4 zelfs.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Gehenna het volgende:
AFX, polygon window, caustic window, power-pill
Dit is weer een gewoon +1 deeltje die +2 is alleen voor delen in de tientallenquote:
ohquote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is weer een gewoon +1 deeltje die +2 is alleen voor delen in de tientallen
klopt maar dan was het wel heel makkelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef ranja het volgende:
Overigens is Prince voor zover ik weet z'n echte eerste voornaam
WeezerButler +1quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
Winnaars resp. Eur. songfestival en X factor
Jaap heeft ook een blote billen gezicht?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef ranja het volgende:
ook een inkopper:
wat is de overeenkomst tussen Lena Meyer-Landrut en Jaap van Reesema?
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cody ChesnuTT
quote:Working hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice just one more time
Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues
Oh, the movie never ends
It goes on and on and on and on
Om uit hetzelfde vaatje te tappen, van wie is deze:quote:
quote:Just a steel town girl on a saturday night, lookin' for the fight of her life
In the real-time world no one sees her at all, they all say she's crazy
Locking rhythms to the beat of her heart, changing woman into life
She has danced into the danger zone, when a dancer becomes a dance
It can cut you like a knife, if the gift becomes the fire
On a wire between will and what will be ...
Het zit echt in de antwoorden, niet in allerlei afleidende zaken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef cafca het volgende:
Ik heb Prince gezien en een erg charmante foto van Lena
dus Prince Charming van Adam and the Ants?
kan niet anders dan goed zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef schaap001 het volgende:
Vandaag is maandag > Maniac van Michael Sambello + Prince maakt Manic Monday > Jaap en Lena zijn maar een stelletje vlegels c.q. bengels: ziedaar Manic Monday - The Bangles?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef schaap001 het volgende:
Vandaag is maandag > Maniac van Michael Sambello + Prince + maandag maakt Manic Monday > Jaap en Lena zijn maar een stelletje vlegels c.q. bengels: ziedaar Manic Monday - The Bangles?
kan niet anders dan goed zijn
quote:Begrafeniswordt lijdensweg
wil dat de genodigden op zijn begrafenis lijden. "Ik ga ze allemaal laten wachten op de bonus aan het einde, namelijk mijn testament. Ze moeten uren lijden. Ik wil katholieke armoede en ellende."
Dat vertelt de 48-jarige zanger in een interview met The Sunday Times.
Tijdens de plechtigheid moet 'In My Life' van The Beatles gespeeld worden.wil niet dat een uptempo nummer wordt gedraaid. "Ik ben dan dood, verdorie, ik wil niet dat iemand vrolijk is op dat moment."
Dat was Jon. Bon Jovi.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef schaap001 het volgende:
Beetje apart interview in tijden van bij bosjes omvallende collega's, maar goed: we weten de context niet helemaal, dus vooruit dan maar... : WIE zei dit?
[..]
quote:You shut your mouth
how can you say
I go about things the wrong way
I am human and I need to be loved
just like everybody else does
Hoppa. Volgens mij moet ik moeilijke vragen gaan bedenkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef ranja het volgende:
Charmed
(How Soon is Now van The Smiths maar dan in een geëditte versie van Love Spit Love)
bartrid + 1quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef bartrid het volgende:
De laatste lineup van Bucks Fizz?
quote:It is a dark, melodic combination of classic composition and futuristic synthesizers (mainly a Yamaha CS-80) which mirrors the film-noir retro-future
Zoiets kun je toch niet weten? Zoveel films, zoveel soundtracks. Zoveel ook met synth.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef bartrid het volgende:
Over de soundtrack van welke film gaat dit?
[..]
Nee, paar jaar eerder.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Back To The Future?
Het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven, dus eerst maar eens een paar gokjes en dan komen er vanzelf wel hints.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch niet weten? Zoveel films, zoveel soundtracks. Zoveel ook met synth.
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blade Runner?
quote:Polis Efthimiadis
Basil Nikolaidis
Denis Kavalieratos
Wat is dat, Roodborstje door hen?quote:
Ik klikte.quote:
je kunt ook niet alles weten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch niet weten? Zoveel films, zoveel soundtracks. Zoveel ook met synth.
Lieve reactie. Ach, ik blink misschien wel weer uit op andere gebieden dan anderen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]
je kunt ook niet alles weten.
Alhoewel er hier een paar rondlopen die erg in de buurt komen.
Maar die eten dan ook elk jaar na afloop van de nationale popquiz een verse popencyclopedie op
Tja, Trio Hellenique en dan waarschijnlijk 1 van die andere 2 die La Dance De Zorba hebben gedaan...quote:Op maandag 31 mei 2010 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoek het in de richting van de categorie 'ordinaire vervolgvraag'...
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]
je kunt ook niet alles weten.
Alhoewel er hier een paar rondlopen die erg in de buurt komen.
Maar die eten dan ook elk jaar na afloop van de nationale popquiz een verse popencyclopedie op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het half uur is voorbij en ik denk dat deze vraag vrij pittig was.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef WeezerButler het volgende:
Ja, zit met George Kranz (din da da - trommeltanz) en George Remmler in mn hoofd.
Da da da
Nooit van gehoord....Deze heer is ook Engels, net als Tricky.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef WeezerButler het volgende:
Ben Blanco
TheSilentEnigma +1quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goldie
En ik maar op allmusic zoeken naar ene Ben Blancoquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
bedoel dat ik blanco ben![]()
Maxi B ?
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef bartrid het volgende:
Ja goldie lookin chain natuurlijk.
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef belsen het volgende:
John Lydon?
Peter Andre?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.
Deze heer is later bij Never Mind the buzzcocks weggelopen omdat ie de grappen van Simon Amstell over zijn (toenmalige) vrouw niet kon waarderen.
Geen Peter Andre, minder bekend...Zanger van een band die inmiddels niet meer bestaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Peter Andre?
Volgens mij heeft Lydon wel ooit meegedaan, trouwens.
Nee, dat was zoiets van I'm a celebrity get me out of here.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lydon wel ooit meegedaan, trouwens.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geen Peter Andre, minder bekend...Zanger van een band die inmiddels niet meer bestaat.
En John Lydon heeft meegedaan met I'm a celebrity get me out of here.
Het zijn toch hele gewone jongens gebleven, ondanks dat ze hun band naar een nummer van Morrissey vernoemd hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef belsen het volgende:
Die kennik denk niet.
Nee inderdaadquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.
Deze heer is later bij Never Mind the buzzcocks weggelopen omdat ie de grappen van Simon Amstell over zijn (toenmalige) vrouw niet kon waarderen.
Precies! friekin_ +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat was een lid van The Ordinary Boys. Ik heb in een scheur gelegen bij die aflevering
Preston.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:29 schreef ranja het volgende:
eh, dat zijn er nog al wat. recent of maakt niet uit wanneer=
ik ga voor Marc Bolan van T-Rex
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gehenna +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef Gehenna het volgende:
jerry garcia?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef Gehenna het volgende:
hij heeft wel wat weg van Robert Fripp...
Iets in me gilt dat het een Bee Gee isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan nog maar een wie vraag
Wie?
[ afbeelding ]
Nee, het is enigszins een vervolgvraagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Iets in me gilt dat het een Bee Gee is![]()
Nopequote:
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Gehenna het volgende:
Manuel Göttsching?
Iggyinthehouse +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef iggyinthehouse het volgende:
reinhard mey?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Jim Morrisson
Ray Manzarek
Robby Krieger
John Densmore
Brother52 +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef brother52 het volgende:
Deftones - Adrenaline?
quote:"It was the most heavy metal, punk rock moment we've ever had onstage,"
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef cafca het volgende:
Brother52 heeft met the deftones meegespeeld
Was het daar maar bij gebleven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat op Lowlands 1998 zijn broek van z'n kont zakte.
Iets zuidelijker dan weer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Roskilde zakte bij alle bandleden de boek op de enkels?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat op Lowlands 1998 zijn broek van z'n kont zakte.
Wâldrock?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iets zuidelijker dan weer.
Een festival wat dit jaar niet door gaat.
quote:
Ze zijn niet eens aan het laatste nummer toegekomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef ranja het volgende:
Er ging een geluich op toen hij het laatste nummer aankondigde
Mike Patton had er wel een beetje mee te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij heeft in zijn broek geplast tijdens het fantômas optreden?
Hij werd wel tegen de grond geslagen, maar niet door Mike Patton.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef ranja het volgende:
Patton sloeg hem knock out met z'n gitaar bij een wilde beweging
Onder anderequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Openbare laveloosheid op het podium.
quote:Deftones frontman Chino Moreno may have partied a little too hardy at Saturday's Wâldrock Festival in Bergum, Holland. His obviously inebriated onstage behavior prompted organizers to cut his band's set in half amidst resounding jeers from a disappointed audience. The crowd noticed something was amiss when festival headliners Deftones arrived onstage 40 minutes late and with a crewmember in tow to keep Moreno from falling over, according to a festival spokesperson. His upright position was short-lived, however, since soon after Deftones broke into song, the soused singer leapt from the stage into the crowd below, where he remained on the ground for some time and — to his credit — continued to sing "Headup," from 1997's Around the Fur. Following a barrage of obscenities — most mentioning his genitalia and fondness for it — Moreno ripped off his pants and underwear to show the people exactly what he was talking about. Bare-assed — though obviously not embarrassed — he proceeded to tuck his penis between his legs transvestite-style and plead with the ladies of the crowd that now that he's shown them his, they should reciprocate. Moreno's reasoning was met with several "f--- you"s from the biological females in attendance, according to concert attendee Sly, webmaster of the fan site DutchDeftones (http://surf.to/dutchdeftones).
Forty-five minutes into the performance, organizers pulled the plug on the band's set, which was scheduled to last 90 minutes. Although Moreno's tardiness was a factor in the decision — the show carried a 12:30 a.m. curfew — his belligerent behavior was the overriding cause for the premature whistle.
"If he had been sober, and the show had been good, we would have let him play until about one," the spokesperson said.
Moreno's antics weren't only confined to the stage. During Suicidal Tendencies' set, he broke the festival's "no crowd-surfing" rule and was subsequently chased down by security. The pursuit led to the backstage area, where guards, not knowing who he was, physically stopped him, and a scuffle erupted. No one was seriously injured, and Moreno returned to his dressing room, where he stayed for two hours before his tour manager had to coax him out. Moreno, however, has a slightly different recollection of events, according to his publicist. He claims that prior to show time, he was drinking vodka with Mike Patton of Fantômas, who were also on the bill. After cutting his finger, he went to the first aid tent for a bandage. Realizing he was late for his set, Moreno then ran backstage, where he was tackled by security, who punched and kicked him in the head. Then, minutes before he hit the stage, he vomited. Moreno concluded that his behavior was partly the result of the alcohol and partly the result of his damaged equilibrium from the fight.
"It was the most heavy metal, punk rock moment we've ever had onstage," Moreno said Monday of the incident.
Moreno also managed to break four microphones while onstage, one of which hit a concertgoer in the head, according to the festival spokesperson.
Sets by Biohazard, Suicidal Tendencies, Fantômas and Apocalyptica, among others, went off without incident.
Bands such as Slayer, Venom and Motörhead have been a part of Wâldrock's 14-year history, and never has there been an incident such as Saturday's, the spokesperson said, adding that Deftones aren't likely to be invited back.
geen nederlander en geen manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef samsalabim het volgende:
Herman brood?
mooi zat, Hips and Makers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef WeezerButler het volgende:
Kirstin Hirsch, de plaat waar your ghost op staat. Titel kom ik niet op.
Wat een beetje paint al niet kan doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godsamme, die heb ik in de kast staan hier. Ik dacht nog 'dat lijkt wel die cd van Kirstin Hirsch, maar dat is 'm niet want dan zou ik 'm wel direct herkend hebben...'
Jazeker.quote:
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jasonquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef WeezerButler het volgende:
Briljant neergezet in 24hour party people
Noem de 5 Take That leden (bij de lastige jongens is de voornaam genoeg )
You the man!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jason
Edit. Williams, Owen en Barlow aan achternamenDie achternamen van Howard en Jason weet ik echt niet meer.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Burnett het volgende:
[..]
You the man!!
Die kun je toch niet vergeten, hij was de lead. Non stop. Met zijn blonde slijmhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gary Jules was die van Mad World toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:52 schreef ranja het volgende:
Ik dacht Gary Jules en ik wist Jason niet meer.
Ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Gary Jules was die van Mad World toch?
friekin_ +1quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jason
Edit. Williams, Owen en Barlow aan achternamenDie achternamen van Howard en Jason weet ik echt niet meer.
Hoppa:quote:
Over welk nummer van welke artiest gaat dit?quote:It was a minor hit in 1977, although it actually dates back from the 1974 album "Leave love enough alone"
Niet dat ik weet, volgens mij was dat zo'n echte eendagsvlieg.quote:
die album titel zegt me niks...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef friekin_ het volgende:
Over welk nummer van welke artiest gaat dit?[/b]
Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef WeezerButler het volgende:
Barry White ?? - you'te the first, the last my everything
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Die albumtitel doet me denken aan 'Winter in America' van Doug Ashdown.
Gezongen door Froger bij het afscheid van Adam Curry bij Veronica.
[ afbeelding ]
Indien juist, ga dan gerust verder zonder mij, aangezien ik zo een marteling bij de tandarts moet ondergaan...
* Altijd lente in de ogen van de tandartsassistente (weet niet van wie)quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay omdat madmaster naar de tandarts is, Noem 10 liedjes met (tand)artsen in de titel. (tandarts titels tellen voor 2)
Psst. Dan telt Spin Doctors ook niet mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Dr. Dre telt niet mee dat zit niet in de titel, maar omdat de eerste 2 keer telt zit je als nog aan 10
fiekin_ +1
Oh oeps nouja het was toch maar een tussenvraag, anders noem je er nu nog even 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Psst. Dan telt Spin Doctors ook niet mee.
hint: gloria estefan - Dr. beatquote:
'The hard way'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef cafca het volgende:
Ah, toch wel. Vervolgvraagje: de band van Doug Fieger coverde op hun tweede album een nummer van de Kinks.
Welk nummer?
Ze hadden ruzie gekregen en dat ging te ver voor de puriteinse Amerikanen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef samsalabim het volgende:
En over de kinks: waarom mochten ze in de jaren zestig vier jaar lang de vs niet in?
De juridische term was ...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie gekregen en dat ging te ver voor de puriteinse Amerikanen?
dit klopt toch gewoonquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie gekregen en dat ging te ver voor de puriteinse Amerikanen?
Subversive activities?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze aanvullende vraagstelling volledig abject en infaam.
naja, was derde, en beste Nederlander ooit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef iggyinthehouse het volgende:
heeft een prijs gewoon op het Elisabeth Concours in Belgie
quote:haat groupies.
haat homofobie.
haat haar imago en
haat voorspelbaarheid. Allemaal tof en behoorlijk sympathiek. De meeste vrouwen die wij kennen houden zielloos genoeg vooral van veel dingen. Toch lijkt
zich wat te verliezen in haar emotionele statements. Als ze tegen het eind van haar set lukraak op haar piano ramt, als ze weer eens een hysterisch gilt, krijst of schreeuwt en ook als ze er weer eens grandioos naast zit, zou je haar eigenlijk even apart willen nemen om haar te vertellen dat homofobie erg is, en groupies ook, maar dat het, op grotere schaal zeg maar, wel meevalt.
lijkt in haar zoektocht naar een nieuw en minder voorspelbaar leven, de weg een beetje kwijt.
quote:This song is written by Frederick Loewe and lyrics by Alan Jay Lerner, published in 1956. The song is sung by, expressing her exhilaration and excitement after an impromptu dance with her tutor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |