abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82254778
Och In, had ik nog helemaal niet gereageerd op je kleine meisje. Je hebt al een afspraak met de ka, maar niet schromen om er bovenop te zitten, hoor. Dáár kun je achteraf iig nooit spijt van hebben, wel als je vindt dat te weinig hebt ‘gezeurd’.

Oeh, en Senna, groooote meid! En niet gewoon los staan, er nog bij swingen ook!

Hihi, Sorbo, klein vampiertje straks. Sterkte met d’r tandjes. ’t Komt wel vlot achter elkaar hè?

Driekus, doorzettertje. Als het straks zomer is moet je natuurlijk wel kunnen zitten. Met je zwembroekje in het gras.

Fijn om te horen, Karin. Op het kdv zeiden ze ook al dat ze hoopten dat ze geen ‘orenkindje’ zou worden. Hoop echt dat het niets blijvends is.

Ik heb vanmiddag toevallig een rietjesbeker van de Hema gekocht. Had hier ergens horen waaien dat ie makkelijk is omdat je die in kunt knijpen.

Thanks, Sorbo en Nijna. ’t Is mss wel eens handig om ff rustig thuis m’n mailbox uit te pluizen idd. Op m’n werk kom ik daar totaal niet aan toe. En op een gegeven moment ga ik ontwijkend gedrag vertonen, net als vroeger op school…

Ah, tutje is weer wakker…

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2010 21:29:35 ]
pi_82255130
Miss Sly en Senna, welkom terug! Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!

MeNicole, dat is wel schrikken zeg. Fijn te lezen dat jullie vertrouwen hebben en lekker kunnen genieten van jullie ondeugd.

Zo, we zijn weer terug uit Zeeland. Wel bijgelezen maar te gaar om overal op te reageren. voor ieder die het kan gebruiken!
We zijn 3 nachten in opa's flat geweest. Heel vreemd zijn lege stoel in de kamer. Ko heeft zich erg goed gehouden vind ik. Hij vrolijkte iedereen op.
Voor de dienst gingen we bij opa kijken die in een kamer lag met een sterrenhemelplafond. Ko vond dat prachtig mooi. Hij zat lekker bij papa in de doek dus ik kon even flink huilen.
Tijdens de dienst moest het jongetje even de akoustiek testen, maar daarna was hij erg stil en rustig aan het spelen en door de ruimte aan het kruipen.
De dienst was heel mooi.
En nu zijn we weer thuis. Ko werd net erg hard huilend wakker, het was toch erg indrukwekkend allemaal.
Maar nu speelt hij lekker en geniet van zijn speelgoed.

Maar eens aan de voorbereidingen van zijn verjaardagsfeest beginnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:21:12 #78
100412 mefke79
komt goed!
pi_82255171
Sserpente, klopt, je knijpt heel makkelijk in die beker. Was hier niet nodig, Driekus begreep het meteen. Het lastige is dat Driekus niet uit die beker kan drinken als ie op z'n buik ligt, dan is de beker te hoog. Het ziet er wel heel schattig uit trouwens, die bekers.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 21:24:32 #79
5428 crew  miss_sly
pi_82255386
oeke

Sserpente, wat naar dat Lente alweer last heeft van haar oortjes. Beterschap voor je meisje

Allemaal nog steeds tandjesleed. Die kiezen nog steeds niet door mikoxx, wat duurt het lang!

Aoraki, wat lijkt me dat moeilijk met die bijvoeding. Ook wat ik telkens lees van Karin en Lars. Ooit moeten ze eten, maar dat het zo'n lijdensweg moet zijn om erachter te komen wat goed valt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82255663
Nijna, dit is echt d'r hoektandje. Dat vampiertandje heeft ze dus al, maar de voorste snijtanden nog niet. Ze krijgt er zo'n lekker scheef bekkie van, zal nu nog wel 'erger' worden

En Mefke, pilloos is écht veel fijner hè?! Doet ook wonderen voor m'n libido
pi_82255723
Oeke, wat moet dat raar geweest zijn. Maar wel mooi dat Ko de lucht zo fijn klaarde
pi_82256257
MeNicole, wat een bericht! Ik zou daar echt heel verdrietig om zijn. Ik bewonder je 'we maken er het beste van'. Wie weet valt het allemaal mee. De hersenen van jonge kinderen zijn flexibel en kunnen verrassende dingen doen. Er zijn gevallen bekend van hersenhelften die functies van andere delen hebben overgenomen na beschadiging (bijvoorbeeld taal).

Oeke en miss_sly, welkom terug!

Miss, wat heb je mooie foto's van Senna in het fototopic geplaatst! En wat knap dat ze los kan staan. Dat heupwiegen doet mijn neefje ook en dat is zó schattig.

Oeke, ik wens je nu al veel plezier met de eerste verjaardag van Kobus. Blijf je hier wel gewoon posten?

Ik heb even geen energie om op iedereen te reageren, maar ik volg jullie allemaal. Na onze vakantie voel ik me vast als herboren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82256505
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
MeNicole, wat een bericht! Ik zou daar echt heel verdrietig om zijn. Ik bewonder je 'we maken er het beste van'. Wie weet valt het allemaal mee. De hersenen van jonge kinderen zijn flexibel en kunnen verrassende dingen doen. Er zijn gevallen bekend van hersenhelften die functies van andere delen hebben overgenomen na beschadiging (bijvoorbeeld taal).
Oeke en miss_sly, welkom terug!

Miss, wat heb je mooie foto's van Senna in het fototopic geplaatst! En wat knap dat ze los kan staan. Dat heupwiegen doet mijn neefje ook en dat is zó schattig.

Oeke, ik wens je nu al veel plezier met de eerste verjaardag van Kobus. Blijf je hier wel gewoon posten?

Ik heb even geen energie om op iedereen te reageren, maar ik volg jullie allemaal. Na onze vakantie voel ik me vast als herboren.
Jups, mijn moeder had na een hersenbloeding volledige afasie. Kon totaal niet meer praten, niets meer. Op een scan was ook te zien dat d'r hele taalgedeelte in d'r hersenen 'dood' was. De artsen schatten dat d'r spraak 50% zo worden van wat ie ooit geweest was. Nu, een paar jaar later, hoort niemand meer iets aan d'r (hoewel praten haar wel veel energie kost). D'r hersenen hebben een ander deel tot taalgebied gebombardeerd. Vind ik zo bijzonder.

Oek, wat een dagen, meis. Hoe voel je je?
pi_82257000
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, tutje is weer wakker…
Krijg nou wat. Ziet dit er nog ziek uit..? Ik geloof dat het zetpilletje z'n werk heeft gedaan.

Maar nu wil ik naar bed... Dametje is klaarwakker en één bonk vrolijkheid en energie.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:05:22 #85
100412 mefke79
komt goed!
pi_82257752
Sserpente, lang leve de zetpillen!
Oeke, dat klinkt als een bijzonder en goed afscheid, hopelijk kijk jij er ook zo op terug.
Sorbo, nou en of ja...
Miss, ik hol meteen naar het foto topic
Claudia, fijne vakantie dan, rust lekker uit.

Ik heb net zitten kijken hoe Driekus in slaap valt. Helaas was het alsnog brullen toen ik de kamer uit ging, maar het lijkt een minder groot drama dan vanmiddag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82258301
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
Oek, wat een dagen, meis. Hoe voel je je?
Met een kleintje kom je je dagen wel door, het vergt zoveel aandacht.
Iets wat jij trouwens misschien wel zal begrijpen: we verliezen zeeland ook. Opa was altijd als een thuishaven. We moeten echt van zoveel afscheid nemen.
En het fijne is ook nog dat mijn vader en moeder niet als volwassenen kunnen omgaan met de scheiding, waardoor er ook nog veel gedoe is over wie er op de verjaardagfeestje mag zijn.
Dus ik voel me mwoh.

Arme Lente, je hebt nog wel rode oogjes he? Maar ook een heerlijk aanstekelijke lach.

Claudia, bah, wat vervelend dat je geen energie hebt. Wanneer gaan jullie vakantie vieren? Hopelijk knap je dan snel op.

Kobus klapte vanavond in zijn handjes. Hij heeft het eindelijk door!
Hiep hiep hoera, doet hij nog niet. Hij kijkt me aan alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben als ik het voordoe.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82258865
Pff, oeke, en dat je ouders daar niet mee om kunnen gaan wordt dan ineens jouw probleem. Ik ken het gevoel heel goed. Mijn ouders gingen vrij goed om met hun scheiding tot mijn vader een serieuze nieuwe relatie kreeg. Ze zijn toen allemaal één keer op een verjaardagsfeestje geweest en dat was één groot drama. Ik ben blij dat ik daar nu geen rekening meer mee hoef te houden, want inmiddels is het contact met mijn vaders vriendin verwaterd.

Wij vertrekken vrijdagochtend. Ik voel me niet heel slecht, hoor, maar ik ben gewoon echt toe aan warm weer en lekker lummelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82268944
Dankje Karin voor je antwoord. Ik denk dat wij vandaag ook een introductieschema van de dietist krijgen, maar bedankt voor je aanbod.

