Is die niet 1k gold waard?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens wat extra's voor je. Als goedmakertje verkoop ik je mijn Dagger of Beastiality voor 500 gold.
Dat is niet wat je vannacht zei.quote:
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronkenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje ongemakkelijk rond jou sinds dat 'incidentje' toen we dronken waren.
Daarom.quote:
Arabisch en Turks.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Talen die ik niet versta daar schenk ik geen aandacht aan.
Ja om m'n Pokémon-team.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar toen ging het ook om iets heel anders.
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsapquote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronken. Ik dronk appelsap ipv apfelkorn.
whaha pis lijkt op appelsap it's funny 'cause it's truequote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
25 per pagequote:
Pokémonquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja om m'n Pokémon-team.Ik zei nog zo van hey moet ik Heracross er nou in laten of niet en toen zei jij zo 'He jij daar, laat mij er buiten'.
![]()
Dat is toch scare. Moet je steeds weer een nieuwe page klikken.quote:
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhadquote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |