Let op je punten, komma's en hoofdletters!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Hoe oud is je nichtje?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Daar zou ik vandaag ook heen gaan, maar ik ga toch zeker niet naar familieverjaardagenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Frans is de mooiste taal, ik weet het.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits is nou niet bepaald de mooiste taal ter wereld.
Wel een uitstekende taal om bevelen te schreeuwen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Maar dan zou ze serieus veel minder lekker zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Parijsquote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Frans is de mooiste taal, ik weet het.
Dinsdag naar Bordeaux.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseillequote:
De franse taal ben ik niet machtig.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had de keus, naar Franrijk, en dan naar Bordeaux, of helemaal niet naar Frankrijk...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseille
Voe heet geen Voe maar Emilie.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Let op je punten, komma's en hoofdletters!
Het was tegen jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijf ik thuis.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik had de keus, naar Franrijk, en dan naar Bordeaux, of helemaal niet naar Frankrijk...
Dan heb ik de keus snel gemaakt.
No doubt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een lekker wijf neuken, als ze Pernilla heette?
Dan zou ik echt 3 condooms om doenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus jij zou een lekker wijf neuken, als ze Pernilla heette?
Als ze 14 was had ik gezegd oke, maar dat kind is 8 ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je zal eens belangstelling tonen voor je medemens!
Ik vind nu ook een chichi naiszj met een afschuwelijke naamquote:
Dat kan ik toch niet weten?!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ze 14 was had ik gezegd oke, maar dat kind is 8 ofzo
Ik ken het wel, maar niet zo snel.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De franse taal ben ik niet machtig.![]()
En ik probeer het heus te verstaan, maar als men mij bestookt met een Franstalig verhaaltje op mitrailleur-snelhei, dan haak ik af.
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, de meeste Franse mensen die ik ben tegengekomen zijn liefquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie mij extra leuk als ik zeg dat ik half Frans ben?
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?Sick
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseille
Nee Bordeaux is geen voetbalstad.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet verder kunt denken dan voetbalsteden.
Je hebt me nooit horen zeggen dat hij ze dan mag neuken. Kijken mag.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vind het oke als gasten van 21 meisjes van 14 neuken?Sick
Geen probleem tochquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind nu ook een chichi naiszj met een afschuwelijke naam!
Bordeaux is mij te min, ik verblijf liever in een kuuroord in het regenwoud van Brazilië, om maar iets te noemen dat ik regelmatig doequote:
Jij hoort ook Frans te spreken, vooral omdat je een halve bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar niet zo snel.
Ook heb ik het eigenlijk helemaal niet nodig, maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |