quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik zal het wel net verkeerd gezegd hebben, waardoor ik nu de wrath of Kluts over mij heen krijg of zo...
Het is er niet beter op geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Duinrell vond ik echt saai. Geen spannende atracties, maar dat was 10 jaar geleden.
Heil Kluts!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.
Nou ja, je ging wel flink tekeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.
Die staat er ook nog gewoon.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat heeft wel wat ja. Maar de Pelikaan? Zit die er nog wel, of heeft die plaats moeten maken?
Doodverwensing!quote:
X100 van mijn kant ook nog eens.quote:
quote:
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.quote:
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met puntenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.
Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)
Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoereequote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.
Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truthquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.
Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.
Nu douchen!
Zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truth
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoeree
Ik hou de juiste deur wel alvast open.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)
Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!
Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?quote:
Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.
That's not good.
Doorzetten om een ban ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijd
Laten we met een handdruk beginnen.quote:
Elke keer dat er iemand ook maar een vage toespelling maakt richting een doodsverwensing begint hij te zeuren over doodsverwensing en topic report. En vervolgens hoor je er niks meer over. All talk, no ballsquote:
Nah dat valt me wel weer tegenquote:
Leven?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
vastw el hoor, D_K pusht wel door tot over het randje
je moet wat met je leven he
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |