Eigelnijk nog in het minste voor mijquote:

De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor al die vieze oude mannetjes in Singles.

Sja, dat houdt die van mij wel een paar uurtjes vol hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
I did. Maar toen ging ik muziek luisteren in de trein op mijn telefoon.
En nee, dat is duidelijk. slechts 10 minuten van elkaar verwijderd, en nog..

Met name voor HW, die spaart kleine meisjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]

Ik ben niet oud!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]

Jij snapt het, wij weten tenminste een beetje wat we met je moeten doenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.

Nou goed, drink jij een wijntje, drink ik een biertjequote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Amaretto. Maar ik drink tegenwoordig vaker wijn en whiskey.

Dat maakt mij geen fuck uitquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat eerste gedeelte van je zin snapt hij echt niet, hoor.

Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vieze jonge ventjes in de rest van FOK! zijn niet veel beter hoor.

Dat jouw normen en waarden niet met de mijne overeenkomen wisten we alquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je 17 bent mag het nog. Als je 35 bent word je geacht het iets beter te weten

I'm with stupid ^quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jouw normen en waarden niet met de mijne overeenkomen wisten we al.

Ik ben de hele week vrij, ik vermaak me deze week overal (al is het waarschijnlijk het meeste niet binnenquote:

Jaja, jij hebt een stoere IPhone, poser.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat houdt die van mij wel een paar uurtjes vol hoor.
Ja, so close, no matter how far.

Holy crapquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
Totale prijs: 1 062,60 ¤
...2 nachten Disney Paris voor 2 volwassenen..

Dan zijn 2 nachten in Parijs zelf toffer.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

Heb je de Royal Suite uitgekozen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:

En een Android sinds Zaterdag, werd gek van mijn werkfoon, heb zelf maar een toestel gekochtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaja, jij hebt een stoere IPhone, poser.
Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |