Tuurlijk haha, dat was allemaal zo bedoeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:36 schreef J-net het volgende:
[..]
Hoop het anders, anders is het echt te erg
GOEDZOquote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik word helemaal spastisch van jouw avatar
Ja het komt echt eng dichtbijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:49 schreef C-Politan het volgende:
Pff ik kan eigenlijk niet meer wachten hoor..Nog precies 3 weken.
Hihi nog niet aan begonnen, maar veel mensen op LJ hebben al een lading gemaaktquote:
Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Siral het volgende:
Een heulllllllllle grote berg nieuwe eclipse stills![]()
!
Hier te bekijken
[ afbeelding ]
Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bah, 5e foto ofzo, die Rosalie is er ook niet mooier op geworden, wtf hebben ze met haar gedaan? In de eerste film zag ze er tenminste nog uit zoals t hoorde, mooi en bitchy, nu lijkt ze echt een freak.
Hmmm kweenie. Misschien ligt het aan de foto. Net online dat boek van Bree Tanner gelezen, kort doch vermakelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vond haar haar in de eerste film juist gaar, gebleekt en droog met uitgroei. Vind een pruik veel mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
The Short Second life of Bree Tanner is een tof boek
Ja, ik ga er naartoequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Maxryans het volgende:
Kom net op de site van Pathé Tuschinski tegen dat er een Publiekspremiere is van Twilight Eclipse!
Zijn er al mensen die hier naar toe gaan?
Dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
The Short Second life of Bree Tanner is een tof boek
Zeker.... en nog twee dingen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja! Wil eigenlijk wel weten hoe 't Freaky Fred is vergaan
quote:ummit Entertainment confirmed today that THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will be released as two separate films with the first of the two slated to be released in theatres on November 18, 2011. Academy Award® winner Bill Condon will direct both films starring Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner along with Billy Burke as Charlie Swan as well as returning members of the Cullen Family including Peter Facinelli as Carlisle, Elizabeth Reaser as Esme, Jackson Rathbone as Jasper, Nikki Reed as Rosalie, Ashley Greene as Alice and Kellan Lutz as Emmett.
The project, based on the fourth novel in author Stephenie Meyer’s Twilight series, is currently being written by Melissa Rosenberg with Wyck Godfrey, Karen Rosenfelt and Stephenie Meyer producing. The TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN will start production in the Fall.
THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN illuminates the secrets and mysteries of this spellbinding romantic epic that has entranced millions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |