Kom maar. http://www.pokemon-online.eu/quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie wil een keer tegen mij vechten op Pokémon?
Ik bedoel via DS.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom maar. http://www.pokemon-online.eu/
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhad. Maar ik kon het niet laten om te vertellen en een tijd later kwam ik terug van de wc en nam een slok en was opeens m'n bier warm
![]()
. Ik tufte het meteen uit en heb 2 uur aan de kraan gehangen.
Wat is je favo pokemon? =$quote:
Je bent niet erg geliefd in je buurt en kwajongens bellen de hele tijd bij je aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Snappen mensen niet dat als er na 2 keer bellen nog niet open gedaan word er niemand thuis is of gewoon niet open willen doen, ik heb net geteld er werd 17 keer aangebeld
Mensen met limietenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]! Waarschijnlijk had ik het ook verteld, zou me net iets te ver gaan.
Echt zo'n meisjespokémon.quote:
Dat voel je toch ook door het glas heen, zonder eraan te drinken.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben ooit in een fles whiskey gepist voor het indrinken en toen die fles meegenomen naar een andere vriendengroep die niks doorhad. Maar ik kon het niet laten om te vertellen en een tijd later kwam ik terug van de wc en nam een slok en was opeens m'n bier warm
![]()
. Ik tufte het meteen uit en heb 2 uur aan de kraan gehangen.
Had gekund, maar het was voor een huisgenootje.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent niet erg geliefd in je buurt en kwajongens bellen de hele tijd bij je aan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit een sarcastische opmerking, of is dit welgemeend?
Na deze opmerking is er geen twijfel meer mogelijk, perfecte autisteninstelling, past primaquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef tliciouz het volgende:
Snappen mensen niet dat als er na 2 keer bellen nog niet open gedaan word er niemand thuis is of gewoon niet open willen doen, ik heb net geteld er werd 17 keer aangebeld
Nee, dit is welgemeend.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welgemeend.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb je Ninetales al?
Anders geef ik je wel even.
Oh.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had gekund, maar het was voor een huisgenootje.
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]! Waarschijnlijk had ik het ook verteld, zou me net iets te ver gaan.
Ben ik nou de enige die het echt kan, gewoon nooit meer die hele gast quoten?quote:
Dat heeft dus een trauma bij hem veroorzaakt, anders had hij het niet onthouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.
En toen 2 weken later op het feestje piste die gast dus in m'n bier toen ik op de wc was.
Maak je niet druk.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het echt kan, gewoon nooit meer die hele gast quoten?
Ik denk het wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhhh wat zie jij er heerlijk uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD OP JOU MAAR VERLIEFD OP JE BIL
Pussies.quote:
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |