Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist het niet...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
Euro Disney heet trouwens al een jaar of 10 Disneyland Parijs.
Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist niet dat er 2 parken waren... Tis wel duur geloof ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef STING het volgende:
3 dagen is prima om beide parken gezien te hebben

Ik had het over je 'energiedranks zijn sowieso slecht' opmerking daab.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij hoeft het ook niet te snappen babs, volgens mij snappen anderen het wel!
Dat is leuk en aardig, als er energiedrinks met noten of snickers warenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Suikers zijn "slechts" kortwerkende energiegevers. Voor langere energie heb je dingen als noten nodig.
Daarom is een Snickers of een mueslireep ofzo een veel betere energieproducer.

Geeft niets hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist het niet...
[..]
Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist niet dat er 2 parken waren... Tis wel duur geloof ik.

Ik was het na 1 middag in 1 park wel zatquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef STING het volgende:
3 dagen is prima om beide parken gezien te hebben

EN als je er al een keer geweest bent met 2 ook wel hoor. Dat nieuwe park is niet zo enorm groot. EN dan heb je de andere dag en een stuk van dag 1 nog om de nieuwe dingen in het hoofdpark te doen en wat oude favorieten te herhalen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets hoor.En wat STING, met dag of 3 ben je er wel doorheen.

Leve de Rebellen!quote:

Ja, maar ik hou van pretparken enzo.quote:
2 dagen leek mij eigenlijk ook wel genoeg ja. Ik heb geen kleine kinderen bij me die me ophouden ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN als je er al een keer geweest bent met 2 ook wel hoor. Dat nieuwe park is niet zo enorm groot. EN dan heb je de andere dag en een stuk van dag 1 nog om de nieuwe dingen in het hoofdpark te doen en wat oude favorieten te herhalen.

Moge God genadig zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
Op DIT moment vindt er een gesprek plaats over/met mijn oma. En alle kids. Benieuwd wat ze er gaan zeggen, maar goed nieuws komt er niet meer...

Ja ok, kan ook. Is ook met net waar je van houdt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was het na 1 middag in 1 park wel zat

Je hebt dus het Disney park, maar daarnaast ook een Movies parkquote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist het niet...
[..]
Ik ben er alleen een jaar na opening geweest . Daarna nooit meer. Ik wist niet dat er 2 parken waren... Tis wel duur geloof ik.

Ik was er in begin december, alles in kerst stijlquote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok, kan ook. Is ook met net waar je van houdt.Oh, en met hoeveel en wie je bent.

Ja dat heb ik ook een x gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er in begin december, alles in kerst stijl

Ik was er oudjaar 2007, ook alles in kerststijl.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er in begin december, alles in kerst stijl

Ik ook, maar dan weer niet in combinatie met drukte en warmte. Die fastpassen zijn heerlijk, maar als je dan bij sommige attracties tot 21:00 uur moet wachten(vanaf 16:00 uur) tot je een keer mag, laat dan maar zittenquote:

Ja, dat klopt wel ja. Die gedroeg zich tenminste normaalquote:Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Hopsa.
O en Rip, dat het inmiddels zeurende wijven geworden zijn stond in de nu.nl recensies idd ook jaDaar vonden ze Miranda uiteindelijk de vrolijke noot

De 'wie' was in mijn geval niet zo tof. Wat een kutvakantiequote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
Ja ok, kan ook. Is ook met net waar je van houdt.Oh, en met hoeveel en wie je bent.

Ik hou daar ook van, maar wel gewoon voor een dagje. Van van die themahotels bij die parken en zo word ik niet heel blij.quote:

quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
Op DIT moment vindt er een gesprek plaats over/met mijn oma. En alle kids. Benieuwd wat ze er gaan zeggen, maar goed nieuws komt er niet meer...

Studiopark (movie) viel mij erg tegen. De Aerosmith achtbaan is goed, Nemo vond ik erg leuk en die Tower of Terror is heel gaaf.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan weer niet in combinatie met drukte en warmte. Die fastpassen zijn heerlijk, maar als je dan bij sommige attracties tot 21:00 uur moet wachten(vanaf 16:00 uur) tot je een keer mag, laat dan maar zittenMaar goed, misschien is dat Movie Park erbij wel leuk.

Hm, klinkt indd. wel heel vervelend ja. Ook dan is het begrijpelijk dat je het na een middagje gezien kan hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De 'wie' was in mijn geval niet zo tof. Wat een kutvakantieHeb dit weekend aan mijn moeder gevraagd of ze graag nooit meer over hem wil beginnen (mijn ex dus, de laatste), want ik krijg zo'n verstikkend gevoel als ze het over hem hebben..

Ik was er in 2006 geloof ik. Eerste twee dagen heeriljk rustig, maar de derde dag hadden de Fransozen ook vrij, wat een drukte er toenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was er oudjaar 2007, ook alles in kerststijl.Wel allejezus druk natuurlijk.
Maar wel leuk keer zo meegemaakt te hebben.

Kan inderdaad meespelen jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef vencodark het volgende:
Hm, klinkt indd. wel heel vervelend ja. Ook dan is het begrijpelijk dat je het na een middagje gezien kan hebben.

Als het rustig is, is het gewoon heel relaxed. Wij waren er de 30 tot de 2e jan geloof ik. Dus ontzettend druk. Zeker met oudjaarsavond. Je kon amper ergens heen of je liep al vast ergens.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er in 2006 geloof ik. Eerste twee dagen heeriljk rustig, maar de derde dag hadden de Fransozen ook vrij, wat een drukte er toen

Idem.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben er nooit geweest en ik heb ook niet echt de behoefte!

Ik zat toen bij Disneyworld niet in het park zelf maar bij een Best Western inde buurt. Zijn we ook nog een dag naar Universal Studio's gegaan (wat ik een mooier gaver park vond dan disneyworld)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou daar ook van, maar wel gewoon voor een dagje. Van van die themahotels bij die parken en zo word ik niet heel blij.

Je ziet er wel altijd veel stelletjes lopen. Niet dat dat veel zegt maar het heeft daar gewoon een bepaalde sfeer ofzo. Je moet er ook beetje aan overgeven denk ik.quote:

Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het rustig is, is het gewoon heel relaxed. Wij waren er de 30 tot de 2e jan geloof ik. Dus ontzettend druk. Zeker met oudjaarsavond. Je kon amper ergens heen of je liep al vast ergens.
Kan voor kinderen nooit leuk zijn denk ik dan.

x2!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.

In Michoacan, een extreem jonge vulkaan (1943) die een boer opeens omhoog zag komen op zijn land. Het nabijgelegen dorp kon nog geevacueerd worden maar is overspoeld met lava. Een eerie gezicht om de kerktoren te zien uitsteken boven de lava.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wacht, daar moet je me iets meer over vertellen. Waar is die Paricutin en wat was er mis met je klotepaard?

Dank je.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de eerste is me bekend idd. Goed bedacht

Niet alleen voor kinderen nee, dat zei ik dan ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.

Ik ben er geweest toen die Tower er nog niet stond )al heb ik die in Orlando al gezien) en Nemo was er geloof ik ook nog niet. Wel Armageddon, en die Aerosmith achtbaan jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Studiopark (movie) viel mij erg tegen. De Aerosmith achtbaan is goed, Nemo vond ik erg leuk en die Tower of Terror is heel gaaf.
Maar voor de rest valt er weinig te bespeuren (wat mij betreft).

x2quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik durf nooit in attracties. Dus pretparken is niets voor mij

Tower stond er net toen wij er waren. Het was ook niet zo druk dus we hadden mazzel. Echt heel tof ding. We wilden later nog wel een keer maar toen was het steeds ontzettend druk. En we hadden dat Fast Pass idee nog niet zo door.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen die Tower er nog niet stond )al heb ik die in Orlando al gezien) en Nemo was er geloof ik ook nog niet. Wel Armageddon, en die Aerosmith achtbaan jaMaar voor de rest was het park nog maar heel klein.
O wacht, er was een film en die was wel leuk! Dat er zon zwaard uiteindelijk door dat scherm klapt

Durf kun je jezelf aanlerenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:

Te vaak final destination gekeken?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:

Oh, dat wil ik ooit ook nog wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Rond halloween is trouwens ook wel leuk. Dan is Frontierland omgedoopt tot Halloweenland (daar staat nl ook het spookhuis). Is alles spooky aangekleed, compleet met personeel (dus niet alleen dat van het spookhuis).
Zelfs de stoomboot was gemummificeerd

Dat is wel beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Pretparken neem ik een dag voor vrij, buiten de schoolvakanties

Echt niet durven, of niet tegenkunnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:

En dat moet je heel snel doen volgens mij ook nog. 20 juni uiterlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet vergeten die kortingskaarten van de AH om te wisselen voor Efteling-kaartjes.

Ik kan niet tegen dingen die ronddraaien. De rest is gewoon echt niet durven.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet durven, of niet tegenkunnen?
En Disney en Efteling heeft toch genoeg kijk-attracties ipv "daredevil"-dingen?

Dan heb ik nog drie weken.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat moet je heel snel doen volgens mij ook nog. 20 juni uiterlijk.

De Carnaval!!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Efteling, dat is dan het enige park dat ik nog wel tof vind. Maar ik ga nogsteeds niet in dingen die of hoog zijn, of snel gaan of draaien. Dus er blijft niet veel over.

Je kunt ook op de sites van die parken zien of ze drukte verwachten of niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Pretparken neem ik een dag voor vrij, buiten de schoolvakanties

Gewoon in de Vogelrok gaan, daar zie je niks van.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Efteling, dat is dan het enige park dat ik nog wel tof vind. Maar ik ga nogsteeds niet in dingen die of hoog zijn, of snel gaan of draaien. Dus er blijft niet veel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

13 jaar?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
Efteling! Al zeker 13 jaar niet meer geweest. Ff iemand zien te charteren om er heen te gaan.

quote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon in de Vogelrok gaan, daar zie je niks van.![]()
En de Vliegende Hollander is ook een heel rustig bootje.
Die vliegende hollander was echt teleurstellend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had m'n zonnebril net opgezet voor de foto en toen was de rit alweer voorbij.
You sunk my battleship! :o

wat is fastpass? Gewoon een duurder kaartje waardoor je minder lang hoeft te wachten?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook, maar dan weer niet in combinatie met drukte en warmte. Die fastpassen zijn heerlijk, maar als je dan bij sommige attracties tot 21:00 uur moet wachten(vanaf 16:00 uur) tot je een keer mag, laat dan maar zittenMaar goed, misschien is dat Movie Park erbij wel leuk.

Was de ingang toen al bij het Huis van de Vijf Zintuigen of nog naast Carnaval Festival?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
Efteling! Al zeker 13 jaar niet meer geweest. Ff iemand zien te charteren om er heen te gaan.

Ik was 3 weken geleden in de efteling maar toen was de droomvlucht gesloten door een technische storing.quote:

Ik vond hem wel heftig (maar ik ben niks gewend)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Die vliegende hollander was echt teleurstellend.
Ik had m'n zonnebril net opgezet voor de foto en toen was de rit alweer voorbij.

The End of an Era!quote:

True, maar op gewone werkdagen in het voor of najaar is het nooit druk. Gewoon lekker doorstievelenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt ook op de sites van die parken zien of ze drukte verwachten of niet.

Dat herinner ik me echt niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was de ingang toen al bij het Huis van de Vijf Zintuigen of nog naast Carnaval Festival?
I know!quote:

Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).quote:

Nah, ben eens in Six Flags NL geweest toen het ook totaal niet druk was maar dan vind ik er toch minder sfeer hangen ofzo. Beetje dooie boel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar op gewone werkdagen in het voor of najaar is het nooit druk. Gewoon lekker doorstievelen
Op één dag 30+ keer in Superman The Ride enzo

Daarom doe dat!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Ripley het volgende:
oh wauw! Een 5 sterren hotel aan zee in Jordanie is nog beter betaalbaar en dan kan ik wadi rum en petra bekijken en dat wil ik zo graag

Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt niet.
[..]
I know!

Mja...kweet niet. Ik was 12 de laatste keer en durfde toen nog niet in de Python.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).

Regels zijn regels!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
Voeg de OP dan even toe, Re
Ik zie het issue niet zo overigens, maar goed, als regelneuken kennelijk moet...

Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?
[ afbeelding ]

Daar ga ik zondag weer heen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?
[ afbeelding ]

Ik ben nu een keer of 8 in de Efteling geweest, denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).

Sfeer smeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ben eens in Six Flags NL geweest toen het ook totaal niet druk was maar dan vind ik er toch minder sfeer hangen ofzo. Beetje dooie boel.

Dan was het nog de oude ingang.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Ik herinner me vaag wat vlaggetjes en hele saai voorkant ofzo.

De sfeer en aankleding is er gewoon heel leuk, heb het niet zo op thrill-rides zoals in Walibi World.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja...kweet niet. Ik was 12 de laatste keer en durfde toen nog niet in de Python.![]()
Maar het lijkt me gewoon echt weer leuk om te gaan.

Ik heb het dan ook niet over een mooi verpakte achtbaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sfeer smeerIk ga voor de thrillrides, en een losse achtbaan geeft mij eenzelfde kick als een achtbaan die mooi verpakt is.

Wat die kale zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De sfeer en aankleding is er gewoon heel leuk, heb het niet zo op thrill-rides zoals in Walibi World.

Gaan we nu het over een OP gaat wel ineens regelneuken?quote:

duiken en snorkelen in d erode zee is erg mooi ja, ras mohammed in egypte is ook heel mooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom doe dat!
Ik dacht dat je daar al geweest was?
Veeeeeul beter dan Dubai. En duiken/snorkelen/zwemmen in de Rode Zee moet magisch zijn!

Je gaat naar de attractie, haalt daar bij een apparaat een zgn. fast pass. Op die pas staat een tijd, waarop je terug moet komen. Dan hoef je niet in de rij, neem de speciale 'fastpass' ingang en loop je zo door naar de attractie. Let wel; maar een aantal attracties hebben dit.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
wat is fastpass? Gewoon een duurder kaartje waardoor je minder lang hoeft te wachten?.

quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Re, als je nou wacht tot D_K de OP plaatst, en anders Singles op slot gooit, verkijk je je een beetje. D_K zou het fantastisch vinden om dat voor elkaar te krijgen

Wat vind je van Duinrel?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de efteling echt heel tof.. Mooiste park wat er is. Maar goed, ik hou ook van zwemparadijs en dierentuin en kermis.
.

Hoewel best wel veel dit nu hebben, viel me toen op.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gaat naar de attractie, haalt daar bij een apparaat een zgn. fast pass. Op die pas staat een tijd, waarop je terug moet komen. Dan hoef je niet in de rij, neem de speciale 'fastpass' ingang en loop je zo door naar de attractie. Let wel; maar een aantal attracties hebben dit.

Als je zo dom uit je nek begint te lullen over de Efteling, vraag ik me af of je er überhaupt wel eens geweest bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sfeer smeerIk ga voor de thrillrides, en een losse achtbaan geeft mij eenzelfde kick als een achtbaan die mooi verpakt is.

Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Ripley het volgende:
Efteling vind ik erg leuk uit jeugdsentiment

Nederlanders worden steeds heldhaftiger!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ging naar duinrell met een vriendin een maand geleden. Was geen succes.Ik durf niet in achtbanen en toen we gingen zwemmen bleek dat zij niet van glijbanen af durfde.
Toen zijn we maar in Den-Haag gaan winkelen.

De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2007. In 2006 een keer in de zomer. Qua thrillrides was er toen de bobsleebaan, een simpele houten achtbaan, een donkere achtbaan en een achtbaan met twee loopings en een dubbele kurketrekker. Sorry, maar dat vind ik niet veel, 4 heftige (de houten achtbaan vind ik niet tellen als heftig) thrillrides, voor zo'n groot park.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je zo dom uit je nek begint te lullen over de Efteling, vraag ik me af of je er überhaupt wel eens geweest bent.

HIER MOET GEERT IETS AAN DOEN!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlanders worden steeds heldhaftiger!

Als je daadwerkelijk van zwemparadijzen houdt (en niet sarcastisch wasquote:

Ik durf eigenlijk overal wel in. Al houd ik niet van schuddingen die alleen maar ronddraaien enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlanders worden steeds heldhaftiger!

Duinrell zie ik ook alleen maar als de weg naar het Tikibad. Das meer een veredelde speeltuin. Maar de grote hoeveelheid glijbanen doen het echt voor mij. Heeft dat zwembad in Eindhoven er daar ook veel van dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
Duinrell is trouwens sowieso een afrader, zelfs als je wel in dingen durft is er eigenlijk niets. Het zwembad heeft wel toffe glijbanen maar dan is de Tongelree ofzo bij Eindhoven in de buurt toffer.

Ik vond het tikibad nogal tegenvallen de laatste keer, maar dat was volgens mij vooral door de hooggespannen verwachtingen. Vroeger leek het enorm dat bad, maar toen was ik zelf natuurlijk ook gewoon een ukkiequote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk van zwemparadijzen houdt (en niet sarcastisch was), dan is Tikibad zeker een aanrader

Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef vencodark het volgende:
Hm, van glijbanen in zwembaden hou ik dan weer niet zo. Vind tunnels niet zo geweldig.

Kan ook. Ik doe het wel graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.

Even gekeken op de site. Ziet er idd wel gaaf uit, maar is dat op de plek van de Pelikaan. Zou ik wel erg jammer vinden, want het is in principe gewoon een kortere versie van de Flits...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:46 schreef FBreijer het volgende:
IDuinrell.
Die nieuwe 'glijbaan' is echt vet.

De tongelreep, ben er lang niet geweest, maar het was altijd heel erg tof. Ook veel glijbanen, maar tenminste ook nog ruimte om fatsoenlijk te zwemmen en dat kan bij tiki niet echt. En ze hebben ook een buitenbad.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duinrell zie ik ook alleen maar als de weg naar het Tikibad. Das meer een veredelde speeltuin. Maar de grote hoeveelheid glijbanen doen het echt voor mij. Heeft dat zwembad in Eindhoven er daar ook veel van dan?

Harde doppen in een bikiniquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tongelreep, ben er lang niet geweest, maar het was altijd heel erg tof. Ook veel glijbanen, maar tenminste ook nog ruimte om fatsoenlijk te zwemmen en dat kan bij tiki niet echt. En ze hebben ook een buitenbad.

De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2007. In 2006 een keer in de zomer. Qua thrillrides was er toen de bobsleebaan, een simpele houten achtbaan, een donkere achtbaan en een achtbaan met twee loopings en een dubbele kurketrekker. Sorry, maar dat vind ik niet veel, 4 heftige (de houten achtbaan vind ik niet tellen als heftig) thrillrides, voor zo'n groot park.

Dat mag. Ik ben 100% anders. Ik ben een ware waterrat en vind zwemmen, glijbanen en duikplanken helemaal geweldigquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.

Zwemmen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben 100% anders. Ik ben een ware waterrat en vind zwemmen, glijbanen en duikplanken helemaal geweldig

Het is een kortere, maar wel veel steilere versie van de Flits.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even gekeken op de site. Ziet er idd wel gaaf uit, maar is dat op de plek van de Pelikaan. Zou ik wel erg jammer vinden, want het is in principe gewoon een kortere versie van de Flits...

Indd ja. Ben er 3 keer geweest geloof ik en er was altijd wel wat stuk. Opvallend genoeg was een bep. attractie alledrie de keren stuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.
Overigens vind ik dat ook een crap park. Toen het nog Six Flags was ging ik er heel vaak heen en heb nog nooit gezien dat ALLE attracties het deden. Vaak defecten of erger nog, defecten terwijl er mensen in zitten.

Ehr... maar ik zei dat ik juist wel hou van Thrillrides, en dat ik daarom de Efteling niet zo tof vind... Waarop had ik dan totaal geen beeld van de Efteling (of waarom lulde ik dom uit mijn nek)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.
Overigens vind ik dat ook een crap park. Toen het nog Six Flags was ging ik er heel vaak heen en heb nog nooit gezien dat ALLE attracties het deden. Vaak defecten of erger nog, defecten terwijl er mensen in zitten.

Ik ga as. zaterdag voor het eerst golfsurfenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwemmen.Deze zomer ga ik windsurfen, dat lijkt me ook wel tof.

Mja, dat heeft wel wat ja. Maar de Pelikaan? Zit die er nog wel, of heeft die plaats moeten maken?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Het is een kortere, maar wel veel steilere versie van de Flits.
Hetgeen wat het natuurlijk zo leuk maakt is het feit dat je op een klep staat en je niet precies weet wanneer die onder je vandaan schiet.

De efteling vond ik wel wat hebben, maar de laatste keer dat ik geweest was dat was jaren geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]

Omdat je de Efteling afzeikt op de aankleding en het gebrek aan thrillrides. Dan is het gewoon je ding niet, dat maakt de Efteling geen rukpark.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... maar ik zei dat ik juist wel hou van Thrillrides, en dat ik daarom de Efteling niet zo tof vind... Waarop had ik dan totaal geen beeld van de Efteling (of waarom lulde ik dom uit mijn nek)![]()
![]()

Tof.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga as. zaterdag voor het eerst golfsurfen

En dat was ook precies wat ik zeiquote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je de Efteling afzeikt op de aankleding en het gebrek aan thrillrides. Dan is het gewoon je ding niet, dat maakt de Efteling geen rukpark.

Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was ook precies wat ik zei
Ik zei dat de Efteling niet mijn ding was doordat het geen thrillride park was. Dat klopt dan toch...
Maar goed, ik zal het wel net verkeerd gezegd hebben, waardoor ik nu de wrath of Kluts over mij heen krijg of zo...

Duinrell vond ik echt saai. Geen spannende atracties, maar dat was 10 jaar geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ging naar duinrell met een vriendin een maand geleden. Was geen succes.Ik durf niet in achtbanen en toen we gingen zwemmen bleek dat zij niet van glijbanen af durfde.
Toen zijn we maar in Den-Haag gaan winkelen.

quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik zal het wel net verkeerd gezegd hebben, waardoor ik nu de wrath of Kluts over mij heen krijg of zo...

Het is er niet beter op geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Duinrell vond ik echt saai. Geen spannende atracties, maar dat was 10 jaar geleden.

Heil Kluts!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.

Nou ja, je ging wel flink tekeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.

Die staat er ook nog gewoon.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat heeft wel wat ja. Maar de Pelikaan? Zit die er nog wel, of heeft die plaats moeten maken?

Doodverwensing!quote:

X100 van mijn kant ook nog eens.quote:

quote:
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.quote:

Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met puntenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.

Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.quote:

quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.

Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)

Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoereequote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.

Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truthquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.

Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.
Nu douchen!

Zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truth

Precies wat ik dachtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoeree

Ik hou de juiste deur wel alvast open.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)

Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!

Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?quote:

Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.
That's not good.

Doorzetten om een ban ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijd

Laten we met een handdruk beginnen.quote:

Elke keer dat er iemand ook maar een vage toespelling maakt richting een doodsverwensing begint hij te zeuren over doodsverwensing en topic report. En vervolgens hoor je er niks meer over. All talk, no ballsquote:

Nah dat valt me wel weer tegenquote:

Leven?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
vastw el hoor, D_K pusht wel door tot over het randje
je moet wat met je leven he

Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?

HW. Je weet dat dit tot hele rare conclusies gaat leiden, waarom?quote:

Dat is nieuws?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah dat valt me wel weer tegenGa jij nu burgerlijk & braaf worden

Omdat het kanquote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW. Je weet dat dit tot hele rare conclusies gaat leiden, waarom?

Oke.quote:

Amaretto. Maar ik drink tegenwoordig vaker wijn en whiskey.quote:

ja, volgens mij welquote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
Maar had ik nou gelijk over dat ik jou eerder over die argentijn heb gehoord?

I did. Maar toen ging ik muziek luisteren in de trein op mijn telefoon.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel. Volgende keer wel een volle GSM meenemen dan he? Zo wordt het nooooit iets met ons
.

Voor al die vieze oude mannetjes in Singles.quote:

Bejaarden gaan niet staan beuken en springen in de pitquote:

Eigelnijk nog in het minste voor mijquote:

De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor al die vieze oude mannetjes in Singles.

Sja, dat houdt die van mij wel een paar uurtjes vol hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
I did. Maar toen ging ik muziek luisteren in de trein op mijn telefoon.
En nee, dat is duidelijk. slechts 10 minuten van elkaar verwijderd, en nog..

Met name voor HW, die spaart kleine meisjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]

Ik ben niet oud!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]

Jij snapt het, wij weten tenminste een beetje wat we met je moeten doenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.

Nou goed, drink jij een wijntje, drink ik een biertjequote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Amaretto. Maar ik drink tegenwoordig vaker wijn en whiskey.

Dat maakt mij geen fuck uitquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte van je zin snapt hij echt niet, hoor.

Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.

Dat jouw normen en waarden niet met de mijne overeenkomen wisten we alquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te weten

I'm with stupid ^quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jouw normen en waarden niet met de mijne overeenkomen wisten we al.

Ik ben de hele week vrij, ik vermaak me deze week overal (al is het waarschijnlijk het meeste niet binnenquote:

Jaja, jij hebt een stoere IPhone, poser.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat houdt die van mij wel een paar uurtjes vol hoor.
Ja, so close, no matter how far.

Holy crapquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
Totale prijs: 1 062,60 ¤
...2 nachten Disney Paris voor 2 volwassenen..

Dan zijn 2 nachten in Parijs zelf toffer.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

Heb je de Royal Suite uitgekozen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekochtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt een stoere IPhone, poser.
Metallica.

Slash! Tof hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekocht.
IddVanavond Slash in Paradiso
.

quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

Welk hotel heb je gepakt? Dat kasteel?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

Don't get me started on Paris.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zijn 2 nachten in Parijs zelf toffer.

September was het he?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slash! Tof hoor.
Misschien dat we elkaar wel bij Lifehouse zien.

Ga jij naar Slashquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekocht.
IddVanavond Slash in Paradiso
.

Yeps, als goedmakertje dat ik niet naar Pinkpop ben gegaanquote:

Eh.. ja.quote:

This is the part where you have to say Bquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef JoeBravo het volgende:
zo, dat was een verhelderend gesprek, maar vrolijk word ik er niet van

Je hebt meerdere hotels he, popje.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeks in het DisneyHotel ofzoiets.

dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dachtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
This is the part where you have to say B

Ja, maar sommige mensen moeten ook nog werken.quote:

Wat dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dacht

Kut, ben ik m,n lollies vandaag vergeten mee te nemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te weten

Werken, schmerken! al had ik op dag 1 alweer 4 gemiste oproepenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen moeten ook nog werken.

Waarom? En wie zegt dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dacht

woon te ver weg (reiskosten), te hoog opgeleid voor het één, te weinig kennis voor 't ander en moet nog meer salaris inleveren dan ik dacht om überhaupt kans te maken.quote:

Moeten maar een keer ergens in een weekend een steakje gaan happen, das makkelijker.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken, schmerken! al had ik op dag 1 alweer 4 gemiste oproepen.

deels ervaring met sollicitaties van afgelopen half jaar en gesprek met detacheerder van vanochtend.quote:

ow, tis al een eeuwenoud Joods iets geloof ik, komt al uit films in de jaren 70 ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent de 3e al in een paar dagen die zoiets zegt.Sfeer, smeer, dit,dat.

true, Zaterdag ben ik er dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moeten maar een keer ergens in een weekend een steakje gaan happen, das makkelijker.

Ik begrijp dat het niet nieuw is, maar dergelijke uitspraken zie ik de laatste tijd wel veel in Singles.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, tis al een eeuwenoud Joods iets geloof ik, komt al uit films in de jaren 70 ofzo.

Ken de inhoud van het gesprek verder niet, maar laat je niet teveel aanpraten zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]

Wat voor soort werk zoek je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
deels ervaring met sollicitaties van afgelopen half jaar en gesprek met detacheerder van vanochtend.

een weekend HW. Dat hoeft dan niet persé DIT weekend te zijn.quote:

Dat heb ik ook nog gemist.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
zeg kluts, heb je ooit nog gehoord wat duim van je vond eigenlijk?

Nee! Nu je het zegt!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
zeg kluts, heb je ooit nog gehoord wat duim van je vond eigenlijk?

woonplaats en opleiding blijken direct uit m'n CV, waardoor ik niet wordt uitgenodigd voor een gesprek en dus m'n motivatie en houding niet kan laten zienquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ken de inhoud van het gesprek verder niet, maar laat je niet teveel aanpraten zou ik zeggen.
Je komt een heel eind met motivatie en houding.

Ik hou niet van lange termijn planningen, je ziet wat er van komtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
een weekend HW. Dat hoeft dan niet persé DIT weekend te zijn.

nu: (constructief) tekenwerk --> overgekwalificeerdquote:

Indd.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange termijn planningen, je ziet wat er van komt.

Nou, dat lijkt me een beetje onzin. Ik ben iemand die volgens haar opleiding eigenlijk zelden voldoet, maar ik schrijf mijn brieven en C.V. zodanig dat ik toch op gesprek mag komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
woonplaats en opleiding blijken direct uit m'n CV, waardoor ik niet wordt uitgenodigd voor een gesprek en dus m'n motivatie en houding niet kan laten zien![]()
En dat lijken me nou niet echt zaken die je ff weglaat uit je CV.

Ik ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange termijn planningen, je ziet wat er van komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |