Let op je punten, komma's en hoofdletters!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Hoe oud is je nichtje?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Daar zou ik vandaag ook heen gaan, maar ik ga toch zeker niet naar familieverjaardagenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Maisnon het volgende:
ik ga maar eens naar mn nichtje, heb toch het al anderhalf uur uit weten te stellen
Frans is de mooiste taal, ik weet het.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits is nou niet bepaald de mooiste taal ter wereld.
Wel een uitstekende taal om bevelen te schreeuwen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd rude boy in mijn hoofd van rihanna en dat ik dan kankerhard meisje schuur in club
Maar dan zou ze serieus veel minder lekker zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Parijsquote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Frans is de mooiste taal, ik weet het.
Dinsdag naar Bordeaux.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseillequote:
De franse taal ben ik niet machtig.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had de keus, naar Franrijk, en dan naar Bordeaux, of helemaal niet naar Frankrijk...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Naar Frankrijk gaan en dan niet naar Lyon of Marseille
Voe heet geen Voe maar Emilie.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als Voe niet Voe, maar Priscilla zou heten dan zou je dit niet zeggen.
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Let op je punten, komma's en hoofdletters!
Het was tegen jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 30 mei 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand uit PUB die een legende van KLB SC op zijn fouten wijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |