abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82281824
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Siral het volgende:

[..]

Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huis
En dan wel weten in wat voor auto ze rijdt. Wat raar dat er dan zulke leipe paparazzo zijn die hun constant volgen, omdat er blijkbaar vraag is naar dergelijke info, en het dan wel afkeuren Hoezo, pot ketel verhaal
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_82281857
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

De film is trouwens perfect voor Azie, beetje anime enzo..
In de streken zijn ze ook echt absurd verslaafd aan de boeken/films. Nog erger dan in bijv europa
pi_82281892
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En dan wel weten in wat voor auto ze rijdt. Wat raar dat er dan zulke leipe paparazzo zijn die hun constant volgen, omdat er blijkbaar vraag is naar dergelijke info, en het dan wel afkeuren Hoezo, pot ketel verhaal
Lol Ik volg gewoon een fansite. En daar worden nou eenmaal foto's op geplaatst.
Daar is toch niks raars aan. Ik val haar niet lastig.
pi_82282015
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Lol Ik volg gewoon een fansite. En daar worden nou eenmaal foto's op geplaatst.
Daar is toch niks raars aan. Ik val haar niet lastig.
Niet zelf, maar doordat jij die fansite bezoekt (en met jou alle andere Twilight-fans) heeft die site een bestaansrecht, waardoor er dus vraag is naar content, die dus vervult wordt door diezelfde paparazzo die jij afkeurt. Vond het gewoon een beetje krom allemaal
pi_82282069
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet zelf, maar doordat jij die fansite bezoekt (en met jou alle andere Twilight-fans) heeft die site een bestaansrecht, waardoor er dus vraag is naar content, die dus vervult wordt door diezelfde paparazzo die jij afkeurt. Vond het gewoon een beetje krom allemaal
Die fansite is niet gebaseerd op alleen maar paparazzi, verre van!! Hun privacy (ook die van Rob) word gewoon gerespecteerd. En ik keur paparazzi niet af, zolang ze zich netjes gedragen.
pi_82282614
Ben ik trouwens de enige die niet al die Eclipse clips bekijkt? Het enige wat ik van te voren altijd kijk is de trailer maar daar houdt t wel bij op. Heb t boek trouwens al gelezen dus ik weet hoe t ongeveer zal lopen. Toch vind ik t altijd leuker om t pas in de bios te zien en niet dat ik er dan 10 kleine stukjes van 1 a 2 min al van ken. Sterker nog ik vermijd ze . Bij veel van die intervieuws uit Australie bijvoorbeeld monteren ze clips er doorheen (en dan heb ik t niet over de trailer). Dat vind ik jammer want ik wil de film graag in t geheel zien.

Is er iemand die dat ook heeft, of ben ik de enige?
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_82282694
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef C-Politan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet al die Eclipse clips bekijkt? Het enige wat ik van te voren altijd kijk is de trailer maar daar houdt t wel bij op. Heb t boek trouwens al gelezen dus ik weet hoe t ongeveer zal lopen. Toch vind ik t altijd leuker om t pas in de bios te zien en niet dat ik er dan 10 kleine stukjes van 1 a 2 min al van ken. Sterker nog ik vermijd ze . Bij veel van die intervieuws uit Australie bijvoorbeeld monteren ze clips er doorheen (en dan heb ik t niet over de trailer). Dat vind ik jammer want ik wil de film graag in t geheel zien.

Doe ik ook, maar dan voornamelijk omdat ik totaal niet benieuwd ben naar het eindresultaat, zeker als ze de trend van New Moon doorzetten.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:25:00 #58
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82282716
quote:

Nee doe ik ook
pi_82282760
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar dan voornamelijk omdat ik totaal niet benieuwd ben naar het eindresultaat, zeker als ze de trend van New Moon doorzetten.
Wat bedoel je met de trend van New Moon?
pi_82282761
quote:

Ik kijk ze wel omdat ik mezelf niet kan bedwingen..
Maar die laatste die ik poste was behind the scenes
Werd er gewoon een beetje uitgelegd wie Bree is. Verder geen echte spoilers van de film oid.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:28:15 #61
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82282858
quote:

You're not alone Ik wil ook geen videoclips zien, of zelfs in interviews horen wat de favoriete scene is van een acteur. Ik moet ook nog wat overhouden voor de napret
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82282897
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

You're not alone Ik wil ook geen videoclips zien, of zelfs in interviews horen wat de favoriete scene is van een acteur. Ik moet ook nog wat overhouden voor de napret
Ik zou willen dat ik me kon bedwingen...
pi_82282922
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wauw, ik ben dus niet de enige . Ik hou t idd ook liever voor de napret. Nadat ik de film heb gezien struin ik pas t internet af naar interviews, screenshots etc.
pi_82282959
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Siral het volgende:

[..]

Hahah . Heb je dan achteraf spijt? Of als je in de bios zit dat je t dan jammer vindt dat je al weet hoe de scene ongeveer gaat lopen?
pi_82283031
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met de trend van New Moon?
Nou, die was eigenlijk best wel heel slecht om te zien, die eerste kon ik nog wel mee leven, maar als dat een trend wordt hoeft deel 3 van mij niet.
pi_82283148
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hahah . Heb je dan achteraf spijt? Of als je in de bios zit dat je t dan jammer vindt dat je al weet hoe de scene ongeveer gaat lopen?
Met New Moon vond ik het idd jammer bij sommige scenes dat ik stukjes al wist. Maar dat zijn echt kleine details. En alle scenes die ze releasen hebben SUPER weinig informatie. Dus eigenlijk geven ze niks weg, daarom kijk ik ze ook gewoon.

Maar het is natuurlijk veel leuker als je compleet overwelmd word in de bioscoop omdat je er totaal nog geen idee van hebt Maar zo ver kan ik mezelf toch niet bedwingen haha. Ik ga zelfs naar de Marathon (6 uur bioscoop zitten ) omdat ik niet kan wachten tot de volgende voorstelling Ik kan er niet tegen als mensen het al gezien hebben en heel internet er vol mee word geknald, en ik vervolgens nog 3 dagen moet wachten..
pi_82283524
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef Siral het volgende:

[..]

Met New Moon vond ik het idd jammer bij sommige scenes dat ik stukjes al wist. Maar dat zijn echt kleine details. En alle scenes die ze releasen hebben SUPER weinig informatie. Dus eigenlijk geven ze niks weg, daarom kijk ik ze ook gewoon.

Maar het is natuurlijk veel leuker als je compleet overwelmd word in de bioscoop omdat je er totaal nog geen idee van hebt Maar zo ver kan ik mezelf toch niet bedwingen haha. Ik ga zelfs naar de Marathon (6 uur bioscoop zitten ) omdat ik niet kan wachten tot de volgende voorstelling Ik kan er niet tegen als mensen het al gezien hebben en heel internet er vol mee word geknald, en ik vervolgens nog 3 dagen moet wachten..
Ahh ik ga ook naar de marathon . Dat laatste kan ik ook niet tegen, als anderen t allemaal eerder hebben gezien. Vandaar dus de 29e al . In welke stad ga jij marathonnen?
pi_82283610
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik ook, mijn nieuwsgierigheid is te sterk....maar dat heb ik altijd met films en boeken (lees altijd laatste pagina al...).
Maar het is inderdaad waar dat je al een groot gedeelte van de film hebt gezien eigenlijk.
pi_82291825
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Ahh ik ga ook naar de marathon . Dat laatste kan ik ook niet tegen, als anderen t allemaal eerder hebben gezien. Vandaar dus de 29e al . In welke stad ga jij marathonnen?
In eindhoven
pi_82293262
Twee nieuwe tv spots, waarin de actie onder de aandacht word gebracht.

En fototje van fan event in Korea wat nu aan de gang is

[ Bericht 8% gewijzigd door Siral op 03-06-2010 19:02:14 ]
pi_82295725
Lollercoptarrrrrr
quote:

This is one of those rare occasions that I think it was pretty cool for someone to get a Twilight related Tattoo. EclipseMovie.org reader Colt, who is Native American, sent us pictures of his Quileute Wolf Pack tattoo that he recently had done. In his email to us he said that Stephenie Meyer made him “Feel cool” for being Native, and he got the tattoo to not only show his love for the Saga, but to show his dedication towards his own heritage, and that he is comfortable with himself.

I think this is a great and wonderful story! And I’m glad to hear that the Twilight Saga inspired Colt!
pi_82296068
Maar t is geeneens een officieel symbool?
pi_82299147
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Deceit het volgende:
Maar t is geeneens een officieel symbool?
Nee haha, maar moet dat dan?
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:36:43 #74
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82299324
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef Siral het volgende:
Twee nieuwe tv spots, waarin de actie onder de aandacht word gebracht.

En fototje van fan event in Korea wat nu aan de gang is
[ afbeelding ]
Die benen jaloers
pi_82300236
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die benen jaloers
The girl is fucking amazing...

pi_82307449
Zoals sommigen van jullie vast weten heeft People Magazine onlangs (eind mei) een speciale Eclipse editie uitgebracht. Nu ben ik al twee keer naar de AKO geweest om te kijken of hij hier ook te krijgen is maar trof steeds een andere. Weet iemand nog of hij hier komt of al in de winkels heeft gelegen?

En voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.eclipsemovie.o(...)ition-eclipse-issue/
pi_82308013
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef C-Politan het volgende:
Zoals sommigen van jullie vast weten heeft People Magazine onlangs (eind mei) een speciale Eclipse editie uitgebracht. Nu ben ik al twee keer naar de AKO geweest om te kijken of hij hier ook te krijgen is maar trof steeds een andere. Weet iemand nog of hij hier komt of al in de winkels heeft gelegen?

En voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.eclipsemovie.o(...)ition-eclipse-issue/
Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!

Zie nu wel dat er op amazon.com eentje staat Welliswaar de Taylor versie......
http://www.amazon.com/People-Twilight-Special-Eclipse-Magazine/dp/B003NNRTTQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275598563&sr=8-1
pi_82308276
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:57 schreef Siral het volgende:

[..]

Heb ook echt geeeennn idee waar je die kunt krijgen!

Zie nu wel dat er op amazon.com eentje staat Welliswaar de Taylor versie......
http://www.amazon.com/People-Twilight-Special-Eclipse-Magazine/dp/B003NNRTTQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1275598563&sr=8-1
Hihi, wil toch iets liever de Rob versie . Op ebay is de Rob versie ook duurder . Dus als ik m binnenkort niet in de winkels zie liggen, ga ik m maar via ebay kopen.
pi_82308388
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:02 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hihi, wil toch iets liever de Rob versie . Op ebay is de Rob versie ook duurder . Dus als ik m binnenkort niet in de winkels zie liggen, ga ik m maar via ebay kopen.
Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn blad
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:05:45 #80
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308462
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
pi_82308534
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien op schiphol proberen? Of in Amsterdam, die verkopen vaak wel van die buitenlandse bladen
Klopt Iemand die ik ken koopt altijd duitste bladen omdat het daarmee bomt van het spul wat nooit in nederlandse bladen staat. Weet alleen ook niet waar hij het koopt.. een keer vragen Zal morgen is in de bruna kijken of ie daar ligt (als ik m'n Elle ga halen )
pi_82308540
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!
pi_82308604
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Ja de grote winkels in ook t probleem niet, alleen hebben ze oudere edities van die amerikaanse bladen. Maarja ik kijk tot nu toe vooral op Amsterdam CS misschien is Schiphol veel slimmer ja!
Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n blad :'D
pi_82308620
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Siral het volgende:

[..]

Snap ik, ik hoef die draak ook niet kei groot voor op mn blad
Taylor.. "die draak"???
pi_82308656
Hoe staat het met je boeken trouwens pumpkin?
pi_82308685
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Taylor.. "die draak"???
eh... ja ?
pi_82308707
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef Siral het volgende:

[..]

Voor jou is het iig niet zo ver weg dan... ik zou nooit ff naar schiphol gaan voor zo'n blad :'D
Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:10:16 #88
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308726
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt Iemand die ik ken koopt altijd duitste bladen omdat het daarmee bomt van het spul wat nooit in nederlandse bladen staat. Weet alleen ook niet waar hij het koopt.. een keer vragen Zal morgen is in de bruna kijken of ie daar ligt (als ik m'n Elle ga halen )
Ja kom er ook altijd leuke fotografie of mode bladen tegen die je verder nergens anders ziet Ik ben trouwens elke dag wel op schiphol/amsterdam te vinden, dus voor mij geen punt om even langs te gaan
pi_82308747
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Siral het volgende:

[..]

eh... ja ?
Explaiiiiinnnn
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:11:20 #90
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82308777
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Siral het volgende:
Hoe staat het met je boeken trouwens pumpkin?
Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentreren
pi_82308784
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hihi, gelukkig kom ik er vaak. Maarree zou jij ook niet ver reizen voor jouw Elle dan?
Nee denk het niet Ik ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
pi_82308802
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Nee denk het niet Ik ga niet verder dan Den bosch voor een blad (ik zit in den bosch op school)
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Explaiiiiinnnn
Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....
pi_82308812
quote:

[..]

Hahah okee
pi_82308849
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hahah okee
Beetje opgefokte post lol
pi_82308853
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat Jacob het voor hem heeft vernaggeld....
Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personage ?
pi_82308924
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ben nog niet echt verder met new moon, heb de afgelopen 2 dagen heel kut geslapen, dus kan me echt 0,0 concentreren
O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomt ) Maar ben gewoon te lam om te lezen... Want ik ga straks mn bed in, en dan pak ik mn boek niet meer, omdat ik al te laat in bed lig.....
pi_82309017
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Lichtelijke hekel aan Jake? Vind je t een irritant personage ?
Op het begin niet zo... Maar de haat word steeds erger Hij staat gewoon in de weg. Ik denk dat ik iemand ga wurgen in de bioscoop.. bij bijv. de "tent scene". En bij de mouthrape................
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:16:34 #98
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82309046
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef Siral het volgende:

[..]

O HAI. same here. Ik moet nog 20 bladzijdes van Eclipse ( ik lees altijd de boeken nog een keer vlak voor de film uitkomt ) Maar ben gewoon te lam om te lezen... Want ik ga straks mn bed in, en dan pak ik mn boek niet meer, omdat ik al te laat in bed lig.....
Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo

Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
pi_82309132
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hahah, ja en dan lees je een zinnetje echt 10 keer achter elkaar en snap je het nog niet
Ik ga ook altijd veel te laat slapen, en ik droom de laatste paar dagen echt kut, en dan word ik zo niet-uitgeslapen wakker en ben ik heel de dag moe enzo

Misschien minder achter de computer zitten, lezen voor het slapen is wel wat relaxter
Lol ik heb ook echt vet gare dromen de afgelopen nachten Dingen die me eigenlijk helemaal niet meer boeien maar toch oppoppen en heel kut zijn. En inderdaad, het schijnt dat je voor het slapen gaan zeker een uur "niks" moet doen wil je relax in slaap vallen. Als ik direct van de pc naar mijn bed ga heb ik nog heel lang dat mn hersens te actief zijn....
pi_82309138
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Lezen jullie de boeken trouwens in t engels of in t nederlands?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')