Wat ik zou doen? Ze niet gaan mobben als een motherfucker? En al deze fotos zijn gewoon prive momenten, op het vliegveld, al gaat hij zijn onderboeken kopen, I don't care. Hoe zou jij het vinden als je compleet belemmerd word als je al maar een stap uit je huis zet? Elk ander normaal persoon zou het bij de politie melden. Als het speciale gelegenheden zijn en er is mogelijkheid voor fans/fotografen om foto's etc te maken is er ook niemand die er een probleem van maakt, dan zijn de maatregelen er ook voor genomen. En lachen ze heus wel naar de camera. Maar dit is gewoon absurd mensen lastig vallen in hun dagelijkse leven. Blijf op z'n minst op een afstandje! Je zou eens filmpjes moeten zien op Youtube. Al dat geschreeuw en die commotie, ik zou een inzinking krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeur zeg....wat zou jij doen als je zo dicht bij ze was?![]()
Het lijkt me dat:
- het nogal onzin is dat Robert niet herkend wil worden: hij is op tour en hij is bekend
- het hier eigenlijk nog wel mee valt qua opkomst van mensen
- Robert het wel prettig vindt al die chickies die hem willen omarmen
- en vooral dat ze gewoon niet goed beveiligd worden
Ze is onderweg naar Korea om te promoten, dus heeft er verder niks mee te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar je maakt je er niet boos om of zo?
Ik reageer op jouw post waarin je het hebt over de promotietour, waardoor het lijkt alsof die foto's daarvan zijn. En dan is het naďef om te denken dat je met rust gelaten wordt.. Maar als het om privemomenten gaat zoals een onderbroek kopen (maak ik ook altijd een speciale gelegenheid van) dan is het natuurlijk wat anders en word je er snel goed ziek van natuurlijk.
Maar ja, als ik Kirsten of iemand anders in het wild voorbij zou zien lopen, zou ik wss ook een foto maken en ik ben dan niet de enige.... Da's wel wat anders dan wat op de foto's te zien is natuurlijk, da's waar.
Vampire Weekendquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Siral het volgende:
OMGGGGDe gehele soundtrack is hier te beluisteren: http://eclipsesoundtrack.com/preorder/
Klinkt goed tot nu toe, kan ook niet anders, de helft zijn favoriete artiesten![]()
Sia, Metric, The Bravery, Muse, Vampire Weekend, Florence + the Machine, Band of Horses, die hele ST is zowat opgebouwd uit muziek die ik dagelijks luister, hoe epiccccquote:
Rob die door een menigte van papz probeerd te lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is eigenlijk op deze foto te zien???
Tja, met die promotours weet de pers natuurlijk precies waar ze uithangen, dan zijn ze natuurlijk overal te vinden. Het is jammer, maar hoort er op sommige momenten gewoon bij denk ik.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, met die promotours weet de pers natuurlijk precies waar ze uithangen, dan zijn ze natuurlijk overal te vinden. Het is jammer, maar hoort er op sommige momenten gewoon bij denk ik.
En hij staat nu gelijk al op usenetquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Siral het volgende:
OMGGGGDe gehele soundtrack is hier te beluisteren: http://eclipsesoundtrack.com/preorder/
Klinkt goed tot nu toe, kan ook niet anders, de helft zijn favoriete artiesten![]()
Oh ik vind dat juist altijd leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hij staat nu gelijk al op usenetIk ga hem nog niet beluisteren, anders is het effect van de film straks weg..
Wauw, ze komt ontzettend goed uit haar woorden en weet wat ze wilt zeggen. Ze lijkt best op haar gemak voor haar doenquote:
Wel lief hoe ze Koreaans probeert te praten en het beste probeert te maken van het verhaaltje..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Wauw, ze komt ontzettend goed uit haar woorden en weet wat ze wilt zeggen. Ze lijkt best op haar gemak voor haar doen!
De film is trouwens perfect voor Azie, beetje anime enzo..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wel lief hoe ze Koreaans probeert te praten en het beste probeert te maken van het verhaaltje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |