Wat een beetje paint al niet kan doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godsamme, die heb ik in de kast staan hier. Ik dacht nog 'dat lijkt wel die cd van Kirstin Hirsch, maar dat is 'm niet want dan zou ik 'm wel direct herkend hebben...'
Jazeker.quote:
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jasonquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef WeezerButler het volgende:
Briljant neergezet in 24hour party people
Noem de 5 Take That leden (bij de lastige jongens is de voornaam genoeg )
You the man!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jason
Edit. Williams, Owen en Barlow aan achternamenDie achternamen van Howard en Jason weet ik echt niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Burnett het volgende:
[..]
You the man!!
Die kun je toch niet vergeten, hij was de lead. Non stop. Met zijn blonde slijmhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gary Jules was die van Mad World toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:52 schreef ranja het volgende:
Ik dacht Gary Jules en ik wist Jason niet meer.
Ja!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Gary Jules was die van Mad World toch?
friekin_ +1quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Robbie, Gary, Howard, Mark en Jason
Edit. Williams, Owen en Barlow aan achternamenDie achternamen van Howard en Jason weet ik echt niet meer.
Hoppa:quote:
Over welk nummer van welke artiest gaat dit?quote:It was a minor hit in 1977, although it actually dates back from the 1974 album "Leave love enough alone"
Niet dat ik weet, volgens mij was dat zo'n echte eendagsvlieg.quote:
die album titel zegt me niks...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef friekin_ het volgende:
Over welk nummer van welke artiest gaat dit?[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |