Ik vind Johan een tenenkrommend voorbeeld van de onbeschaafde en conservatieve voetbalwereld op dit momentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Drassss het volgende:
Geweldige tv dit
Ach die man heeft zijn verhaaltje gedaan, en Derksen heeft makkelijk kunnen scoren. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind Johan een tenenkrommend voorbeeld van de onbeschaafde en conservatieve voetbalwereld op dit moment
Nee niet iedereen, ik niet want mijn tenen zijn nog steeds kromquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach die man heeft zijn verhaaltje gedaan, en Derksen heeft makkelijk kunnen scoren. Iedereen blij.
Genee doet zijn best ze te "ontkrommen"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee niet iedereen, ik niet want mijn tenen zijn nog steeds krom
Hoeveel geld gaat er in gokken om?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef Omnifacer het volgende:
Wat heeft bwin er nou weer mee te maken?
Het is trouwens geen theorie Johan, het is empirie
nee bij zijn spin doctor hij heeft wel een goede (Zal die van Mark Rutte wel zijn....?)quote:
Ik schat (wel empirisch) dat je uit je nek lult.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Einking het volgende:
[..]
Hoeveel geld gaat er in gokken om?
Zij en andere duidelijk goed verdienende "bookies" kunnen de statistieken maken...
Ik vind dat er wel degelijk business van te maken is.
De vele mogelijkheden die je hebt om specifieke weddenschappen aan te gaan wordt niet van alleen gebakken lucht gemaakt.
Ik schat (niet empirisch helaas) dat de helft van de inkomsten door statistieken beinvloed worden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
Die zanger die kijkt of ie altijd in z'n broek poept
Dat kan helemaal niet obv 1 meting. :pquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik schat (wel empirisch) dat je uit je nek lult.
Dat wil ik je ook niet vertellen. Ik kan me voorstellen dat de voetbalpurist niet voor dit concept vatbaar isquote:Je hoeft mij niet uit te leggen hoe odds tot stand komen. Die zijn inderdaad grotendeels gebaseerd op stats, maar ook op andere dingen en zeker niet op stats van 20 jaar terug.
Ik zou graag op je reageren maar ik snap werkelijk niet welk punt je hier wil maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:03 schreef Einking het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet obv 1 meting. :p
[..]
Dat wil ik je ook niet vertellen. Ik kan me voorstellen dat de voetbalpurist niet voor dit concept vatbaar is
Ik vind dat de stats in het huidige voetbal wel degelijk een merkbare rol hebben.
Wat die boy liet zien was gewoon voer voor de massa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |