Het half uur is voorbij en ik denk dat deze vraag vrij pittig was.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef WeezerButler het volgende:
Ja, zit met George Kranz (din da da - trommeltanz) en George Remmler in mn hoofd.
Da da da
Nooit van gehoord....Deze heer is ook Engels, net als Tricky.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef WeezerButler het volgende:
Ben Blanco
TheSilentEnigma +1quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goldie
En ik maar op allmusic zoeken naar ene Ben Blancoquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
bedoel dat ik blanco ben![]()
Maxi B ?
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef bartrid het volgende:
Ja goldie lookin chain natuurlijk.
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef belsen het volgende:
John Lydon?
Peter Andre?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.
Deze heer is later bij Never Mind the buzzcocks weggelopen omdat ie de grappen van Simon Amstell over zijn (toenmalige) vrouw niet kon waarderen.
Geen Peter Andre, minder bekend...Zanger van een band die inmiddels niet meer bestaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Peter Andre?
Volgens mij heeft Lydon wel ooit meegedaan, trouwens.
Nee, dat was zoiets van I'm a celebrity get me out of here.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lydon wel ooit meegedaan, trouwens.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geen Peter Andre, minder bekend...Zanger van een band die inmiddels niet meer bestaat.
En John Lydon heeft meegedaan met I'm a celebrity get me out of here.
Het zijn toch hele gewone jongens gebleven, ondanks dat ze hun band naar een nummer van Morrissey vernoemd hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef belsen het volgende:
Die kennik denk niet.
Nee inderdaadquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee die heeft daar nooit aan meegedaan, zou best leuk geweest zijn.
Deze heer is later bij Never Mind the buzzcocks weggelopen omdat ie de grappen van Simon Amstell over zijn (toenmalige) vrouw niet kon waarderen.
Precies! friekin_ +1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat was een lid van The Ordinary Boys. Ik heb in een scheur gelegen bij die aflevering
Preston.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:29 schreef ranja het volgende:
eh, dat zijn er nog al wat. recent of maakt niet uit wanneer=
ik ga voor Marc Bolan van T-Rex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |