abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82481510
Hier is het interview met Dakota Fanning te vinden in de Today Show:

http://today.msnbc.msn.com/id/26184891/vp/37551399#37551399

En hier kun je het boek over Bree online lezen: www.breetanner.com

[ Bericht 22% gewijzigd door Koningin op 08-06-2010 12:51:26 ]
pi_82492648
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 06:36 schreef J-net het volgende:

[..]

Hoop het anders, anders is het echt te erg
Tuurlijk haha, dat was allemaal zo bedoeld.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik word helemaal spastisch van jouw avatar
GOEDZO
pi_82493602
Een heulllllllllle grote berg nieuwe eclipse stills !

Hier te bekijken

dinsdag 8 juni 2010 @ 17:49:24 #180
269952 C-Politan
Brandmerk
pi_82506011
Pff ik kan eigenlijk niet meer wachten hoor.. Nog precies 3 weken.
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_82507968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:49 schreef C-Politan het volgende:
Pff ik kan eigenlijk niet meer wachten hoor.. Nog precies 3 weken.
Ja het komt echt eng dichtbij ... ik word nu al nerveus grapjuh.

Leuk interview met stew en tay:

Chaske Spencer Interview - Top 10 Fan Questions
pi_82519397
De nieuwe eclipse clip van de mma's maar dan langer.

pi_82530012
Siral, hoe gaat t met je gifs?
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_82548336
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef C-Politan het volgende:
Siral, hoe gaat t met je gifs?
Hihi nog niet aan begonnen, maar veel mensen op LJ hebben al een lading gemaakt

Again nieuwe clip. Met alle Cullens en Bella. Discussie over wie het kan zijn die naar Bella op zoek is.
I think it looks great En ook echt goed dat ze aan de zwarte ogen (honger) als detail hebben gedacht!
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:16:09 #185
159909 -Peach
Prunus persica
pi_82552803
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Siral het volgende:
Een heulllllllllle grote berg nieuwe eclipse stills !

Hier te bekijken

[ afbeelding ]
Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_82560295
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef -Peach het volgende:

[..]

Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.
Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:12:38 #187
159909 -Peach
Prunus persica
pi_82571706
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.
Hmmm kweenie. Misschien ligt het aan de foto. Net online dat boek van Bree Tanner gelezen, kort doch vermakelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82615533
Op de officiele Eclipse site is nu de score door Howard Shore te horen op de achtergrond EN HET IS GENIAAL.

En een interview met David Slade, yay!
I simply LOVE zijn ideeën over de film, dat hij de vampiers meer eng wilde maken, eindelijk iemand die snapt dat vampiers niet schattig zijn.

pi_82617191
Kom net op de site van Pathé Tuschinski tegen dat er een Publiekspremiere is van Twilight Eclipse!

Ik citeer: Publiekspremière The Twilight Saga: Eclipse

Wil jij samen met Radio 538 een echte rode loper première bijwonen in Pathé Tuschinski? Kom dan dinsdag 29 juni naar de publiekspremière van The Twilight Saga: Eclipse!

Voor jou en natuurlijk verschillende BN’ers wordt niet alleen de rode loper uitgerold, maar krijg je ook een welkomstdrankje en natuurlijk een spetterende afterparty met een DJ van Radio 538!

Tickets voor deze publiekspremière zijn ¤ 12,50 per stuk.

Zijn er al mensen die hier naar toe gaan?
pi_82618242
The Short Second life of Bree Tanner is een tof boek
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:50:29 #191
159909 -Peach
Prunus persica
pi_82620596
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaan
pi_82620988
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Maxryans het volgende:
Kom net op de site van Pathé Tuschinski tegen dat er een Publiekspremiere is van Twilight Eclipse!

Zijn er al mensen die hier naar toe gaan?
Ja, ik ga er naartoe ga vooral , omdat ik de vorige keer bij de marathon was geweest en het wel leuk was , maar 3 films is me net iets te lang aangezien ik 1 en 2 al best vaak gezien heb en dat ik dan supermoe aan deel 3 begin.

Daarom de publiekspremiere + afterparty met BN'ers

Vanochtend met Short second life of bree tanner begonnen ben nu op pagina 40 dus zal hem vanavond wel uit hebben
pi_82621090
Damn, ik heb dit topic gemist. Maar nu niet meeerr. Ik heb zin in 29 juniiiiiiiiiii. Ik heb zo'n lief vriendje.
pi_82621122
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat.
pi_82621224
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaan
Zeker.... en nog twee dingen:

1) de intro is erg grappig, dat Stephenie inderdaad schrijft dat naarmate het schrijven van dit verhaal vorderde ze steedsmeer spijt kreeg dat ze geen andere plotwending had gekozen... dat Bree toch een kans had gekregen.... inderdaad lijtk het einde zo heel erg oneerlijk.

2) merk je dat het hele verhaal veel later is verzonnen. Als Edward werkelijk dit hele verhaal had gehoord inclusief de informatie over de Volturi, dan was dat zeer zeker ter sprake gekomen nadat Alice in deel 4 de visie kreeg dat de hele Volturi naar ze toe zouden komen... Of had Edward hoe dan ook het verhaal nog vertelt, en nu werd er door niemand nog aandacht aan besteed.
I had a signature once. It was awful.
pi_82621377
Ja, dat viel mij dus ook op, met de Volturi. Alhoewel ik wel denk dat Edward een gedeelte heeft gehoord van wat ze probeerde te vertellen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:17:06 #197
159909 -Peach
Prunus persica
pi_82621938
Ja ik vond het ook heul oneerlijk! En Diego kei sneu. Hopelijk komt er toch ook nog een soort van vervolg ofzo (met Freaky Fred natuurlijk) maar dan wordt het aan de andere kant ook wel weer erg uitgemolken...
pi_82655886
Het is nu officieel bevestigd door Summit dat Breaking Dawn word verfilmd in 2 films.
quote:
ummit Entertainment confirmed today that THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will be released as two separate films with the first of the two slated to be released in theatres on November 18, 2011. Academy Award® winner Bill Condon will direct both films starring Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner along with Billy Burke as Charlie Swan as well as returning members of the Cullen Family including Peter Facinelli as Carlisle, Elizabeth Reaser as Esme, Jackson Rathbone as Jasper, Nikki Reed as Rosalie, Ashley Greene as Alice and Kellan Lutz as Emmett.

The project, based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series, is currently being written by Melissa Rosenberg with Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt and Stephenie Meyer producing. The TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will start production in the Fall.

THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:07:28 #199
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_82655933
Beter! Daar was ik al op aan het hopen!
pi_82656210
Het is ook wel een redelijk lang boek, was ergens wel te verwachten. Maar dan kunnen we nog even genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')