TS is te dom om dat te begrijpenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Als je boeren haat, verbouw jij je eigen graan? Melk jij je eigen koe? Beetje respect voor onze voedselproducenten ja?
Dorpen zijn baas.quote:
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:24 schreef mikieu het volgende:
En ondertussen zijn ze allemaal jaloers op ons huis
Jij hebt het over het platteland. Op het platteland wonen boeren. In dorpen wonen dorpelingen,quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
Dorpen ja. En ik ben vaak zat in een dorp geweest. Niks aan!
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Dat slaat opnieuw nergens opquote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Trollkloonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
Boer Koekoek?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
En dat 3 uur autorijden: in drie uur tijd doorkruis je heel Nederland. Dus in welk dorp je ook woont, binnen een half uurtje ben je altijd in een stad. Ongeveer net zo lang als het duurt om van de buitenste randen in het centrum te komen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder stank van uitlaatgassen, vuilnis, junks etc.
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
En dat 3 uur autorijden: in drie uur tijd doorkruis je heel Nederland. Dus in welk dorp je ook woont, binnen een half uurtje ben je altijd in een stad. Ongeveer net zo lang als het duurt om van de buitenste randen in het centrum te komen.
Ditquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
Vet man.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dit!
Ik woon in een kutdorp maar we kennen wel OV heur, met 15 min ben je in een grote stad
trolquote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt Delfzijl in Groningen ja? Ik dacht tot de dag van vandaag dat het ergens bij Rotterdam ofzo lag, in de randstad.
Ga je dan lopen ofzo?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef Vandergeld het volgende:
Ik woon in het groene hart, maar ben binnen een uurtje 45 minuten in elk van de 4 grote steden
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Studeren is een noodzakelijkheid voor een goed land. En maar bashen erop
Oké man.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woon
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woon
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
Moet haast wel idd..quote:
Dan ben je een domme student, kneus.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Boeren heb je helemaal niet nodig. Gewoon de hele dag fappen, zit voldoende eiwitten in.quote:
Leeftijd 20, i.q. 12 of andersom!quote:
Zeker waarquote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.
Waarom zou je overigens moeten lopen en niet met de auto kunnen?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Moet haast wel idd..
OT: Platteland heeft zo z'n charmes.
Ik ben geboren en getogen in de Achterhoek, maar woon nu in Delft. Soms mis ik het, soms ook niet.
Dat was bij ons zo, totdat ze vorige week een nieuw politiebureau hebben geopend met 50 medewerkersquote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oisterwijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef BlackLining het volgende:
De randstad![]()
![]()
Nee, laat mij maar lekker in mijn dorpje, met:
- Tilburg op 10 minuten
- Den Bosch op 25 minuten
- Eindhoven op 40 minuten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat was bij ons zo, totdat ze vorige week een nieuw politiebureau hebben geopend met 50 medewerkers
Haha, ga jij maar lekker een uur in de file staan onderweg naar je werk. Ik kan tenminste gewoon doorrijden.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
o. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
Politie wat is dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jazekerquote:
Evenementenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Politie wat is dat?
Komt serieus alleen op zaterdagavond 1 auto en op evenementen lopen ze heel soms even een uurtje rond
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Politie wat is dat?
Komt serieus alleen op zaterdagavond 1 auto en op evenementen lopen ze heel soms even een uurtje rond
Dan is er een gezellige bedrijvigheid in de desbetreffende kroeg, ja. Wat is daarmee het probleem? Moet jij perse met 200 man die je toch neit kent, waarvan er 175 tot de groep tuig behoren, in een of andere groot uitgevallen uitgaansgelegenheid staan?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Evenementen
De ene keer dat iemand uit het dorp een verjaardagsfeest in een kroeg geeft is daar ale een evenement
Ik ben gisteren nog bij jullie door het dorp (Posthoornseweg)gefietst. lekker gegeten en gedronken, halverwege mijn rondje Campina. (vanuit Boxtel).quote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker
Overigens is Oisterwijk op papier ook een stad.. Damn
Files in de stad, ja rightquote:Op zondag 30 mei 2010 13:39 schreef Djeez het volgende:
AmsterdamIk vraag me juist af wat mensen bezielt in het Westen te gaan wonen. Geluidsoverlast, files, criminaliteit, je kent je buren niet en veel uitlaatgassen. Hier in Drenthe is het mooi groen, in Assen is genoeg te doen en wil je echt naar een grote stad, dan ben je met de auto binnen een half uur in Groningen
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Evenementen
De ene keer dat iemand uit het dorp een verjaardagsfeest in een kroeg geeft is daar ale een evenement
Is het niet geweldig?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog bij jullie door het dorp (Posthoornseweg)gefietst. lekker gegeten en gedronken, halverwege mijn rondje Campina. (vanuit Boxtel).
Wel veel toeristen daar! Al die mensen uit de Randstand doen niks liever dan een paar weekjes per jaar daar vertoeven! Dat is vakantie voor hen. Voor ons is het gewoon de dagelijkse realiteit!
Dat is Delfshaven, dat ligt in Rotterdam.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt Delfzijl in Groningen ja? Ik dacht tot de dag van vandaag dat het ergens bij Rotterdam ofzo lag, in de randstad.
Als mijn soep te warm is kan ik met me kommetje soep rondjes om het huis rennen zodat het afkoelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
IDDquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Als je boeren haat, verbouw jij je eigen graan? Melk jij je eigen koe? Beetje respect voor onze voedselproducenten ja?
Alleen als je geen auto hebt (voor een auto heb je veel geld nodig, dat heeft niet iedereen) en je bent dus aangewezen op een buurtbus ben je wel zwaar de lul natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
Nee, we waren met kinderen dus gingen we naar het Klauterbos. Maar keuze genoeg in Oisterwijk in ieder geval!!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is het niet geweldig?
Heb je bij Boshuys Hermitage gezeten toevallig?
Ja, 200 man die je niet kent, alles doen en laten wat je wil, geen haai die er naar kraait.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan is er een gezellige bedrijvigheid in de desbetreffende kroeg, ja. Wat is daarmee het probleem? Moet jij perse met 200 man die je toch neit kent, waarvan er 175 tot de groep tuig behoren, in een of andere groot uitgevallen uitgaansgelegenheid staan?
Ja, gore mest mestlucht. En wow wat een realiteit de Nederlandse natuur. Plat, koud, regenachtig. Geef mij maar de franse campagne, dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:45 schreef porsche1 het volgende:
En dorpen zijn vet omdat ze daar vaak schijt aan alles hebben.
Aah, oke. Dat klopt inderdaad, ten zuiden van het station. Niet bijzonder handig..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, we waren met kinderen dus gingen we naar het Klauterbos. Maar keuze genoeg in Oisterwijk in ieder geval!!
Het domme wat ze in Boxtel hebben gedaan is het industrieterrein tussen het dorp en de Campina te plaatsen en de woonhuizen langs de snelweg. Maar dat was in de jaren 50 ofzo, toen werd daar anders over gedacht.
Frankrijk is ook tyfus, don't push it.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ja, gore mest mestlucht. En wow wat een realiteit de Nederlandse natuur. Plat, koud, regenachtig. Geef mij maar de franse campagne, dan.
Eensch, net als Veendam btw. Die heeft niet eens een eigen ziekenhuis. Wat ze wel hebben hadden is een betaald voetbalclubquote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Alleen als je geen auto hebt (voor een auto heb je veel geld nodig, dat heeft niet iedereen) en je bent dus aangewezen op een buurtbus ben je wel zwaar de lul natuurlijk.![]()
Ze moeten echt investeren in het OV daar en zeker in Fryslân is het OV verschrikkelijk slecht. Drachten is niet eens aangesloten op het spoornet, terwijl het een grote stad is, maar dus nauwelijks bereikbaar is. Er reed wel ooit een trein, die lijn moet echt geheractiveerd worden.
Frankrijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ja, gore mest mestlucht. En wow wat een realiteit de Nederlandse natuur. Plat, koud, regenachtig. Geef mij maar de franse campagne, dan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Met 10 man en een tractor kan je Frankrijk bezetten!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Is Amsterdam op de mestlucht na anders danquote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik zal je antwoord geven.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:39 schreef Djeez het volgende:
AmsterdamIk vraag me juist af wat mensen bezielt in het Westen te gaan wonen. Geluidsoverlast, files, criminaliteit, je kent je buren niet en veel uitlaatgassen. Hier in Drenthe is het mooi groen, in Assen is genoeg te doen en wil je echt naar een grote stad, dan ben je met de auto binnen een half uur in Groningen
Fixed.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is Amsterdam op de mestlucht na anders dan?
Bepaalde delen zijn erg mooi, maar ja, die Fransen.quote:
Het enige nadeel is dat er maar één verharde weg tussen Boxtel en Haaren/Oirschot ligt waar je met de auto overheen kunt, en dat die weg al een jaar afgesloten is. Geloof dat hij nu in september 2010 gereed is.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah, oke. Dat klopt inderdaad, ten zuiden van het station. Niet bijzonder handig..
Ik kwam tot vorig jaar vaak in Boxtel, vriendin woonde daar. En dan inderdaad lekker over de campina daarheen fietsenAltijd weer zo'n anticlimax op het industrieterrein
Maar het geheel is sowieso beter dan zo'n gore kut stad
Ik haat de taal en de mensen. En bij Frankrijk heb ik gewoon zoeen beeld van die oersaaie dorpjes met allemaal heke oude huizen en kapotte boerderijen en overal graanvelden.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Bepaalde delen zijn erg mooi, maar ja, die Fransen.![]()
J'aime la France, mais je n'aime pas les Français.
Schat als Nederland je zo slecht bevaltquote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Natuur in Nederland is een trieste bedoeningquote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Frankrijk is ook tyfus, don't push it.
Maar idd, mensen die denken dat er natuur is in Nederland![]()
![]()
Tyfusweilanden en stukken bos natuur noemen
![]()
De Nederlandse cultuur? watquote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Schat als Nederland je zo slecht bevalt
Waarom flikker je dan niet lekker naar een ander land ipv te kankeren op de Nederlandse cultuur?
Je studeer hier.
Je heb een huis hier.
Je krijgt medische zorg etc.
Dus je moet gewoon niet zeiken en anders pak je lekker je koffertjes
Lees het topic nog is doorquote:Op zondag 30 mei 2010 14:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur? wat![]()
En TS zit toch goed, woont in een stad. Het gaat hier over dorpelingen.
Parle vous?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Schat als Nederland je zo slecht bevalt
Waarom flikker je dan niet lekker naar een ander land ipv te kankeren op de Nederlandse cultuur?
Je studeer hier.
Je heb een huis hier.
Je krijgt medische zorg etc.
Dus je moet gewoon niet zeiken en anders pak je lekker je koffertjes
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Natuur in Nederland is een trieste bedoening. Vieze kutbossen met alleen maar teken, meestal is het ook nat omdat het in Nederland nooit op kan houden met regenen. Grote grasvlaktes met verder niks, nee, natuur in Nederland, het bloemenland(
) is echt mooi
Moeee koequote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal op 10 min fietsen van mijn huis. Hoezo niet mooi!
Hey als je geen Nederlands kunt moet je gewoon niet zeiken en anders pak je lekker je koffertjesquote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Lees het topic nog is door
En de andere topics die Ts aanmaakt
Dat zijn bomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houdt je bek tegen mijn schatje he.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey als je geen Nederlands kunt moet je gewoon niet zeiken en anders pak je lekker je koffertjes
Ja het is zondagquote:
Dat slaat nergens op kerelquote:Op zondag 30 mei 2010 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey als je geen Nederlands kunt moet je gewoon niet zeiken en anders pak je lekker je koffertjes
Het ziet er wel geinig uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zei: "is" ipv eens.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op kerel
Dus kom maar met je gezeik als je werkelijk iets te zeggen hebt wat ergens op slaat
houd.quote:
Ik heb alles al gezegd:quote:Op zondag 30 mei 2010 14:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op kerel
Dus kom maar met je gezeik als je werkelijk iets te zeggen hebt wat ergens op slaat
Voor de rest zit ik hier alleen nog om onwetenden de grond in te boren.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef Lakitu het volgende:
Goed topic.
Dorpen![]()
![]()
Als kanker een plaatsvorm was
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Frankrijk is ook tyfus, don't push it.
Maar idd, mensen die denken dat er natuur is in Nederland![]()
![]()
Tyfusweilanden en stukken bos natuur noemen
![]()
Kul. Er is in NL voldoende mooie -niet aangelegde- en afwisselende natuur te vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Natuur in Nederland is een trieste bedoening. Vieze kutbossen met alleen maar teken, meestal is het ook nat omdat het in Nederland nooit op kan houden met regenen. Grote grasvlaktes met verder niks, nee, natuur in Nederland, het bloemenland(
) is echt mooi
Klojoquote:
In ieder geval is er veel meer in Nederland dan dat vlakke polderlandschap uit Holland.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het ziet er wel geinig uit.
Maar echt inhoud heeft het ook niet.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Kul. Er is in NL voldoende mooie -niet aangelegde- en afwisselende natuur te vinden.
Bullshit. Ik ga geen moeite doen om plaatjes van echte natuur te vinden, maar misschien zul je het zelf op een dag zien als je eens buiten de grenzen komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Kul. Er is in NL voldoende mooie -niet aangelegde- en afwisselende natuur te vinden.
Dus op zondag stopt alles met werken?quote:
Het is zondag.quote:
Inderdaad als er één natuurvorm kanker is.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
In ieder geval is er veel meer in Nederland dan dat vlakke polderlandschap uit Holland.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:10 schreef nattermann het volgende:
Overigens kent dit land geen steden. Amsterdam is ook maar een gehucht, vergeleken met New York, Peking en Sidney.
Bek.quote:woonplaats: Roermond
Zoals ik het zeg, niet mooi, zie dit danquote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland is ook helemaal geen land, maar een provincie als je toch zo gaat beginnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:10 schreef nattermann het volgende:
Overigens kent dit land geen steden. Amsterdam is ook maar een gehucht, vergeleken met New York, Peking en Sidney.
Jij bent echt een mongoolquote:
Ik woon niet in een dorpje dus dat weet ik nietquote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus op zondag stopt alles met werken?
Net zoals in die dorpjes zeker, waar op zondag geen reet te doen is.
Als je gaat kijken naar oppervlak is het idd maar een provincie. Maar daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 30 mei 2010 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nederland is ook helemaal geen land, maar een provincie als je toch zo gaat beginnen.
quote:
Bek.quote:signature: Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Huh gaat dit topic over voetbal :S :Squote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kampioen van Nederland komt van het platteland. Kankerbek kutmongool
TR gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou dat wordt spannendquote:
Alleen je kunt ook net buiten een stad wonen op het platteland. Wel 20 minuten fietsen wtf.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Mozy het volgende:
Lakitu heeft een punt.
Alles wat leuk en chill is in Nederland, is in steden.
Ben je zo snel op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Fietsen?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen je kunt ook net buiten een stad wonen op het platteland. Wel 20 minuten fietsen wtf.
Lakitu begint toch met zielig doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je zo snel op je teentjes getrapt?
Zwak zeg, ik had wel een meer volwassene reactie verwacht, aangezien we heel normaal aan het discussiëren zijn.
Het lijkt me duidelijk dat dit een zeer pijnlijk punt is voor onze boer.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je zo snel op je teentjes getrapt?
Zwak zeg, ik had wel een meer volwassene reactie verwacht, aangezien we heel normaal aan het discussiëren zijn.
Zielig doen, hij zegt alleen: "bek" omdat je zelf ook een niet zo slimme reactie maakt. En meteen moet hij zijn "kankerbek" houden want hij is een "kutmongool".quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat dit een zeer pijnlijk punt is voor onze boer.
Ik zie het verschil niet..quote:Op zondag 30 mei 2010 14:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zielig doen, hij zegt alleen: "bek" omdat je zelf ook een niet zo slimme reactie maakt. En meteen moet hij zijn "kankerbek" houden want hij is een "kutmongool".
Jij bent hier de persoon die zielig doet.
Alles 30 km boven Amsterdam is net zo mooi als het oosten hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:39 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht even dat dit topic het KLB niveau flink oversteeg, blijkt dus weer mee te vallenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat zou mij toch wel een te klein dorp zijn om te wonenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alles 30 km boven Amsterdam is net zo mooi als het oosten hoor.
Alleen hebben we meer uitzicht vanwege minder bomen![]()
Grielen woont in een Westfries dorp met 300 inwoners, Alkmaar op 15 km afstand, Hoorn 20 km, 15 minuten met auto naar beide.
Je ziet wel meer niet in.quote:
volgens?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien maar eens een opleiding gaan volgens.
Laat me raden, Enschedequote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
volgens?
En ik volg gewoon een opleiding op het HBO heur. Ja in een stad![]()
!!
Ohja vergeten, alleen die faalstad Amsterdam is een stadquote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat me raden, Enschede![]()
![]()
Enschede een stad noemen
![]()
![]()
Ik kan gewoon geen 1 post van jou serieus nemen met die woon'plaats' van je. Dus wees nou maar stil.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef nattermann het volgende:
Randstad
Ik zou me schamen als ik daar zou wonen.
Ja. Nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohja vergeten, alleen die faalstad Amsterdam is een stadBurn jongeh, wat een kankerstad is dat.
Lig ik niet wakker van. Alsof jou posts wel serieus te nemen zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen 1 post van jou serieus nemen met die woon'plaats' van je. Dus wees nou maar stil.
Het lijkt me sterk dat iemand een HBO opleiding volgt meteen begint de schelden met kankerbek en kutmongool.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
volgens?
En ik volg gewoon een opleiding op het HBO heur. Ja in een stad![]()
!!
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewondenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Alsof jou posts wel serieus te nemen zijn
Trollkoning
Ze hebben het niet zo op boeren ja. Gelukkig voor jou en je vriendjes hebben we een aantal goeie ziekenhuizen hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewonden
Ik heb nog nooit in zo'n ziekenhuis gelegen dus ik weetniet wat je bedoelt? Maar ik weet wel dat er veel nepperds zoals jou in die stad wonenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben het niet zo op boeren ja. Gelukkig voor jou en je vriendjes hebben we een aantal goeie ziekenhuizen hier.
Hij is nu toch wel vrij ver af trouwens. Die rotonde bij Haaren ligt er eindelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat er maar één verharde weg tussen Boxtel en Haaren/Oirschot ligt waar je met de auto overheen kunt, en dat die weg al een jaar afgesloten is. Geloof dat hij nu in september 2010 gereed is.
Dat zul je in de stad niet zien, dat de enige weg tussen Rotterdam en Amsterdam meer dan een jaar wordt afgesloten en je verplicht bent om te fietsen (of om te rijden over de snelweg via Den Bosch-Tilburg of Eindhoven-Tilburg).
Tja daar heb je weer zo'n kortzichtjge stadsdebiel. Jij denkt natuurlijk dat de wereld is afgelopen als je bij jou de bebouwde kom uitrijdt. Even een paar vooroordelen van jou uit de weg ruimen. Ik woon in een klein stadje op de Veluwe en ik kan kiezen uit 2 ziekenhuizen op 20 minuten rijden en 2 andere ziekenhuizen op een half uur. Toen ik nog op school zat fietste ik 5 minuten terwijl de eerste bushalte op 5 minuten lopen was. Tja soms ruikt het naar mest maar bij jou ruikt het altijd naar hondepoep en zeik van zwervers die in de portieken pissen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen? Uren verwijderd van de dichtsbijzijnde beschaving. Een uur met de auto voor je bij een ziekenhuis bent, naar school fietsen want er rijdt geen bus en dus moet je om 6 uur al op om er om 9 te zijn. Geen winkels, behalve de buurtsuper en het stinkt er naar mest! Echt, de gemiddelde boerendorpen in Groningen zijn precies zo. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewonden
Haha, wat ben je toch ook dom Otis.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!
Fuck hij rijgt me aan zn hooivork.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook dom Otis.
Nu gaat hij je in elkaar slaan.
RUSTIG AAN OTIS STRAKS VALLEN ER GEWONDENquote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!
Iedereen is raar behalve jij.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Zullen we naar die faalstad gaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
RUSTIG AAN OTIS STRAKS VALLEN ER GEWONDEN
Ik ben gerustgesteld.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Ja zeker man, leuke steden! Almere, Lelystad en Urk!quote:
Noord-Hollandquote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
[img]quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Leuke steden?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker man, leuke steden! Almere, Lelystad en Urk!!!!!!!!!!!
Dat wil ik niet zeggen maar Flevoland kun je moeilijk platteland noemenquote:
De gemiddelde boer is een stuk ontwikkelder als jij als ik je topic zo eens doorlees. Ook een stuk positiever.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen? Uren verwijderd van de dichtsbijzijnde beschaving. Een uur met de auto voor je bij een ziekenhuis bent, naar school fietsen want er rijdt geen bus en dus moet je om 6 uur al op om er om 9 te zijn. Geen winkels, behalve de buurtsuper en het stinkt er naar mest! Echt, de gemiddelde boerendorpen in Groningen zijn precies zo. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
Ik haat boeren.
Amsterdam 80% allochtoon en 20% autochtoon en die 20% wonen in de Jordaan, waar wil jij dan nog wonen?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:03 schreef artisdemarsis het volgende:
Alleen paupers wonen in het neger/mocro deel
Deze uitspraak blijkt maar weer eens waar te zijn. Verwende nestenquote:'' Die Westerlingen hebben altijd wat te jammeren ''
Verwend?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:15 schreef Runselpink het volgende:
'' Die Westerlingen hebben altijd wat te jammeren ''
Deze uitspraak blijkt maar weer eens waar te zijn. Verwende nesten.
Onwetendquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef Leevancleef het volgende:
Eens. Kutplatteland. Het is er zo gemoedelijk... Not. Tenzij je onder gemoedelijk verstaat dat mensen de hele tijd nukkig tegen elkaar zwijgen en zich om de haverklap bedrinken om hun grauwe bestaan te verlichten.
Het platteland![]()
Door inteelt misvormde plattelanders![]()
Onverstaanbare dialecten![]()
Plattelanders die trots zijn op hun kutregio
Mensen uit het westen die de mensen uit het platteland gaan bashen. Jullie zijn gewoon verwend. En mensen uit het platteland die zich gaan bedrinken? Het uiterste platteland misschien maar daar houdt het ook op. Ik weet niet wat jij onder platteland ziet, maar het is niet zo dat ze daar nog met paard en wagen reizen.quote:Eens. Kutplatteland. Het is er zo gemoedelijk... Not. Tenzij je onder gemoedelijk verstaat dat mensen de hele tijd nukkig tegen elkaar zwijgen en zich om de haverklap bedrinken om hun grauwe bestaan te verlichten.
Het platteland![]()
Door inteelt misvormde plattelanders![]()
Onverstaanbare dialecten![]()
Plattelanders die trots zijn op hun kutregio![]()
Eensch.quote:De stad
Steden zijn tegenwoordig niets meer dan verzamelplaatsen voor pedo's, cokerokers, heroinespuiters en ratten.
Ik hoef ook geen hele gesprekken, maar hier wordt er nog gewoon eens vriendelijk geknikt en als iemand bijvoorbeeld zijn tas laat pleuren wordt diegene gewoon geholpen. Zoals het hoort.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef EcktenBaas het volgende:
Geen saamhorigheid (Zelf heb ik dat ook niet veel, maar in de stad zegt iemand nog niet eens "hoi")
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef nattermann het volgende:
Mensen die andere mensen als provincialen bestempelen
Volgens mij is hier iedereen een provinciaal
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik haat boeren.
Ainoh, ik heb zeker 10 jaar op het platteland gewoond. Ik weet waar ik het over heb!!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Mensen uit het westen die de mensen uit het platteland gaan bashen. Jullie zijn gewoon verwend. En mensen uit het platteland die zich gaan bedrinken? Het uiterste platteland misschien maar daar houdt het ook op. Ik weet niet wat jij onder platteland ziet, maar het is niet zo dat ze daar nog met paard en wagen reizen.
De stad: geen groen, slechts CO2.![]()
Jattend mocrotuig (Kijk Opsporing Verzocht, alle daders hebben een licht getinte huidskleur.)
Overstresste mannen en vrouwen.
Geen saamhorigheid (Zelf heb ik dat ook niet veel, maar in de stad zegt iemand nog niet eens "hoi")
De multi-culti in de stad is nog wel het beste.
Je moet ervan houden.
Conclusie: iedereen is white-power. Iedereen is namelijk een provinciaalquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Plaatsen zonder multiculti zijn saai. Behalve als je een provinciale white power-gast bent, dan zal het wel de hemel op aarde zijn. Nou ja, ieder zijn meug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |