De 'wie' was in mijn geval niet zo tof. Wat een kutvakantiequote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef vencodark het volgende:
Ja ok, kan ook. Is ook met net waar je van houdt.Oh, en met hoeveel en wie je bent.
Ik hou daar ook van, maar wel gewoon voor een dagje. Van van die themahotels bij die parken en zo word ik niet heel blij.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
Op DIT moment vindt er een gesprek plaats over/met mijn oma. En alle kids. Benieuwd wat ze er gaan zeggen, maar goed nieuws komt er niet meer...
Studiopark (movie) viel mij erg tegen. De Aerosmith achtbaan is goed, Nemo vond ik erg leuk en die Tower of Terror is heel gaaf.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan weer niet in combinatie met drukte en warmte. Die fastpassen zijn heerlijk, maar als je dan bij sommige attracties tot 21:00 uur moet wachten(vanaf 16:00 uur) tot je een keer mag, laat dan maar zittenMaar goed, misschien is dat Movie Park erbij wel leuk.
Hm, klinkt indd. wel heel vervelend ja. Ook dan is het begrijpelijk dat je het na een middagje gezien kan hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De 'wie' was in mijn geval niet zo tof. Wat een kutvakantieHeb dit weekend aan mijn moeder gevraagd of ze graag nooit meer over hem wil beginnen (mijn ex dus, de laatste), want ik krijg zo'n verstikkend gevoel als ze het over hem hebben..
Ik was er in 2006 geloof ik. Eerste twee dagen heeriljk rustig, maar de derde dag hadden de Fransozen ook vrij, wat een drukte er toenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was er oudjaar 2007, ook alles in kerststijl.Wel allejezus druk natuurlijk.
Maar wel leuk keer zo meegemaakt te hebben.
Kan inderdaad meespelen jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef vencodark het volgende:
Hm, klinkt indd. wel heel vervelend ja. Ook dan is het begrijpelijk dat je het na een middagje gezien kan hebben.
Als het rustig is, is het gewoon heel relaxed. Wij waren er de 30 tot de 2e jan geloof ik. Dus ontzettend druk. Zeker met oudjaarsavond. Je kon amper ergens heen of je liep al vast ergens.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was er in 2006 geloof ik. Eerste twee dagen heeriljk rustig, maar de derde dag hadden de Fransozen ook vrij, wat een drukte er toen
Idem.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben er nooit geweest en ik heb ook niet echt de behoefte!
Ik zat toen bij Disneyworld niet in het park zelf maar bij een Best Western inde buurt. Zijn we ook nog een dag naar Universal Studio's gegaan (wat ik een mooier gaver park vond dan disneyworld)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou daar ook van, maar wel gewoon voor een dagje. Van van die themahotels bij die parken en zo word ik niet heel blij.
Je ziet er wel altijd veel stelletjes lopen. Niet dat dat veel zegt maar het heeft daar gewoon een bepaalde sfeer ofzo. Je moet er ook beetje aan overgeven denk ik.quote:
Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als het rustig is, is het gewoon heel relaxed. Wij waren er de 30 tot de 2e jan geloof ik. Dus ontzettend druk. Zeker met oudjaarsavond. Je kon amper ergens heen of je liep al vast ergens.
Kan voor kinderen nooit leuk zijn denk ik dan.
x2!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.
In Michoacan, een extreem jonge vulkaan (1943) die een boer opeens omhoog zag komen op zijn land. Het nabijgelegen dorp kon nog geevacueerd worden maar is overspoeld met lava. Een eerie gezicht om de kerktoren te zien uitsteken boven de lava.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wacht, daar moet je me iets meer over vertellen. Waar is die Paricutin en wat was er mis met je klotepaard?
Dank je.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de eerste is me bekend idd. Goed bedacht
Niet alleen voor kinderen nee, dat zei ik dan ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen voor kinderen. Ik heb ook een hekel aan topdrukte.
Ik ben er geweest toen die Tower er nog niet stond )al heb ik die in Orlando al gezien) en Nemo was er geloof ik ook nog niet. Wel Armageddon, en die Aerosmith achtbaan jaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Studiopark (movie) viel mij erg tegen. De Aerosmith achtbaan is goed, Nemo vond ik erg leuk en die Tower of Terror is heel gaaf.
Maar voor de rest valt er weinig te bespeuren (wat mij betreft).
x2quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik durf nooit in attracties. Dus pretparken is niets voor mij
Tower stond er net toen wij er waren. Het was ook niet zo druk dus we hadden mazzel. Echt heel tof ding. We wilden later nog wel een keer maar toen was het steeds ontzettend druk. En we hadden dat Fast Pass idee nog niet zo door.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er geweest toen die Tower er nog niet stond )al heb ik die in Orlando al gezien) en Nemo was er geloof ik ook nog niet. Wel Armageddon, en die Aerosmith achtbaan jaMaar voor de rest was het park nog maar heel klein.
O wacht, er was een film en die was wel leuk! Dat er zon zwaard uiteindelijk door dat scherm klapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |