Ze lacht ook om Johans grapjes. Een meisje met gevoel voor humor dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Ibanez16 het volgende:
Haha.. Genee is in vorm met die tussenzinnetjes.
Leuk meisje achter Johan idd.
Ik vind z'n eeuwige riedeltje over ervaring in het voetbal m.b.t. bestuursfuncties ook niet erg sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja johan weet het allemaal wel weer beter
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks vanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Als die mevrouw verstandig is maakt ze gebruikt van Johan en z'n kennis na 44 seizoenen in het betaalde voetbal.
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks van
hehe ok, dat neem ik dan maar van jou aan als johan-watcherquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
Iemand die jaren in Frankrijk heeft gewoond praat ook nog gewoon met een zwaar Nederlands accent hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
ik denk dat GGMM dat ook bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.
Jammer dat Gijp nu zo doet, Preudhomme is echt een persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |