Moest?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Was het leuk? Zo eventjes terugkijken. Ik moest This Is it kijken.
Heb je toch op DVD als echte fan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Was het leuk? Zo eventjes terugkijken. Ik moest This Is it kijken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Bestolene het volgende:
weet iemand hoe dat laatste nummer heet van Danny Vera?
Ik vind dat stokpaardje dat voetbal zo fundamenteel anders zou zijn dan alle andere sporten, bedrijfstakken, enz ook wat zwak eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:41 schreef Terreros85 het volgende:
Beetje jammer aan Johan. Met wetenschap en psychologie in de sport heeft hij helemaal nix. En dat laat hij altijd iets te duidelijk merken.
In andere sporten is aangetoond dat er veel te verbeteren is op deze vlakken.
Die gozer is een bounty, die zal er nooit iets ter plekke van zeggen. Ongelofelijk dat je die denigrerende opmerkingen als neger zijnde laat zonder er op te reageren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ach ja, Johan had na twee woorden z'n mening al klaar. Hij was blij dat hij eindelijk weer ouderwets los kon, vooral nu Hansie er even niet is.
John Williams zat er ook leuk tussen. Gijp maakte één of twee half-onhandige opmerkingen over negers/Afrikanen en Johan riep iets over een keeper met een kokosnoot. Je kon ziet dat John daar niet echt om kon lachen.
Derksen is keizer. Je moet ook kritisch kunnen zijn tegen mensen die met allerlei subsidies onzinnige dingen onderzoeken en daar vervolgens ook nog zelf een slaatje uit willen slaan en onze tijd er mee willen verdoen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:24 schreef amsterdamn het volgende:
[..]
Die gozer is een bounty, die zal er nooit iets ter plekke van zeggen. Ongelofelijk dat je die denigrerende opmerkingen als neger zijnde laat zonder er op te reageren.
Derksen is sowieso een mongool. Iedereen had wel oor na die statistieken meneer behalve doe rare snor die in eerste instantie die man niet wilde horen.
clown
Ik vraag me bij dat soort dingen wel altijd af, of het de uitkomst is van een degelijk opgezet wetenschappelijk experiment, of een correlatie die voor het gemak maar even gebombardeerd wordt tot een causale relatie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:59 schreef MB23 het volgende:
Ik dacht overigens dat er laatst een onderzoek was (stond ook op VI, In de Kantlijn volgens mij), dat keepers met een rood shirt meer penalty's stopten dan keepers met een ander shirt. Dus ook groen, terwijl die onderzoeker zei dat groen juist beter was dan rood.
kan het ook verkeerd gelezen of onthouden hebben hoor![]()
Precies. Ik wil niet beweren dat Derksen het allemaal zo netjes zei, maar mensen doen nu net alsof hij zich uit reflex tegen alle innovatie in het voetbal keerde. Daar gaat het helemaal niet om, dat ze die onderzoeken doen is prima. Dat valt moeilijk te ontkennen, ook mensen als Wenger maken er gebruik van (hoewel dat de laatste tijd geen prijzen heeft opgeleverd).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort dingen wel altijd af, of het de uitkomst is van een degelijk opgezet wetenschappelijk experiment, of een correlatie die voor het gemak maar even gebombardeerd wordt tot een causale relatie.
Ik zie bij voetbalstatistieken regelmatig de laatste categorie voorbijkomen. En wat dat betreft ben ik het eens met Derksen, daar kan je echt geen bal mee.
Wat een geweldige vent is het toch ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Mooi interview met René in het Volkskrant Magazine. O.a. over zijn vriendin en kinderen (ik wist niet eens dat hij die had overigens).
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.html
Leuk stuk, mooi leventje heeft die man!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Mooi interview met René in het Volkskrant Magazine. O.a. over zijn vriendin en kinderen (ik wist niet eens dat hij die had overigens).
Leuk interviewquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Geniaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Veerboot het volgende:
Als je de Volkskrant Magazine gekocht heb, scan hem dan ff in en post m dan hierquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geniaal.Zou ook graag het hele interview lezen.
Heb nog met hem samen een selectie-wedstrijd gespeeld voor FC Den Bosch. Hij werd wel aangenomen.quote:
Je bent te langzaamquote:
mjah, linkermiddenvelder (aanvallend ingesteld)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |