abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82307449
Zoals sommigen van jullie vast weten heeft People Magazine onlangs (eind mei) een speciale Eclipse editie uitgebracht. Nu ben ik al twee keer naar de AKO geweest om te kijken of hij hier ook te krijgen is maar trof steeds een andere. Weet iemand nog of hij hier komt of al in de winkels heeft gelegen?

En voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.eclipsemovie.o(...)ition-eclipse-issue/
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_82308013
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef C-Politan het volgende:
Zoals sommigen van jullie vast weten heeft People Magazine onlangs (eind mei) een speciale Eclipse editie uitgebracht. Nu ben ik al twee keer naar de AKO geweest om te kijken of hij hier ook te krijgen is maar trof steeds een andere. Weet iemand nog of hij hier komt of al in de winkels heeft gelegen?

En voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.eclipsemovie.o(...)ition-eclipse-issue/
Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!

Zie nu wel dat er op amazon.com eentje staat Welliswaar de Taylor versie......
http://www.amazon.com/People-Twilight-Special-Eclipse-Magazine/dp/B003NNRTTQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275598563&sr=8-1
pi_82308276
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!

Zie nu wel dat er op amazon.com eentje staat Welliswaar de Taylor versie......
http://www.amazon.com/People-Twilight-Special-Eclipse-Magazine/dp/B003NNRTTQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275598563&sr=8-1
Hihi, wil toch iets liever de Rob versie . Op ebay is de Rob versie ook duurder . Dus als ik m binnenkort niet in de winkels zie liggen, ga ik m maar via ebay kopen.
pi_82308388
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hihi, wil toch iets liever de Rob versie . Op ebay is de Rob versie ook duurder . Dus als ik m binnenkort niet in de winkels zie liggen, ga ik m maar via ebay kopen.
Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn blad
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:05:45 #80
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308462
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
pi_82308534
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
Klopt Iemand die ik ken koopt altijd duitste bladen omdat het daarmee bomt van het spul wat nooit in nederlandse bladen staat. Weet alleen ook niet waar hij het koopt.. een keer vragen Zal morgen is in de bruna kijken of ie daar ligt (als ik m'n Elle ga halen )
pi_82308540
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!
pi_82308604
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!
Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n blad :'D
pi_82308620
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn blad
Taylor.. "die draak"???
pi_82308656
Hoe staat het met je boeken trouwens pumpkin?
pi_82308685
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Taylor.. "die draak"???
eh... ja ?
pi_82308707
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef Siral het volgende:

[..]

Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n blad :'D
Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:10:16 #88
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308726
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt Iemand die ik ken koopt altijd duitste bladen omdat het daarmee bomt van het spul wat nooit in nederlandse bladen staat. Weet alleen ook niet waar hij het koopt.. een keer vragen Zal morgen is in de bruna kijken of ie daar ligt (als ik m'n Elle ga halen )
Ja kom er ook altijd leuke fotografie of mode bladen tegen die je verder nergens anders ziet Ik ben trouwens elke dag wel op schiphol/amsterdam te vinden, dus voor mij geen punt om even langs te gaan
pi_82308747
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Siral het volgende:

[..]

eh... ja ?
Explaiiiiinnnn
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:11:20 #90
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308777
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Siral het volgende:
Hoe staat het met je boeken trouwens pumpkin?
Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentreren
pi_82308784
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?
Nee denk het niet Ik ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
pi_82308802
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Nee denk het niet Ik ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Explaiiiiinnnn
Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....
pi_82308812
quote:

[..]

Hahah okee
pi_82308849
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hahah okee
Beetje opgefokte post lol
pi_82308853
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....
Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personage ?
pi_82308924
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentreren
O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomt ) Maar ben gewoon te lam om te lezen... Want ik ga straks mn bed in, en dan pak ik mn boek niet meer, omdat ik al te laat in bed lig.....
pi_82309017
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personage ?
Op het begin niet zo... Maar de haat word steeds erger Hij staat gewoon in de weg. Ik denk dat ik iemand ga wurgen in de bioscoop.. bij bijv. de "tent scene". En bij de mouthrape................
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:16:34 #98
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82309046
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Siral het volgende:

[..]

O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomt ) Maar ben gewoon te lam om te lezen... Want ik ga straks mn bed in, en dan pak ik mn boek niet meer, omdat ik al te laat in bed lig.....
Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo

Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
pi_82309132
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo

Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
Lol ik heb ook echt vet gare dromen de afgelopen nachten Dingen die me eigenlijk helemaal niet meer boeien maar toch oppoppen en heel kut zijn. En inderdaad, het schijnt dat je voor het slapen gaan zeker een uur "niks" moet doen wil je relax in slaap vallen. Als ik direct van de pc naar mijn bed ga heb ik nog heel lang dat mn hersens te actief zijn....
pi_82309138
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Lezen jullie de boeken trouwens in t engels of in t nederlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')