Dat is wel vaak hè, met zulke soort films.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Siral het volgende:
Het wachten voor de eerste film is alleen absurd lang. COME ON, november 2011? Thats just insane.
Maargoed, ik neem aan dat ze beide films back 2 back filmen zodat de tweede film er maar een half jaar erna oid word gereleased.
Dit topic gaat trouwens echt 80 keer zo snel dan de vorige of lijk dat maar![]()
![]()
Nog 18 dagen en dan zie ik eclipse![]()
![]()
Vind het echt bizar lang.. maar ze hebben het script ook nog niet eens geschreven, dus dan kan ik het me wel voorstellen ja....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is wel vaak hè, met zulke soort films.Ik zie het nu ook aan Harry Potter. Die waren ze al aan het filmen toen 6 uitkwam en dat was vorig jaar zomer. Terwijl die film al bijna klaar was en die komt pas november volgend jaar uit. En de 2e pas juli 2012.
Mja, script schrijven neemt vrij veel tijd in beslag. Maar word er soms wel een beetje moe van, in feite hoeft het niet zo lang te duren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind het echt bizar lang.. maar ze hebben het script ook nog niet eens geschreven, dus dan kan ik het me wel voorstellen ja....
Hoelang Melissa Rosenberg er ook voor krijgt, al is het 5 jaar, waarschijnlijk fokt ze het dan nog opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, script schrijven neemt vrij veel tijd in beslag. Maar word er soms wel een beetje moe van, in feite hoeft het niet zo lang te duren.
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Buitenboord het volgende:
ik vond het 4e boek wel slecht.. dat gedeelte dat bella zwanger raakt.
veelste onrealistisch
wheres the romance!?!?
ben wel benieuwd naar hoe ze de andere vampiers gaan neer zetten
ik hoop niet zoals dit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godIk hoop echt dat ze dit goed op het scherm kunnen laten overkomen zonder dat mensen continue "wtf" denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aka MissFlow.
<3
Ik vond het eerder cliché dan onrealistisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja true, het zwanger worden/zijn vond ik nog niet zo erg of onrealistisch. Alles wat erna kwam wel.. good godIk hoop echt dat ze dit goed op het scherm kunnen laten overkomen zonder dat mensen continue "wtf" denken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
ik hoop niet zoals dit...
hahaOH FUCK HELL NOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
maar er gaan ook gewoon mensen zonder het boek gelezen te hebben naar de film.
Oja oeps.................quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had niet in dit topic moeten kijken, had nog niet willen weten dat bella zwanger wordt namelijk.
Volgende keer spoiler?
Ik heb die ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Daarom, sshhhht!
Ik heb net de elle uk gekocht, met kristen erin en op de voorkant!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb die ookIk wil hem zowat gaan inlijsten..
OMG AND THIS. actually looks epic!
Had de rest van dit topic nog niet (goed) gelezen, dus dat wist ik nog niet... maar nu dus welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had niet in dit topic moeten kijken, had nog niet willen weten dat bella zwanger wordt namelijk.
Volgende keer spoiler?
Lol indeed, ze releasen teveel, maar ze willen mensen nog meer nieuwschierig makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik word zo pissig van Summit. Het is WEEEEER hetzelfde liedjes met al die clipjes... Ik moet ook zeggen, ik ben totaal niet onder de indruk. Wat slecht allemaal... Dat clipje met de Cullens in de woonkamer is nog het ergste. Ze kijken ALLEMAAL alsof ze geconstipeerd zijn. En mag Melissa Rosenberg dood? Dank u. Zij heeft eigenhandig de hele serie naar de klote geholpen, geen ENKELE dialoog loopt lekker...
Ik ben boos, merk je het.
OMG ICHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Wie gaat er allemaal in Eindhoven naar de Twilight marathon?
Helmondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Eindhoven en Helmond, maar volgens mij gaat er in Helmond niemand.
Kijk nu op pathe, en zie dat er inderdaad niet meer besteld kan worden.. Gelukkig heb ik m'n kaartjes alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Siral het volgende:
[..]
HelmondZit eindhoven niet helemaal vol dan? laatste keer dat ik keek waren er niet veel plaatsen vrij.
Waar kom je vandaan dan.
Ja volgens mij hebben ze er een zaal bijgedaan!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Eindhoven is nog een zaal niet uitverkocht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Siral het volgende:
[..]
O HAHAHAHHAHAHAHAhAHAHHAHAaswd/mj......
waar ga jij heen pumpkinquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh nee, ik heb um al gevonden, onder acties. Alleen hij staat niet meer op de beginpagina van de website
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Niet gemeen doen tegen mij, ik kan ook niks aan doen waar ik geboren word, ik loop niet de hele dag in een trainingspak hoor.
Ik lust geen bier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef Siral het volgende:
[..]
En je zit ook geen bier te drinken voor in je tuin? Oh.Dan is het goed.
Grapje babe
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
OKquote:
Ik krijg die tan-codes via sms, ideaal!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik wil nu bestellen maar ik ben bijna blut dus ik aan vriendje vragen of ie wil voorschieten maar hij heeft die stomme reader van 'm niet bij.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Kinga het volgende:
God, die B-roll is inderdaad boring, en die interviews kan ik al helemaal niet aanzien. KristenEn Rob lijkt wel stoned...
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Da's pretty fucked... niemand anders in de buurt oid? Ga je met je vriendje?
[..]
OK
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik kan ze nog wel betalen, maar dan heb ik like nog 10 euro en mijn salaris komt volgende week wel, maar dat vind ik dan weer te lang duren, ik moet zondag nog een treinkaartje kopen.En ik ga met vriendje ja
![]()
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb zelfs kaarten gekocht toen ik geeneens geld had muhahaALS IK ZE MAAR HEB.
Ik heb meteen de eerste dag dat het kon de kaarten gekocht.
Awesome vriendje
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb ze net besteld, straks even printje maken.En vriendje vindt het ook tof, hij vindt Kristen een lekker wijf en in 2 en 3 gaan ze actiën, vindt ie wel leuk.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Dan sharen je vriendje en ik dezelfde gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |