Slash! Tof hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekocht.
IddVanavond Slash in Paradiso
.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
Totale prijs: 1 062,60 ¤
...2 nachten Disney Paris voor 2 volwassenen..
Welk hotel heb je gepakt? Dat kasteel?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
Totale prijs: 1 062,60 ¤
...2 nachten Disney Paris voor 2 volwassenen..
Don't get me started on Paris.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zijn 2 nachten in Parijs zelf toffer.
September was het he?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slash! Tof hoor.
Misschien dat we elkaar wel bij Lifehouse zien.
Ga jij naar Slashquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekocht.
IddVanavond Slash in Paradiso
.
Yeps, als goedmakertje dat ik niet naar Pinkpop ben gegaanquote:
Eh.. ja.quote:
This is the part where you have to say Bquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef JoeBravo het volgende:
zo, dat was een verhelderend gesprek, maar vrolijk word ik er niet van
Je hebt meerdere hotels he, popje.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon doordeweeks in het DisneyHotel ofzoiets.
dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dachtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
This is the part where you have to say B
Ja, maar sommige mensen moeten ook nog werken.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dacht
Kut, ben ik m,n lollies vandaag vergeten mee te nemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te weten
Werken, schmerken! al had ik op dag 1 alweer 4 gemiste oproepenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen moeten ook nog werken.
Waarom? En wie zegt dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat mijn positie op de arbeidsmarkt niet benijdenswaardig is wist ik, maar 't is nog slechter dan ik dacht
woon te ver weg (reiskosten), te hoog opgeleid voor het één, te weinig kennis voor 't ander en moet nog meer salaris inleveren dan ik dacht om überhaupt kans te maken.quote:
Moeten maar een keer ergens in een weekend een steakje gaan happen, das makkelijker.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken, schmerken! al had ik op dag 1 alweer 4 gemiste oproepen.
deels ervaring met sollicitaties van afgelopen half jaar en gesprek met detacheerder van vanochtend.quote:
ow, tis al een eeuwenoud Joods iets geloof ik, komt al uit films in de jaren 70 ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent de 3e al in een paar dagen die zoiets zegt.Sfeer, smeer, dit,dat.
true, Zaterdag ben ik er dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moeten maar een keer ergens in een weekend een steakje gaan happen, das makkelijker.
Ik begrijp dat het niet nieuw is, maar dergelijke uitspraken zie ik de laatste tijd wel veel in Singles.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, tis al een eeuwenoud Joods iets geloof ik, komt al uit films in de jaren 70 ofzo.
Ken de inhoud van het gesprek verder niet, maar laat je niet teveel aanpraten zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wat voor soort werk zoek je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
deels ervaring met sollicitaties van afgelopen half jaar en gesprek met detacheerder van vanochtend.
een weekend HW. Dat hoeft dan niet persé DIT weekend te zijn.quote:
Dat heb ik ook nog gemist.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
zeg kluts, heb je ooit nog gehoord wat duim van je vond eigenlijk?
Nee! Nu je het zegt!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
zeg kluts, heb je ooit nog gehoord wat duim van je vond eigenlijk?
woonplaats en opleiding blijken direct uit m'n CV, waardoor ik niet wordt uitgenodigd voor een gesprek en dus m'n motivatie en houding niet kan laten zienquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ken de inhoud van het gesprek verder niet, maar laat je niet teveel aanpraten zou ik zeggen.
Je komt een heel eind met motivatie en houding.
Ik hou niet van lange termijn planningen, je ziet wat er van komtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
een weekend HW. Dat hoeft dan niet persé DIT weekend te zijn.
nu: (constructief) tekenwerk --> overgekwalificeerdquote:
Indd.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niet van lange termijn planningen, je ziet wat er van komt.
Nou, dat lijkt me een beetje onzin. Ik ben iemand die volgens haar opleiding eigenlijk zelden voldoet, maar ik schrijf mijn brieven en C.V. zodanig dat ik toch op gesprek mag komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
woonplaats en opleiding blijken direct uit m'n CV, waardoor ik niet wordt uitgenodigd voor een gesprek en dus m'n motivatie en houding niet kan laten zien![]()
En dat lijken me nou niet echt zaken die je ff weglaat uit je CV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |