Jep.. ik zou er echt kneittttttttttter gestoord van worden, vooral van de papz..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef Koningin het volgende:
Al die interviews die ze moeten doen, telkens dezelfde vragen enzo......
Yeshquote:
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Shit, daar gaat het brave imago van de film
Der haar is al tot de helft uitgegroeid tot haar eigen kleur. En de verf is al zo ver vervaagd dat de uitgroei amper opvalt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind haar met zwart (kort) haar trouwens echt 10x niets
Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef J-net het volgende:
Terug vind vampier post
Alles wat ze doet wordt uitvergroot, ze kan niet eens naar een pretpark; enerzijds als je acteur wordt weet je dat dat de schaduwkant is aan de andere kant; het is echt te erg voor haar en ook voor Robert Pattison.
Woont ze in LA?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huis
Stond er ergens een verlaagde pikzwarte minicooper met zwarte velgen voor de deur!?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
LA is tof. Misschien ben ik wel langs dr huis geweest
I knowquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg, dat je dat weet van die auto, hahaha. Te erg jij
Wat ik zou doen? Ze niet gaan mobben als een motherfucker? En al deze fotos zijn gewoon prive momenten, op het vliegveld, al gaat hij zijn onderboeken kopen, I don't care. Hoe zou jij het vinden als je compleet belemmerd word als je al maar een stap uit je huis zet? Elk ander normaal persoon zou het bij de politie melden. Als het speciale gelegenheden zijn en er is mogelijkheid voor fans/fotografen om foto's etc te maken is er ook niemand die er een probleem van maakt, dan zijn de maatregelen er ook voor genomen. En lachen ze heus wel naar de camera. Maar dit is gewoon absurd mensen lastig vallen in hun dagelijkse leven. Blijf op z'n minst op een afstandje! Je zou eens filmpjes moeten zien op Youtube. Al dat geschreeuw en die commotie, ik zou een inzinking krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeur zeg....wat zou jij doen als je zo dicht bij ze was?![]()
Het lijkt me dat:
- het nogal onzin is dat Robert niet herkend wil worden: hij is op tour en hij is bekend
- het hier eigenlijk nog wel mee valt qua opkomst van mensen
- Robert het wel prettig vindt al die chickies die hem willen omarmen
- en vooral dat ze gewoon niet goed beveiligd worden
Ze is onderweg naar Korea om te promoten, dus heeft er verder niks mee te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar je maakt je er niet boos om of zo?
Ik reageer op jouw post waarin je het hebt over de promotietour, waardoor het lijkt alsof die foto's daarvan zijn. En dan is het naďef om te denken dat je met rust gelaten wordt.. Maar als het om privemomenten gaat zoals een onderbroek kopen (maak ik ook altijd een speciale gelegenheid van) dan is het natuurlijk wat anders en word je er snel goed ziek van natuurlijk.
Maar ja, als ik Kirsten of iemand anders in het wild voorbij zou zien lopen, zou ik wss ook een foto maken en ik ben dan niet de enige.... Da's wel wat anders dan wat op de foto's te zien is natuurlijk, da's waar.
Vampire Weekendquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Siral het volgende:
OMGGGGDe gehele soundtrack is hier te beluisteren: http://eclipsesoundtrack.com/preorder/
Klinkt goed tot nu toe, kan ook niet anders, de helft zijn favoriete artiesten![]()
Sia, Metric, The Bravery, Muse, Vampire Weekend, Florence + the Machine, Band of Horses, die hele ST is zowat opgebouwd uit muziek die ik dagelijks luister, hoe epiccccquote:
Rob die door een menigte van papz probeerd te lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is eigenlijk op deze foto te zien???
Tja, met die promotours weet de pers natuurlijk precies waar ze uithangen, dan zijn ze natuurlijk overal te vinden. Het is jammer, maar hoort er op sommige momenten gewoon bij denk ik.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, met die promotours weet de pers natuurlijk precies waar ze uithangen, dan zijn ze natuurlijk overal te vinden. Het is jammer, maar hoort er op sommige momenten gewoon bij denk ik.
En hij staat nu gelijk al op usenetquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Siral het volgende:
OMGGGGDe gehele soundtrack is hier te beluisteren: http://eclipsesoundtrack.com/preorder/
Klinkt goed tot nu toe, kan ook niet anders, de helft zijn favoriete artiesten![]()
Oh ik vind dat juist altijd leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hij staat nu gelijk al op usenetIk ga hem nog niet beluisteren, anders is het effect van de film straks weg..
Wauw, ze komt ontzettend goed uit haar woorden en weet wat ze wilt zeggen. Ze lijkt best op haar gemak voor haar doenquote:
Wel lief hoe ze Koreaans probeert te praten en het beste probeert te maken van het verhaaltje..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Wauw, ze komt ontzettend goed uit haar woorden en weet wat ze wilt zeggen. Ze lijkt best op haar gemak voor haar doen!
De film is trouwens perfect voor Azie, beetje anime enzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wel lief hoe ze Koreaans probeert te praten en het beste probeert te maken van het verhaaltje..
En dan wel weten in wat voor auto ze rijdt. Wat raar dat er dan zulke leipe paparazzo zijn die hun constant volgen, omdat er blijkbaar vraag is naar dergelijke info, en het dan wel afkeurenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huis
In de streken zijn ze ook echt absurd verslaafd aan de boeken/films. Nog erger dan in bijv europaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De film is trouwens perfect voor Azie, beetje anime enzo..
Lolquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan wel weten in wat voor auto ze rijdt. Wat raar dat er dan zulke leipe paparazzo zijn die hun constant volgen, omdat er blijkbaar vraag is naar dergelijke info, en het dan wel afkeurenHoezo, pot ketel verhaal
Niet zelf, maar doordat jij die fansite bezoekt (en met jou alle andere Twilight-fans) heeft die site een bestaansrecht, waardoor er dus vraag is naar content, die dus vervult wordt door diezelfde paparazzo die jij afkeurt. Vond het gewoon een beetje krom allemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Siral het volgende:
[..]
LolIk volg gewoon een fansite. En daar worden nou eenmaal foto's op geplaatst.
Daar is toch niks raars aan. Ik val haar niet lastig.
Die fansite is niet gebaseerd op alleen maar paparazzi, verre van!! Hun privacy (ook die van Rob) word gewoon gerespecteerd. En ik keur paparazzi niet af, zolang ze zich netjes gedragen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zelf, maar doordat jij die fansite bezoekt (en met jou alle andere Twilight-fans) heeft die site een bestaansrecht, waardoor er dus vraag is naar content, die dus vervult wordt door diezelfde paparazzo die jij afkeurt. Vond het gewoon een beetje krom allemaal
Doe ik ook, maar dan voornamelijk omdat ik totaal niet benieuwd ben naar het eindresultaat, zeker als ze de trend van New Moon doorzetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef C-Politan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet al die Eclipse clips bekijkt? Het enige wat ik van te voren altijd kijk is de trailer maar daar houdt t wel bij op. Heb t boek trouwens al gelezen dus ik weet hoe t ongeveer zal lopen. Toch vind ik t altijd leuker om t pas in de bios te zien en niet dat ik er dan 10 kleine stukjes van 1 a 2 min al van ken. Sterker nog ik vermijd ze. Bij veel van die intervieuws uit Australie bijvoorbeeld monteren ze clips er doorheen (en dan heb ik t niet over de trailer). Dat vind ik jammer want ik wil de film graag in t geheel zien.
Is er iemand die dat ook heeft, of ben ik de enige?
Nee doe ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef C-Politan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet al die Eclipse clips bekijkt? Het enige wat ik van te voren altijd kijk is de trailer maar daar houdt t wel bij op. Heb t boek trouwens al gelezen dus ik weet hoe t ongeveer zal lopen. Toch vind ik t altijd leuker om t pas in de bios te zien en niet dat ik er dan 10 kleine stukjes van 1 a 2 min al van ken. Sterker nog ik vermijd ze. Bij veel van die intervieuws uit Australie bijvoorbeeld monteren ze clips er doorheen (en dan heb ik t niet over de trailer). Dat vind ik jammer want ik wil de film graag in t geheel zien.
Wat bedoel je met de trend van New Moon?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan voornamelijk omdat ik totaal niet benieuwd ben naar het eindresultaat, zeker als ze de trend van New Moon doorzetten.
Ik kijk ze wel omdat ik mezelf niet kan bedwingen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef C-Politan het volgende:
You're not alonequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef C-Politan het volgende:
Ik zou willen dat ik me kon bedwingen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
You're not aloneIk wil ook geen videoclips zien, of zelfs in interviews horen wat de favoriete scene is van een acteur. Ik moet ook nog wat overhouden voor de napret
Wauw, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
You're not aloneIk wil ook geen videoclips zien, of zelfs in interviews horen wat de favoriete scene is van een acteur. Ik moet ook nog wat overhouden voor de napret
Hahahquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik me kon bedwingen...
Nou, die was eigenlijk best wel heel slecht om te zien, die eerste kon ik nog wel mee leven, maar als dat een trend wordt hoeft deel 3 van mij niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de trend van New Moon?
Met New Moon vond ik het idd jammer bij sommige scenes dat ik stukjes al wist. Maar dat zijn echt kleine details. En alle scenes die ze releasen hebben SUPER weinig informatie. Dus eigenlijk geven ze niks weg, daarom kijk ik ze ook gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Hahah. Heb je dan achteraf spijt? Of als je in de bios zit dat je t dan jammer vindt dat je al weet hoe de scene ongeveer gaat lopen?
Ahh ik ga ook naar de marathonquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Met New Moon vond ik het idd jammer bij sommige scenes dat ik stukjes al wist. Maar dat zijn echt kleine details. En alle scenes die ze releasen hebben SUPER weinig informatie. Dus eigenlijk geven ze niks weg, daarom kijk ik ze ook gewoon.
Maar het is natuurlijk veel leuker als je compleet overwelmd word in de bioscoop omdat je er totaal nog geen idee van hebtMaar zo ver kan ik mezelf toch niet bedwingen haha. Ik ga zelfs naar de Marathon (6 uur bioscoop zitten
) omdat ik niet kan wachten tot de volgende voorstelling
Ik kan er niet tegen als mensen het al gezien hebben en heel internet er vol mee word geknald, en ik vervolgens nog 3 dagen moet wachten..
Ik ook, mijn nieuwsgierigheid is te sterk....maar dat heb ik altijd met films en boeken (lees altijd laatste pagina al...).quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik me kon bedwingen...
In eindhovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ahh ik ga ook naar de marathon. Dat laatste kan ik ook niet tegen, als anderen t allemaal eerder hebben gezien. Vandaar dus de 29e al
. In welke stad ga jij marathonnen?
quote:
This is one of those rare occasions that I think it was pretty cool for someone to get a Twilight related Tattoo. EclipseMovie.org reader Colt, who is Native American, sent us pictures of his Quileute Wolf Pack tattoo that he recently had done. In his email to us he said that Stephenie Meyer made him “Feel cool” for being Native, and he got the tattoo to not only show his love for the Saga, but to show his dedication towards his own heritage, and that he is comfortable with himself.
I think this is a great and wonderful story! And I’m glad to hear that the Twilight Saga inspired Colt!
Nee haha, maar moet dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Deceit het volgende:
Maar t is geeneens een officieel symbool?
Die benenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef Siral het volgende:
Twee nieuwe tv spots, waarin de actie onder de aandacht word gebracht.
En fototje van fan event in Korea wat nu aan de gang is
[ afbeelding ]
Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef C-Politan het volgende:
Zoals sommigen van jullie vast weten heeft People Magazine onlangs (eind mei) een speciale Eclipse editie uitgebracht. Nu ben ik al twee keer naar de AKO geweest om te kijken of hij hier ook te krijgen is maar trof steeds een andere. Weet iemand nog of hij hier komt of al in de winkels heeft gelegen?
En voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.eclipsemovie.o(...)ition-eclipse-issue/
Hihi, wil toch iets liever de Rob versiequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!
Zie nu wel dat er op amazon.com eentje staatWelliswaar de Taylor versie......
![]()
http://www.amazon.com/People-Twilight-Special-Eclipse-Magazine/dp/B003NNRTTQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275598563&sr=8-1
Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn bladquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Hihi, wil toch iets liever de Rob versie. Op ebay is de Rob versie ook duurder
. Dus als ik m binnenkort niet in de winkels zie liggen, ga ik m maar via ebay kopen.
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n bladquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!
Taylor.. "die draak"???quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn blad
Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n blad:'D
Ja kom er ook altijd leuke fotografie of mode bladen tegen die je verder nergens anders zietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef Siral het volgende:
[..]
KloptIemand die ik ken koopt altijd duitste bladen omdat het daarmee bomt van het spul wat nooit in nederlandse bladen staat. Weet alleen ook niet waar hij het koopt.. een keer vragen
Zal morgen is in de bruna kijken of ie daar ligt
(als ik m'n Elle ga halen
)
Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentrerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Siral het volgende:
Hoe staat het met je boeken trouwens pumpkin?
Nee denk het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee denk het nietIk ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....quote:
Hahah okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee denk het nietIk ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personagequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Siral het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....
O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomtquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentreren
Op het begin niet zo... Maar de haat word steeds ergerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personage?
Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Siral het volgende:
[..]
O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomt) Maar ben gewoon te lam om te lezen... Want ik ga straks mn bed in, en dan pak ik mn boek niet meer, omdat ik al te laat in bed lig.....
Lol ik heb ook echt vet gare dromen de afgelopen nachtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet![]()
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo![]()
Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
Lezen jullie de boeken trouwens in t engels of in t nederlands?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet![]()
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo![]()
Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
Englishhhquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Lezen jullie de boeken trouwens in t engels of in t nederlands?
Whahah mouthrapequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Op het begin niet zo... Maar de haat word steeds ergerHij staat gewoon in de weg. Ik denk dat iemand ga wurgen in de bioscoop.. bij bijv. de "tent scene". En bij de mouthrape................
Jep... mouthrape. En weet je hoe erg hij Bella manipuleert de tweede keer dat 'ie het weer flikt. Hij dreigt gewoon met zichzelf van kant maken. Ze had geen fucking keus. Neppe vent is datquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Whahah mouthrape. Vind je t boek Eclipse dan niet irritant? Omdat t zo focust op die love triangle? En heb je toen je New Moon las niet getwijfeld of Jake misschien niet tóch de juiste was voor haar?
Inderdaad same here, ik snap ook niet waarom ik zo droomquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Lol ik heb ook echt vet gare dromen de afgelopen nachtenDingen die me eigenlijk helemaal niet meer boeien maar toch oppoppen en heel kut zijn. En inderdaad, het schijnt dat je voor het slapen gaan zeker een uur "niks" moet doen wil je relax in slaap vallen. Als ik direct van de pc naar mijn bed ga heb ik nog heel lang dat mn hersens te actief zijn....
Jep.. zit al vanaf 7 uur achter dat ding sinds ik thuis benquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad same here, ik snap ook niet waarom ik zo droom![]()
Mja m'n psycholoog zei dat ik dat moest doen, omdat ik meestal van computer naar m'n bed ga, doe het nog steeds heel vaak, maar tijd gaat zo snel als je achter de pc zit
Hahahquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Siral het volgende:
[..]
Jep.. zit al vanaf 7 uur achter dat ding sinds ik thuis benEn dat jullie nu hier rondhangen helpt ook niet echt om mij mn bed in te krijgen moet ik zeggen..
Ik 7 uur. Maar ik heb zo geen zin morgen. Met zowat 30 graden tot half 5 op school zitten. Die is lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahik moet morgen ook al om half 7 op
inderdaad, wij maken van onze 15 minuten pauzes nu een uur pauzequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik 7 uur. Maar ik heb zo geen zin morgen. Met zowat 30 graden tot half 5 op school zitten. Die is lekker
En daar kom je mee weg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
inderdaad, wij maken van onze 15 minuten pauzes nu een uur pauzezoo lekker in de zon
"It's always been him"quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Jep... mouthrape. En weet je hoe erg hij Bella manipuleert de tweede keer dat 'ie het weer flikt. Hij dreigt gewoon met zichzelf van kant maken. Ze had geen fucking keus. Neppe vent is dat![]()
En ik vond het boek niet zozeer irritant, eigenlijk is het mijn favoriete boek, juist omdat er ook veel E/B momenten in zitten die echtzijn. En sowieso merk je aan Bella 9 van de 10x dat ze toch wel zeker van haar keus is, tot ongeveer het einde van het boek, dan pas gaat ze twijfelen. En zelfs dan is ze nog zeker. Het is gewoon altijd Edward geweest.
En met New moon heb ik geen seconde getwijfeld.Toen hij wegging brak echt mn klomp![]()
Ik heb het hele fucking boek gewacht tot Edwardian terug kwam..
Wat 'ie godzijdank ook kwam.
Vergeten heel veel mensen....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef C-Politan het volgende:
[..]
"It's always been him"
Dat manipuleren was ik idd alweer vergeten!!
En jij wachten op Edward in New Moon. Stephenie zei al ooit in een interview dat veel fans dat idd hebben gedaan "op zoek naar Edward"
.
Nou mensen, ik ga me maar bedklaar maken, ben kapot. Ik hoop dat Siral eindelijk eens een goede nacht rust krijgt. Jij ook welterusten, Pumkinsoup
!
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef Siral het volgende:
[..]
En daar kom je mee weg?Wij blijven wel es 10 min langer hangen, maar dat merken ze amper omdat die leraren ook altijd zo traag komen aankakken..
Ik wil prince of persia zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haiiiik ga andaag weer naar de bios onder school
2 films achter elkaar
Hahah iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil prince of persia zienWe zijn wel echt vet offtopic bezig btw
Korea Press Conference video:
Het zijn er acht, iemand is ze nu aan het uploaden![]()
Oehhh ik wacht al zooo lang daaropquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Siral het volgende:
Zondag Mtv movie awards people, met de twilight cast aanwezig, en new moon voor het een en ander genomineerd. ENNNN een nieuwe eclipse scene
Oh, ik vind dat meestal ook wel leuk om te kijken... Hoe laat begint het hier op Nederlandse TV?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Oehhh ik wacht al zooo lang daarop. Ik ga zéker kijken. Mtv zend t ook nog eens live uit!
Ehh live om 03.00quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Piepje het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat meestal ook wel leuk om te kijken... Hoe laat begint het hier op Nederlandse TV?
Hier alvast een sneak peak van die scenequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Siral het volgende:
Zondag Mtv movie awards people, met de twilight cast aanwezig, en new moon voor het een en ander genomineerd. ENNNN een nieuwe eclipse scene
Ik vind dat ze eigenlijk nog erg weinig hebben laten zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef J-net het volgende:
Eigenlijk wil k geen sneak peaks meer zien. K heb het idee dat ik uit bijna elke scene al een stukje heb gezien.......
Wtf, when?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Kristen d'r haar is wel altijd erg vettig
Dat is toch niet vettigquote:
Jaweeel, ik heb zo als ik het te lang niet gewassen hebquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is toch niet vettigIk heb die pics hq gezien. Mij valt het nooit op iig. Glans op je haar is juist gezond..
Zie jij er sexy uit als je de hele dag in het vliegtuig hebt gezeten en nog geen kans hebt gehad om te douchen? DACHT ET NIETquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaweeel, ik heb zo als ik het te lang niet gewassen hebvind het vies
Paris Hilton welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef Siral het volgende:
[..]
Zie jij er sexy uit als je de hele dag in het vliegtuig hebt gezeten en nog geen kans hebt gehad om te douchen? DACHT ET NIET![]()
Filmpje duurt 10 seconden en er worden 3 regels gezegd......dat is erg weinig ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind dat ze eigenlijk nog erg weinig hebben laten zienVergeleken met New moon tenminste.
Met deze scene tot nu toe wel jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Filmpje duurt 10 seconden en er worden 3 regels gezegd......dat is erg weinig ja.
Ben benieuwd wat er verder komt.
quote:
I want to congratulate you for reaching over 6 million fans on The Twilight Saga Facebook page.
It’s hard to fathom that it was just over one year ago that I started constructing this third and epic adventure which takes place in the town of Forks.
I want to share a story about one of our days of shooting with you.
It was a Friday night and the rain was relentless. We were at La Push to shoot the tribe’s histories, a great speech by Billy Black. We had Taylor and Kristen and the whole wolf pack around a campfire as the heavens let loose on us.
Gil Birmingham was in fine form as the rain hammered down on us all, we adjusted our lights so that the rain vanished into the black of night.
We constructed a tent over the scene to keep everyone dry as we worked, every 15 minutes or so we would have to tip it to stop the collecting rain from splitting the fabric.
For some reason still unknown, around 3am, the wolf pack stood exactly in the way of several gallons of rainwater as it was being cleared. Being the wolf pack, they just laughed it off as they stood there soaked to the bone.
We worked through the mud and the rain all night, until we had the scene perfected.
As we left, dawn was now cracking and in the dim light I passed a small army of fans who had braved the weather for the entire night, still standing there, holding drenched flowers and waiting to get a glimpse of our actors.
So, to those of you who stood behind our security, who waited in line at theatres overnight, to those of you who just love these stories, The Twilight Saga: Eclipse is a love letter to you.
Each day I felt the weight of your favourite scenes, your favourite lines, your dreams and your imagination.
It has been an unforgettable journey, and now as I finalise the last prints to ready the film for your local theaters, I cannot wait for you to see it.
Sincerest Regards,
DAVID SLADE
Ahh wat een super leuke briefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:17 schreef Siral het volgende:
Een note van David Slade op facebook naar fans toe!
[..]
Ik niet, dat boek boeit me echt nulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:26 schreef C-Politan het volgende:
'T is een beetje off topic maarrrr ik heb net 'the Short Second Life of Bree Tanner' binnen gekregen.
Alleen nogal jammer dat ik er pas over 2 weken aan kan beginnen vanwege tentamens. Zijn er hier mensen die hem ook hebben besteld of van plan zijn hem te gaan kopen?
Oehh mij welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik niet, dat boek boeit me echt nul..
En da's toch niet off topic?
Oh niet perse, dit topic gaat een beetje over alles rondom de sagaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:56 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Oehh mij wel, alles wat Stephenie Meyer schrijft wil ik nu lezen. En alles wat met Twilight te maken heeft wil ik lezen.
Ja ik dacht dat t off topic was omdat t hier over de film Eclipse moest gaan, hehe
ik wil er net in beginnen!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik niet, dat boek boeit me echt nul..
En da's toch niet off topic?
Zou wel een review willen lezen als iemand hem uit heeft!!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik wilde The Short Second Life of Bree Tanner eigenlijk niet kopen, maar ik werk in een boekhandel en kon het gister toch niet laten om hem mee te nemen.Ben nu bij bladzijde 40 ongeveer en ik vind hem best leuk! Grappig om dingen toch eens van de andere kant te zien.
Ja sowieso!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Het word toch wel minstens 100 keer herhaald
Ja klopt, staat op de MTV site zelf ook, dat het om 3 uur begint, en om 7 uur. Dus denk dat dan de herhaling weer begintquote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja sowieso!
Ik zie nu trouwens in de televisie gids, dat het om 6 uur smorgens komt..
Terwijl iemand mij vertelde dat het om 3 u snachts was..
[edit] en op tvgids.nl staat wel weer 3 uurwtf
zal om 6 uur wel de eerste herhaling zijn oid?
Ja klopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja klopt, staat op de MTV site zelf ook, dat het om 3 uur begint, en om 7 uur. Dus denk dat dan de herhaling weer begint
quote:Je ziet het live in de nacht van 6 op 7 juni om 03.00!
quote:Op 7 juni om 06:00 uur kun jij live genieten van de MTV Movie Awards op MTV!
Dit had ik voorspeldquote:Op maandag 7 juni 2010 05:19 schreef Siral het volgende:
Best female performace - Kristen
Best male performance and global superstar - Rob
Best kiss - New moon
Best movie - New moon
![]()
"Morgen" spam ik wel vol met filmpjes en fotoswelteruste......
Thanks for postingquote:Op maandag 7 juni 2010 07:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze hebben de video's van Siral weggehaald.... dus alvast wat video's om wakker bij te worden
[heul veul]
me tooquote:Op maandag 7 juni 2010 09:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben de uitzending van de Movie Awards nu aan het downloaden
Hubba hubbaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef Koningin het volgende:
Hmm Peter zag er gister ook goed uit:
[ afbeelding ]
En ik had "Jasper" bijna niet herkend:
[ afbeelding ]
Peter is such a dilfquote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef Koningin het volgende:
Hmm Peter zag er gister ook goed uit:
[ afbeelding ]
Dat was voor de grap?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef J-net het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Kristin 2 maal keihard auw roept als Robert haar wil zoenen en er zo moeilijk over doet?
Echt serieus wat een aanstelleritis.
En Peter Facilinni mjjjummmmie (l)
Ik word helemaal spastisch van jouw avatarquote:Op maandag 7 juni 2010 23:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Peter is such a dilf![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was voor de grap?allemaal ingestudeerd.
Hoop het anders, anders is het echt te ergquote:Op maandag 7 juni 2010 23:19 schreef Siral het volgende:
Dat was voor de grap?allemaal ingestudeerd.
Tuurlijk haha, dat was allemaal zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:36 schreef J-net het volgende:
[..]
Hoop het anders, anders is het echt te erg
GOEDZOquote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik word helemaal spastisch van jouw avatar
Ja het komt echt eng dichtbijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:49 schreef C-Politan het volgende:
Pff ik kan eigenlijk niet meer wachten hoor..Nog precies 3 weken.
Hihi nog niet aan begonnen, maar veel mensen op LJ hebben al een lading gemaaktquote:
Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Siral het volgende:
Een heulllllllllle grote berg nieuwe eclipse stills![]()
!
Hier te bekijken
[ afbeelding ]
Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.
Hmmm kweenie. Misschien ligt het aan de foto. Net online dat boek van Bree Tanner gelezen, kort doch vermakelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
The Short Second life of Bree Tanner is een tof boek
Ja, ik ga er naartoequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Maxryans het volgende:
Kom net op de site van Pathé Tuschinski tegen dat er een Publiekspremiere is van Twilight Eclipse!
Zijn er al mensen die hier naar toe gaan?
Dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
The Short Second life of Bree Tanner is een tof boek
Zeker.... en nog twee dingen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaan
quote:ummit Entertainment confirmed today that THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will be released as two separate films with the first of the two slated to be released in theatres on November 18, 2011. Academy Award® winner Bill Condon will direct both films starring Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner along with Billy Burke as Charlie Swan as well as returning members of the Cullen Family including Peter Facinelli as Carlisle, Elizabeth Reaser as Esme, Jackson Rathbone as Jasper, Nikki Reed as Rosalie, Ashley Greene as Alice and Kellan Lutz as Emmett.
The project, based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series, is currently being written by Melissa Rosenberg with Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt and Stephenie Meyer producing. The TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will start production in the Fall.
THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.
Dat is wel vaak hč, met zulke soort films.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Siral het volgende:
Het wachten voor de eerste film is alleen absurd lang. COME ON, november 2011? Thats just insane.
Maargoed, ik neem aan dat ze beide films back 2 back filmen zodat de tweede film er maar een half jaar erna oid word gereleased.
Dit topic gaat trouwens echt 80 keer zo snel dan de vorige of lijk dat maar![]()
![]()
Nog 18 dagen en dan zie ik eclipse![]()
![]()
Vind het echt bizar lang.. maar ze hebben het script ook nog niet eens geschreven, dus dan kan ik het me wel voorstellen ja....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is wel vaak hč, met zulke soort films.Ik zie het nu ook aan Harry Potter. Die waren ze al aan het filmen toen 6 uitkwam en dat was vorig jaar zomer. Terwijl die film al bijna klaar was en die komt pas november volgend jaar uit. En de 2e pas juli 2012.
Mja, script schrijven neemt vrij veel tijd in beslag. Maar word er soms wel een beetje moe van, in feite hoeft het niet zo lang te duren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind het echt bizar lang.. maar ze hebben het script ook nog niet eens geschreven, dus dan kan ik het me wel voorstellen ja....
Hoelang Melissa Rosenberg er ook voor krijgt, al is het 5 jaar, waarschijnlijk fokt ze het dan nog opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, script schrijven neemt vrij veel tijd in beslag. Maar word er soms wel een beetje moe van, in feite hoeft het niet zo lang te duren.
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Buitenboord het volgende:
ik vond het 4e boek wel slecht.. dat gedeelte dat bella zwanger raakt.
veelste onrealistisch
wheres the romance!?!?
ben wel benieuwd naar hoe ze de andere vampiers gaan neer zetten
ik hoop niet zoals dit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godIk hoop echt dat ze dit goed op het scherm kunnen laten overkomen zonder dat mensen continue "wtf" denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aka MissFlow.
<3
Ik vond het eerder cliché dan onrealistisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godIk hoop echt dat ze dit goed op het scherm kunnen laten overkomen zonder dat mensen continue "wtf" denken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
ik hoop niet zoals dit...
hahaOH FUCK HELL NOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
maar er gaan ook gewoon mensen zonder het boek gelezen te hebben naar de film.
Oja oeps.................quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had niet in dit topic moeten kijken, had nog niet willen weten dat bella zwanger wordt namelijk.
Volgende keer spoiler?
Ik heb die ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Daarom, sshhhht!
Ik heb net de elle uk gekocht, met kristen erin en op de voorkant!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb die ookIk wil hem zowat gaan inlijsten..
OMG AND THIS. actually looks epic!
Had de rest van dit topic nog niet (goed) gelezen, dus dat wist ik nog niet... maar nu dus welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had niet in dit topic moeten kijken, had nog niet willen weten dat bella zwanger wordt namelijk.
Volgende keer spoiler?
Lol indeed, ze releasen teveel, maar ze willen mensen nog meer nieuwschierig makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik word zo pissig van Summit. Het is WEEEEER hetzelfde liedjes met al die clipjes... Ik moet ook zeggen, ik ben totaal niet onder de indruk. Wat slecht allemaal... Dat clipje met de Cullens in de woonkamer is nog het ergste. Ze kijken ALLEMAAL alsof ze geconstipeerd zijn. En mag Melissa Rosenberg dood? Dank u. Zij heeft eigenhandig de hele serie naar de klote geholpen, geen ENKELE dialoog loopt lekker...
Ik ben boos, merk je het.
OMG ICHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie gaat er allemaal in Eindhoven naar de Twilight marathon?
Helmondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Eindhoven en Helmond, maar volgens mij gaat er in Helmond niemand.
Kijk nu op pathe, en zie dat er inderdaad niet meer besteld kan worden.. Gelukkig heb ik m'n kaartjes alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Siral het volgende:
[..]
HelmondZit eindhoven niet helemaal vol dan? laatste keer dat ik keek waren er niet veel plaatsen vrij.
Waar kom je vandaan dan.
Ja volgens mij hebben ze er een zaal bijgedaan!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Eindhoven is nog een zaal niet uitverkocht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
O HAHAHAHHAHAHAHAhAHAHHAHAaswd/mj......
waar ga jij heen pumpkinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh nee, ik heb um al gevonden, onder acties. Alleen hij staat niet meer op de beginpagina van de website
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Niet gemeen doen tegen mij, ik kan ook niks aan doen waar ik geboren word, ik loop niet de hele dag in een trainingspak hoor.
Ik lust geen bier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Siral het volgende:
[..]
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.
Grapje babe
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
OKquote:
Ik krijg die tan-codes via sms, ideaal!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Kinga het volgende:
God, die B-roll is inderdaad boring, en die interviews kan ik al helemaal niet aanzien. KristenEn Rob lijkt wel stoned...
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?
[..]
OK
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.En ik ga met vriendje ja
![]()
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaALS IK ZE MAAR HEB.
Ik heb meteen de eerste dag dat het kon de kaarten gekocht.
Awesome vriendje
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.En vriendje vindt het ook tof, hij vindt Kristen een lekker wijf en in 2 en 3 gaan ze actiën, vindt ie wel leuk.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.
oohhh das niet zo heul erg, je kan het toch al uitprinten meteen na het betalen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik krijg mijn bevestiging via de mail niet binnen.
Ja, die heb ik alleen weggeklikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Siral het volgende:
[..]
oohhh das niet zo heul erg, je kan het toch al uitprinten meteen na het betalen?
Agh misschien komt 'ie nog, bij mij duren dat soort dingen wel vaker lang.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik ging uit van die mail, ik zit op m'n laptop, dan print ik niet zo makkelijk.![]()
Ja kan!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Agh misschien komt 'ie nog, bij mij duren dat soort dingen wel vaker lang.
En, al binnen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan!Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd.
Nee.quote:
Ofnietquote:
Bella is depressed vanwege Victoria and no sexytime with Edward.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef Kinga het volgende:
Ben misschien ietwat crankyMaar come on, ze zoenen, ze zijn verliefd, ladieda ladieda..... maar ze kijken allebei of er iemand dood is.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
Taylor lijkt trouwens op het vriendje van een vriendin van me
Ja het gaat snel zoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Dan zitten we morgen al in topic #12
Oeh, wat een leuke foto!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Siral het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
OK ENOUGH![]()
![]()
Anders post ik er zo nog 100
Een beetje geel hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:29 schreef Koningin het volgende:
Jammer dat ik zijn shirt niet mooi vind, anders waren het nog betere foto's geweest.
Zij ziet er goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |