Durf kun je jezelf aanlerenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik durf nooit in attracties. Dus pretparken is niets voor mij

Te vaak final destination gekeken?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:

Oh, dat wil ik ooit ook nog wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Rond halloween is trouwens ook wel leuk. Dan is Frontierland omgedoopt tot Halloweenland (daar staat nl ook het spookhuis). Is alles spooky aangekleed, compleet met personeel (dus niet alleen dat van het spookhuis).
Zelfs de stoomboot was gemummificeerd

Dat is wel beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Pretparken neem ik een dag voor vrij, buiten de schoolvakanties

Echt niet durven, of niet tegenkunnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:

En dat moet je heel snel doen volgens mij ook nog. 20 juni uiterlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
Note to self: niet vergeten die kortingskaarten van de AH om te wisselen voor Efteling-kaartjes.

Ik kan niet tegen dingen die ronddraaien. De rest is gewoon echt niet durven.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet durven, of niet tegenkunnen?
En Disney en Efteling heeft toch genoeg kijk-attracties ipv "daredevil"-dingen?

Dan heb ik nog drie weken.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat moet je heel snel doen volgens mij ook nog. 20 juni uiterlijk.

De Carnaval!!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Efteling, dat is dan het enige park dat ik nog wel tof vind. Maar ik ga nogsteeds niet in dingen die of hoog zijn, of snel gaan of draaien. Dus er blijft niet veel over.

Je kunt ook op de sites van die parken zien of ze drukte verwachten of niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Pretparken neem ik een dag voor vrij, buiten de schoolvakanties

Gewoon in de Vogelrok gaan, daar zie je niks van.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Efteling, dat is dan het enige park dat ik nog wel tof vind. Maar ik ga nogsteeds niet in dingen die of hoog zijn, of snel gaan of draaien. Dus er blijft niet veel over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

13 jaar?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
Efteling! Al zeker 13 jaar niet meer geweest. Ff iemand zien te charteren om er heen te gaan.

quote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon in de Vogelrok gaan, daar zie je niks van.![]()
En de Vliegende Hollander is ook een heel rustig bootje.
Die vliegende hollander was echt teleurstellend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had m'n zonnebril net opgezet voor de foto en toen was de rit alweer voorbij.
You sunk my battleship! :o

wat is fastpass? Gewoon een duurder kaartje waardoor je minder lang hoeft te wachten?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ook, maar dan weer niet in combinatie met drukte en warmte. Die fastpassen zijn heerlijk, maar als je dan bij sommige attracties tot 21:00 uur moet wachten(vanaf 16:00 uur) tot je een keer mag, laat dan maar zittenMaar goed, misschien is dat Movie Park erbij wel leuk.

Was de ingang toen al bij het Huis van de Vijf Zintuigen of nog naast Carnaval Festival?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef vencodark het volgende:
Efteling! Al zeker 13 jaar niet meer geweest. Ff iemand zien te charteren om er heen te gaan.

Ik was 3 weken geleden in de efteling maar toen was de droomvlucht gesloten door een technische storing.quote:

Ik vond hem wel heftig (maar ik ben niks gewend)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Die vliegende hollander was echt teleurstellend.
Ik had m'n zonnebril net opgezet voor de foto en toen was de rit alweer voorbij.

The End of an Era!quote:

True, maar op gewone werkdagen in het voor of najaar is het nooit druk. Gewoon lekker doorstievelenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt ook op de sites van die parken zien of ze drukte verwachten of niet.

Dat herinner ik me echt niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Was de ingang toen al bij het Huis van de Vijf Zintuigen of nog naast Carnaval Festival?
I know!quote:

Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).quote:

Nah, ben eens in Six Flags NL geweest toen het ook totaal niet druk was maar dan vind ik er toch minder sfeer hangen ofzo. Beetje dooie boel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar op gewone werkdagen in het voor of najaar is het nooit druk. Gewoon lekker doorstievelen
Op één dag 30+ keer in Superman The Ride enzo

Daarom doe dat!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Ripley het volgende:
oh wauw! Een 5 sterren hotel aan zee in Jordanie is nog beter betaalbaar en dan kan ik wadi rum en petra bekijken en dat wil ik zo graag

Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt niet.
[..]
I know!

Mja...kweet niet. Ik was 12 de laatste keer en durfde toen nog niet in de Python.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).

Regels zijn regels!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Ripley het volgende:
Voeg de OP dan even toe, Re
Ik zie het issue niet zo overigens, maar goed, als regelneuken kennelijk moet...

Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?
[ afbeelding ]

Daar ga ik zondag weer heen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: was dit de ingang?
[ afbeelding ]

Ik ben nu een keer of 8 in de Efteling geweest, denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven 3x geweest. Maar de laatste keer is ws. ook wel echt de laatste keer. Efteling doet het niet voor mij. Als je naar de attracties kijkt is het toch meer voor kinderen (eg. nauwelijks thrillrides).

Sfeer smeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, ben eens in Six Flags NL geweest toen het ook totaal niet druk was maar dan vind ik er toch minder sfeer hangen ofzo. Beetje dooie boel.

Dan was het nog de oude ingang.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Ik herinner me vaag wat vlaggetjes en hele saai voorkant ofzo.

De sfeer en aankleding is er gewoon heel leuk, heb het niet zo op thrill-rides zoals in Walibi World.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja...kweet niet. Ik was 12 de laatste keer en durfde toen nog niet in de Python.![]()
Maar het lijkt me gewoon echt weer leuk om te gaan.

Ik heb het dan ook niet over een mooi verpakte achtbaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sfeer smeerIk ga voor de thrillrides, en een losse achtbaan geeft mij eenzelfde kick als een achtbaan die mooi verpakt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |