Hyves/FB?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze lacht ook om Johans grapjes. Een meisje met gevoel voor humor dus.
Nee, Mart Nooij werd onverwachts ontslagen hč.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is dat niet gelukt dan? Je zou tog in mei gaan?
Ok, zoiets vermoedde ik al, alhoewel je naar de voetbalschool van Mart zou gaan en die is tog niet weg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, Mart Nooij werd onverwachts ontslagen hč.
Ja ik vond het ook lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef Veerboot het volgende:
Ondanks geen Hansie Hansie toch een alleraardigste aflevering
Stikte in men koffie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 04:05 schreef DrDentz het volgende:
Telkens als ik nu een tabel zie met bv. VS - Japan - EU denk ik "de eu"
quote:Jan Smit en John de Mol in VI Oranje
Volkszanger Jan Smit is op donderdag 10 juni de eerste gast in VI Oranje, de show die door RTL 7 tijdens het WK twee keer per dag wordt uitgezonden. De Volendammer schuift op de vooravond van het WK aan in het Kurhaus te Scheveningen, waar een dag later Jozias van Aartsen, burgemeester van Den Haag, te gast is. Intussen is er nog een aantal gasten bekend: rapper Ali B bezoekt op 17 juni VI Oranje en op 18 juni is dat mediamagnaat John de Mol. Auteur Herman Koch is op 22 juni aanwezig. Voor het programma zijn inmiddels ook al enkele artiesten geboekt, onder anderen Alain Clark, DI-RECT en Jan Smit treden tijdens het WK op in het Kurhaus.
Bron: Voetbal International
wat een onzin nuquote:
Ja, so is Hans van Willigenburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |