Helmondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Eindhoven en Helmond, maar volgens mij gaat er in Helmond niemand.
Kijk nu op pathe, en zie dat er inderdaad niet meer besteld kan worden.. Gelukkig heb ik m'n kaartjes alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Siral het volgende:
[..]
HelmondZit eindhoven niet helemaal vol dan? laatste keer dat ik keek waren er niet veel plaatsen vrij.
Waar kom je vandaan dan.
Ja volgens mij hebben ze er een zaal bijgedaan!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Eindhoven is nog een zaal niet uitverkocht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
O HAHAHAHHAHAHAHAhAHAHHAHAaswd/mj......
waar ga jij heen pumpkinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh nee, ik heb um al gevonden, onder acties. Alleen hij staat niet meer op de beginpagina van de website
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Niet gemeen doen tegen mij, ik kan ook niks aan doen waar ik geboren word, ik loop niet de hele dag in een trainingspak hoor.
Ik lust geen bier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Siral het volgende:
[..]
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.
Grapje babe
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
OKquote:
Ik krijg die tan-codes via sms, ideaal!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Kinga het volgende:
God, die B-roll is inderdaad boring, en die interviews kan ik al helemaal niet aanzien. KristenEn Rob lijkt wel stoned...
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?
[..]
OK
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.En ik ga met vriendje ja
![]()
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaALS IK ZE MAAR HEB.
Ik heb meteen de eerste dag dat het kon de kaarten gekocht.
Awesome vriendje
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.En vriendje vindt het ook tof, hij vindt Kristen een lekker wijf en in 2 en 3 gaan ze actiën, vindt ie wel leuk.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |