Wat die kale zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De sfeer en aankleding is er gewoon heel leuk, heb het niet zo op thrill-rides zoals in Walibi World.
Gaan we nu het over een OP gaat wel ineens regelneuken?quote:
duiken en snorkelen in d erode zee is erg mooi ja, ras mohammed in egypte is ook heel mooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom doe dat!
Ik dacht dat je daar al geweest was?
Veeeeeul beter dan Dubai. En duiken/snorkelen/zwemmen in de Rode Zee moet magisch zijn!
Je gaat naar de attractie, haalt daar bij een apparaat een zgn. fast pass. Op die pas staat een tijd, waarop je terug moet komen. Dan hoef je niet in de rij, neem de speciale 'fastpass' ingang en loop je zo door naar de attractie. Let wel; maar een aantal attracties hebben dit.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
wat is fastpass? Gewoon een duurder kaartje waardoor je minder lang hoeft te wachten?.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Re, als je nou wacht tot D_K de OP plaatst, en anders Singles op slot gooit, verkijk je je een beetje. D_K zou het fantastisch vinden om dat voor elkaar te krijgen
Wat vind je van Duinrel?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de efteling echt heel tof.. Mooiste park wat er is. Maar goed, ik hou ook van zwemparadijs en dierentuin en kermis.
.
Hoewel best wel veel dit nu hebben, viel me toen op.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gaat naar de attractie, haalt daar bij een apparaat een zgn. fast pass. Op die pas staat een tijd, waarop je terug moet komen. Dan hoef je niet in de rij, neem de speciale 'fastpass' ingang en loop je zo door naar de attractie. Let wel; maar een aantal attracties hebben dit.
Als je zo dom uit je nek begint te lullen over de Efteling, vraag ik me af of je er überhaupt wel eens geweest bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sfeer smeerIk ga voor de thrillrides, en een losse achtbaan geeft mij eenzelfde kick als een achtbaan die mooi verpakt is.
Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Ripley het volgende:
Efteling vind ik erg leuk uit jeugdsentiment
Nederlanders worden steeds heldhaftiger!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ging naar duinrell met een vriendin een maand geleden. Was geen succes.Ik durf niet in achtbanen en toen we gingen zwemmen bleek dat zij niet van glijbanen af durfde.
Toen zijn we maar in Den-Haag gaan winkelen.
De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2007. In 2006 een keer in de zomer. Qua thrillrides was er toen de bobsleebaan, een simpele houten achtbaan, een donkere achtbaan en een achtbaan met twee loopings en een dubbele kurketrekker. Sorry, maar dat vind ik niet veel, 4 heftige (de houten achtbaan vind ik niet tellen als heftig) thrillrides, voor zo'n groot park.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je zo dom uit je nek begint te lullen over de Efteling, vraag ik me af of je er überhaupt wel eens geweest bent.
HIER MOET GEERT IETS AAN DOEN!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlanders worden steeds heldhaftiger!
Als je daadwerkelijk van zwemparadijzen houdt (en niet sarcastisch wasquote:
Ik durf eigenlijk overal wel in. Al houd ik niet van schuddingen die alleen maar ronddraaien enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlanders worden steeds heldhaftiger!
Duinrell zie ik ook alleen maar als de weg naar het Tikibad. Das meer een veredelde speeltuin. Maar de grote hoeveelheid glijbanen doen het echt voor mij. Heeft dat zwembad in Eindhoven er daar ook veel van dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef Myraela het volgende:
Duinrell is trouwens sowieso een afrader, zelfs als je wel in dingen durft is er eigenlijk niets. Het zwembad heeft wel toffe glijbanen maar dan is de Tongelree ofzo bij Eindhoven in de buurt toffer.
Ik vond het tikibad nogal tegenvallen de laatste keer, maar dat was volgens mij vooral door de hooggespannen verwachtingen. Vroeger leek het enorm dat bad, maar toen was ik zelf natuurlijk ook gewoon een ukkiequote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk van zwemparadijzen houdt (en niet sarcastisch was), dan is Tikibad zeker een aanrader
Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef vencodark het volgende:
Hm, van glijbanen in zwembaden hou ik dan weer niet zo. Vind tunnels niet zo geweldig.
Kan ook. Ik doe het wel graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.
Even gekeken op de site. Ziet er idd wel gaaf uit, maar is dat op de plek van de Pelikaan. Zou ik wel erg jammer vinden, want het is in principe gewoon een kortere versie van de Flits...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:46 schreef FBreijer het volgende:
IDuinrell.
Die nieuwe 'glijbaan' is echt vet.
De tongelreep, ben er lang niet geweest, maar het was altijd heel erg tof. Ook veel glijbanen, maar tenminste ook nog ruimte om fatsoenlijk te zwemmen en dat kan bij tiki niet echt. En ze hebben ook een buitenbad.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duinrell zie ik ook alleen maar als de weg naar het Tikibad. Das meer een veredelde speeltuin. Maar de grote hoeveelheid glijbanen doen het echt voor mij. Heeft dat zwembad in Eindhoven er daar ook veel van dan?
Harde doppen in een bikiniquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tongelreep, ben er lang niet geweest, maar het was altijd heel erg tof. Ook veel glijbanen, maar tenminste ook nog ruimte om fatsoenlijk te zwemmen en dat kan bij tiki niet echt. En ze hebben ook een buitenbad.
De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2007. In 2006 een keer in de zomer. Qua thrillrides was er toen de bobsleebaan, een simpele houten achtbaan, een donkere achtbaan en een achtbaan met twee loopings en een dubbele kurketrekker. Sorry, maar dat vind ik niet veel, 4 heftige (de houten achtbaan vind ik niet tellen als heftig) thrillrides, voor zo'n groot park.
Dat mag. Ik ben 100% anders. Ik ben een ware waterrat en vind zwemmen, glijbanen en duikplanken helemaal geweldigquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie het hele fenomeen zwemmen als iets wat je alleen dient te doen in geval van nood.
Zwemmen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben 100% anders. Ik ben een ware waterrat en vind zwemmen, glijbanen en duikplanken helemaal geweldig
Het is een kortere, maar wel veel steilere versie van de Flits.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even gekeken op de site. Ziet er idd wel gaaf uit, maar is dat op de plek van de Pelikaan. Zou ik wel erg jammer vinden, want het is in principe gewoon een kortere versie van de Flits...
Indd ja. Ben er 3 keer geweest geloof ik en er was altijd wel wat stuk. Opvallend genoeg was een bep. attractie alledrie de keren stuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.
Overigens vind ik dat ook een crap park. Toen het nog Six Flags was ging ik er heel vaak heen en heb nog nooit gezien dat ALLE attracties het deden. Vaak defecten of erger nog, defecten terwijl er mensen in zitten.
Ehr... maar ik zei dat ik juist wel hou van Thrillrides, en dat ik daarom de Efteling niet zo tof vind... Waarop had ik dan totaal geen beeld van de Efteling (of waarom lulde ik dom uit mijn nek)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De efteling is dan ook totaal niet bedoeld als Thrillride-park. Daarvoor gaan mensen naar Walibi.
Overigens vind ik dat ook een crap park. Toen het nog Six Flags was ging ik er heel vaak heen en heb nog nooit gezien dat ALLE attracties het deden. Vaak defecten of erger nog, defecten terwijl er mensen in zitten.
Ik ga as. zaterdag voor het eerst golfsurfenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwemmen.Deze zomer ga ik windsurfen, dat lijkt me ook wel tof.
Mja, dat heeft wel wat ja. Maar de Pelikaan? Zit die er nog wel, of heeft die plaats moeten maken?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Het is een kortere, maar wel veel steilere versie van de Flits.
Hetgeen wat het natuurlijk zo leuk maakt is het feit dat je op een klep staat en je niet precies weet wanneer die onder je vandaan schiet.
De efteling vond ik wel wat hebben, maar de laatste keer dat ik geweest was dat was jaren geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je de Efteling afzeikt op de aankleding en het gebrek aan thrillrides. Dan is het gewoon je ding niet, dat maakt de Efteling geen rukpark.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... maar ik zei dat ik juist wel hou van Thrillrides, en dat ik daarom de Efteling niet zo tof vind... Waarop had ik dan totaal geen beeld van de Efteling (of waarom lulde ik dom uit mijn nek)![]()
![]()
Tof.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga as. zaterdag voor het eerst golfsurfen
En dat was ook precies wat ik zeiquote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je de Efteling afzeikt op de aankleding en het gebrek aan thrillrides. Dan is het gewoon je ding niet, dat maakt de Efteling geen rukpark.
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was ook precies wat ik zei
Ik zei dat de Efteling niet mijn ding was doordat het geen thrillride park was. Dat klopt dan toch...
Maar goed, ik zal het wel net verkeerd gezegd hebben, waardoor ik nu de wrath of Kluts over mij heen krijg of zo...
Duinrell vond ik echt saai. Geen spannende atracties, maar dat was 10 jaar geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ging naar duinrell met een vriendin een maand geleden. Was geen succes.Ik durf niet in achtbanen en toen we gingen zwemmen bleek dat zij niet van glijbanen af durfde.
Toen zijn we maar in Den-Haag gaan winkelen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik zal het wel net verkeerd gezegd hebben, waardoor ik nu de wrath of Kluts over mij heen krijg of zo...
Het is er niet beter op geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Duinrell vond ik echt saai. Geen spannende atracties, maar dat was 10 jaar geleden.
Heil Kluts!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.
Nou ja, je ging wel flink tekeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begreep ik het verkeerd, dan hoef je niet gelijk te doen alsof ik een female-Hitler ben ofzo.
Die staat er ook nog gewoon.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat heeft wel wat ja. Maar de Pelikaan? Zit die er nog wel, of heeft die plaats moeten maken?
Doodverwensing!quote:
X100 van mijn kant ook nog eens.quote:
quote:
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.quote:
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met puntenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.
Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)
Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoereequote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Quote voor later! Vul straks wel een topic report in.
Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truthquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat ik zeg moet je ook echt opvatten als absolute waarheid en er is totaal geen ruimte voor humor, sarcasme, or whatsoever.
Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een ban wil kan je die ook gewoon aan een mod vragen.
Nu douchen!
Zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kluts says nothing but the truth, the whole truth and nothing but the truth
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, leve de man van de NSB, van je hieperdepiephoeree
Ik hou de juiste deur wel alvast open.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meldt het nu of hou je klep er over dicht. (of kies deur nummer drie met de valkuil met punten)
Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een hele goeie plek om op meerdere manieren een einde te maken aan je leven!
Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?quote:
Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga me bijna afvragen of je serieus bent.
That's not good.
Doorzetten om een ban ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien of hij nou eens echt doorzet met zijn doodsverwensing gezeur altijd
Laten we met een handdruk beginnen.quote:
Elke keer dat er iemand ook maar een vage toespelling maakt richting een doodsverwensing begint hij te zeuren over doodsverwensing en topic report. En vervolgens hoor je er niks meer over. All talk, no ballsquote:
Nah dat valt me wel weer tegenquote:
Leven?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
vastw el hoor, D_K pusht wel door tot over het randje
je moet wat met je leven he
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb jij je al formeel hier geintroduceerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |