Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:19 schreef WeezerButler het volgende:
Barry White ?? - you'te the first, the last my everything
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Die albumtitel doet me denken aan 'Winter in America' van Doug Ashdown.
Gezongen door Froger bij het afscheid van Adam Curry bij Veronica.
[ afbeelding ]
Indien juist, ga dan gerust verder zonder mij, aangezien ik zo een marteling bij de tandarts moet ondergaan...
* Altijd lente in de ogen van de tandartsassistente (weet niet van wie)quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay omdat madmaster naar de tandarts is, Noem 10 liedjes met (tand)artsen in de titel. (tandarts titels tellen voor 2)
Psst. Dan telt Spin Doctors ook niet mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Dr. Dre telt niet mee dat zit niet in de titel, maar omdat de eerste 2 keer telt zit je als nog aan 10
fiekin_ +1
Oh oeps nouja het was toch maar een tussenvraag, anders noem je er nu nog even 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Psst. Dan telt Spin Doctors ook niet mee.
hint: gloria estefan - Dr. beatquote:
'The hard way'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef cafca het volgende:
Ah, toch wel. Vervolgvraagje: de band van Doug Fieger coverde op hun tweede album een nummer van de Kinks.
Welk nummer?
Ze hadden ruzie gekregen en dat ging te ver voor de puriteinse Amerikanen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef samsalabim het volgende:
En over de kinks: waarom mochten ze in de jaren zestig vier jaar lang de vs niet in?
De juridische term was ...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze hadden ruzie gekregen en dat ging te ver voor de puriteinse Amerikanen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |