Niet echt, waar ik ook ben, franse wijven zijn maar raar en niet echt enorm mooi(vooral vergeleken met Scandinavië)quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aldus de boy die nooit verder is geweest dan zijn eigen erf.
Dan telt die inderdaad nog maar voor de helft, dan zou je weer op 5x5 komen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Te laat, 2e keer verliest die kracht.
Oh. Zeker alleen omdat tliciouz hier post.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Hij komt van PUB SC.
Gast ik heb je Staff even gescrolled met + Forest Aura.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
EY C_N, ik dacht dat jij m'n Staff of Light +3 mana in m'n box zou achterlaten![]()
.
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. Zeker alleen omdat tliciouz hier post.
pmquote:
Haha nee.quote:
Ik zal je even van je droom afhelpen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet echt, waar ik ook ben, franse wijven zijn maar raar en niet echt enorm mooi(vooral vergeleken met Scandinavië)
Dat vroeg ik toch niet, nu kan ik hem niet meer tegelijk equippen met m'n Tome of Crumbling Aura.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast ik heb je Staff even gescrolled met + Forest Aura.
Jij gaat altijd als ik er ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Skylark is er.
Twee topicmoderators lijkt me wat teveel van het goede, dus ik ga eventjes weg.
Ja, beetje stalken en voelen, dit, dat, alles.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mequote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dan, dat woord is even makkelijk als croissant.
En in sommige landen meer mooie, en in andere meer lelijke.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal je even van je droom afhelpen.
Overal heb je mooie en lelijke dames.
Ik dacht ik doe eens wat extra's voor jequote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet, nu kan ik hem niet meer tegelijk equippen met m'n Tome of Crumbling Aura.
He jij daar, laat mij er buiten.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van smaak, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En in sommige landen meer mooie, en in andere meer lelijke.
Als je me niet gelooft, ga maar naar Engeland en daarna naar zweden/noorwegen.
Talen die ik niet versta daar schenk ik geen aandacht aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me![]()
Ik kan nog net iets bestellen in een restaurant oid, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Soms.. als ze heel langzaam praten (lees: nooit) dan kan ik er wel chocolade van maken i.c.m de context.
Italianen zijn wat dat betreft net zo erg, qua snelheid.
Is die niet 1k gold waard?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens wat extra's voor je. Als goedmakertje verkoop ik je mijn Dagger of Beastiality voor 500 gold.
Dat is niet wat je vannacht zei.quote:
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronkenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje ongemakkelijk rond jou sinds dat 'incidentje' toen we dronken waren.
Daarom.quote:
Arabisch en Turks.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Talen die ik niet versta daar schenk ik geen aandacht aan.
Ja om m'n Pokémon-team.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar toen ging het ook om iets heel anders.
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsapquote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, ik was niet dronken. Ik dronk appelsap ipv apfelkorn.
whaha pis lijkt op appelsap it's funny 'cause it's truequote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
25 per pagequote:
Pokémonquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja om m'n Pokémon-team.Ik zei nog zo van hey moet ik Heracross er nou in laten of niet en toen zei jij zo 'He jij daar, laat mij er buiten'.
![]()
Dat is toch scare. Moet je steeds weer een nieuwe page klikken.quote:
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhadquote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet wat bekennen, dat was geen appelsap. Ik had in je glas gepist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |