Mefke, dat had Iris ook, niet willen slapen als je er niet bij bent. We zijn een aantal keer met en voet in haar kamer gaan zitten tot ze dan wel ging slapen en dan weg.
Maar toen we daar genoeg van hadden besloten we dat we er dan toch maar niet meer bij gingen zitten.
Ze had het ook niet elke avond, maar volgens mij duurde het al met al een week of 2 (althans, hoop dat t nu over is hier...).
Rietjesbeker, van Nuby hebben ze een kleinere met handvaten, maar die kan je lang niet overal krijgen, zal even plaatje zoeken.
![]()
verkopen ze
hier en volgens mij ook bij babydump.
Je hebt ook een grotere versie van Nuby, maar die heeft geen handvaten.
Ons neefje wordt eind van de maand 1 en is ook nog tandloos... komt vast wel.
Miss_sly, hahaha komt terug van vakantie en gelijk showen met haar nieuwe skills (terwijl papa en mama ze nog niet eens zo duidelijk gezien hebben

).
Lekker ding.
Aoraki, ik vond dat met dat schema ook altijd zo lastig bij de eerste. Liep het net lekker en dan veranderde er weer iets doordat er een fles af ging of er bijvoeding bij kwam...
En of ik er nu makkelijker in ben geworden of dat zo'n tweede ook wat makkelijker meegaat in het schema van de oudste, ik weet het niet. Maar ik heb het nu veel minder (maar daar heb jij natuurlijk niks aan

).
Succes op het CB!
Kleine Lente, knap maar gauw op!
En Sssserpente, ruim die mailbox maar lekker op morgen en dan kan je als je kleine dame weer beter is met een schone mailbox aan het werk (hoef je dat daar niet meer te doen, scheelt ook...

).
Sorbo, dat lijkt Iris wel... Die begon met de 2 tanden onder voor en heeft nu de 2 snijtanden links en rechts van de bovenvoortanden, lijken net de hoektandjes, maar die zijn het volgens mij niet.
Mirte begon met die 2 "dracula tandjes" boven... rare meiden dus...
Beterschap!
Stiemie, hopelijk hebben jullie de waterpokken niet op vakantie...