Ze lacht ook om Johans grapjes. Een meisje met gevoel voor humor dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Ibanez16 het volgende:
Haha.. Genee is in vorm met die tussenzinnetjes.
Leuk meisje achter Johan idd.
Ik vind z'n eeuwige riedeltje over ervaring in het voetbal m.b.t. bestuursfuncties ook niet erg sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja johan weet het allemaal wel weer beter
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks vanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Als die mevrouw verstandig is maakt ze gebruikt van Johan en z'n kennis na 44 seizoenen in het betaalde voetbal.
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heeft Derksen ooit niet een bestuursfunctie gehad bij veendam ofzo? Hij bakte er toen niks van
hehe ok, dat neem ik dan maar van jou aan als johan-watcherquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uh nee, hij zag daar al bij voorhand van af, omdat ze hem voor een karretje wilden spannen en jaren mismanagement in de schoenen wilden schuiven.
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
Iemand die jaren in Frankrijk heeft gewoond praat ook nog gewoon met een zwaar Nederlands accent hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat hij na zo'n lange tijd Nederland nog steeds op deze wijze praat.
ik denk dat GGMM dat ook bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.
Jammer dat Gijp nu zo doet, Preudhomme is echt een persoonlijkheid.
Het was een grapje.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, het is een Waal die lange tijd in Wallonie heeft gewerkt.
Jammer dat Gijp nu zo doet, Preudhomme is echt een persoonlijkheid.
quote:WE HEBBEN DIVERSE ARRANGEMENTEN VOOR U SAMENGESTELD:
VI ORANJE PRETORIA
• Bijwonen van beide uitzendingen van VI Oranje
• Zuid-Afrikaans BBQ-buffet en de gehele avond onbeperkt bier, wijn en frisdrank, inclusief Hollands borrelgarnituur
• Kosten: vanaf 195,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE DURBAN
• Zuid-Afrikaans BBQ-buffet en de gehele avond onbeperkt bier, wijn en frisdrank, inclusief Hollands borrelgarnituur
• Overnachting in een Superior kamer met landzicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 259,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE KAAPSTAD
• Overnachting in een Superior kamer met zeezicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 279,00 euro per persoon
klik hier
VI ORANJE JOHANNESBURG
• Overnachting in een Executive kamer met zeezicht
• Uitgebreid ontbijt
• Kosten: vanaf 305,00 euro per persoon
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
En eindelijk is de consensus onder voetbalanalytici dat Kuyt niet in de basis hoort. Ik roep het al jaren.
Ja, ik wist niet dat ik zulke invloed had. Blijkbaar worden mijn posts en opvattingen in het voetbaltopic door velen ter harte genomen. Ben ik best een beetje trots op.quote:
In dit geval fungeer je als een soort klankbord voor me. Eindelijk iemand die me begrijpt, ik roep het al zeker sinds 2006.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat ik zulke invloed had. Blijkbaar worden mijn posts en opvattingen in het voetbaltopic door velen ter harte genomen. Ben ik best een beetje trots op.
er moet natuurlijk wel geld verdient wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je zag de hele tijd een banner voorbij gaan tijdens het programma. Nou, dat is nogal commercieel bedoeld..![]()
[..]
http://www.kurhaus.nl/vioranje
Jij zou tog trouwens naar Mozambiek gaan of niet?quote:
Lijkt me mooi jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij zou tog trouwens naar Mozambiek gaan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |