quote:
Niet zo ongeduldig, schobbejak. Ik wilde zsm een topic openen, vandaar dat de OP later kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Evertjan het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Voetbal_International
zet hem er ff in
En net lachend vol in beeld. Volgens mij lezen ze mee op Fok.quote:
Netjes van zequote:
Door die Taco krijg ik honger en wil ik meteen het vuil aan de vuilnisman geven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef marcodej het volgende:
Door die Taco mis ik Hansiehansie nog erger.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Door die Taco krijg ik honger en wil ik meteen het vuil aan de vuilnisman geven.
Genee is het met je eensquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
Hansie is door Johan bij de knieën afgezaagd als hij met een opstelling kwam en Taco krijgt nu alle ruimte.
eigenlijk moet Hans nu even opbellenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
Hansie is door Johan bij de knieën afgezaagd als hij met een opstelling kwam en Taco krijgt nu alle ruimte.
Hij zal toch niet weer KIA afzeikenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Monolith het volgende:
Johan zal wel weer vol lof zijn over dit geweldige item.
Zou Ali willen, die gast legde er een paar aardig inquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Oh ik dacht dat die gast met lang haar Ali B was
Nee ik wist al jaren dat Ali B geen talent had. Dus dit kon hem niet zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Oh ik dacht dat die gast met lang haar Ali B was
Ze lacht ook om Johans grapjes. Een meisje met gevoel voor humor dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Ibanez16 het volgende:
Haha.. Genee is in vorm met die tussenzinnetjes.
Leuk meisje achter Johan idd.
Ik vind z'n eeuwige riedeltje over ervaring in het voetbal m.b.t. bestuursfuncties ook niet erg sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja johan weet het allemaal wel weer beter
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks vanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Als die mevrouw verstandig is maakt ze gebruikt van Johan en z'n kennis na 44 seizoenen in het betaalde voetbal.
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks van
hehe ok, dat neem ik dan maar van jou aan als johan-watcherquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
Iemand die jaren in Frankrijk heeft gewoond praat ook nog gewoon met een zwaar Nederlands accent hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
ik denk dat GGMM dat ook bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.
Jammer dat Gijp nu zo doet, Preudhomme is echt een persoonlijkheid.
Het was een grapje.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.
Jammer dat Gijp nu zo doet, Preudhomme is echt een persoonlijkheid.
quote:WE HEBBEN DIVERSE ARRANGEMENTEN VOOR U SAMENGESTELD:
VI ORANJE PRETORIA
• Bijwonen van beide uitzendingen van VI Oranje
• Zuid-Afrikaans BBQ-buffet en de gehele avond onbeperkt bier, wijn en frisdrank, inclusief Hollands borrelgarnituur
• Kosten: vanaf 195,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE DURBAN
• Zuid-Afrikaans BBQ-buffet en de gehele avond onbeperkt bier, wijn en frisdrank, inclusief Hollands borrelgarnituur
• Overnachting in een Superior kamer met landzicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 259,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE KAAPSTAD
• Overnachting in een Superior kamer met zeezicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 279,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE JOHANNESBURG
• Overnachting in een Executive kamer met zeezicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 305,00 euro per persoon
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
En eindelijk is de consensus onder voetbalanalytici dat Kuyt niet in de basis hoort. Ik roep het al jaren.
Ja, ik wist niet dat ik zulke invloed had. Blijkbaar worden mijn posts en opvattingen in het voetbaltopic door velen ter harte genomen. Ben ik best een beetje trots op.quote:
In dit geval fungeer je als een soort klankbord voor me. Eindelijk iemand die me begrijpt, ik roep het al zeker sinds 2006.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat ik zulke invloed had. Blijkbaar worden mijn posts en opvattingen in het voetbaltopic door velen ter harte genomen. Ben ik best een beetje trots op.
er moet natuurlijk wel geld verdient wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je zag de hele tijd een banner voorbij gaan tijdens het programma. Nou, dat is nogal commercieel bedoeld..![]()
[..]
http://www.kurhaus.nl/vioranje
Jij zou tog trouwens naar Mozambiek gaan of niet?quote:
Lijkt me mooi jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij zou tog trouwens naar Mozambiek gaan of niet?
Hyves/FB?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze lacht ook om Johans grapjes. Een meisje met gevoel voor humor dus.
Nee, Mart Nooij werd onverwachts ontslagen hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat niet gelukt dan? Je zou tog in mei gaan?
Ok, zoiets vermoedde ik al, alhoewel je naar de voetbalschool van Mart zou gaan en die is tog niet weg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, Mart Nooij werd onverwachts ontslagen hè.
Ja ik vond het ook lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef Veerboot het volgende:
Ondanks geen Hansie Hansie toch een alleraardigste aflevering
Stikte in men koffie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 04:05 schreef DrDentz het volgende:
Telkens als ik nu een tabel zie met bv. VS - Japan - EU denk ik "de eu"
quote:Jan Smit en John de Mol in VI Oranje
Volkszanger Jan Smit is op donderdag 10 juni de eerste gast in VI Oranje, de show die door RTL 7 tijdens het WK twee keer per dag wordt uitgezonden. De Volendammer schuift op de vooravond van het WK aan in het Kurhaus te Scheveningen, waar een dag later Jozias van Aartsen, burgemeester van Den Haag, te gast is. Intussen is er nog een aantal gasten bekend: rapper Ali B bezoekt op 17 juni VI Oranje en op 18 juni is dat mediamagnaat John de Mol. Auteur Herman Koch is op 22 juni aanwezig. Voor het programma zijn inmiddels ook al enkele artiesten geboekt, onder anderen Alain Clark, DI-RECT en Jan Smit treden tijdens het WK op in het Kurhaus.
Bron: Voetbal International
wat een onzin nuquote:
Ja, so is Hans van Willigenburgquote:
Ja maar dat is anders.quote:
De opmerking sloeg ook niet op de kleur, maar meer op het gedrag...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders.
Hans van Willigenburg: gaat er in de winter weer af --> nepbruin
John Williams: blijft in de winter zitten --> echt bruin
Hence geen nepneger
Ahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
De opmerking sloeg ook niet op de kleur, maar meer op het gedrag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorkomen dat anderen weet hebben van hun hachelijke situatie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Amai, waarom doen die Japanners dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wij Nederlanders gaan dan naar Qatar of Rusland om ons ego er weer bovenop te helpen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Amai, waarom doen die Japanners dat dan?
Ik snap het even niet. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, wij Nederlanders gaan dan naar Qatar of Rusland om ons ego er weer bovenop te helpen.
Is een cursus assertiviteit & zelfvertrouwen niet een betere oplossing?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorkomen dat anderen weet hebben van hun hachelijke situatie...
Oh ik probeerde grappig te zijn en Advocaat/Ten Cate hierin te noemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap het even niet. Wat bedoel je?
Dat zit in de kleinste kinderschoenen vrees ik...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is een cursus assertiviteit & zelfvertrouwen niet een betere oplossing?
Ik vind Johan een tenenkrommend voorbeeld van de onbeschaafde en conservatieve voetbalwereld op dit momentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Drassss het volgende:
Geweldige tv dit
Ach die man heeft zijn verhaaltje gedaan, en Derksen heeft makkelijk kunnen scoren. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind Johan een tenenkrommend voorbeeld van de onbeschaafde en conservatieve voetbalwereld op dit moment
Nee niet iedereen, ik niet want mijn tenen zijn nog steeds kromquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach die man heeft zijn verhaaltje gedaan, en Derksen heeft makkelijk kunnen scoren. Iedereen blij.
Genee doet zijn best ze te "ontkrommen"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee niet iedereen, ik niet want mijn tenen zijn nog steeds krom
Hoeveel geld gaat er in gokken om?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef Omnifacer het volgende:
Wat heeft bwin er nou weer mee te maken?
Het is trouwens geen theorie Johan, het is empirie
nee bij zijn spin doctor hij heeft wel een goede (Zal die van Mark Rutte wel zijn....?)quote:
Ik schat (wel empirisch) dat je uit je nek lult.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Einking het volgende:
[..]
Hoeveel geld gaat er in gokken om?
Zij en andere duidelijk goed verdienende "bookies" kunnen de statistieken maken...
Ik vind dat er wel degelijk business van te maken is.
De vele mogelijkheden die je hebt om specifieke weddenschappen aan te gaan wordt niet van alleen gebakken lucht gemaakt.
Ik schat (niet empirisch helaas) dat de helft van de inkomsten door statistieken beinvloed worden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
Die zanger die kijkt of ie altijd in z'n broek poept
Dat kan helemaal niet obv 1 meting. :pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik schat (wel empirisch) dat je uit je nek lult.
Dat wil ik je ook niet vertellen. Ik kan me voorstellen dat de voetbalpurist niet voor dit concept vatbaar isquote:Je hoeft mij niet uit te leggen hoe odds tot stand komen. Die zijn inderdaad grotendeels gebaseerd op stats, maar ook op andere dingen en zeker niet op stats van 20 jaar terug.
Ik zou graag op je reageren maar ik snap werkelijk niet welk punt je hier wil maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:03 schreef Einking het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet obv 1 meting. :p
[..]
Dat wil ik je ook niet vertellen. Ik kan me voorstellen dat de voetbalpurist niet voor dit concept vatbaar is
Ik vind dat de stats in het huidige voetbal wel degelijk een merkbare rol hebben.
Wat die boy liet zien was gewoon voer voor de massa.
Moest?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Was het leuk? Zo eventjes terugkijken. Ik moest This Is it kijken.
Heb je toch op DVD als echte fan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Was het leuk? Zo eventjes terugkijken. Ik moest This Is it kijken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Bestolene het volgende:
weet iemand hoe dat laatste nummer heet van Danny Vera?
Ik vind dat stokpaardje dat voetbal zo fundamenteel anders zou zijn dan alle andere sporten, bedrijfstakken, enz ook wat zwak eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:41 schreef Terreros85 het volgende:
Beetje jammer aan Johan. Met wetenschap en psychologie in de sport heeft hij helemaal nix. En dat laat hij altijd iets te duidelijk merken.
In andere sporten is aangetoond dat er veel te verbeteren is op deze vlakken.
Die gozer is een bounty, die zal er nooit iets ter plekke van zeggen. Ongelofelijk dat je die denigrerende opmerkingen als neger zijnde laat zonder er op te reageren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ach ja, Johan had na twee woorden z'n mening al klaar. Hij was blij dat hij eindelijk weer ouderwets los kon, vooral nu Hansie er even niet is.
John Williams zat er ook leuk tussen. Gijp maakte één of twee half-onhandige opmerkingen over negers/Afrikanen en Johan riep iets over een keeper met een kokosnoot. Je kon ziet dat John daar niet echt om kon lachen.
Derksen is keizer. Je moet ook kritisch kunnen zijn tegen mensen die met allerlei subsidies onzinnige dingen onderzoeken en daar vervolgens ook nog zelf een slaatje uit willen slaan en onze tijd er mee willen verdoen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef amsterdamn het volgende:
[..]
Die gozer is een bounty, die zal er nooit iets ter plekke van zeggen. Ongelofelijk dat je die denigrerende opmerkingen als neger zijnde laat zonder er op te reageren.
Derksen is sowieso een mongool. Iedereen had wel oor na die statistieken meneer behalve doe rare snor die in eerste instantie die man niet wilde horen.
clown
Ik vraag me bij dat soort dingen wel altijd af, of het de uitkomst is van een degelijk opgezet wetenschappelijk experiment, of een correlatie die voor het gemak maar even gebombardeerd wordt tot een causale relatie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:59 schreef MB23 het volgende:
Ik dacht overigens dat er laatst een onderzoek was (stond ook op VI, In de Kantlijn volgens mij), dat keepers met een rood shirt meer penalty's stopten dan keepers met een ander shirt. Dus ook groen, terwijl die onderzoeker zei dat groen juist beter was dan rood.
kan het ook verkeerd gelezen of onthouden hebben hoor![]()
Precies. Ik wil niet beweren dat Derksen het allemaal zo netjes zei, maar mensen doen nu net alsof hij zich uit reflex tegen alle innovatie in het voetbal keerde. Daar gaat het helemaal niet om, dat ze die onderzoeken doen is prima. Dat valt moeilijk te ontkennen, ook mensen als Wenger maken er gebruik van (hoewel dat de laatste tijd geen prijzen heeft opgeleverd).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort dingen wel altijd af, of het de uitkomst is van een degelijk opgezet wetenschappelijk experiment, of een correlatie die voor het gemak maar even gebombardeerd wordt tot een causale relatie.
Ik zie bij voetbalstatistieken regelmatig de laatste categorie voorbijkomen. En wat dat betreft ben ik het eens met Derksen, daar kan je echt geen bal mee.
Wat een geweldige vent is het toch ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Mooi interview met René in het Volkskrant Magazine. O.a. over zijn vriendin en kinderen (ik wist niet eens dat hij die had overigens).
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.html
Leuk stuk, mooi leventje heeft die man!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Mooi interview met René in het Volkskrant Magazine. O.a. over zijn vriendin en kinderen (ik wist niet eens dat hij die had overigens).
Leuk interviewquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Als je de Volkskrant Magazine gekocht heb, scan hem dan ff in en post m dan hierquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geniaal.Zou ook graag het hele interview lezen.
Heb nog met hem samen een selectie-wedstrijd gespeeld voor FC Den Bosch. Hij werd wel aangenomen.quote:
Je bent te langzaamquote:
mjah, linkermiddenvelder (aanvallend ingesteld)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |