Jij bent stiekem gewoon een sletje. Die op haar 14de half nederland heeft afgewerkt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt me nooit horen zeggen dat hij ze dan mag neuken. Kijken mag.
Lyon en Marseille welquote:
Hij heeft het niet over voetbal, hij heeft het over negers.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.
Dat komt vanwege onze aangeboren charmes.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, de meeste Franse mensen die ik ben tegengekomen zijn lief
Thanks.quote:
Als meisjes van 14 het oke vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?Sick
Half Nederland niet. Helft van mijn dorp, hmm.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon een sletje. Die op haar 14de half nederland heeft afgewerkt.
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt vanwege onze aangeboren charmes.
Het is wel erg hoor. Een mannennaam met -je erachter. Pics nog niet voordat ik haar te pakken heb.quote:
Inderdaad, weten ze meteen waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chriz2k het volgende:
14-jarige meisjes kunnen beter worden ingewijd in de wondere wereld van de liefde door iemand die ouder is.
C'est vrai.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hoort ook Frans te spreken, vooral omdat je een halve bent.![]()
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chriz2k het volgende:
14-jarige meisjes kunnen beter worden ingewijd in de wondere wereld van de liefde door iemand die ouder is.
Dat komt omdat Frankrijk meer inwoners heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.
Keesjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is wel erg hoor. Een mannennaam met -je erachter. Pics nog niet voordat ik haar te pakken heb.
Wie is deze kutmongool dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in Frankrijk wel meer mooie dames zie dan in Nederland.
Ik wel.. 17 jarige meisjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?
Relatief meer mooie damesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat Frankrijk meer inwoners heeft.
Mooie meiden in frankrijkquote:
ERGERquote:
Stop met kankerkloons dan.quote:
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'quote:Op zondag 30 mei 2010 15:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Impliceer jij hiermee dat jij geïnteresseerd bent in sexuele handelingen met minderjarigen?
Aldus de boy die nooit verder is geweest dan zijn eigen erf.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mooie meiden in frankrijkAllemaal van die gestoorde anorexia wijven.
True misschien wel 10x10.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die verdient echt wel meer, voor een mindere opmerking kreeg ik een keertje 7x7.
Ik ken er ook 1. Maar die is wel spang.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'!
Ik ben het hier geheel mee eens.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou bij deze die implicatie graag willen versterken door te vermelden dat ik bepaalde 14-jarige meisjes, om het eventjes grof te zeggen, keihard zou willen 'doorsmeren'!
Ja, maar die verbergen zich meer, omdat er ook relatief meer mooie dames zijn. Daardoor hebben ze een nog groter minderwaardigheidscomplex dan in Nederland.quote:
Te laat, 2e keer verliest die kracht.quote:
Ik moest googlen op vrai.quote:
Begint het met een G?quote:
Haha ik wil 'm wel wat vragen over dat 15-jarige smatjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Fred Teeven maandag 31 mei te gast op FOK!
Wie heeft er wat goede vragen om te stellen?
Nee een Hquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |