Alleen omdat Tam hier post?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef tubacloud het volgende:
de KLB SC is minder dood dan de PUB SC
dan maar hier verder
kutdag vandaag
Nee ga weg.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef tubacloud het volgende:
de KLB SC is minder dood dan de PUB SC
dan maar hier verder
kutdag vandaag
Daar kun je je niet van de wereld drinken terwijl het gratis is.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet naar mn nichtje die net d'r eerste communie heeft gedaan en ik heb er echt bar weinig zin in
quote:
quote:
Jupquote:
jij bent natuurlijk nooit puber geweest?quote:
3 letter grepen, eindigt op A.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JupIk ben er niet blij mee, elke vrouwennaam die eindigt op een A word geassocieerd met een kamper
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is niet hard genoeg toegeslagen, want je kunt nog typen.
Ik heb zelfs een half jaar in de SC gepost.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk nooit puber geweest?
En 3 lettergrepen heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JupIk ben er niet blij mee, elke vrouwennaam die eindigt op een A word geassocieerd met een kamper
wat een kampernamenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 letter grepen, eindigt op A.
Priscilla
Tamara
Claudia
quote:
Chequisha.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stop maar weer Moosquote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Priscilla
Tamara
Claudia
Pokémon Blue op de Gameboy Pocket.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
/Care als je toch iets leukers te doen hebt dan.
Gelukkig welquote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
/Care als je toch iets leukers te doen hebt dan.
Priscilla vind ik nog wel meevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Priscilla
Tamara
Claudia
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Priscilla vind ik nog wel meevallen.
Dat vind ik de ergste van de 3. Dan vind ik Claudia juist mee vallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik beperk mij tegenwoordig ook tot 1 PI.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef Mozy het volgende:
tubacloud schrijft zonder punten, komma's en hoofdletters, en gebruikt geen PI's.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef Mozy het volgende:
tubacloud schrijft zonder punten, komma's en hoofdletters, en gebruikt geen PI's.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
Bij de naam Tamara moet ik hieraan denken.
Nee, dat is de ergste, maar dat komt denk ik eerder door de persoon die ik ken die zo heet.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik de ergste van de 3. Dan vind ik Claudia juist mee vallen.
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet ik dan met punten, komma's en hoofdletters schrijven? .
Ja en een hele vervelende.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik beperk mij tegenwoordig ook tot 1 PI.
Als je hier een beetje aanzien wilt krijgen wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet ik dan met punten, komma's en hoofdletters schrijven? .
Ik ken alleen maar domme mensen die Claudia en Priscilla heten.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat is de ergste, maar dat komt denk ik eerder door de persoon die ik ken die zo heet.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Als een meisje Priscilla heet haak ik af, sowieso.
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=priscilla&pageid=AD0YA7SMC4GGGK884quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een naam vind ik nog best wel belangrijk voor een chici.
Ik trek niet op met domme mensen, dus die ken ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar domme mensen die Claudia en Priscilla heten.
Ok, ik zal er voortaan op lettenquote:
Wat een leuk karakter.quote:
De naam bedoel ik hè.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=priscilla&pageid=AD0YA7SMC4GGGK884
Mijn vriendin.quote:
Mag Tamara wel nog?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom post je dit.quote:
True that.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit zijn mensen met die naam en het kampergehalte is echt hoger dan bij andere namen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil dat jij er net zo kapot aan gaat als ik!
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat is ook het enige wat je in je hoofd hebt dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Duits is nou niet bepaald de mooiste taal ter wereld.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat is er mis met een Duitse naam? He?
Let op je punten, komma's en hoofdletters!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Hoe oud is je nichtje?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Daar zou ik vandaag ook heen gaan, maar ik ga toch zeker niet naar familieverjaardagenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Frans is de mooiste taal, ik weet het.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits is nou niet bepaald de mooiste taal ter wereld.
Wel een uitstekende taal om bevelen te schreeuwen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
Maar dan zou ze serieus veel minder lekker zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Parijsquote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Frans is de mooiste taal, ik weet het.
Dinsdag naar Bordeaux.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseillequote:
De franse taal ben ik niet machtig.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had de keus, naar Franrijk, en dan naar Bordeaux, of helemaal niet naar Frankrijk...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseille
Voe heet geen Voe maar Emilie.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Let op je punten, komma's en hoofdletters!
Het was tegen jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijf ik thuis.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik had de keus, naar Franrijk, en dan naar Bordeaux, of helemaal niet naar Frankrijk...
Dan heb ik de keus snel gemaakt.
No doubt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een lekker wijf neuken, als ze Pernilla heette?
Dan zou ik echt 3 condooms om doenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een lekker wijf neuken, als ze Pernilla heette?
Als ze 14 was had ik gezegd oke, maar dat kind is 8 ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je zal eens belangstelling tonen voor je medemens!
Ik vind nu ook een chichi naiszj met een afschuwelijke naamquote:
Dat kan ik toch niet weten?!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ze 14 was had ik gezegd oke, maar dat kind is 8 ofzo
Ik ken het wel, maar niet zo snel.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De franse taal ben ik niet machtig.![]()
En ik probeer het heus te verstaan, maar als men mij bestookt met een Franstalig verhaaltje op mitrailleur-snelhei, dan haak ik af.
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, de meeste Franse mensen die ik ben tegengekomen zijn liefquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie mij extra leuk als ik zeg dat ik half Frans ben?
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?Sick
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseille
Nee Bordeaux is geen voetbalstad.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.
Je hebt me nooit horen zeggen dat hij ze dan mag neuken. Kijken mag.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen probleem tochquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind nu ook een chichi naiszj met een afschuwelijke naam!
Bordeaux is mij te min, ik verblijf liever in een kuuroord in het regenwoud van Brazilië, om maar iets te noemen dat ik regelmatig doequote:
Jij hoort ook Frans te spreken, vooral omdat je een halve bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar niet zo snel.
Ook heb ik het eigenlijk helemaal niet nodig, maar ja.
Jij bent stiekem gewoon een sletje. Die op haar 14de half nederland heeft afgewerkt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt me nooit horen zeggen dat hij ze dan mag neuken. Kijken mag.
Lyon en Marseille welquote:
Hij heeft het niet over voetbal, hij heeft het over negers.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.
Dat komt vanwege onze aangeboren charmes.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, de meeste Franse mensen die ik ben tegengekomen zijn lief
Thanks.quote:
Als meisjes van 14 het oke vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Half Nederland niet. Helft van mijn dorp, hmm.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon een sletje. Die op haar 14de half nederland heeft afgewerkt.
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt vanwege onze aangeboren charmes.
Het is wel erg hoor. Een mannennaam met -je erachter. Pics nog niet voordat ik haar te pakken heb.quote:
Inderdaad, weten ze meteen waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chriz2k het volgende:
14-jarige meisjes kunnen beter worden ingewijd in de wondere wereld van de liefde door iemand die ouder is.
C'est vrai.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hoort ook Frans te spreken, vooral omdat je een halve bent.![]()
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chriz2k het volgende:
14-jarige meisjes kunnen beter worden ingewijd in de wondere wereld van de liefde door iemand die ouder is.
Dat komt omdat Frankrijk meer inwoners heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.
Keesjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is wel erg hoor. Een mannennaam met -je erachter. Pics nog niet voordat ik haar te pakken heb.
Wie is deze kutmongool dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.
Ik wel.. 17 jarige meisjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?
Relatief meer mooie damesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frankrijk meer inwoners heeft.
Mooie meiden in frankrijkquote:
ERGERquote:
Stop met kankerkloons dan.quote:
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'quote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?
Aldus de boy die nooit verder is geweest dan zijn eigen erf.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mooie meiden in frankrijkAllemaal van die gestoorde anorexia wijven.
True misschien wel 10x10.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die verdient echt wel meer, voor een mindere opmerking kreeg ik een keertje 7x7.
Ik ken er ook 1. Maar die is wel spang.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'!
Ik ben het hier geheel mee eens.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'!
Ja, maar die verbergen zich meer, omdat er ook relatief meer mooie dames zijn. Daardoor hebben ze een nog groter minderwaardigheidscomplex dan in Nederland.quote:
Te laat, 2e keer verliest die kracht.quote:
Ik moest googlen op vrai.quote:
Begint het met een G?quote:
Haha ik wil 'm wel wat vragen over dat 15-jarige smatjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Fred Teeven maandag 31 mei te gast op FOK!
Wie heeft er wat goede vragen om te stellen?
Nee een Hquote:
Niet echt, waar ik ook ben, franse wijven zijn maar raar en niet echt enorm mooi(vooral vergeleken met Scandinavië)quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aldus de boy die nooit verder is geweest dan zijn eigen erf.
Dan telt die inderdaad nog maar voor de helft, dan zou je weer op 5x5 komen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Te laat, 2e keer verliest die kracht.
Oh. Zeker alleen omdat tliciouz hier post.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Hij komt van PUB SC.
Gast ik heb je Staff even gescrolled met + Forest Aura.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
EY C_N, ik dacht dat jij m'n Staff of Light +3 mana in m'n box zou achterlaten![]()
.
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Zeker alleen omdat tliciouz hier post.
pmquote:
Haha nee.quote:
Ik zal je even van je droom afhelpen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet echt, waar ik ook ben, franse wijven zijn maar raar en niet echt enorm mooi(vooral vergeleken met Scandinavië)
Dat vroeg ik toch niet, nu kan ik hem niet meer tegelijk equippen met m'n Tome of Crumbling Aura.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ik heb je Staff even gescrolled met + Forest Aura.
Jij gaat altijd als ik er ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Skylark is er.
Twee topicmoderators lijkt me wat teveel van het goede, dus ik ga eventjes weg.
Ja, beetje stalken en voelen, dit, dat, alles.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mequote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dan, dat woord is even makkelijk als croissant.
En in sommige landen meer mooie, en in andere meer lelijke.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal je even van je droom afhelpen.
Overal heb je mooie en lelijke dames.
Ik dacht ik doe eens wat extra's voor jequote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet, nu kan ik hem niet meer tegelijk equippen met m'n Tome of Crumbling Aura.
He jij daar, laat mij er buiten.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van smaak, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En in sommige landen meer mooie, en in andere meer lelijke.
Als je me niet gelooft, ga maar naar Engeland en daarna naar zweden/noorwegen.
Talen die ik niet versta daar schenk ik geen aandacht aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me![]()
Ik kan nog net iets bestellen in een restaurant oid, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Soms.. als ze heel langzaam praten (lees: nooit) dan kan ik er wel chocolade van maken i.c.m de context.
Italianen zijn wat dat betreft net zo erg, qua snelheid.
Is die niet 1k gold waard?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens wat extra's voor je. Als goedmakertje verkoop ik je mijn Dagger of Beastiality voor 500 gold.
Dat is niet wat je vannacht zei.quote:
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronkenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje ongemakkelijk rond jou sinds dat 'incidentje' toen we dronken waren.
Daarom.quote:
Arabisch en Turks.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Talen die ik niet versta daar schenk ik geen aandacht aan.
Ja om m'n Pokémon-team.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar toen ging het ook om iets heel anders.
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsapquote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronken. Ik dronk appelsap ipv apfelkorn.
whaha pis lijkt op appelsap it's funny 'cause it's truequote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
25 per pagequote:
Pokémonquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja om m'n Pokémon-team.Ik zei nog zo van hey moet ik Heracross er nou in laten of niet en toen zei jij zo 'He jij daar, laat mij er buiten'.
![]()
Dat is toch scare. Moet je steeds weer een nieuwe page klikken.quote:
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhadquote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
Kom maar. http://www.pokemon-online.eu/quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie wil een keer tegen mij vechten op Pokémon?
Ik bedoel via DS.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom maar. http://www.pokemon-online.eu/
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhad. Maar ik kon het niet laten om te vertellen en een tijd later kwam ik terug van de wc en nam een slok en was opeens m'n bier warm
![]()
. Ik tufte het meteen uit en heb 2 uur aan de kraan gehangen.
Wat is je favo pokemon? =$quote:
Je bent niet erg geliefd in je buurt en kwajongens bellen de hele tijd bij je aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Snappen mensen niet dat als er na 2 keer bellen nog niet open gedaan word er niemand thuis is of gewoon niet open willen doen, ik heb net geteld er werd 17 keer aangebeld
Mensen met limietenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]! Waarschijnlijk had ik het ook verteld, zou me net iets te ver gaan.
Echt zo'n meisjespokémon.quote:
Dat voel je toch ook door het glas heen, zonder eraan te drinken.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhad. Maar ik kon het niet laten om te vertellen en een tijd later kwam ik terug van de wc en nam een slok en was opeens m'n bier warm
![]()
. Ik tufte het meteen uit en heb 2 uur aan de kraan gehangen.
Had gekund, maar het was voor een huisgenootje.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent niet erg geliefd in je buurt en kwajongens bellen de hele tijd bij je aan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit een sarcastische opmerking, of is dit welgemeend?
Na deze opmerking is er geen twijfel meer mogelijk, perfecte autisteninstelling, past primaquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Snappen mensen niet dat als er na 2 keer bellen nog niet open gedaan word er niemand thuis is of gewoon niet open willen doen, ik heb net geteld er werd 17 keer aangebeld
Nee, dit is welgemeend.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welgemeend.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb je Ninetales al?
Anders geef ik je wel even.
Oh.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had gekund, maar het was voor een huisgenootje.
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]! Waarschijnlijk had ik het ook verteld, zou me net iets te ver gaan.
Ben ik nou de enige die het echt kan, gewoon nooit meer die hele gast quoten?quote:
Dat heeft dus een trauma bij hem veroorzaakt, anders had hij het niet onthouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.
En toen 2 weken later op het feestje piste die gast dus in m'n bier toen ik op de wc was.
Maak je niet druk.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het echt kan, gewoon nooit meer die hele gast quoten?
Ik denk het wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhhh wat zie jij er heerlijk uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD OP JOU MAAR VERLIEFD OP JE BIL
Pussies.quote:
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |