een kleine van difrax, maar die is niet makkelijk vasthouden en ik heb een grotere van de hema maar ook die houd je niet fijn vast en hij is wat lang. ZIjn er van die bekers met handvatten?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82241845
Emma heeft ook nog geen tanden. We hebben het wel al een paar keer gedacht dat het zover was
pi_82242696
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef WupWup het volgende:
Emma heeft ook nog geen tanden. We hebben het wel al een paar keer gedacht dat het zover was
Hier hetzelfde Het is zo lekker makkelijk om het op tandjes te gooien he.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:06:03 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_82243179
ik gooi ook alles op tandjes..en zijn het geen tandjes, dan is het vast een faaaaaseeee

effe serieus, duurt die periode van " ik wil niet slapen als ik papa of mama niet zie " lang? Ik ben het nu al beu (na een dag of vier, ik ben echt te ongeduldig)
pi_82243254
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef mefke79 het volgende:
ik gooi ook alles op tandjes..en zijn het geen tandjes, dan is het vast een faaaaaseeee

effe serieus, duurt die periode van " ik wil niet slapen als ik papa of mama niet zie " lang? Ik ben het nu al beu (na een dag of vier, ik ben echt te ongeduldig)
Uhhhh ik zeg maar niks denk ik. Wij hebben al een maand of 3 slaapellende
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:42:02 #63
5428 crew  miss_sly
pi_82244623
We gingen net Senna ophalen van het kdv. De leidster vroeg of Senna thuis ook los stond. Dus ik zei dat ze dat wel eens deed, per ongeluk en heel kort. Nou, vandaag had ze los staan swingen op het kdv handen in de lucht en met die heupen heen en weer een paar keer wel maar een keer zo'n actie, maar ze waren nogal verbaasd...en wij ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:51:39 #64
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82245045
Wat goed va Senna!!!!

Beetje op het kdv wel doen

:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82248996
MeNicole, wat een nieuws. Ik kan me goed voorstellen dat je er even van ondersteboven bent. Gelukkig kunnen jij en je lief het een plaatsje geven. Het is niet niks, en dat je eigenlijk ook nog zo lang moet afwachten totdat je weet wat de consequenties zijn. Ik vind het knap dat je er nu al zo over kan schrijven, en je hebt echt gelijk als ik naar die foto van dat schatje van je kijk

Trix, toch een helmpje voor Stef, heeft toch wel even geduurd voordat de kogel door de kerk was? Jullie waren er al best lang mee bezig, toch? Wat raar dat ze zo weinig printjes hebben om uit te kiezen, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk moest zijn om wat dan ook op zo'n helmpje te printen. Je eigen design, dat zou pas leuk zijn! Hebben ze al een indicatie hoelang hij die helm zou moeten dragen?

Twinkly, geef niet direct op met de pap! Toen wij bij Thomas met de pap in zijn laatste fles begonnen, sliep hij ook helemaal niet langer. Maar na een weekje wel. Dus als ik jou was zou ik het nog even vol houden. (Thomas dronk trouwens wel een hele fles...)

Wij gaan morgen weer eens naar het cb, na de slechte indruk van de intake, ben ik erg benieuwd. Het uur daarvoor gaan we naar de dietiste om over bijvoeding te hebben (het wordt ook echt wel tijd nu). Aan de ene kant wil ik hem heel graag aan de bijvoeding, hij is immers al 6,5 maand.. Aan de andere kant word ik er weer zo onzeker van want we hebben nu zo'n lekker schema wat zo goed gaat. Elke keer als iedereen ergens aan gewend is, komt hij in een andere fase en kan je weer overnieuw beginnen. Moeilijk vind ik dat. (Even voor de duidelijkheid, we gaan natuurlijk wel met bijvoeding beginnen!)
Vandaag heeft ook het ziekenhuis gebeld om de data van de provocatietest af te spreken. Het worden 18 en 25 juni. Best snel al. Ik ben erg benieuwd. Karin, heeft Lars ook een provocatietest gehad?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:35:52 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82249474
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

Uhhhh ik zeg maar niks denk ik. Wij hebben al een maand of 3 slaapellende
Een maand of 3? Een maand of 12....!!
Maar ja, het went.... nooit

MeNicole, da's zeker heftig nieuws. En die onzekerheid ook zeg.... de zorgplicht van scholen verandert de komende jaren enorm hoor, dus pin je nog niet vast op speciaal onderwijs hoor... de invulling ervan zal de komende jaren zeker veranderen. Komt tijd komt raad zullen we maar zeggen. Voor nu, dikke en wat je zegt, Leander blijft Leander.

Ko, zijn bij jou de kiezen al door? Hier nog niet.... vooralsnog wordt het leed alleen maar erger lijkt het....
pi_82250054
MeNicole, wat een nieuws. Wat moet je geschrokken zijn. Vooral de onzekerheid lijkt me killing. Gelukkig blijft jullie zoon een prachtvent waar je iedere dag van kan genieten.

Trix, Stef toch een helmpje dus. Je stoere vent. Eén troost, hij kan er alleen maar nóg knapper op worden.

Twink, hoe gaat ie nou?

Aoraki, kan me je tegenstrijdige gevoelens voorstellen. Enerzijds gaat het juist op deze manier zo goed, terwijl de kans groot is dat het omslaat zodra ie bijvoeding krijgt. Maar je hebt gelijkt, het zal er toch van moeten komen. Succes!

Ik heb Lente vanmiddag ziek van het kdv afgehaald. Ze hoest al een paar dagen, zondag had ze koorts, ze snottert als een otter en gisteravond heeft ze alleen maar ziekjes tegen me aan gehangen. En toen ik ‘r vanmorgen in de auto zette, zag ik dat d’r oor was opengebarsten. Weer. Omdat ik hoopte dat ze daar zo ziek van was en nu de druk eraf zou zijn, toch maar weggebracht met de mededeling dat ze moesten bellen als het niet ging. En dat hebben ze gedaan dus. Ze huilde niet, maar was zo stil, niet zichzelf en deed alleen maar korte slaapjes. Gek trouwens, op het kdv huilt ze nauwelijks, zeggen ze, terwijl ze thuis best wel ‘ns kan miepen als d’r velletje niet lekker zit.

Maar goed, morgen blijven we ook maar thuis dus. Kan ik eigenlijk m’n collega niet aandoen, want we komen om in het werk en lopen al vreselijk achter de feiten aan, maar ja, het is niet anders. Anderzijds kom ik er nu thuis hopelijk eindelijk aan toe om m’n mailbox op te ruimen, daar zitten 104 onbeantwoorde mails in…
pi_82250130
Mefke, die ik wil niet slapen als ik papa en mama niet zie faaaaaaaaaase duurde hier een weekje ongeveer. Irritant genoeg trouwens. Maar aangezien ik dat nu hier getypt heb zal het vannacht wel weer raak zijn
Hij werd overigens vervangen door de ik-wil-überhaupt-niet-meer-slapen-fase en nu gaat het wel weer redelijk. Ze wordt nog wel een keer of twee wakker per nacht, maar dat ben ik niet anders gewend.
(jaja fokwet, vannacht 6 keer wakker)

Senna Heb je de moves die je op vakantie opgepikt hebt even op het KDV geshowd?! Lekker ding!

Aoraki, ik kan me voorstellen dat je wat onzeker bent over de bijvoeding. Vooral als het net zo lekker loopt allemaal.

Vandaag even met Isabeau gewinkeld (en niks gekocht... ik had zo'n besluiteloze bui die ik tijdens mijn zwangerschap ineens heel vaak had en daarvoor nooit... echt irritant!!). Isabeau was op zich wel vrolijk, maar ik had toch zo'n gevoel dat er iets niet in de haak was. Wat hangerig en ze schrok heel snel, terwijl ze normaal niet zo snel van haar stuk te brengen is. Een blik in haar mond geworpen...en ja hoor... tandje vier zit te duwen. Isabeau houdt er wel een vreemde volgorde op na trouwens. Dit is een hoektand. En de vorige was ook al een andere dan gebruikelijk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond nog meer hangerigheid en jawel 38,9.... en dan op het CB maar beweren dat verhoging niks met tandjes te maken heeft. Erg toevallig...

Maar goed, ze heeft net wel heel goed gedronken en ze snurkte al (letterlijk) voor ze haar matrasje raakte. Lief smurfje
pi_82250234
Och arme Lente! En weer dat oor Wat vervelend is dat toch Ssserpente. Ga je morgen niet schuldig zitten voelen tegenover die collega... daar wordt 't niet beter van
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:31:12 #70
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82252468
miss welkom thuis Klinkt als een heerlijke vakantie samen met Nenna !

MeNicole jeetje dat is wel schrikken zeg. Maar natuurlijk blijft hij altijd jullie lieve Leander! Hopelijk valt het gewoon heel erg mee met de eventuele beperkingen.

En Innepin wat een hork van een huisarts zeg. Ik vind het er best eng uit zien Goed dat je de kinderarts gemaild hebt! Beter eens teveel dan te weinig toch?

Hier gaat alles zijn gangetje. Er hing alleen wel een briefje op het bord bij de kinderopvang dat er waterpokken heersen. En wij gaan vrij snel genieten van een kleine vakantie Nou ja vergeleken met andere dingen is dat eigenlijk niet echt iets om over te klagen bedenk ik me nu
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:34:51 #71
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82252646
Oh en Mefke hier ook nog geen tandjes, maar ja Linde kreeg haar eerste tandjes pas toen ze 1 jaar was, dus het kan nog even duren
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:37:20 #72
100412 mefke79
komt goed!
pi_82252799
Tjee Ssserpente, al weer. Pff, arm meiske, geen wonder dat ze stil is.

Inderdaad Twinkly niet opgeven met de pap, hier duurde hier ook even. Wij gaan voor vannacht een nieuwe strategie proberen. In plaats van een hele grote fles ergens tussen 3 en 5, ga ik en minder geven en dan ook nog minder schepjes erin doen. Het doel: dat ie weer gaat slapen 's nachts en dan in de ochtend aan de pap gaat. Ben benieuwd of het lukt.

Sorbo, negen maanden op en negen maanden af he...die besluitloze buien mogen nog.
Daarover gesproken: pilloos bevalt veel en veel beter. Lichamelijk zeker ( meeste bekkenklachten) maar ook geestelijk. Ik voel me mezelf weer en dat is zooooo fijn.

Driekus is de hele dag al bezig met zelf gaan zitten, het lukt em alleen telkens net niet. En frustrerend dat ie dat vindt. Tis gewoon grappig om te zien.
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:38:39 #73
100412 mefke79
komt goed!
pi_82252877
Oja, fijn om te horen dat er meer tandenlozen zijn. Ik had mijn eigen eerste tand ook pas met 11 maanden en de kindjes van mijn nichtje herhalen dat trucje, dus zal wel iets erfelijks zijn.
pi_82253043
Huh zeggen ze op het CB dat ze geen verhoging krijgen van doorkomende tandjes? Onder welke steen leven die mensen daar?

Och Lente toch, die oren van jou ook! Er is hoop Ssserpente, Meike heeft het eerste jaar ook vaak oorontstekingen en looporen gehad, en na het eerste jaar was er niks meer aan de hand.
Sterkte met je meisje!

Aoraki, Lars heeft geen provocatietest in het ziekenhuis gehad. We moesten op een gegeven moment wel een poosje stoppen met Pepti en terug naar Omneo om te provoceren. Het werd voorzichtig afgebouwd, en dan zou je na een dag of 5 helemaal op Omneo zitten. Na dag 2 was het hier wel duidelijk dat dat niet ging. Brullen! En dus toen maar weer terug op Pepti. Sindsdien geen provocatie meer gehad.
ik zit er ook niet op te wachten eerlijk gezegd.
We zijn wel met 6 maanden begonnen met bijvoeding, heel voorzichtig, en het heeft nogal wat voeten in aarde gehad om te komen waar we nu zijn.....2 soorten fruit en 2 soorten groente.
Daarbij kan hij ook tegen koemelkvrij brood en liga 2e stap en soepstengel.
Als je wilt kan ik het voedingsadvies van de dietiste wel naar je toesturen. Daarin staat beschreven hoe je de bijvoeding moet aanpakken bij een kindje met koemelkallergie.
Spannend he, om te beginnen met bijvoeding. Je gevoel kan ik me heel goed voorstellen. ik heb het nog steeds als we iets nieuws proberen.

Swinging Senna, woehoe!

Mefke, hier ook geen tanden hoor! En die fase die jij beschrijft kennen we hier niet. Eenkennigheid wel. Hij lacht naar iedereen als hij bij mij zit, maar ik moet hem niet bij een ander op schoot zetten.

innepin, kan me voorstellen dat je het eng vindt, en ik zou ook aandringen op vervolgonderzoek denk ik. Lijkt me toch niet normaal dit? maar wel een leuk meisje hoor, met haar mooie punkie-kapsel!

Arme jongens van Mikoxx met die ellendige kiezen....
kus dr 'op!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82254147
Mefke, dat had Iris ook, niet willen slapen als je er niet bij bent. We zijn een aantal keer met en voet in haar kamer gaan zitten tot ze dan wel ging slapen en dan weg.
Maar toen we daar genoeg van hadden besloten we dat we er dan toch maar niet meer bij gingen zitten.
Ze had het ook niet elke avond, maar volgens mij duurde het al met al een week of 2 (althans, hoop dat t nu over is hier...).
Rietjesbeker, van Nuby hebben ze een kleinere met handvaten, maar die kan je lang niet overal krijgen, zal even plaatje zoeken.

verkopen ze hier en volgens mij ook bij babydump.
Je hebt ook een grotere versie van Nuby, maar die heeft geen handvaten.
Ons neefje wordt eind van de maand 1 en is ook nog tandloos... komt vast wel.

Miss_sly, hahaha komt terug van vakantie en gelijk showen met haar nieuwe skills (terwijl papa en mama ze nog niet eens zo duidelijk gezien hebben ).
Lekker ding.

Aoraki, ik vond dat met dat schema ook altijd zo lastig bij de eerste. Liep het net lekker en dan veranderde er weer iets doordat er een fles af ging of er bijvoeding bij kwam...
En of ik er nu makkelijker in ben geworden of dat zo'n tweede ook wat makkelijker meegaat in het schema van de oudste, ik weet het niet. Maar ik heb het nu veel minder (maar daar heb jij natuurlijk niks aan ).
Succes op het CB!

Kleine Lente, knap maar gauw op!
En Sssserpente, ruim die mailbox maar lekker op morgen en dan kan je als je kleine dame weer beter is met een schone mailbox aan het werk (hoef je dat daar niet meer te doen, scheelt ook... ).

Sorbo, dat lijkt Iris wel... Die begon met de 2 tanden onder voor en heeft nu de 2 snijtanden links en rechts van de bovenvoortanden, lijken net de hoektandjes, maar die zijn het volgens mij niet.
Mirte begon met die 2 "dracula tandjes" boven... rare meiden dus...
Beterschap!

Stiemie, hopelijk hebben jullie de waterpokken niet op vakantie...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')