Ik ben erg benieuwd naar de provocatietest, aangezien Thomas 'alleen' bloed in zijn ontlasting had emaar verder gewoon vrolijk was. Ik heb de arts gevraagd of van 1 fles dat bloed terug komt, hij zegt van wel. We zijn trouwens ook een beetje 'verplicht' om de test te doen, want hij krijgt nu nutramigen, dat is pokke-duur. Gelukkig wordt dat wel door de verzekering gedekt, maar die eisen op den duur een provocatietest.
Ik wil het trouwens ook wel weten hoor, de KA zei dat heel veel kinderen er weer overheen groeien, dat zou het allemaal wel veel makkelijker maken, als hij gewoon alles mag etc.
pi_82269113
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Sorbootje het volgende:
(jaja fokwet, vannacht 6 keer wakker)
Fokwet was mild... slechts 5 keer wakker geworden
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 08:01:53 #90
5428 crew  miss_sly
pi_82269379
oeke, wat naar dat je ouders zelfs voor Ko niet een beetje gewoon en aardig tegen elkaar kunnen doen, al is het maar die ene dag dat zijn eerste verjaardag wordt gevierd

Sorbootje, pfew, 5 keer
Senna heeft het op vakantie ook weer opgepikt, de nachtvoeding, en kwam ook, maar gelukkig maar 1 keer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:22:09 #91
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82269580
claudia fijne vakantie
sorbootje respect hoor

oeke

lente!!!! wat een scheet!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:28:04 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82269687
Innepin, jeetje joh! Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Het ziet er echt niet leuk uit...
Hopelijk kan je KA jullie wat wijzer maken.

En Oeke, wat balen van je ouders.
Mijn gevoel zegt dat ik maar 1 ding zou doen: Ze gedragen zich maar en komen gewoon en anders maar gewoon niet.
Ik kan daar echt zo enorm slecht tegen.
pi_82269737
Sorbo, hahaha echt een hoektand. Nu al lak aan de "regeltjes" ze doet lekker haar eigen volgorde .
Hmmz, 5 keer wakker... .

Oeke en Ko . Wat lastig van je ouders... Ze kunnen niet gewoon allebei komen en "gewoon" doen?
Ik zou ook een beetje voor de BE-tactiek gaan...

Ssserpente, heeft ze nog een beetje geslapen vannacht?

Claudia, oh lekker even vakantie! Hele fijne vakantie alvast!
Fake it till you make it...
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:42:19 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82269893
Oeke ik zou het zo doen als BE. Dan en dan vieren we het. Jullie kunnen dan ook komen. Ga je elkaar dwars zitten, dan vertrek je lekker allebei weer. Het gaat nu even om je kleinzoon dus zet jezelf even opzij wil je?

Oh Claudia lekker op vakantie! Waar ga je heen?

Heeft hier iemand ervaring met zo'n ding?

Wij gaan binnenkort op vakantie naar een huisje en daarin zit een groot bad. Het leek me ook wel handig voor buiten in het opblaasbadje.
pi_82270671
Stiemie, wij hebben zo'n ding. Ik vond het op zich wel handig, ze moeten zelf wel al een beetje kunnen zitten, anders hangen ze er echt in.
Buiten in het badje weet ik niet of het handig is, want je maakt het vast aan de bodem, bij zo'n opblaasbadje komt de bodem denk ik vrij makkelijk mee omhoog als ze over de rand gaan hangen, dus ik weer niet of dat handig is, kwestie van uitproberen.
Iris zit tegenwoordig gewoon in bad.
Fake it till you make it...
pi_82270743
Ik heb er geen ervaring mee Stiemie. McLaura heeft er een geloof ik. Maar Lotte kan ook prima zo in bad, dus miss. dat eerst proberen? Geen idee of ze duur zijn namelijk...
Lotte!
Noah!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:24:02 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82270838
Lotte ze kosten tussen de 15 en 20 euro ongeveer.

Ah goed om op te letten of ie niet omkukeld dus Nijna!

Esmee zit nu wel, maar nog niet stevig genoeg om echt alleen los te zitten in een badje. Nu willen we graag een opblaasbadje meenemen voor in de tuin. Maar ja soms moet je Linde ook nog even helpen met bv in of uit het badje gaan, opstaan etc. Dan heb je met zo'n badding net even je handen vrij. En voor in het grote bad leek het ons ook handig. Kunnen de meisjes straks samen in bad
pi_82270861
Stiemie ik vind het een rotding. Als ie niet goed vast zit krijg ik de kids er niet eens goed uit. Heb je kind in de armen met dat stoeltje nog aan zijn benen hangen zeg maar.

Wij hebben volgende week een rondleiding op een mkdv
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82270979
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef Stiemie het volgende:
Lotte ze kosten tussen de 15 en 20 euro ongeveer.
Ik zal het doorgeven, kan ze in d'r spaarpotje kijken
Lotte!
Noah!
pi_82271030
Stiemie ik heb er met konninginnedag eentje voor 1 euro gekocht en we zetten minisproetje er soms in (ze kan nog niet heel erg goed zitten dus we willen het niet elke keer doen) Bevalt prima, volgens mij zag ik in het foldertje van de prenatal dat hij nu in de aanbieding is.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')