De opmerking sloeg ook niet op de kleur, maar meer op het gedrag...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders.
Hans van Willigenburg: gaat er in de winter weer af --> nepbruin
John Williams: blijft in de winter zitten --> echt bruin
Hence geen nepneger
Ahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
De opmerking sloeg ook niet op de kleur, maar meer op het gedrag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorkomen dat anderen weet hebben van hun hachelijke situatie...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Amai, waarom doen die Japanners dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wij Nederlanders gaan dan naar Qatar of Rusland om ons ego er weer bovenop te helpen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Omnifacer het volgende:
Amai, waarom doen die Japanners dat dan?
Ik snap het even niet. Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, wij Nederlanders gaan dan naar Qatar of Rusland om ons ego er weer bovenop te helpen.
Is een cursus assertiviteit & zelfvertrouwen niet een betere oplossing?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorkomen dat anderen weet hebben van hun hachelijke situatie...
Oh ik probeerde grappig te zijn en Advocaat/Ten Cate hierin te noemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap het even niet. Wat bedoel je?
Dat zit in de kleinste kinderschoenen vrees ik...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is een cursus assertiviteit & zelfvertrouwen niet een betere oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |