quote:Begrafeniswordt lijdensweg
wil dat de genodigden op zijn begrafenis lijden. "Ik ga ze allemaal laten wachten op de bonus aan het einde, namelijk mijn testament. Ze moeten uren lijden. Ik wil katholieke armoede en ellende."
Dat vertelt de 48-jarige zanger in een interview met The Sunday Times.
Tijdens de plechtigheid moet 'In My Life' van The Beatles gespeeld worden.wil niet dat een uptempo nummer wordt gedraaid. "Ik ben dan dood, verdorie, ik wil niet dat iemand vrolijk is op dat moment."
Dat was Jon. Bon Jovi.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef schaap001 het volgende:
Beetje apart interview in tijden van bij bosjes omvallende collega's, maar goed: we weten de context niet helemaal, dus vooruit dan maar... : WIE zei dit?
[..]
quote:You shut your mouth
how can you say
I go about things the wrong way
I am human and I need to be loved
just like everybody else does
Hoppa. Volgens mij moet ik moeilijke vragen gaan bedenkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef ranja het volgende:
Charmed
(How Soon is Now van The Smiths maar dan in een geëditte versie van Love Spit Love)
bartrid + 1quote:Op maandag 31 mei 2010 16:12 schreef bartrid het volgende:
De laatste lineup van Bucks Fizz?
quote:It is a dark, melodic combination of classic composition and futuristic synthesizers (mainly a Yamaha CS-80) which mirrors the film-noir retro-future
Zoiets kun je toch niet weten? Zoveel films, zoveel soundtracks. Zoveel ook met synth.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef bartrid het volgende:
Over de soundtrack van welke film gaat dit?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |